Nové výsledky poslechu rádií v ČR Radioprojekt potvrzují Media Club jako lídra trhu s rádiovou reklamou. Podíl na poslechu vlastněných a obchodně zastupovaných rozhlasových stanic přeskočil poprvé v historii hranici 47 % a postupně šplhá k polovičnímu podílu na celkovém rádiovém trhu.
Portfolio šestnácti terestricky vysílajících rádií v čele s Impulsem, Rádiem Kiss a Evropou 2 osloví týdně 5 565 000 posluchačů. To je téměř 72 % všech posluchačů v ČR, kteří podle Radioprojektu průměrně za týden naladí a poslouchají některé z měřených rádií na trhu.
„Výsledky poslechu jsou fúzí dat získaných CATI metodou a pasivním měřením. Díky tomu umožňují počítat zásah rádií i v delším časovém období. Zadavatelům tak můžeme za naše rádia nabídnout měsíční reach víc než 7 700 000 posluchačů, což je neuvěřitelných 84 % populace ČR ve věku 12–84 let. Nabízíme tedy nejen velmi silný zásah, ale díky detailnější znalosti poslechu umíme kampaně efektivněji plánovat během delšího období, a tím maximalizovat účinek rádia v komunikačním mixu,“ říká k novým výsledkům Radioprojektu Martin Kašpárek, obchodní ředitel divize rádií Media Club.
Data opět potvrzují skvělé pozice vlastněných i zastupovaných rádií z portfolia Media Clubu. Rádio Impuls je těsně dvojkou v žebříčku všech stanic (WR 1 953 000), Rádio Kiss s týdenním reachem 1 736 000 je na třetí příčce mezi komerčními rádii a Evropa 2 doplňuje se zásahem 1 598 000 trojlístek našich nejúspěšnějších rádií. V TOP 10 nadále zůstává šest rádií z portfolia Media Clubu – Impuls, Kiss, Evropa 2, Frekvence 1, Beat a Country.
Zdroj: RADIOPROJEKT (CATI+AdMeter), 4. Q 2024 + 1. Q 2025, CS všichni
Zdroj: www.skupinaprima.cz