Albert··3 min

Albert spouští novou sběratelskou kampaň. Odmění věrné zákazníky i děti z dětských domovů

Albert

Albert

Dnes je Albert známou značkou po celém Česku a více než 300 našich obchodů obslouží každý týden čtyři miliony zákazníků. Supermarkety i hypermarkety najdou zákazníci v každém kraji. O zákazníky se stará 20 000 zaměstnanců na různých pozicích a s různými úvazky, kteří pracují v obchodech, ve třech distribučních centrech a v centrální kanceláři v Praze. Albert se řadí k největším soukromých zaměstnavatelům v zemi. Jsme odpovědným obchodníkem a záleží nám na tom, abychom byli dobrým sousedem všude tam, kde působíme.

Tisková zpráva

Příběhové knížky pro děti a trendy elektroniku pro větší i dospělé přináší Albert v rámci nové sběratelské kampaně. Za pravidelné nákupy a věrnost své zákazníky odmění body, se kterými získají slevu na dětské knížky. V hypermarketech Albert půjdou body proměnit také za výraznou slevu na elektroniku značky Niceboy. Spolu s novou věrnostní kampaní Albert spustil také kreativní soutěž pro děti z dětských domovů a neziskových organizací.

Albert si v rámci spolupráce s Albatrosem připravil celkem osm knih pro malé i větší děti, včetně Povídání o pejskovi a kočičce, Příhod Maxipsa Fíka, Malého prince nebo Deníku malého poseroutky. Nechybí ani další tradiční dětské tituly jako Káťa a Škubánek, Hoši od Bobří řeky, Děti z Bullerbynu nebo Pohádky z pařezové chaloupky Křemílka a Vochomůrky. S osmi nasbíranými body zákazníci knížky pořídí se slevou až 77 % za 89,90 Kč.

Dospívající a dospělí si přijdou na své v hypermarketech Albert, kde s vyplněnou kartičkou získají atraktivní slevu na produkty Niceboy. V této nabídce najdou bezdrátová sluchátka, chytré hodinky Watch Lite 3, přenosný reproduktor Raze SuperSonic, Powerbanku nebo reproduktor Party Boom, které s plnou sběratelskou kartičkou získají se slevou až 58 %.

Soutěž pro děti z dětských domovů

Spolu s kampaní Albert spustil soutěž pro děti z dětských domovů a neziskových organizací, jejímž cílem je podpořit jejich kreativitu a fantazii. Děti mají za úkol vytvořit obrázek, nebo napsat krátký příběh na téma „Můj pohádkový svět“. Vítězové soutěže získají sady pohádkových knížek z aktuální sběratelské kampaně. „Nadační fond Albert dlouhodobě podporuje děti ze sociálně ohroženého prostředí. Mimo naše tradiční grantové programy, jako je například Bertík pomáhá, je chceme i tímto způsobem motivovat k tomu, aby rozvíjely své kreativní schopnosti,“ říká Alena Paldusová, projektová manažerka Nadačního fondu Albert.

Plná kartička za nákup přes Albert Online

Mechanika kampaně zůstává stejná, za každých utracených 200 korun získá zákazník jeden bod. Bod navíc je možné získat také za nákup některého z označených partnerských produktů. Zákazníci, kteří budou body sbírat elektronicky v aplikaci můj Albert, najdou v kartičce již tři body předvyplněné. Zákazníci, kteří sbírají body fyzicky, si mohou sběratelskou kartičku vyzvednout v prodejnách se dvěma předtištěnými body. Bonus si Albert přichystal pro všechny, kteří využijí doručení nákupu domů skrze službu Albert Online, ty řetězec odmění plně vyplněnou kartičkou ke každému nákupu.

Kampaň probíhá v obchodech Albert od 24. 7. do 10. 9. 2024, nebo do vyprodání zásob. Přehled produktů, úplná pravidla a veškeré další informace jsou uvedeny v informačních letáčcích, v aplikaci Můj Albert, v obchodech Albert a na stránkách www.albert.cz/detskepribehy a www.albert.cz/niceboy.

Zdroj: www.albert.cz

Další články

Další články od Albert

Albert spouští novou sběratelskou kampaň. Odmění věrné zákazníky i děti z dětských domovů

Albert spouští novou sběratelskou kampaň. Odmění věrné zákazníky i děti z dětských domovů

Příběhové knížky pro děti a trendy elektroniku pro větší i dospělé přináší Albert v rámci nové sběratelské kampaně. Za pravidelné nákupy a věrnost své zákazníky odmění body, se kterými získají slevu na dětské knížky. V hypermarketech Albert půjdou body proměnit také za výraznou slevu na elektroniku značky Niceboy. Spolu s novou věrnostní kampaní Albert spustil také kreativní soutěž pro děti z dětských domovů a neziskových organizací.
| Albert
Umělá inteligence usnadní práci pokladním. Albert testuje systém na rozpoznávání produktů

Umělá inteligence usnadní práci pokladním. Albert testuje systém na rozpoznávání produktů

Kamery na pokladně rozpoznají nebalené pečivo, ovoce či zeleninu. Usnadní tak práci pokladním a zrychlí odbavení zákazníků v prodejnách. Albert začal jako první maloobchodník na trhu s testováním počítačového rozpoznávání produktů využívající umělou inteligenci. Řešení je implementováno do pokladního systému, který rozpoznává nebalené potraviny. Jde o další krok Alberta pro zpříjemnění nákupního zážitku a zrychlení odbavení na pokladně.
| Albert
Zdravý a pohodlný nákup v prodejnách Albert. Zákazníci nově nakoupí na čtyřech místech v Praze i Brně

