E.ON··3 min

Nechte to na nás, říká E.ON v nové kampani s hercem Martinem Myšíčkou od VCCP

E.ON

E.ON

E.ON je holdingová společnost se sídlem v Essenu, je jedním z předních světových energetických společností se silným postavením na trhu v Evropě. Firma vznikla sloučením dvou významných německých energetických firem VEBA a VIAG v roce 2000 a předmětem jejího podnikání je hlavně prodej elektřiny (výroba, distribuce) a zemního plynu.

Tisková zpráva

E.ON spouští novou kampaň „Nechte to na nás“, která odráží měnící se svět energetiky a posiluje roli značky jako lídra v oboru. Kampaň opět vznikla ve spolupráci s VCCP a zdůrazňuje, že chytrá energetická řešení mohou být dostupná a snadná. V hlavní roli série televizních spotů, zaměřených na témata jako fotovoltaika, tepelná čerpadla či sdílení elektřiny, se představil Martin Myšička.

Společnost E.ON přichází s novou kampaní „Nechte to na nás“, která odráží současné změny v energetice a nový positioning značky. E.ON chce stát v čele těchto změn a usnadňovat zákazníkům přechod na novou energii. „Chceme ukázat, že energetická transformace není jen vizí budoucnosti, ale realitou, kterou pomáháme vytvářet už dnes,” říká Simona Bláhová z Marketingové komunikace společnosti E.ON o novém směřování značky. „Naším cílem je dát zákazníkům jistotu, že se o novou energii skutečně postaráme. Jsme nejen spolehlivým dodavatelem elektřiny a plynu, ale přinášíme i chytrá a výhodná řešení. Týkají se například úspor energií nebo garance férových cen od stabilního dodavatele,“ dodává Simona Bláhová.

Hlavní sdělení kampaně se soustředí na závazek E.ONu, aby nová energie dávala skutečný smysl. Kampaň vychází z poznatku, že lidé často věří, že lepší řešení existují, aktivně je však nehledají a často jsou vůči nim přirozeně skeptičtí. E.ON chce tento postoj změnit a ukázat, že to může fungovat díky překvapivě jednoduchým a rychlým řešením jako sdílení elektřiny, fotovoltaika, tepelná čerpadla, ale také skutečná péče o zákazníka a zájem o to, co potřebuje. Tato lokálně vyvinutá kreativa volně navazuje na adaptaci mezinárodní kampaně s Christophem Waltzem, kterou E.ON spustil v únoru 2025.

Nový koncept, stejně jako adaptaci globální kampaně, měla na starosti agentura VCCP, která spolupráci se značkou navázala už v předchozích letech. Česká kreativa rozvíjí globální koncept a přizpůsobuje ho místním specifikům. Hlavním hrdinou spotů je Martin Myšička v roli mrzutého všeználka. Lehce„čecháčkovský“ přístup pak vyvažuje E.ON, který s nadhledem a elegancí ukazuje, že jednoduchá a funkční řešení už dávno existují. „Z kampaně mám obrovskou radost. Skvělé herecké výkony pomohly vytvořit jedinečné a zapamatovatelné postavy, na kterých můžeme dlouhodobě stavět a budovat unikátní svět značky E.ON. Typ humoru zároveň podporuje positioning značky a zachovává si kultivovanou úroveň,“ říká Marek Farkaš, Creative Director VCCP.

Režie kampaně se ujalo duo Mugshots – Tomáš Brožek a Jindra Malík, o fotografii se postaral Petr Dobiáš. Produkci zajistila společnost Boogie Films. Hlas kampani propůjčila herečka Hana Vagnerová. Kampaň poběží v televizi, online a v outdoorových formátech. První vlna se zaměří na fotovoltaiku a komunikaci férových cen, přičemž další témata budou následovat v průběhu roku.

Nové spoty si můžete prohlédnout i na YouTube kanálu E.ONu: zde a zde.

