Lidl··3 min

Plaťte s Lidl Pay a Visa kartou a vyhrajte až 120 000 Kč na nákupy v Lidlu

Lidl

Lidl

Lidl je německý řetězec diskontních prodejen, který působí ve 30 zemích Evropy a ve Spojených státech amerických. Stejně jako Kaufland je Lidl součástí skupiny Schwarz-Gruppe, která je největší maloobchodní společností v Evropě.

Tisková zpráva

Lidl přináší jedinečnou šanci vyhrát velké ceny – při platbě kartou VISA uloženou v Lidl Pay mohou zákazníci vyhrát až 120 000 Kč na nákupy v prodejnách Lidl. Každý výherce obdrží 60 kupónů v hodnotě 2 000 Kč, které lze využít po celý rok. Zapojit se do soutěže je snadné! Stačí nakoupit za alespoň 350 Kč, naskenovat svou Lidl Plus kartu a sbírat známky. Jakmile nasbíráte 8 známek, automaticky se zařadíte do slosování o výhry.

01.10.2024 | Praha

Kromě hlavní výhry 120 000 Kč mají zákazníci možnost vyhrát i další ceny:

• 40 x 90 000 Kč na nákupy v Lidlu (v podobě 45 kupónů v nominální hodnotě 2 000 Kč s platností 1 rok pro každého z výherců)

• 60 x 10 000 Kč na nákupy v Lidlu (v podobě 5 kupónů v nominální hodnotě 2 000 Kč s platností 4 měsíce pro každého z výherců)

• 100 x 2 000 Kč na nákupy v Lidlu (v podobě 1 kupónu v nominální hodnotě 2 000 Kč s platností 2 měsíce pro každého z výherců)

Pravidla soutěže jsou jednoduchá. Pokud se chce zákazník do soutěže zapojit, stačí, když se přihlásí do aplikace Lidl Plus a klikne na tlačítko „Chci soutěžit". Následně musí nakoupit alespoň za 350 Kč v prodejně Lidl, čímž získá 1 známku. Za každých 8 známek může odeslat 1 účast do slosování.

„Je také nutné, aby účastníci při každém nákupu naskenovali svou kartu Lidl Plus a platili pomocí VISA či VISA kartou uloženou ve své Lidl Pay kartě. Pouze tak budou zahrnuti do slosování. Nákupy uhrazené jinou kartou než VISA nebudou do soutěže započítány. Každý zákazník může vyhrát maximálně jednu cenu, která je nepřenosná,“ dodává k pravidlům soutěže mluvčí společnosti Lidl Česká republika Eliška Froschová Stehlíková.

Soutěž probíhá od 1. října 2024 do 31. října 2024. Výherci budou zveřejněni nejpozději 11. listopadu 2024 v aplikaci Lidl Plus. Výhry budou doručeny ve formě slevových kupónů přímo do uživatelského účtu výherců. Více podrobností naleznete na webových stránkách.

Co je Lidl Pay?

Lidl Pay je nový platební systém, který společnost Lidl Česká republika zavedla za účelem zajištění bezpečných a rychlých transakcí pro své zákazníky. Tento systém významně zjednodušuje nákupní proces tím, že automaticky uplatňuje slevy z věrnostního programu, což zákazníkům šetří čas i peníze. Pro jeho využití stačí přidat platební kartu (Mastercard nebo VISA) do aplikace Lidl Plus a aktivovat funkci Lidl Pay. Při placení mohou zákazníci jednoduše načíst QR kód své věrnostní karty, což umožňuje zaplatit celý nákup jediným skenem, aniž by museli vytahovat peněženku. Tento systém je nejen jednoduchý a rychlý, ale také bezpečný, protože všechny údaje o kartě jsou důkladně chráněny a nejsou přístupné společnosti. Lidl Pay tak představuje pohodlný způsob, jak nakupovat s automatickými slevami u klasických i samoobslužných pokladen.

Zdroj: spolecnost.lidl.cz

Další články

Další články od Lidl

Lidl společně s WWF dále posiluje své úsilí o vědomém stravování

Lidl společně s WWF dále posiluje své úsilí o vědomém stravování

Lidl dále posiluje své úsilí o vědomém stravování tím, že do roku 2050 ještě důsledněji přizpůsobí svůj sortiment Planetary Health Diet (PHD). Do roku 2030 Lidl zvýší podíl prodeje rostlinných potravin, jako jsou rostlinné bílkoviny, celozrnné výrobky, ovoce a zelenina, o 20 procent ve srovnání s rokem 2023. Lidl je prvním maloobchodníkem, který vytvořil transparentnost pro všechny kategorie potravin ve svém sortimentu ve všech 31 zemích, kde má prodejny. K tomu Lidl používá metodiku Světového fondu na ochranu přírody (WWF). Tímto způsobem Lidl umožňuje svým zákazníkům činit ekologičtější a zdravější rozhodnutí.
| Lidl
Lidl Česká republika opět získal ocenění "Top Employer” a to už počtvrté za sebou

Lidl Česká republika opět získal ocenění "Top Employer” a to už počtvrté za sebou

Nezávislý "Top Employers Institute" každoročně certifikuje nejlepší zaměstnavatele na světě. Ocenění letos opět získal i Lidl Česká republika, a to již počtvrté za sebou. Společnost se tak řadí mezi nejlepší zaměstnavatele v zemi.
| Lidl
Společnosti Kaufland a Lidl podporují zálohování a budou na něj připraveny. Potvrdily to i výsledky pilotního projektu zpětného odběru nápojových PET lahví a plechovek

Společnosti Kaufland a Lidl podporují zálohování a budou na něj připraveny. Potvrdily to i výsledky pilotního projektu zpětného odběru nápojových PET lahví a plechovek

