dm··6 min

Ať je vám 20 nebo 50 let, barev v líčení se nemusíte bát. Pozor jen na vhodný odstín, radí vizážistka

dm

dm

Společnost dm drogerie markt s.r.o. je jedničkou na českém drogistickém trhu. Ve střední a jihovýchodní Evropě patří dm k největším drogistickým řetězcům. První prodejna mateřské společnosti dm Rakousko byla otevřena v roce 1976 v Linci. V České republice se první dm objevila roku 1993 v Českých Budějovicích. Dnes má dm Česká republika 246 prodejen po celé zemi a její centrála sídlí v Českých Budějovicích. Jednatelkami dm drogerie markt s.r.o. jsou paní Martina Horká a paní Markéta Kajabová.

Tisková zpráva

RADY, TIPY

České Budějovice, 19.05.2023Ráda byste sáhla po ostře rudé rtěnce, máte ale pocit, že vám nesluší? Lákaly by vás pestrobarevné nehty, bojíte se však, že jsou spíše dominantou mladších ročníků? Odhoďte předsudky a nalaďte se na jarní vlnu veselými a výraznějšími barvami. Ty totiž do života i vzhledu přináší radost a hravost, bez ohledu na věk. Jak ale najít v pestré jarní paletě barev ten správný odstín, který tváři zalichotí a rozzáří ji? Mohou všechny ženy používat rozjasňovač? A jaký efekt udělá rtěnka s fialovým nádechem?

TZ_ať je vám 20 nebo 50 let

Barev se nemusíte obávat, stačí zvolit správný odstín

Barev se nemusí bát ženy jakéhokoliv věku. Pokud zvolíte ke svému typu pleti ten správný odstín, líčení vám pomůže zvýraznit přednosti a také vám dodá sebevědomí. „Výrazné a syté tóny ukážou, že máte zdravou sebedůvěru, radost ze života, jistotu v sebe sama. Věk v tomto případě nehraje roli,“ radí vizážistka Veronika Šáchová. „I v barevném světě však existují jisté zákonitosti, které je dobré vzít v potaz. Příkladem může být rtěnka s fialkovým nádechem, která přitáhne více pozornosti k nažloutlým zubům. Zelené tóny zase vytáhnou začervenání tváří. To je efekt, kterému se například ženy s růžovkou či kuperózou snaží spíše uniknout,“ přibližuje vizážistka s tím, že by při volbě odstínů každá žena měla brát ohled primárně na vlastní typ pleti, barvu vlasů a očí. Zde přijde vhod metoda barevné typologie.

Rtěnka jako univerzální pomocník, červená sluší všem

Největší ozdobou obličeje je úsměv. Zkuste mu přidat zářivější barvu pomocí rtěnky. Pokud si na syté odstíny netroufáte, můžete začít třeba s barevným balzámem na rty. Ten vám dodá svěží vzhled a zároveň rty vyživí a hydratuje. „Letos na jaře jsou trendy odstíny výrazné růžové a magenta. Je to patrné i z prodejů, kdy odstíny růžové u rtěnek, lesků a tónujících balzámů v posledních týdnech získávají na větší oblibě. Tyto barvy rozzáří jakýkoliv typ obličeje – třeba i ten, který zdobí vrásky,“ potvrzuje trend Michaela Zikmundová, manažerka sortimentu dm drogerie markt. Krok vedle ale rozhodně neuděláte ani s klasickou červenou. „Často se setkávám s předsudky k barvám, které v sobě mají ženy zakořeněné. Ani nespočítám, kolikrát jsem slyšela větu, že červená rtěnka dané ženě nesluší. To však není pravda. Červená rtěnka sluší každému, jen je třeba zvolit správný odstín,“ říká Veronika Šáchová. Rty se s věkem postupně ztenčují, proto je ideální sáhnout po krémových texturách s lehkým leskem. Ty pomohou podpořit efekt plnějších rtů, které jsou symbolem mládí a svěžesti. Běžnou rtěnku můžete navíc nanést i na tváře a rozetřít jako tvářenku, která do vašeho vzhledu vnese zdravou barvu a energii.

