Prima+··4 min

Prima má nový mediální projekt COOLLAB. Zaměřuje se na projekty pro mladé cílové skupiny

Prima+

Prima+

Prima+ je internetová videoslužba z portfolia online služeb televize Prima, který vám nabízí rychlý, snadný a legální přístup k vašemu oblíbenému obsahu prostřednictvím vašeho počítače, mobilu nebo na chytré TV.

Tisková zpráva

Mediální skupina Prima spustila nový mediální hub s názvem COOLLAB. Jde o samostatnou značku, která má ve skupině na starosti projekty zaměřené na mladé cílové skupiny. V současnosti tým spravuje například sociální sítě Prima COOL, které se na přelomu roku proměnily v plnohodnotné informační a zábavní medium s raketovým růstem výkonu.

Tým COOLLABu rozvíjí sociální profily Prima COOL, vytváří pro ně aktuální obsah, který rezonuje především mezi mladšími cílovými skupinami. Kombinuje formáty z oblasti lifestyle, popkultury, hudby, sportu, politiky nebo meme kultury a do tvorby zapojuje influencery i známé osobnosti. Kromě profilů Prima COOL spravuje tým také profil reality show StarHouse, jejíž první týden přinesl přes osm milionů impresí a stovky tisíc interakcí.

COOLLAB rovněž spolupracuje se zpravodajskou platformou CNN Prima NEWS, kde pomáhá propojit televizní obsah se sociálními sítěmi Prima COOL. Přináší i zákulisní pohledy do oblíbených pořadů skupiny Prima, jako jsou Máme rádi Česko, Prostřeno! nebo Show Jana Krause.

Prima COOL se během pouhých tří měsíců stala nejdynamičtěji rostoucím mediálním profilem na českém Instagramu. Během března 2025 dosáhl projekt více než 42 milionů impresí napříč platformami. Na Instagramu vzrostl výkon meziročně o více než 1700 % a počet interakcí vzrostl o více než 1100 %. Profil na Facebooku oslovil více uživatelů, než je uváděný počet aktivních v Česku – dosáhl 4,8 milionu uživatelů. U Instagramu COOL zasáhl 2,29 milionu z odhadovaných 3,9 milionu všech českých uživatelů, překračuje hranice běžného zásahu a stává se silným distribučním kanálem.

Tým je složen z mladých lidí s předchozími zkušenostmi z mediálních domů, agentur i kulturní scény. Jejich cílem bylo vytvořit obsah šitý na míru generaci Z a mladým mileniálům. Navazují na původní tone of voice Prima COOL – obsah je vtipný, drzý, aktuální a komunikuje jazykem své komunity. „Naším cílem bylo vytvořit platformu, která bude komunikovat s mladými cílovkami jejich jazykem a také ve formátu, který konzumují denně a přirozeně. COOLLAB nemá za úkol jen bavit, ale hlavně propojovat SoMe a televizní obsah s osobnostmi, brandy nebo eventy. Zároveň jsme chtěli zachovat nějakou drzost a provokaci, která je pro Prima COOL typická a díky které má statisíce fanoušků napříč generacemi,“ říká Kristýna Tupá, brand manažerka COOLLAB.

O vizuální podobu projektu se postaralo grafické studio Yiskra, které spolupracuje s předními značkami a umělci české a slovenské scény. Mezi jejich klienty patří například Vilgain, Next.Move, Trezor, Symbols a mnoho dalších. “COOLLAB nás oslovil s tím, že chtějí dát sockám Primy COOL nový impuls a facelift. My jsme na COOLu vyrůstali a byla to příležitost, která se neodmítá i z nějakého sentimentu. Chtěli jsme posunout aktuální skvělý brand COOLu, tak aby se s ním dalo dobře pracovat v rámci social media. Největší výzva byla vytvořit design systém, tak aby s ním byli schopni pracovat i negrafici. Zároveň jsme tvořili i COOLLABu celý brand a vizuál, u kterého jsme chtěli, aby byl barevný, hravý a fresh. ” uvedl majitel studia Tomáš Gnosis Snop, který v minulosti spolupracoval například se značkami jako Coca-Cola, Red Bull, Footshop, Nike či Exodus.