Zdroj: www.eon.cz

Další články

Další články od E.ON

Servis fotovoltaiky v ceně elektřiny? E.ON rozšiřuje nabídku produktů Komplet

Servis fotovoltaiky v ceně elektřiny? E.ON rozšiřuje nabídku produktů Komplet

Pravidelný servis zařízení, odborná údržba nebo pomoc s drobnými elektrikářskými pracemi – to jsou hlavní výhody produktů Komplet elektřina a Komplet plyn od společnosti E.ON Energie. Firma letos svou úspěšnou řadu Komplet rozšířila také o varianty určené majitelům solárních systémů a tepelných čerpadel. Součástí těchto produktů je kromě dodávky energie za výhodnou cenu i pravidelná odborná kontrola zařízení, která zákazníkům garantuje, že jejich systémy fungují správně a splňují všechny potřebné technické zkoušky. Produkty řady Komplet dnes využívá už téměř třetina zákazníků E.ONu a zájem o ně stále stoupá.
| E.ON
EG.D zrychluje instalaci chytrých elektroměrů: letos plánuje nasadit 100 tisíc nových kusů

EG.D zrychluje instalaci chytrých elektroměrů: letos plánuje nasadit 100 tisíc nových kusů

Distribuční společnost EG.D, člen skupiny E.ON, navazuje na své pilotní projekty v oblasti instalace chytrých elektroměrů a v letošním roce zrychluje instalace tzv. smartmeterů do sítě. Od začátku letošního roku přibylo do sítě přibližně 20 000 nových přístrojů, čímž se celkový počet instalovaných zařízení vyšplhal na více než 56 000 kusů. Do konce roku plánuje EG.D nasadit dalších 80 000 elektroměrů nové generace.
| E.ON
Hlasujte o ekologický projekt tohoto roku. E.ON Energy Globe představil šestici finalistů

Hlasujte o ekologický projekt tohoto roku. E.ON Energy Globe představil šestici finalistů

Letošní, už sedmnáctý ročník prestižní soutěže v oblasti ekologie a udržitelnosti E.ON Energy Globe dospěl do finále. Ve čtvrtek 29. května odstartovalo hlasování veřejnosti, které určí, kdo se bude na začátku září radovat z vítězství v soutěži, odnese si titul nejlepšího ekologického projektu tohoto roku a částku 500 000 korun od společnosti E.ON. Odborná porota složená ze zástupců Akademie věd během jarních měsíců zhodnotila přes 200 nominací a vybrala šest finálových projektů, které teď soupeří o hlasy veřejnosti. Celkový vítěz bude vyhlášen na třetím ročníku E.ON Ekofestivalu, který se uskuteční v sobotu 6. září v Brně v areálu Nové Zbrojovky.
| E.ON
EG.D uvedlo do provozu novou transformovnu Brno-Sever. Stavba za 400 milionů korun pomůže rozvoji

EG.D uvedlo do provozu novou transformovnu Brno-Sever. Stavba za 400 milionů korun pomůže rozvoji

Distribuční společnost EG.D, člen skupiny E.ON, uvedla do provozu jednu z letošních nejdůležitějších a největších investic. Nová transformovna 110/22 kV na ulici Klusáčkova v Brně významně navýší kapacitu sítě, umožní připojování dalších obnovitelných zdrojů a podpoří rozvoj elektromobility i průmyslových zón v rámci jihomoravské metropole. Součástí investice je i nové kabelové vedení velmi vysokého napětí o délce 2,7 kilometru. Stavba byla realizována v rámci přeshraničního projektu ACON. Náklady na její realizaci činily zhruba 400 milionů korun, z toho významnou část pokryla evropská dotace.
| E.ON
E.ON spouští produkt v rámci flexibility pro domácnosti s fotovoltaikou

E.ON spouští produkt v rámci flexibility pro domácnosti s fotovoltaikou

Mít na střeše fotovoltaiku, ve sklepě baterii a získávat za to pravidelnou finanční odměnu? Přijetí novely LEX OZE III otevírá domácnostem nové možnosti využití jejich obnovitelných zdrojů. Společnost E.ON proto chystá v průběhu května zavést nový produkt v oblasti obchodní flexibility. Služba je připravená pro spuštění a v první fázi ji E.ON nabídne zákazníkům, kteří mají solární elektrárnu nainstalovanou právě od něj. Od září pak rozšíří možnost zapojení i na další zákazníky, kteří odebírají elektřinu od E.ONu a mají kompatibilní zařízení.
| E.ON
Majitelé fotovoltaik a dalších obnovitelných zdrojů, musí mít nově dva EAN kódy