Oči ozdobte barevnou linkou, nehty zvýrazněte sytými tóny

Ať je vám dvacet nebo padesát let, nechte se v líčení inspirovat rozkvetlou přírodou! Růžová, žlutá či zelená – to všechno jsou barvy, které k jaru neodmyslitelně patří. Tyto odstíny proto nyní mizí i z regálů s dekorativní kosmetikou. „Ženy mají na jaře větší zájem o barevné odstíny laků na nehty nebo očních linek, než tomu bývá v období zimy. Často sahají po výrazných tónech modré, oranžové či zelené, v případě laků na nehty pozadu nezůstává ani sytě růžová nebo fialová,“ potvrzuje trend Michaela Zikmundová. I běžné denní líčení v neutrálních hnědých tónech je možné na jaře oživit barevným detailem. Pozor jen na množství třpytu a lesku v případě, že vaše oči zdobí vějířek vrásek. „Dámám ve vyšším věku bych doporučovala vyhnout se třpytivým stínům nebo rozjasňovačům, které můžou prohloubit viditelnost vrásek okolo očí,“ radí vizážistka Veronika Šáchová.

Tmavší líčení přidá na věku, základem je péče

Ačkoliv fantazii se meze nekladou a barvy jsou vhodné pro všechny věkové skupiny žen, přeci jen existují určitá pravidla, která jsou obecně platná. Pokud si nechcete přidávat roky navíc, měla byste dobře promyslet volbu temných a tmavých odstínů dekorativní kosmetiky. Make-up by nikdy neměl být tmavší, než váš vlastní odstín pleti, a vždy jej aplikujte v tenké vrstvě. V opačném případě totiž vytáhne na světlo každou vrásku a vytvoří na tváři nepřirozenou masku. Ideální je lehká textura, s nižším krytím, která se dá v případě potřeby vrstvit. Pozor si ve zralejším věku dejte i na kombinaci jemných barev, ve výsledku totiž můžete působit mdle a nevýrazně. Ideální proto je jemnost nabourat zářivými odstíny růžové nebo meruňkové. Mladší ženy se naopak vůbec nemusí obávat do líčení zakomponovat jak zářivé barvy, tak pastelové tóny růžové, modré nebo fialkové. Pravidlo, které však platí pro všechny věkové kategorie žen, je vhodně zvolená péče. Ta je základem pro docílení svěží, pěstěné pleti se zdravým tónem i texturou. A to ať je vám dvacet, nebo padesát let.

Zdroj: www.dm.cz

Další články

Další články od dm

dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt babylove kojenecká voda 1 l

dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt babylove kojenecká voda 1 l

České Budějovice, 09.10.2024. Z důvodu možné mikrobiologické kontaminace se nedoporučuje konzumace tohoto produktu. Zdravotní riziko je považováno za nízké, ale u citlivých jedinců, jako jsou malé děti, se mohou vyskytnout žaludeční a střevní potíže. Stahování se týká pouze výše uvedeného produktu s uvedenými daty minimální trvanlivosti. Ostatní data minimální trvanlivosti a jiné produkty značky babylove nejsou dotčeny. Čistě z preventivních důvodů a v zájmu preventivní ochrany spotřebitelů byl dotčený produkt okamžitě stažen z prodeje.
| dm
Zákaznice a zákazníci dm poslali do oblastí zasažených povodněmi 5 516 350 Kč, dm částku zaokrouhlila na 7 000 000 Kč

Zákaznice a zákazníci dm poslali do oblastí zasažených povodněmi 5 516 350 Kč, dm částku zaokrouhlila na 7 000 000 Kč

České Budějovice, 01.10.2024. Sociální odpovědnost je součástí filozofie dm a je vlastní i jejím zákazníkům. Ti měli možnost od 20. do 29. září přispět na sbírku SOS Povodně Česká republika organizace Člověk v tísni i prostřednictvím dm. Výzvu k pomoci vyslyšeli zákazníci ve všech 259 prodejnách dm po celé republice. Minimální výše příspěvku byla 50 Kč, maximální neomezená. Pomoc ze všech krajů jako výraz solidarity a podpory nyní směřuje do nejvíce postižených oblastí.
| dm
Společnost dm pomůže lidem z oblastí zasažených povodněmi darem v celkové výši 3,4 milionu Kč

Společnost dm pomůže lidem z oblastí zasažených povodněmi darem v celkové výši 3,4 milionu Kč

