Vodafone··4 min

Mou velkou ambicí je, aby byl Vodafone nejdůvěryhodnější značkou na trhu

Vodafone

Vodafone

Vodafone (zkratka angl. voice-data-fone) je druhý největší mobilní operátor na světě . Působí v 28 zemích pěti kontinentů. Aktuálně má skupina Vodafone 650 milionů zákazníků, při tržní hodnotě firmy 105,5 mld dolarů.

Tisková zpráva

… říká Doğu Kir, viceprezident pro spotřebitelský segment ve Vodafonu, v rozhovoru pro týdeník Marketing & Media 20/2025. Řeč byla hlavně o tom, kam směřujeme s naší novou kampaní „Giga síť pro život“, proč už není hlavní tváří kampaně herec Martin Hofmann a jakými kroky chce Doğu přispět ke zvýšení podílu Vodafonu na tuzemském trhu. Doğu také naznačil, jak důležitá je pro úspěch do budoucna transformace byznysu napříč všemi segmenty a že pro zákazníky je důležitá hlavně flexibilita a možnost volby.

Doğu Kir, viceprezident pro spotřebitelský segment ve Vodafonu

Překvapilo mě, že jste se s novou kampaní na rychlejší síť vydali cestou bez Martina Hofmanna, proč?

Česko je už třetí trh, na kterém působím, a ze svých zkušeností z Turecka i Albánie můžu říct, že komunikace týkající se sítě je „game changer“. Došli jsme k milníku, kdy můžeme nabídnout nejdostupnější a nejrychlejší datovou síť s rychlostí dvě giga za sekundu. Nejde ale jen o komunikaci funkčních benefitů, to bychom se bavili o komoditě, kterou můžete mít odkudkoli. Nekupujete si jen rychlost stahování a nahrávání, ale spolehlivou konektivitu, která vám pomáhá zlepšovat život. Proto musíme komunikaci giga sítě, jeden ze stěžejních pilířů značky, propojit s důležitými životními momenty zákazníků, abychom s nimi posílili vztah. Je třeba zdůraznit emoce.

Takže se chcete přiblížit zákazníkům. O to se ale snaží i další operátoři…

Jenže přinášíme výjimečný produkt a tomu musí odpovídat komunikace. Hlavní brandový spot se soustředí na reálné rodinné situace. Naše giga síť rodinu provází od narození dítěte a je u všech malých i velkých momentů. Jak dítě roste a objevuje svět, až po chvíli, kdy vyrazí do zahraničí a rodiče s ním díky síti zůstávají v kontaktu.

Doğu Kir, viceprezident pro spotřebitelský segment ve Vodafonu

To máme možná podobné. Ostatně náš dlouhodobý globální slogan je „Together we can“ a naším cílem je být s našimi zákazníky v každé jejich životní fázi. Strategii tedy můžeme mít podobnou, ale odlišujeme se exekucí, která je z pohledu kreativity a brandu obrovsky důležitá. Pro kampaň jsme vybrali reálnou životní zkušenost rodiny.

Tím se vracíme k první otázce – proč to nešlo s Martinem Hofmannem?

Protože se do komunikační strategie snažíme zakomponovat více různých stylů. Někdy prostě chceme zdůraznit lidskost a komunikace sítě je přesně ta oblast, která to potřebuje. Někdy je komunikace taktičtější nástroj a volíme tomu odpovídající způsob, jako to bylo třeba se startem služby Flex. Pro B2B řešení, která jsou dalším důležitým pilířem značky, můžeme využít adaptaci globálních kampaní. A pak jsou situace, pro které je přínosné využít spolupráci s celebritou. Může jít o Vánoce nebo „back to school“ kampaně, které mají za cíl budovat povědomí ve velkém. Podle mě takový mix komunikace přináší větší hodnotu i vyšší návratnost.

Celý rozhovor si můžete přečíst v týdeníku Marketing & Media. Článek je přístupný pouze pro předplatitele a odkaz vás dovede do čtenářské zóny k platbě za aktuální číslo.