Majitelé fotovoltaik a dalších obnovitelných zdrojů, musí mít nově dva EAN kódy

Od 1. července 2025 by měly mít všechny domácnosti a firmy, které vyrábějí elektřinu a jsou připojené do distribuční soustavy, dva samostatné EAN kódy. Novelizovaná vyhláška o Pravidlech trhu s elektřinou nově požaduje po distributorech samostatnou evidenci dodávky do sítě a odběru ze sítě, a to ve všech případech. Samostatná evidence se děje právě prostřednictvím samostatných EAN kódů. Jen u společnosti E.ON se změna dotkne zhruba 20 000 zákazníků.
| E.ON
Češi o sdílení energií slyšeli. Obestírá ho ale spousta mýtů. Pomoc jim nabízí E.ON Partner sdílení

Češi o sdílení energií slyšeli. Obestírá ho ale spousta mýtů. Pomoc jim nabízí E.ON Partner sdílení

Už více než půl roku mohou Češi sdílet vyrobenou elektrickou energii v rámci skupin sdílení. A je na spadnutí první plnohodnotná letní sezona, kdy mohou potenciál této novinky plně využít. Nicméně stále existuje mezi lidmi řada mýtů, jež pohled na sdílení zkreslují. A řadu domácností zároveň od zapojení odrazuje poměrně složitý proces. Pro všechny, kteří si se sdílením nevědí rady, je tady nově služba E.ON Partner sdílení, která se o všechny potřebné kroky postará, a to navíc zcela zdarma.
| E.ON
Přes čtvrt miliardy na výstavbu dobíjecích hubů pro elektromobily

Přes čtvrt miliardy na výstavbu dobíjecích hubů pro elektromobily

Společnost E.ON Drive Infrastructure, která v rámci skupiny E.ON staví a spravuje veřejnou dobíjecí síť, uspěla se žádostí o dotaci z operačního programu Ministerstva dopravy České republiky a pro výstavbu veřejné dobíjecí infrastruktury v nadcházejících třech letech získá prostředky přesahující 250 milionů korun. Ty budou činit zhruba jednu třetinu všech nákladů, které společnost hodlá v rámci výstavby 81 nových lokalit v Česku zapojených do tohoto projektu zainvestovat.
| E.ON
Nechte to na nás, říká E.ON v nové kampani s hercem Martinem Myšíčkou od VCCP

Nechte to na nás, říká E.ON v nové kampani s hercem Martinem Myšíčkou od VCCP

E.ON spouští novou kampaň „Nechte to na nás“, která odráží měnící se svět energetiky a posiluje roli značky jako lídra v oboru. Kampaň opět vznikla ve spolupráci s VCCP a zdůrazňuje, že chytrá energetická řešení mohou být dostupná a snadná. V hlavní roli série televizních spotů, zaměřených na témata jako fotovoltaika, tepelná čerpadla či sdílení elektřiny, se představil Martin Myšička.
| E.ON
45 milionů EUR pro evropskou nabíjecí infrastrukturu

45 milionů EUR pro evropskou nabíjecí infrastrukturu

Konsorcium vedené společností E.ON získalo 45 milionů EUR z fondů Evropské unie na rozšíření nabíjecí infrastruktury pro elektrická osobní i užitková vozidla v Evropě. V rámci projektu Drive-E vznikne do konce roku 2027 celkem 1 400 nových veřejných dobíjecích bodů, které zahrnují také 430 dobíjecích míst pro těžká užitková vozidla, každé s výkonem 350 kW nebo více. Projekt pomůže rozšířit veřejnou dobíjecí infrastrukturu ve 13 evropských zemích. Díky společnosti E.ON Drive Infrastructure CZ půjdou prostředky i do budování veřejné dobíjecí infrastruktury v České republice, kde by mělo vzniknout 14 dobíjecích lokalit z celkového počtu.
| E.ON