České Budějovice, 17.09.2024. „Naše podpora zahrnuje materiální pomoc, kterou představuje více než 70 000 produktů, převážně z oblasti čisticích a úklidových prostředků, v celkové výši přibližně 2 miliony Kč. Produkty budeme distribuovat do postižených lokalit ve spolupráci s Potravinovými bankami a organizací Člověk v tísni. Dále jsme se rozhodli poskytnout finanční dar ve výši 1,4 milionu Kč, který stejně jako materiální pomoc rozdělíme mezi výše uvedené organizace. Věříme, že naše iniciativa přispěje k podpoře těch, kteří byli povodněmi zasaženi,“ uvádí Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt.
| dm
Společnost dm pomůže lidem z oblastí zasažených povodněmi darem v celkové výši 3,4 milionu Kč

Společnost dm pomůže lidem z oblastí zasažených povodněmi darem v celkové výši 3,4 milionu Kč

S ohledem na aktuální povodně a jejich devastující dopad na postižené lokality se společnost dm rozhodla opět aktivně podpořit ty, kteří to nejvíce potřebují. V souladu s filozofií příkladného působení, pomoci a solidarity proto připravuje materiální a finanční pomoc v celkové výši 3,4 milionu Kč.
| dm
Společnost dm uvádí na trh dvě nové privátní značky: HALLOHEBAMME a hautsache

Společnost dm uvádí na trh dvě nové privátní značky: HALLOHEBAMME a hautsache

Společnost dm opět rozšiřuje sortiment. Na trh uvádí dvě nové privátní značky z oblasti péče o matku a dítě a péče o pleť. Celkem devatenáct nových produktů vzniklo ve spolupráci s odbornicemi a rozšířilo portfolio stávajících 30 dm značek, které se vyznačují vysokou kvalitou za výhodnou cenu.
| dm
Společnost dm snižuje dlouhodobě ceny u více než 1 600 produktů

Společnost dm snižuje dlouhodobě ceny u více než 1 600 produktů

Společnost dm opět investuje do cen a nabízí zákazníkům ještě výhodnější nákupy než dosud. V těchto dnech spouští další vlnu zlevnění a od 29. srpna 2024 postupně sníží ceny u více než 1 600 produktů v prodejnách dm i online shopu dm.cz.
| dm
Společnost dm snižuje dlouhodobě ceny u více než 1 600 produktů

Společnost dm snižuje dlouhodobě ceny u více než 1 600 produktů

České Budějovice, 29.08.2024. Cenová politika dm je na českém trhu unikátní. Společnost zvolila strategii dlouhodobých cen, díky které mají zákazníci jistotu, že každé snížení ceny trvá minimálně čtyři měsíce, během nichž může dojít jedině k jejímu dalšímu snížení. Společnost se tak vymezuje proti nárazovým slevovým akcím, které využívají jiní prodejci.
| dm
Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun

Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun

Menstruační potřeby v hodnotě jeden milion korun daruje společnost dm organizacím pro boj s menstruační chudobou. V České republice je velká skupina žen, pro které jsou tyto potřeby drahé, a každý měsíc vyhlíží blížící se menstruaci s obavami. Podle dm by žádná žena neměla čelit tomu, že ji menstruace vyčlení z běžného života nebo donutí používat nehygienické alternativy.
| dm
Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun

Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun

České Budějovice, 14.06.2024. Menstruace je přirozenou součástí života každé ženy. Každý měsíc přináší ženám nejen bolest nebo obavy z protečení, ale představuje také znatelnou finanční zátěž. V České republice jsou navíc menstruační potřeby zatíženy nejvyšší, tedy jedenadvacetiprocentní, daňovou sazbou, což jejich cenu ještě zvyšuje. Podle letošního průzkumu od společnosti Spectra pro dm je menstruace finančně náročná pro třetinu dotázaných žen v Česku.
| dm
Kampaň na podporu zdraví žen: dm představuje mezinárodní průzkum o menstruaci

Kampaň na podporu zdraví žen: dm představuje mezinárodní průzkum o menstruaci

Symbolicky na Mezinárodní den menstruace, který připadá na 28. května, startuje nová kampaň dm na podporu ženského zdraví. Společnost dm si k této příležitosti nechala zpracovat rozsáhlý mezinárodní průzkum o ženském zdraví a menstruaci, který ukázal, že pro spoustu žen je obtížné o těchto tématech mluvit, přičemž naprosté většině z nich menstruace přináší stres, bolest a další nepříjemné pocity. Pro třetinu oslovených žen je navíc finanční zátěží. V následujícím období se proto dm zaměří na fyzické, duševní a emocionální zdraví žen s cílem zbavit menstruaci a její projevy nálepky tabuizovaného tématu.
| dm