Prima+··3 min

Media Club porazil konkurenci. Se skupinou Prima meziročně posiluje. Stále roste i Prima KRIMI, CNN Prima NEWS, Prima STAR a Prima SHOW

Prima+

Prima+

Prima+ je internetová videoslužba z portfolia online služeb televize Prima, který vám nabízí rychlý, snadný a legální přístup k vašemu oblíbenému obsahu prostřednictvím vašeho počítače, mobilu nebo na chytré TV.

Tisková zpráva

Skupina Prima i mediální zastupitelství Media Club si v porovnání s loňským květnem polepšily. Media Club navíc porazil svoji komerční konkurenci v prime time u cílové skupiny 15+, v celodenním vysílání boduje jak u 15+, tak v 18–69. Z malých tematických kanálů nejvíce narostly Prima KRIMI, CNN Prima NEWS, Prima STAR a Prima SHOW.

Media Club meziročně posílil u cílové skupiny 15+ i 18–69 jak v celodenním vysílání, tak v prime time. Navíc kraloval nad komerční konkurencí v celodenním vysílání v obou sledovaných cílových skupinách 15+ i 18–69 a v cílové skupině 15+ zvítězil také v hlavním vysílacím čase. Celodenní share za květen 2025 dosáhl 33,44 % v CS 15+ a 31,19 % v CS 18–69. Prime time share činil 30,78 % v CS 15+ a 28,40 % v CS 18–69.

Skupina Prima ve srovnání s květnem loňského roku posílila v cílové skupině 15+ v celodenním vysílání i v prime time. Celodenní share za květen 2025 čítal 25,76 % u diváků 15+ a 23,66 % v cílové skupině

18–69. Prime time share v květnu dosáhl na hodnotu 24,61 % v CS 15+ a 22,53 % v CS 18–69.

Na stanici Prima byly i v květnu nejsledovanější pořady vlastní tvorby. Medailové pozice obsadily premiérové díly seriálu Kamarádi a Parťák na baterky, dále reprízy kriminálky Polda IV a HLAVNÍ ZPRÁVY. Krimi zprávy na stanici Prima měly 3. května nejlepší letošní share – 14,70 %. ZOO Nové začátky si 2. května připsalo nejlepší share od začátku vysílání – 19,02 %. Dařilo se také hobby pořadům: Receptář prima nápadů a Libovky Pepy Libického získaly 25. května své nejlepší letošní shary 15,91 %, respektive 14,96 % v CS 15+.

Mezi malými tematickými kanály nejvíce meziročně posilovaly Prima KRIMI, CNN Prima NEWS, Prima STAR a Prima SHOW. Nejsledovanějším pořadem Prima LOVE byl film Inga Lindström: Láska žije dál. Tento romantický snímek si vybralo 7. května 84 000 diváků při sharu 2,57 %. Na Prima KRIMI si nejlépe vedly Stíny smrti, 23. května je sledovalo 198 000 diváků při sharu 6,99 %. Na Prima MAX zvítězil v květnu i od začátku roku 2025 film Líbáš jako Bůh, uvedený u příležitosti úmrtí Jiřího Bartošky. 8. května si ho naladilo 189 000 diváků při sharu 6,38 %. Na Prima COOL nejvíce zabodoval film Den poté, 4. května si ho pustilo 156 000 diváků při sharu 4,71 %. Na Prima ZOOM dosáhl nejvyšší sledovanosti dokument Letecké katastrofy, 13. května byl volbou pro 66 000 diváků při sharu 3,86 %. Na CNN Prima NEWS byla nejsledovanějším pořadem Partie Terezie Tománkové, 2. část z 25. května, kdy si ji vybralo 13,89 % diváků u televizních obrazovek.

Zdroj: ATO-Nielsen, CS 15+ pokud není uvedeno jinak, za květen 2025.

Zdroj: www.skupinaprima.cz

Další články

Další články od Prima+

Media Club porazil konkurenci. Se skupinou Prima meziročně posiluje. Stále roste i Prima KRIMI, CNN Prima NEWS, Prima STAR a Prima SHOW

Media Club porazil konkurenci. Se skupinou Prima meziročně posiluje. Stále roste i Prima KRIMI, CNN Prima NEWS, Prima STAR a Prima SHOW

Skupina Prima i mediální zastupitelství Media Club si v porovnání s loňským květnem polepšily. Media Club navíc porazil svoji komerční konkurenci v prime time u cílové skupiny 15+, v celodenním vysílání boduje jak u 15+, tak v 18–69. Z malých tematických kanálů nejvíce narostly Prima KRIMI, CNN Prima NEWS, Prima STAR a Prima SHOW.
| Prima+
SledovaniTV představuje nové balíčky s přístupem do prima+

SledovaniTV představuje nové balíčky s přístupem do prima+

Zákazníci služby SledovaniTV mají nově přístup ke streamovací platformě prima+ skupiny Prima. Tato novinka je součástí uvedení čtyř nových balíčků, které jsou pro zákazníky dostupné od dnešního dne.
| Prima+
Televize Prima natáčí druhou řadu úspěšné minisérie Pod hladinou

Televize Prima natáčí druhou řadu úspěšné minisérie Pod hladinou

Televize Prima zahájila natáčení druhé řady napínavé kriminální minisérie Pod hladinou. Osm nových epizod opět zavede diváky do nebezpečného, ale fascinujícího světa policejních potápěčů. V jedné z hlavních rolí se představí Marek Němec jako praporčík Martin Tolar – zkušený policista, potápěč a nová postava, která přináší do děje nejen profesionalitu, ale i osobní tajemství.
| Prima+
Rádiový Media Club dále roste! Jeho share dosáhl 47,2 %