Zobrazit další související témata

Rozhovor

Zdroj: www.vodafone.cz

Další články

Další články od Vodafone

Ministerstvo průmyslu a obchodu, Český telekomunikační úřad a mobilní operátoři odstartovali společný projekt pokrývání bílých míst

Ministerstvo průmyslu a obchodu, Český telekomunikační úřad a mobilní operátoři odstartovali společný projekt pokrývání bílých míst

Do roku 2030 se napříč Českou republikou výrazně zlepší pokrytí mobilním signálem. Především tzv. bílých míst – lokalit s nedostatečným mobilním signálem. Díky společnému projektu pokryje každý operátor, tedy i Vodafone, nově 200 míst vlastní výstavbou a na dalších 300 místech bude sdílet stávající infrastrukturu s ostatními. To vše ve spolupráci s Ministerstvem průmyslu a obchodu a Českým telekomunikačním úřadem. Podepsali jsme také memorandum, které operátorům sdílení infrastruktury umožňuje.
| Vodafone
Ministerstvo průmyslu a obchodu, Český telekomunikační úřad a mobilní operátoři odstartovali společný projekt pokrývání bílých míst

Ministerstvo průmyslu a obchodu, Český telekomunikační úřad a mobilní operátoři odstartovali společný projekt pokrývání bílých míst

Do roku 2030 se napříč Českou republikou výrazně zlepší pokrytí mobilním signálem. Především tzv. bílých míst – lokalit s nedostatečným mobilním signálem. Díky společnému projektu pokryje každý operátor, tedy i Vodafone, nově 200 míst vlastní výstavbou a na dalších 300 místech bude sdílet stávající infrastrukturu s ostatními. To vše ve spolupráci s Ministerstvem průmyslu a obchodu a Českým telekomunikačním úřadem. Podepsali jsme také memorandum, které operátorům sdílení infrastruktury umožňuje.
| Vodafone
Mou velkou ambicí je, aby byl Vodafone nejdůvěryhodnější značkou na trhu

Mou velkou ambicí je, aby byl Vodafone nejdůvěryhodnější značkou na trhu

… říká Doğu Kir, viceprezident pro spotřebitelský segment ve Vodafonu, v rozhovoru pro týdeník Marketing & Media 20/2025. Řeč byla hlavně o tom, kam směřujeme s naší novou kampaní „Giga síť pro život“, proč už není hlavní tváří kampaně herec Martin Hofmann a jakými kroky chce Doğu přispět ke zvýšení podílu Vodafonu na tuzemském trhu. Doğu také naznačil, jak důležitá je pro úspěch do budoucna transformace byznysu napříč všemi segmenty a že pro zákazníky je důležitá hlavně flexibilita a možnost volby.
| Vodafone
Ministerstvo průmyslu a obchodu, Český telekomunikační úřad a mobilní operátoři odstartovali společný projekt pokrývání bílých míst

Ministerstvo průmyslu a obchodu, Český telekomunikační úřad a mobilní operátoři odstartovali společný projekt pokrývání bílých míst

Do roku 2030 se napříč Českou republikou výrazně zlepší pokrytí mobilním signálem. Především tzv. bílých míst – lokalit s nedostatečným mobilním signálem. Díky společnému projektu pokryje každý operátor, tedy i Vodafone, nově 200 míst vlastní výstavbou a na dalších 300 místech bude sdílet stávající infrastrukturu s ostatními. To vše ve spolupráci s Ministerstvem průmyslu a obchodu a Českým telekomunikačním úřadem. Podepsali jsme také memorandum, které operátorům sdílení infrastruktury umožňuje.
| Vodafone
Ministerstvo průmyslu a obchodu, Český telekomunikační úřad a mobilní operátoři odstartovali společný projekt pokrývání bílých míst

Ministerstvo průmyslu a obchodu, Český telekomunikační úřad a mobilní operátoři odstartovali společný projekt pokrývání bílých míst

Do roku 2030 se napříč Českou republikou výrazně zlepší pokrytí mobilním signálem. Především tzv. bílých míst – lokalit s nedostatečným mobilním signálem. Díky společnému projektu pokryje každý operátor, tedy i Vodafone, nově 200 míst vlastní výstavbou a na dalších 300 místech bude sdílet stávající infrastrukturu s ostatními. To vše ve spolupráci s Ministerstvem průmyslu a obchodu a Českým telekomunikačním úřadem. Podepsali jsme také memorandum, které operátorům sdílení infrastruktury umožňuje.
| Vodafone
Ministerstvo průmyslu a obchodu, Český telekomunikační úřad a mobilní operátoři odstartovali společný projekt pokrývání bílých míst

