PPL··3 min

Ve své první televizní reklamě se PPL CZ hrdě připojuje k hokejové horečce

PPL

PPL

PPL CZ s.r.o. (zkráceně PPL, též PPL Professional Parcel Logistic) je původně česká firma zabývající se expresní balíkovou a kurýrní přepravou, dále přepravou palet firem a jednotlivců. Vznikla v roce 1995 jako svazek sedmi regionálních dopravců. V roce 2004 došlo k restrukturalizaci, tím vznikla jedna velká firma s odštěpnými závody. O dva roky později jeden ze zakladatelů koupil podíly spoluvlastníků a prodal firmu německé společnosti DHL, divizi Deutsche Post.

Tisková zpráva

Společnost PPL CZ, lídr mezi českými přepravci zásilek, vstoupila do další fáze vývoje na poli komunikace se zákazníky. Ve spolupráci s agenturou KNOWLIMITS představí novou reklamní kampaň v rámci nadcházejícího hokejového svátku.

Scénář zdůrazňuje především základní pilíř filozofie PPL CZ – spolehlivost za všech okolností. Současně akcentuje význam sportu a propojením vášně a vzrušení ze hry s maximálním nasazením při práci pro zákazníky inovativně spojuje svět služeb PPL s prostředím vrcholového hokeje.

Vůbec první televizní reklama společnosti PPL se objeví v České televizi a v online prostředí včetně sociálních sítí. Agentura KNOWLIMITS realizovala celý proces počínaje návrhem kreativy přes produkci spotů až po plánování a nákup médií. „Zadavatel využil nejen v rámci této kampaně unikátní synergii všech procesů tvorby komunikace, kdy jeden tým řídí i koordinuje exekuci všech aktivit,“ prozrazuje Pavel Barták, Client Service Director KNOWLIMITS.

Hokejové mistrovství je událostí, která přitahuje pozornost fanoušků po celém světě. Letošní domácí prostředí nabízí jedinečnou příležitost emočně propojit celou zemi a fandit společně. Při přípravě na tuto prestižní událost pro nás bylo klíčové vytvořit reklamní kampaň, která osloví a nadchne nejen fanoušky, ale i naše zákazníky. Jedním z hlavních nástrojů je nově natočená TV reklama, která dokonale propojuje emoční zážitek ze vzrušující hry s filozofií našich služeb. Kampaň naše zákazníky ujistí, že jsme jejich spolehlivým partnerem v každé situaci,“ uvádí Lenka Vitovská, manažerka komunikace PPL CZ.

PPL hokejem zdaleka nekončí

Speciální hokejové téma doplní po mistrovství také produktové spoty. Ty představují různé typy služeb a jejich přednosti. Hlavní postavy představují známé tváře, a to Petra Horváthová a Bořek Joura. Spoty jsou vytvořeny tak, aby přitáhly pozornost diváků a demonstrovaly kvalitu a výhody služeb, které PPL nabízí, a zároveň podtrhly pozitivní zákaznickou zkušenost.

Zdroj: www.ppl.cz

Další články

Další články od PPL

PPL zahajuje provoz nového typu Parcelboxů. Elektřinu na provoz si vyrábí samy

PPL zahajuje provoz nového typu Parcelboxů. Elektřinu na provoz si vyrábí samy

PPL odstartovala provoz menších, udržitelnějších Parcelboxů. Po republice jich je prozatím instalovaných již přes 500. Nové udržitelnější Parcelboxy jsou oproti klasickým Parcelboxům vybaveny fotovoltaickými panely a pro svůj provoz díky tomu nevyžadují žádný externí přívod elektřiny.
| PPL
Modrá přepravní stálice slaví 30 let: PPL plánuje rekordní jubilejní rok!

Modrá přepravní stálice slaví 30 let: PPL plánuje rekordní jubilejní rok!

