Prima+··4 min

Prima má nový mediální projekt COOLLAB. Zaměřuje se na projekty pro mladé cílové skupiny

Prima+

Prima+

Prima+ je internetová videoslužba z portfolia online služeb televize Prima, který vám nabízí rychlý, snadný a legální přístup k vašemu oblíbenému obsahu prostřednictvím vašeho počítače, mobilu nebo na chytré TV.

Tisková zpráva

Mediální skupina Prima spustila nový mediální hub s názvem COOLLAB. Jde o samostatnou značku, která má ve skupině na starosti projekty zaměřené na mladé cílové skupiny. V současnosti tým spravuje například sociální sítě Prima COOL, které se na přelomu roku proměnily v plnohodnotné informační a zábavní medium s raketovým růstem výkonu.

Tým COOLLABu rozvíjí sociální profily Prima COOL, vytváří pro ně aktuální obsah, který rezonuje především mezi mladšími cílovými skupinami. Kombinuje formáty z oblasti lifestyle, popkultury, hudby, sportu, politiky nebo meme kultury a do tvorby zapojuje influencery i známé osobnosti. Kromě profilů Prima COOL spravuje tým také profil reality show StarHouse, jejíž první týden přinesl přes osm milionů impresí a stovky tisíc interakcí.

COOLLAB rovněž spolupracuje se zpravodajskou platformou CNN Prima NEWS, kde pomáhá propojit televizní obsah se sociálními sítěmi Prima COOL. Přináší i zákulisní pohledy do oblíbených pořadů skupiny Prima, jako jsou Máme rádi Česko, Prostřeno! nebo Show Jana Krause.

Prima COOL se během pouhých tří měsíců stala nejdynamičtěji rostoucím mediálním profilem na českém Instagramu. Během března 2025 dosáhl projekt více než 42 milionů impresí napříč platformami. Na Instagramu vzrostl výkon meziročně o více než 1700 % a počet interakcí vzrostl o více než 1100 %. Profil na Facebooku oslovil více uživatelů, než je uváděný počet aktivních v Česku – dosáhl 4,8 milionu uživatelů. U Instagramu COOL zasáhl 2,29 milionu z odhadovaných 3,9 milionu všech českých uživatelů, překračuje hranice běžného zásahu a stává se silným distribučním kanálem.

Tým je složen z mladých lidí s předchozími zkušenostmi z mediálních domů, agentur i kulturní scény. Jejich cílem bylo vytvořit obsah šitý na míru generaci Z a mladým mileniálům. Navazují na původní tone of voice Prima COOL – obsah je vtipný, drzý, aktuální a komunikuje jazykem své komunity. „Naším cílem bylo vytvořit platformu, která bude komunikovat s mladými cílovkami jejich jazykem a také ve formátu, který konzumují denně a přirozeně. COOLLAB nemá za úkol jen bavit, ale hlavně propojovat SoMe a televizní obsah s osobnostmi, brandy nebo eventy. Zároveň jsme chtěli zachovat nějakou drzost a provokaci, která je pro Prima COOL typická a díky které má statisíce fanoušků napříč generacemi,“ říká Kristýna Tupá, brand manažerka COOLLAB.

O vizuální podobu projektu se postaralo grafické studio Yiskra, které spolupracuje s předními značkami a umělci české a slovenské scény. Mezi jejich klienty patří například Vilgain, Next.Move, Trezor, Symbols a mnoho dalších. “COOLLAB nás oslovil s tím, že chtějí dát sockám Primy COOL nový impuls a facelift. My jsme na COOLu vyrůstali a byla to příležitost, která se neodmítá i z nějakého sentimentu. Chtěli jsme posunout aktuální skvělý brand COOLu, tak aby se s ním dalo dobře pracovat v rámci social media. Největší výzva byla vytvořit design systém, tak aby s ním byli schopni pracovat i negrafici. Zároveň jsme tvořili i COOLLABu celý brand a vizuál, u kterého jsme chtěli, aby byl barevný, hravý a fresh. ” uvedl majitel studia Tomáš Gnosis Snop, který v minulosti spolupracoval například se značkami jako Coca-Cola, Red Bull, Footshop, Nike či Exodus.

Významnou součástí strategie COOLLABu jsou i spolupráce. Během prvních tří měsíců fungování navázal spolupráci například se značkou Red Bull. Významný ohlas zaznamenaly také rozhovory s osobnostmi jako Yzomandias, Nikos, Jakub Enžl, Sharlota nebo britská grimová hvězda Dizzee Rascal.