Ministerstvo průmyslu a obchodu, Český telekomunikační úřad a mobilní operátoři odstartovali společný projekt pokrývání bílých míst

Do roku 2030 se napříč Českou republikou výrazně zlepší pokrytí mobilním signálem. Především tzv. bílých míst – lokalit s nedostatečným mobilním signálem. Díky společnému projektu pokryje každý operátor, tedy i Vodafone, nově 200 míst vlastní výstavbou a na dalších 300 místech bude sdílet stávající infrastrukturu s ostatními. To vše ve spolupráci s Ministerstvem průmyslu a obchodu a Českým telekomunikačním úřadem. Podepsali jsme také memorandum, které operátorům sdílení infrastruktury umožňuje.
| Vodafone
Mou velkou ambicí je, aby byl Vodafone nejdůvěryhodnější značkou na trhu

Mou velkou ambicí je, aby byl Vodafone nejdůvěryhodnější značkou na trhu

… říká Doğu Kir, viceprezident pro spotřebitelský segment ve Vodafonu, v rozhovoru pro týdeník Marketing & Media 20/2025. Řeč byla hlavně o tom, kam směřujeme s naší novou kampaní „Giga síť pro život“, proč už není hlavní tváří kampaně herec Martin Hofmann a jakými kroky chce Doğu přispět ke zvýšení podílu Vodafonu na tuzemském trhu. Doğu také naznačil, jak důležitá je pro úspěch do budoucna transformace byznysu napříč všemi segmenty a že pro zákazníky je důležitá hlavně flexibilita a možnost volby.
| Vodafone
Mou velkou ambicí je, aby byl Vodafone nejdůvěryhodnější značkou na trhu

Mou velkou ambicí je, aby byl Vodafone nejdůvěryhodnější značkou na trhu

… říká Doğu Kir, viceprezident pro spotřebitelský segment ve Vodafonu, v rozhovoru pro týdeník Marketing & Media 20/2025. Řeč byla hlavně o tom, kam směřujeme s naší novou kampaní „Giga síť pro život“, proč už není hlavní tváří kampaně herec Martin Hofmann a jakými kroky chce Doğu přispět ke zvýšení podílu Vodafonu na tuzemském trhu. Doğu také naznačil, jak důležitá je pro úspěch do budoucna transformace byznysu napříč všemi segmenty a že pro zákazníky je důležitá hlavně flexibilita a možnost volby.
| Vodafone
Mou velkou ambicí je, aby byl Vodafone nejdůvěryhodnější značkou na trhu

Mou velkou ambicí je, aby byl Vodafone nejdůvěryhodnější značkou na trhu

… říká Doğu Kir, viceprezident pro spotřebitelský segment ve Vodafonu, v rozhovoru pro týdeník Marketing & Media 20/2025. Řeč byla hlavně o tom, kam směřujeme s naší novou kampaní „Giga síť pro život“, proč už není hlavní tváří kampaně herec Martin Hofmann a jakými kroky chce Doğu přispět ke zvýšení podílu Vodafonu na tuzemském trhu. Doğu také naznačil, jak důležitá je pro úspěch do budoucna transformace byznysu napříč všemi segmenty a že pro zákazníky je důležitá hlavně flexibilita a možnost volby.
| Vodafone
Mou velkou ambicí je, aby byl Vodafone nejdůvěryhodnější značkou na trhu

Mou velkou ambicí je, aby byl Vodafone nejdůvěryhodnější značkou na trhu

… říká Doğu Kir, viceprezident pro spotřebitelský segment ve Vodafonu, v rozhovoru pro týdeník Marketing & Media 20/2025. Řeč byla hlavně o tom, kam směřujeme s naší novou kampaní „Giga síť pro život“, proč už není hlavní tváří kampaně herec Martin Hofmann a jakými kroky chce Doğu přispět ke zvýšení podílu Vodafonu na tuzemském trhu. Doğu také naznačil, jak důležitá je pro úspěch do budoucna transformace byznysu napříč všemi segmenty a že pro zákazníky je důležitá hlavně flexibilita a možnost volby.
| Vodafone