PPL se už 30 let s vášní stará o doručování zásilek do všech koutů republiky a od roku 2006 i Evropy. Za loňský rok doručila přes 60 milionů balíků. Letos chce překonat hranici 69 milionů. Neustále také rozšiřuje svou výdejní síť a zaměřuje se i na elektrifikaci svého vozového parku.
| PPL
PPL bude doručovat i 23. prosince, předpokládá dvojciferný nárůst objemu zpracovaných zásilek

PPL bude doručovat i 23. prosince, předpokládá dvojciferný nárůst objemu zpracovaných zásilek

Letos rozšířila doručovací dobu až do 23. prosince, přičemž vyzvednutí balíků bude v určitých případech možné i na Štědrý den. Se sítí přesahující 6 700 výdejních míst a boxů, posílenou kapacitou a novými technologiemi je připravena na očekávaný dvojciferný nárůst objemu zpracovaných zásilek oproti loňské sezóně.
| PPL
Přepravce PPL varuje: Po podvodných SMS přibývá také lstivých telefonátů a bezcenných balíků na dobírku

Přepravce PPL varuje: Po podvodných SMS přibývá také lstivých telefonátů a bezcenných balíků na dobírku

Kyberkriminalita tvoří přes 10 % veškeré registrované kriminality, meziročně navíc stále roste.
| PPL
PPL jako první přepravní společnost spustila věrnostní program. Zákazníci mohou nasbírané body měnit za slevy

PPL jako první přepravní společnost spustila věrnostní program. Zákazníci mohou nasbírané body měnit za slevy

Společnost PPL ve své mobilní aplikaci mojePPL spustila věrnostní program. Učinila tak jako úplně první napříč logistickými společnostmi v Česku.
| PPL
Ve své první televizní reklamě se PPL CZ hrdě připojuje k hokejové horečce

Ve své první televizní reklamě se PPL CZ hrdě připojuje k hokejové horečce

Společnost PPL CZ, lídr mezi českými přepravci zásilek, vstoupila do další fáze vývoje na poli komunikace se zákazníky. Ve spolupráci s agenturou KNOWLIMITS představí novou reklamní kampaň v rámci nadcházejícího hokejového svátku.
| PPL
Index Balík: Trendy v českém e-commerce?

Index Balík: Trendy v českém e-commerce?

Češi na internetu utrácí [1] nejvíce v Evropě a pro doručení svých objednávek stále častěji využívají výdejní boxy. Jako možnost doručení online pořízeného zboží je volí téměř 60 % nakupujících, oceňují na nich především dostupnost a flexibilitu. Fenoménem se stal online prodej použitého oblečení nebo elektroniky, třetina Čechů takové balíky pravidelně posílá. Vyplývá to z prvního ročníku průzkumu Index Balík přepravní společnosti PPL CZ.
| PPL
PPL obhájilo titul Top Employer

PPL obhájilo titul Top Employer

Společnost PPL CZ už potřetí v řadě získala certifikaci Top Employer 2024. Certifikace je udělována na základě nezávislé analýzy 20 oblastí v řízení lidských zdrojů a personálního vedení firmy. PPL se dlouhodobě snaží tvořit vstřícné a moderní pracovním prostředí a udržovat své zaměstnance spokojené.
| PPL
Pohodové Vánoce s PPL CZ. Přepravní lídr letos naděluje do 22. prosince

Pohodové Vánoce s PPL CZ. Přepravní lídr letos naděluje do 22. prosince

Předvánoční sezóna je v plném proudu i u přepravní jedničky, společnosti PPL CZ. K úspěšnému zvládnutí nejnáročnějšího období přispívá i rozšířená síť o další překladiště, které navýšila přepravní kapacity až na půl milionu zásilek denně,...
| PPL
Češi jsou na evropské špici, na e-shopech utrácí nejvíce. Nejčastěji za nové oblečení

Češi jsou na evropské špici, na e-shopech utrácí nejvíce. Nejčastěji za nové oblečení

Vánoční sezóna je v plném proudu a s ní i shon, který každoročně nákupní horečku doprovází. Češi se čím dál více vyhýbají davům a nákupy raději řeší online. Podle nejnovějších dat utrácí právě tuzemští zákazníci za nákupy po internetu nejvíce v celé Evropě.
| PPL