Zdroj dat: Meta Business Suite, TikTok Insights, Zoomsphere, Q1 2025

Zdroj: www.skupinaprima.cz

Další články

Další články od Prima+

Skupina Prima i hlavní stanice meziročně narostly v CS 15+ i 18–69. Posílila také Prima KRIMI a CNN Prima NEWS

Skupina Prima i hlavní stanice meziročně narostly v CS 15+ i 18–69. Posílila také Prima KRIMI a CNN Prima NEWS

Skupina Prima meziročně narostla v CS 15+ i CS 18–69 v celodenním vysílání i v prime time, stejně tak se dařilo také vlajkové stanici. Media Club je stále nad komerční konkurencí v prime time u cílové skupiny 15+, v celodenním vysílání vítězí u 15+ i 18–69. Z malých tematických kanálů si nejvíce polepšily Prima KRIMI a CNN Prima NEWS.
| Prima+
CNN Prima NEWS slaví pět let na trhu rekordní sledovaností, novým publicistickým pořadem i aplikací

CNN Prima NEWS slaví pět let na trhu rekordní sledovaností, novým publicistickým pořadem i aplikací

International u příležitosti pátého výročí multiplatformy na konferenci MONEY MONEY MONEY a nešetřili chválou na českou multiplatformu. Zpravodajský kanál CNN Prima NEWS zatím každý rok rostl. Za letošek, do poloviny dubna, zaznamenal podíl na sledovanosti 2,36 % v CS 15+. Divákům redakce CNN Prima NEWS přinesla nový publicistický pořad Souvislosti Markéty Fialové na hlavním kanále TV Prima. Hned premiérové vydání odstartovalo velkou investigativní reportáží o Guru Járovi, kterou citovala většina hlavních médií.
| Prima+
Do pražské Grébovky zavítalo na den lásky na 7. ročník akce DERMACOL LOVE DAY přes 30 tisíc návštěvníků

Do pražské Grébovky zavítalo na den lásky na 7. ročník akce DERMACOL LOVE DAY přes 30 tisíc návštěvníků

Rozkvetlá Grébovka v rámci sedmého ročníku DERMACOL LOVE DAY 1. května 2025 nabídla nejzamilovanější prvomájovou akci s bohatým kulturním programem, který přilákal několik desítek tisíc návštěvníků. Spousta různorodých aktivit oslavovala lásku a krásu a nabídla zábavu pro celou rodinu. Vrcholem byla oslava 14. narozenin kanálu Prima LOVE za účasti moderátorů a herců z televize Prima. Dvě pódia roztančili přední čeští a slovenští hudební interpreti – Tereza Mašková, Adam Mišík, Majk Spirit, Petr Kotvald, Simon Opp, Jana Rychterová a další.
| Prima+
Česká edice časopisu Playboy se po 34 letech loučí. Poslední číslo vyjde v červnu 2025

Česká edice časopisu Playboy se po 34 letech loučí. Poslední číslo vyjde v červnu 2025

Ikonická značka, která déle než tři desetiletí formovala českou mediální a lifestylovou scénu, se loučí. V červenci letošního roku vyjde poslední číslo české edice časopisu Playboy. Číslo 07/2025 (na stáncích bude od poloviny června do konce července 2025) bude zároveň speciálním „best of“ – výběrem toho nejlepšího z celé historie tuzemské verze magazínu.
| Prima+
Asociace komerčních televizí slaví 8 let, Marek Singer střídá v prezidentské roli Kláru Brachtlovou

Asociace komerčních televizí slaví 8 let, Marek Singer střídá v prezidentské roli Kláru Brachtlovou

Letos na jaře slaví Asociace komerčních televizí osm let od svého založení. I nadále se aktivně zapojuje do boje proti internetovému pirátství, kde v uplynulém období dosáhla významných úspěchů, a naplňuje i své další cíle jako je osvěta v oblasti podpory televize jako silného a účinného reklamního mediatypu nebo aktivní participace na legislativních procesech ovlivňujících podnikání komerčních vysílatelů.
| Prima+
Prima má nový mediální projekt COOLLAB. Zaměřuje se na projekty pro mladé cílové skupiny

Prima má nový mediální projekt COOLLAB. Zaměřuje se na projekty pro mladé cílové skupiny