Významnou součástí strategie COOLLABu jsou i spolupráce. Během prvních tří měsíců fungování navázal spolupráci například se značkou Red Bull. Významný ohlas zaznamenaly také rozhovory s osobnostmi jako Yzomandias, Nikos, Jakub Enžl, Sharlota nebo britská grimová hvězda Dizzee Rascal.

Zdroj dat: Meta Business Suite, TikTok Insights, Zoomsphere, Q1 2025

Zdroj: www.skupinaprima.cz

Další články

Další články od Prima+

Media Club porazil konkurenci. Se skupinou Prima meziročně posiluje. Stále roste i Prima KRIMI, CNN Prima NEWS, Prima STAR a Prima SHOW

Media Club porazil konkurenci. Se skupinou Prima meziročně posiluje. Stále roste i Prima KRIMI, CNN Prima NEWS, Prima STAR a Prima SHOW

Skupina Prima i mediální zastupitelství Media Club si v porovnání s loňským květnem polepšily. Media Club navíc porazil svoji komerční konkurenci v prime time u cílové skupiny 15+, v celodenním vysílání boduje jak u 15+, tak v 18–69. Z malých tematických kanálů nejvíce narostly Prima KRIMI, CNN Prima NEWS, Prima STAR a Prima SHOW.
| Prima+
SledovaniTV představuje nové balíčky s přístupem do prima+

SledovaniTV představuje nové balíčky s přístupem do prima+

Zákazníci služby SledovaniTV mají nově přístup ke streamovací platformě prima+ skupiny Prima. Tato novinka je součástí uvedení čtyř nových balíčků, které jsou pro zákazníky dostupné od dnešního dne.
| Prima+
Televize Prima natáčí druhou řadu úspěšné minisérie Pod hladinou

Televize Prima natáčí druhou řadu úspěšné minisérie Pod hladinou

Televize Prima zahájila natáčení druhé řady napínavé kriminální minisérie Pod hladinou. Osm nových epizod opět zavede diváky do nebezpečného, ale fascinujícího světa policejních potápěčů. V jedné z hlavních rolí se představí Marek Němec jako praporčík Martin Tolar – zkušený policista, potápěč a nová postava, která přináší do děje nejen profesionalitu, ale i osobní tajemství.
| Prima+
Rádiový Media Club dále roste! Jeho share dosáhl 47,2 %

Rádiový Media Club dále roste! Jeho share dosáhl 47,2 %

Nové výsledky poslechu rádií v ČR Radioprojekt potvrzují Media Club jako lídra trhu s rádiovou reklamou. Podíl na poslechu vlastněných a obchodně zastupovaných rozhlasových stanic přeskočil poprvé v historii hranici 47 % a postupně šplhá k polovičnímu podílu na celkovém rádiovém trhu.
| Prima+
Skupina Prima i hlavní stanice meziročně narostly v CS 15+ i 18–69. Posílila také Prima KRIMI a CNN Prima NEWS

Skupina Prima i hlavní stanice meziročně narostly v CS 15+ i 18–69. Posílila také Prima KRIMI a CNN Prima NEWS

Skupina Prima meziročně narostla v CS 15+ i CS 18–69 v celodenním vysílání i v prime time, stejně tak se dařilo také vlajkové stanici. Media Club je stále nad komerční konkurencí v prime time u cílové skupiny 15+, v celodenním vysílání vítězí u 15+ i 18–69. Z malých tematických kanálů si nejvíce polepšily Prima KRIMI a CNN Prima NEWS.
| Prima+
Do pražské Grébovky zavítalo na den lásky na 7. ročník akce DERMACOL LOVE DAY přes 30 tisíc návštěvníků

Do pražské Grébovky zavítalo na den lásky na 7. ročník akce DERMACOL LOVE DAY přes 30 tisíc návštěvníků