Zdravý a pohodlný nákup v prodejnách Albert. Zákazníci nově nakoupí na čtyřech místech v Praze i Brně

Od začátku tohoto roku otevřel Albert čtyři prodejny v Praze a Brně. Nové nákupní prostory společně s modernizovanými stávajícími prodejnami rozšiřují pro zákazníky možnost, jak si zdravě, udržitelně a lokálně nakoupit. Nově otevřené prodejny jsou vybaveny nejmodernějšími technologiemi, které zvyšují komfort zákazníků během nákupu a zároveň snižují uhlíkovou stopu díky energetické efektivnosti.
| Albert
Albert podniká právní kroky na ochranu své reputace

Albert podniká právní kroky na ochranu své reputace

Albert zahájil právní kroky proti kampani hnutí Obraz. Při legitimní ochraně vlastní pověsti se společnost Albert rozhodla využít soudní prostředky, které poskytuje právní stát, a bránit své oprávněné zájmy a reputaci. Albert se nedomáhá žádného finančního plnění, ale pouze upuštění od protiprávního jednání.
| Albert
Bertíci znovu pomůžou znevýhodněným dětem. Rozdělí čtyři miliony korun mezi 100 projektů

Bertíci znovu pomůžou znevýhodněným dětem. Rozdělí čtyři miliony korun mezi 100 projektů

Nadační fond Albert vyhlásil již pětadvacátou výzvu programu Bertík pomáhá. Využít ji mohou dětské domovy a další organizace, které se starají o děti a mládež se složitým sociálním či ekonomickým zázemím. Zákazníci obchodů Albert na podzim rozhodnou o stovce nejlepších regionálních projektů, které si rozdělí částku 4 000 000 korun. Příjem grantových žádostí probíhá do 14. července.
| Albert
Večeře na talíři potřebných do desítek minut. Albert jako první zrychlil darování čerstvých potravin

Večeře na talíři potřebných do desítek minut. Albert jako první zrychlil darování čerstvých potravin

Počet potřebných, kteří spoléhají na potravinovou pomoc, neustále roste. Albert je největším dárcem potravinových bank a hledá další cesty, jak darovat ještě lépe a efektivněji. Ve spolupráci s bankami zavedl novinku – večerní darování jídla z obchodů přímo na stoly lidí v nouzi. Díky tomu se daří zvýšit objem darovaných čerstvých potravin, zejména masa a mléčných výrobků. V posledních pěti měsících šlo o 90 tun a celkové meziroční navýšení darů o 10 %.
| Albert
Známe vítěze soutěže Finále Zdravé 5. Do dětské kuchařské soutěže se zapojilo rekordních 550 týmů

Známe vítěze soutěže Finále Zdravé 5. Do dětské kuchařské soutěže se zapojilo rekordních 550 týmů

V pražských Holešovicích vyvrcholilo v pátek 24. května soutěžní klání malých kuchařů zaměřené na zdravé a udržitelné vaření. Finalisté ze základních a mateřských škol i dětských domovů a organizací soupeřili v pěti kategoriích a čekali je dva úkoly. Vítězové si rozdělili věcné a zážitkové ceny v hodnotě 110 000 Kč.
| Albert
Otevírací doba v obchodech Albert během květnových svátků

Otevírací doba v obchodech Albert během květnových svátků

Na Svátek práce, který připadá na 1. května, zůstanou všechny prodejny Albert otevřené v běžných otevíracích hodinách. Naopak 8. května budou prodejny v souladu se zákonem uzavřené. Výjimku má prodejna v Českých Budějovicích, která je v dopravně obchodním centru Mercury a zůstane tak i v tento svátek otevřená, a to od 8:00 do 18:00 hodin. Prodejny se opět otevřou 9. května podle běžné otevírací doby.
| Albert
Albert od dubna navýší mzdy v prodejnách v průměru o 10 %

Albert od dubna navýší mzdy v prodejnách v průměru o 10 %

Zaměstnanci prodejen Albert se dozvěděli ze současné výplatní pásky novou výši své mzdy, která se od následujícího měsíce zvedne v průměru o deset procent. K navýšení mezd dochází s platností od 1. dubna a společnost na to vyčlenila ve mzdových nákladech pro tento rok dodatečných 700 milionů korun. Tato částka pokryje také navýšení stravenkového paušálu a dalších finančních benefitů pro zaměstnance v průběhu tohoto roku.
| Albert
Velikonoční obchůdky přinesly dětem z dětských domovů více než 390 tisíc korun

Velikonoční obchůdky přinesly dětem z dětských domovů více než 390 tisíc korun

Ve třech desítkách prodejen a také na e-shopu Nadačního fondu Albert se v březnu konaly velikonoční Obchůdky s Albertem. Děti z dětských domovů a dalších organizací v nich nabídly originální výrobky z vlastních dílen, za které utržily přes 390 tisíc korun. Vydělané peníze použijí především na společné volnočasové aktivity. Cílem projektu je předat dětem ze sociálně složitého prostředí základy finanční gramotnosti a další dovednosti, které jim ulehčí vstup do dospělého života.
| Albert