Skupina AURES Holdings, která již osmým rokem spolupracuje s nejvyšší fotbalovou soutěží, se rozhodla podpořit Nadační fond Slavie, který pomáhá především pacientům s onkologickým onemocněním, ale také podporuje vzdělávání a pohybové aktivity u mládeže nebo pomáhá při mimořádných událostech i živelných pohromách. V prosincové aukci společní generální ředitelé největšího prodejce zánovních a ojetých automobilu AAA AUTO a Mototechna Karolína Topolová a Petr Vaněček vydražili tři ze čtrnácti obrazů z historie SK Slavia Praha za 450 000 korun.
„Naše společnost dlouhodobě podporuje hlavně mladé lidí, proto také již dvě dekády spolupracujeme s Dětskou dopravní nadací, která pomáhá sirotkům obětí dopravních nehod především ve vzdělávání. O takové děti se totiž často starají prarodiče v důchodovém věku, pro které je péče o vnoučata obzvláště finančně náročná. Děti a mladé podporuje i Nadační fond Slavie, proto jsme se rozhodli v rámci prosincového galavečera našeho partnera podpořit a přispět na dobrou věc,“ uvedla Karolína Topolová, generální ředitelka a předsedkyně představenstva skupiny AURES Holdings. Skupina AURES Holdings, provozovatel mezinárodní sítě AAA AUTO a Mototechna, spolupracuje s prvoligovým pražským klubem již od roku 2017. „Fotbal je pro nás z hlediska marketingu velmi atraktivní. Zajišťuje nám přímý a častý kontakt s našimi potencionálními zákazníky z řad fotbalových fanoušků, ale i byznysových partnerů. Spolupráce s SK Slavia Praha je pro nás obzvláště zajímavá, protože v regionu Hlavního města Prahy nabízíme na dvou pobočkách Mototechny největší množství zánovních vozů v České republice, sídlí tu také naše půjčovna vozů Mototechna Drive a zároveň má Slavia fanoušky po celé České republice,“ doplnil Petr Vaněček, společný generální ředitel skupiny.
Klub SK Slavia Praha v prosinci v rámci slavnostního galavečera uspořádal aukci celkem čtrnácti obrazů mapujících sešívanou historii, například titul v roce 1996 nebo vítězství nad Sevillou v Evropské lize. Skupina AURES Holdings vydražila celkem tři obrazy v celkové hodnotě 450 000 korun. Obrazy výtvarně ztvárnil grafik a designér Michael Červenka, jenž navrhl i letošní permanentky. Celkem se klubu podařilo vydražit neuvěřitelných 3,6 milionu korun, které poputují adresně mezi rodiny, jejichž děti či rodiče trápí vážné zdravotní problémy a potřebují nadstandardní léčbu. „Slavia byla, je a vždy bude víc než fotbal. Víc než sportovní klub. Naše filozofie navazuje na odkaz otců zakladatelů, kteří se od prvopočátků snažili pomáhat potřebným a dělat svět kolem lepší. Finančně podporovali chudé studenty, měli svůj nadační fond a sami se angažovali například v boji s tuberkulózou. Naše cíle v oblasti společenské odpovědnosti a hodnoty, které dnes reprezentujeme jsou vlastně moderním pojetím principů, na kterých byl náš klub před 132 lety založen. Mám radost, že s námi tento příběh píše i AURES Holdings. I díky jejich podpoře můžeme skrze Nadační fond Slavie pomáhat a měnit životy k lepšímu,“ poděkoval Jaroslav Tvrdík, předseda představenstva SK Slavia Praha.
Zdroj: www.aaaauto.cz