Rozkvetlá Grébovka v rámci sedmého ročníku DERMACOL LOVE DAY 1. května 2025 nabídla nejzamilovanější prvomájovou akci s bohatým kulturním programem, který přilákal několik desítek tisíc návštěvníků. Spousta různorodých aktivit oslavovala lásku a krásu a nabídla zábavu pro celou rodinu. Vrcholem byla oslava 14. narozenin kanálu Prima LOVE za účasti moderátorů a herců z televize Prima. Dvě pódia roztančili přední čeští a slovenští hudební interpreti – Tereza Mašková, Adam Mišík, Majk Spirit, Petr Kotvald, Simon Opp, Jana Rychterová a další.
| Prima+
CNN Prima NEWS slaví pět let na trhu rekordní sledovaností, novým publicistickým pořadem i aplikací

CNN Prima NEWS slaví pět let na trhu rekordní sledovaností, novým publicistickým pořadem i aplikací

International u příležitosti pátého výročí multiplatformy na konferenci MONEY MONEY MONEY a nešetřili chválou na českou multiplatformu. Zpravodajský kanál CNN Prima NEWS zatím každý rok rostl. Za letošek, do poloviny dubna, zaznamenal podíl na sledovanosti 2,36 % v CS 15+. Divákům redakce CNN Prima NEWS přinesla nový publicistický pořad Souvislosti Markéty Fialové na hlavním kanále TV Prima. Hned premiérové vydání odstartovalo velkou investigativní reportáží o Guru Járovi, kterou citovala většina hlavních médií.
| Prima+
Česká edice časopisu Playboy se po 34 letech loučí. Poslední číslo vyjde v červnu 2025

Česká edice časopisu Playboy se po 34 letech loučí. Poslední číslo vyjde v červnu 2025

Ikonická značka, která déle než tři desetiletí formovala českou mediální a lifestylovou scénu, se loučí. V červenci letošního roku vyjde poslední číslo české edice časopisu Playboy. Číslo 07/2025 (na stáncích bude od poloviny června do konce července 2025) bude zároveň speciálním „best of“ – výběrem toho nejlepšího z celé historie tuzemské verze magazínu.
| Prima+
Asociace komerčních televizí slaví 8 let, Marek Singer střídá v prezidentské roli Kláru Brachtlovou

Asociace komerčních televizí slaví 8 let, Marek Singer střídá v prezidentské roli Kláru Brachtlovou

Letos na jaře slaví Asociace komerčních televizí osm let od svého založení. I nadále se aktivně zapojuje do boje proti internetovému pirátství, kde v uplynulém období dosáhla významných úspěchů, a naplňuje i své další cíle jako je osvěta v oblasti podpory televize jako silného a účinného reklamního mediatypu nebo aktivní participace na legislativních procesech ovlivňujících podnikání komerčních vysílatelů.
| Prima+
Prima má nový mediální projekt COOLLAB. Zaměřuje se na projekty pro mladé cílové skupiny

Prima má nový mediální projekt COOLLAB. Zaměřuje se na projekty pro mladé cílové skupiny

Mediální skupina Prima spustila nový mediální hub s názvem COOLLAB. Jde o samostatnou značku, která má ve skupině na starosti projekty zaměřené na mladé cílové skupiny. V současnosti tým spravuje například sociální sítě Prima COOL, které se na přelomu roku proměnily v plnohodnotné informační a zábavní medium s raketovým růstem výkonu.Tým COOLLABu rozvíjí sociální profily Prima COOL, vytváří pro ně aktuální obsah, který rezonuje především mezi mladšími cílovými skupinami. Kombinuje formáty z oblasti lifestyle, popkultury, hudby, sportu, politiky nebo meme kultury a do tvorby zapojuje influencery i známé osobnosti. Kromě profilů Prima COOL spravuje tým také profil reality show StarHouse, jejíž první týden přinesl přes osm milionů impresí a stovky tisíc interakcí.
| Prima+