Při příležitosti návštěvy ministra životního prostředí Petra Hladíka ve společnostech Kaufland a Lidl byly představeny průběžné výsledky dvouletého pilotního projektu na zpětný odběr nápojových PET lahví a plechovek. Programy zaměřené na edukaci zákazníků a jejich zkušenosti se systémem se osvědčily. Probíhající přípravy na budoucí zálohový systém v ČR tak vychází jak z výsledků projektu, tak zkušeností obou obchodních řetězců se zálohováním v zahraničí.
| Lidl
Lidl otevírá první outletovou prodejnu v České republice

Lidl otevírá první outletovou prodejnu v České republice

Po úspěšném výprodeji spotřebního zboží, který se konal koncem roku v pražských Letňanech, nabízí Lidl zákazníkům další jedinečnou příležitost, jak si nakoupit za opravdu výhodné ceny. Ve čtvrtek 2. ledna otevírá historicky první outletovou prodejnu Lidl v České republice v Retail parku Štěrboholy, v ulici Kutnohorská.
| Lidl
Sbírka Srdce dětem v Lidlu letos pro nemocné děti v vynesla 38 000 000 Kč

Sbírka Srdce dětem v Lidlu letos pro nemocné děti v vynesla 38 000 000 Kč

I letos měli zákazníci Lidlu příležitost přispět na pomoc vážně nemocným dětem prostřednictvím charitativní sbírky Srdce dětem. Ta se ve spolupráci s obecně prospěšnou společností Život dětem konala ve všech prodejnách již počtrnácté. Kromě zakoupení dárcovské samolepky při nákupu letos zákazníci nově přispívali také zasláním virtuálního srdce přes aplikaci Lidl Plus. Za každé odeslané srdce přidal Lidl 1 Kč, finální částku ještě navýšil. Na pomoc dětem celkem poputuje 38 milionů Kč, za celou dobu fungování se podařilo vybrat již 364 milionů Kč.
| Lidl
Obří výprodej Lidlu v Letňanech. Slevy až desítky procent na oblíbené zboží!

Obří výprodej Lidlu v Letňanech. Slevy až desítky procent na oblíbené zboží!

Lidl ke konci roku uvolňuje místo ve skladech a přináší zákazníkům jedinečnou příležitost k výhodným nákupům ve velkém výprodeji, který proběhne ve dnech od 12. do 21. prosince v pražských Letňanech. Zákazníci se mohou těšit na široký výběr oblíbeného spotřebního zboží o desítky procent levněji. Přehledně uspořádané sektory s jednotnými cenami umožní snadný a rychlý výběr, ať už pro nákup vánočních dárků pro blízké, nebo pro radost sobě samým – vše za mimořádně výhodné ceny.
| Lidl
Za nákupy v Lidlu získáte exkluzivní kuchařku

Za nákupy v Lidlu získáte exkluzivní kuchařku

Vánoční svátky jsou za dveřmi a Lidl přináší pro své zákazníky jedinečnou příležitost. V rámci nového věrnostního programu mohou za své nákupy získat exkluzivní kuchařku „Když jídlo spojuje“, vytvořenou ve spolupráci se šéfkuchařem Romanem Paulusem. Akce startuje v pondělí 11. listopadu a potrvá až do 22. prosince, nebo vyčerpání zásob.
| Lidl
Lidl zahajuje sbírku Srdce dětem, která pomohla malé Nině a dalším vážně nemocným dětem

Lidl zahajuje sbírku Srdce dětem, která pomohla malé Nině a dalším vážně nemocným dětem

Lidl Česká republika již po čtrnácté spouští sbírku Srdce dětem, která bude probíhat od 4. do 17. listopadu ve všech prodejnách Lidlu, a následně také od 18. listopadu do 13. prosince prostřednictvím aplikace Lidl Plus. Kampaň, kterou Lidl pořádá ve spolupráci s organizací Život dětem, pomáhá dětem s vážnými onemocněními. Díky ojedinělé sbírce například získala rodina malé Niny, která se narodila s těžkou formou spinální svalové atrofie, prostředky na nákladnou genovou léčbu Zolgensma.
| Lidl
Lidl spouští employer brandingovou kampaň. Pracovní možnosti napříč Českou republikou

Lidl spouští employer brandingovou kampaň. Pracovní možnosti napříč Českou republikou

Společnost Lidl Česká republika spouští employer brandingovou kampaň „Příležitost pro každého“, která navazuje na úspěšnou produktovou kampaň „Lidl, Lidl, Lidl“. Ta měla za cíl ukázat zákazníkům, že právě Lidl je odpovědí na jejich potřeby a otázky. V rámci nové kampaně se společnost zaměřuje na široké spektrum lidí a představuje bohatou nabídku pracovních příležitostí napříč prodejnami, logistickými centry i administrativními pozicemi. Cílem je ukázat, že v Lidlu si každý může vybrat pozici, která odpovídá jeho potřebám, ať už jde o zkrácený úvazek, místo výkonu práce nebo možnosti kariérního růstu.
| Lidl
Lidl posiluje své závazky v oblasti klimatu: Čistá nula do roku 2050

Lidl posiluje své závazky v oblasti klimatu: Čistá nula do roku 2050

Společnost Lidl se na základě nových ambiciózních klimatických cílů v dodavatelském řetězci zavázala k uhlíkové neutralitě do roku 2050. V rámci své mezinárodní CSR strategie tak opět výrazně posiluje svůj závazek k odpovědnému podnikání a ochraně klimatu. Společnost Lidl již ve všech zemích zaznamenala ve srovnání s rokem 2019 výrazné snížení emisí skleníkových plynů o 52 %.
| Lidl