Rádiový Media Club dále roste! Jeho share dosáhl 47,2 %

Nové výsledky poslechu rádií v ČR Radioprojekt potvrzují Media Club jako lídra trhu s rádiovou reklamou. Podíl na poslechu vlastněných a obchodně zastupovaných rozhlasových stanic přeskočil poprvé v historii hranici 47 % a postupně šplhá k polovičnímu podílu na celkovém rádiovém trhu.
| Prima+
Skupina Prima i hlavní stanice meziročně narostly v CS 15+ i 18–69. Posílila také Prima KRIMI a CNN Prima NEWS

Skupina Prima i hlavní stanice meziročně narostly v CS 15+ i 18–69. Posílila také Prima KRIMI a CNN Prima NEWS

Skupina Prima meziročně narostla v CS 15+ i CS 18–69 v celodenním vysílání i v prime time, stejně tak se dařilo také vlajkové stanici. Media Club je stále nad komerční konkurencí v prime time u cílové skupiny 15+, v celodenním vysílání vítězí u 15+ i 18–69. Z malých tematických kanálů si nejvíce polepšily Prima KRIMI a CNN Prima NEWS.
| Prima+
Do pražské Grébovky zavítalo na den lásky na 7. ročník akce DERMACOL LOVE DAY přes 30 tisíc návštěvníků

Do pražské Grébovky zavítalo na den lásky na 7. ročník akce DERMACOL LOVE DAY přes 30 tisíc návštěvníků

Rozkvetlá Grébovka v rámci sedmého ročníku DERMACOL LOVE DAY 1. května 2025 nabídla nejzamilovanější prvomájovou akci s bohatým kulturním programem, který přilákal několik desítek tisíc návštěvníků. Spousta různorodých aktivit oslavovala lásku a krásu a nabídla zábavu pro celou rodinu. Vrcholem byla oslava 14. narozenin kanálu Prima LOVE za účasti moderátorů a herců z televize Prima. Dvě pódia roztančili přední čeští a slovenští hudební interpreti – Tereza Mašková, Adam Mišík, Majk Spirit, Petr Kotvald, Simon Opp, Jana Rychterová a další.
| Prima+
CNN Prima NEWS slaví pět let na trhu rekordní sledovaností, novým publicistickým pořadem i aplikací

CNN Prima NEWS slaví pět let na trhu rekordní sledovaností, novým publicistickým pořadem i aplikací

International u příležitosti pátého výročí multiplatformy na konferenci MONEY MONEY MONEY a nešetřili chválou na českou multiplatformu. Zpravodajský kanál CNN Prima NEWS zatím každý rok rostl. Za letošek, do poloviny dubna, zaznamenal podíl na sledovanosti 2,36 % v CS 15+. Divákům redakce CNN Prima NEWS přinesla nový publicistický pořad Souvislosti Markéty Fialové na hlavním kanále TV Prima. Hned premiérové vydání odstartovalo velkou investigativní reportáží o Guru Járovi, kterou citovala většina hlavních médií.
| Prima+
Česká edice časopisu Playboy se po 34 letech loučí. Poslední číslo vyjde v červnu 2025

Česká edice časopisu Playboy se po 34 letech loučí. Poslední číslo vyjde v červnu 2025

Ikonická značka, která déle než tři desetiletí formovala českou mediální a lifestylovou scénu, se loučí. V červenci letošního roku vyjde poslední číslo české edice časopisu Playboy. Číslo 07/2025 (na stáncích bude od poloviny června do konce července 2025) bude zároveň speciálním „best of“ – výběrem toho nejlepšího z celé historie tuzemské verze magazínu.
| Prima+
Asociace komerčních televizí slaví 8 let, Marek Singer střídá v prezidentské roli Kláru Brachtlovou

Asociace komerčních televizí slaví 8 let, Marek Singer střídá v prezidentské roli Kláru Brachtlovou

Letos na jaře slaví Asociace komerčních televizí osm let od svého založení. I nadále se aktivně zapojuje do boje proti internetovému pirátství, kde v uplynulém období dosáhla významných úspěchů, a naplňuje i své další cíle jako je osvěta v oblasti podpory televize jako silného a účinného reklamního mediatypu nebo aktivní participace na legislativních procesech ovlivňujících podnikání komerčních vysílatelů.
| Prima+
Prima má nový mediální projekt COOLLAB. Zaměřuje se na projekty pro mladé cílové skupiny

Prima má nový mediální projekt COOLLAB. Zaměřuje se na projekty pro mladé cílové skupiny

Mediální skupina Prima spustila nový mediální hub s názvem COOLLAB. Jde o samostatnou značku, která má ve skupině na starosti projekty zaměřené na mladé cílové skupiny. V současnosti tým spravuje například sociální sítě Prima COOL, které se na přelomu roku proměnily v plnohodnotné informační a zábavní medium s raketovým růstem výkonu.Tým COOLLABu rozvíjí sociální profily Prima COOL, vytváří pro ně aktuální obsah, který rezonuje především mezi mladšími cílovými skupinami. Kombinuje formáty z oblasti lifestyle, popkultury, hudby, sportu, politiky nebo meme kultury a do tvorby zapojuje influencery i známé osobnosti. Kromě profilů Prima COOL spravuje tým také profil reality show StarHouse, jejíž první týden přinesl přes osm milionů impresí a stovky tisíc interakcí.
| Prima+