Mediální skupina Prima spustila nový mediální hub s názvem COOLLAB. Jde o samostatnou značku, která má ve skupině na starosti projekty zaměřené na mladé cílové skupiny. V současnosti tým spravuje například sociální sítě Prima COOL, které se na přelomu roku proměnily v plnohodnotné informační a zábavní medium s raketovým růstem výkonu.Tým COOLLABu rozvíjí sociální profily Prima COOL, vytváří pro ně aktuální obsah, který rezonuje především mezi mladšími cílovými skupinami. Kombinuje formáty z oblasti lifestyle, popkultury, hudby, sportu, politiky nebo meme kultury a do tvorby zapojuje influencery i známé osobnosti. Kromě profilů Prima COOL spravuje tým také profil reality show StarHouse, jejíž první týden přinesl přes osm milionů impresí a stovky tisíc interakcí.
| Prima+
CNN Prima NEWS připravuje exkluzivní byznysovou konferenci s Richardem Questem k 5. výročí

CNN Prima NEWS připravuje exkluzivní byznysovou konferenci s Richardem Questem k 5. výročí

Multiplatforma CNN Prima NEWS u příležitosti blížícího se 5. výročí připravuje exkluzivní business konferenci s názvem Money Money Money, na kterou dorazí i světová novinářská hvězda Richard Quest ze CNN International. Ať už pracujete v jakémkoliv oboru, motorem jsou vždy peníze. Připravovaná konference, která se uskuteční 30. dubna, proto nabídne řadu hostů s expertním vhledem do ekonomických témat a současných výzev. Mezi hosty budou guvernér ČNB Aleš Michl, exguvernér Miroslav Singer, bývalý ministr financí a prezident republiky Václav Klaus a mnoho dalších. Celodenním programem provedou moderátoři Terezie Tománková a Petr Suchoň.
| Prima+
Nový publicistický magazín na Primě: Markéta Fialová ukáže v neděli večer uplynulý týden v souvislostech

Nový publicistický magazín na Primě: Markéta Fialová ukáže v neděli večer uplynulý týden v souvislostech

Televize Prima poprvé ve své historii přichází s nedělním publicistickým pořadem s názvem Souvislosti. Zkušená novinářka a moderátorka Markéta Fialová nabídne divákům souhrn nejzásadnějších témat uplynulého týdne přehledně, s nadhledem, a hlavně v souvislostech. Třicetiminutový magazín každou neděli po 22. hodině představí témata, která by nikomu z nás neměla uniknout, viděná očima zkušených reportérů CNN Prima NEWS. Nebude chybět investigativa ani překvapivá odhalení. Souvislosti startují už 27. dubna na Primě.
| Prima+
Skupina Prima zavádí strukturu produktových segmentů a posiluje vedení o Jana Maxu

Skupina Prima zavádí strukturu produktových segmentů a posiluje vedení o Jana Maxu

Skupina Prima zavádí novou řídicí strukturu založenou na pěti produktových segmentech. Vedoucí segmentů reportují představenstvu. Cílem této strategické změny je urychlit rozhodovací procesy a efektivněji reagovat na dynamické změny na mediálním trhu. Zároveň skupina Prima posiluje tým vedení. Od 1. května se vedení platformy prima+ ujme zkušený mediální odborník Jan Maxa, který má za sebou dvanáctileté působení v České televizi, kde vedl jak vývoj nových pořadů, tak v posledních letech také digitální divizi. Petr Král se posouvá do čela nového produktového segmentu Distribuce a OTT. Jeho hlavním úkolem bude rozvoj produktové propozice skupiny Prima na rostoucím trhu IPTV.
| Prima+
Premiéra třetí řady seriálu Zločin v Alpách – Prima KRIMI slaví sedm let těch nejkriminálnějších případů s historicky nejlepším sharem

Premiéra třetí řady seriálu Zločin v Alpách – Prima KRIMI slaví sedm let těch nejkriminálnějších případů s historicky nejlepším sharem

Jedinečný kriminální program v Česku Prima KRIMI oslaví sedm let vysílání na Velikonoční pondělí. Stanice postupně roste a letošní březen byl historicky jejím nejlepším měsícem. V cílové skupině 15+ dosáhla na share 4,71 %. Jako dárek divákům přichystá premiérové díly třetí řady seriálu Zločin v Alpách a v duchu narozeninového sloganu „Všechno nejkriminálnější!“ bude i nadále nabízet to nejlepší ze světa krimi.
| Prima+