Nestlé··4 min

Dej si kvalitnější pauzu s KitKat

Nestlé

Nestlé

Nestlé je švýcarská nadnárodní společnost se sídlem ve Vevey ve Švýcarsku. Byla založena v roce 1866 a pojmenována podle švýcarského chemika Henriho Nestlé. Z hlediska tržní kapitalizace je Nestlé největší potravinový koncern na světě.

Tisková zpráva

Zpět na Tiskové Zprávy

Celosvětově známá značka cukrovinek KitKat od společnosti Nestlé odstartovala rok nejnovější reklamní kampaní. V ní KitKat spojuje ikonický hit skupiny Queen „I Want to Break Free“ se slavnou čokoládovou tyčinkou ve snaze o lepší pauzu. Ikonický slogan „Dej si pauzu, dej si KitKat“ zazáří v lednu v českých televizích, na sociálních sítích a v obchodech po celé republice.

KitKat chce, abychom si všichni uměli dát kvalitnější a ničím nepřerušovanou pauzu. Reklama je založená na písničce „I Want to Break Free“ od skupiny Queen a poukazuje na to, že žijeme ve světě, který vyžaduje naši neustálou pozornost a jak těžké je vypnout a dát si pořádnou pauzu. V reklamě muž v rušném kancelářském prostředí bojuje s hromadou papírů, lepicích poznámek a kancelářské techniky, které se na něj lepí jako magnety. Na pozadí ikonické hymny Queen „I Want to Break Free“ odchází z kanceláře ve snaze si trošku odpočinout. Kancelářské potřeby padají na zem, jakmile otevře KitKat a rozlomí křupavou čokoládovou tyčinku. Reklamu zakončuje slogan „Dej si pauzu, dej si KitKat“.

Pauzu, prosím, tu kvalitní

V dnešní uspěchané době je odpočinek důležitější než kdy jindy. Výzkum, který KitKat provedl v listopadu 2023,1 ukázal, že i když lidé mají pocit, že si dopřávají dostatek pauz, pouze 34 % z nich je považuje za kvalitní.

Mnozí cítí, že nemají kontrolu nad svým časem, že na ně doléhá tlak, jsou zaneprázdněni multitaskingem, nebo prostě nedokážou vypnout své myšlenky. Výsledkem je, že mnoho lidí své pauzy nevyužívá naplno, protože jsou často přerušované nebo roztříštěné.

Manažerka značky KitKat v Česku a na Slovensku Nikola Skýpalová o nové kampani říká: „Reklama a celá kampaň náš tým doslova pohltila, protože se v ní zkrátka najde každý. Těšíme se, jak propojení se světově proslulým hitem ‘I Want to Break Free’ od Queen zarezonuje u Čechů a Slováků.” Dále dodává: „V týmu jsme se shodli na tom, že i když si dáme pauzu, nedokážeme se odpojit od online či pracovního světa. Neustále nás vyrušují skupinové chaty, e-maily či notifikace. Chceme, aby si lidé pořádně odpočinuli a k tomu je v této kampani budeme motivovat".

Značka KitKat je s pauzou nezaměnitelně spojená právě díky svému sloganu „Dej si pauzu, dej si KitKat“.

KitKat: Dej si kvalitní pauzu

Klient: Nestlé – KitKat

VP a globální vedoucí KitKat: Chris O’Donnell

Globální strategický marketingový a komunikační vedoucí KitKat: Wael Jabi

Kreativní agentura: VML UK

Režisér: Randy Krallman & agentura: Smuggler

Produkční agentura: Hogarth

1 Průzkum probíhal prostřednictvím Human8 Research v Brazílii, Francii, Velké Británii, Indii a Saúdské Arábii mezi 1 000 kupujícími cukrovinek ve věku 18–30 let.


Kontakt pro média:

Tereza Procházková, manažerka korporátní komunikace, [email protected], +420 724 420 873


Nestlé je největším výrobcem potravin a nápojů na světě. Podniká ve 187 zemích světa, zaměstnává přes 270 000 zaměstnanců. Posláním Nestlé je přinášet sílu potravin pro zlepšení života nás i příštích generací. Nestlé nabízí široké portfolio výrobků a služeb pro lidi i jejich domácí mazlíčky. Jedná se o více než 2 000 značek, od globálních ikon, jako jsou Nescafé nebo Nespresso, až k místním značkám. Základem podnikání Nestlé je strategie rozvoje výživy, zdraví a vyváženého životního stylu. Společnost byla založena před 155 lety ve švýcarském Vevey, kde dodnes sídlí. V Česku Nestlé vyrábí ve svých závodech ZORA Olomouc a SFINX Holešov cukrovinky pod značkami Orion, Kofila, Margot, BonPari, JOJO atd. a v závodě Krupka chlazené a mražené vegetariánské pokrmy pod značkou Garden Gourmet. Na Slovensku v závodě Carpathia Prievidza vyrábí široký sortiment kulinářských výrobků pod značkami Maggi a Carpathia. Více na www.nestle.cz.

Zdroj: www.nestle.cz

Další články

Další články od Nestlé

Dej si kvalitnější pauzu s KitKat

Dej si kvalitnější pauzu s KitKat

Celosvětově známá značka cukrovinek KitKat od společnosti Nestlé odstartovala rok nejnovější reklamní kampaní. V ní KitKat spojuje ikonický hit skupiny Queen „I Want to Break Free“ se slavnou čokoládovou tyčinkou ve snaze o lepší pauzu. Ikonický slogan „Dej si pauzu, dej si KitKat“ zazáří v lednu v českých televizích, na sociálních sítích a v obchodech po celé republice.
| Nestlé
Vánoční strom splnil přání 401 dětí samoživitelů

Vánoční strom splnil přání 401 dětí samoživitelů

Spoustu úsměvů i dojatých tváří maminek, které jsou na výchovu svých dětí samy, přinesl charitativní projekt Vánoční strom splněných přání. Projekt organizuje nezisková organizace Klub svobodných matek. „Rekordní počet dárků, který se letos podařilo vysbírat v rámci projektu Vánoční strom splněných přání, je důkazem mimořádné solidarity lidí a firem. V době, kdy rodin v nouzi neubývá a zdroje na pomoc se shánějí stále obtížněji, je každá podpora nesmírně cenná.
| Nestlé
Cena Potravinářské komory ČR: Nestlé uspělo v nových i tradičních kategoriích

Cena Potravinářské komory ČR: Nestlé uspělo v nových i tradičních kategoriích

Společnost Nestlé se svými výrobky hned dvakrát bodovala v letošním ročníku soutěže Cena Potravinářské komory ČR. V nové kategorii Alternativní potraviny, která byla letos do soutěže zařazena poprvé, zvítězil produkt Garden Gourmet Marine-Style Crispy filet. Další ocenění pro Nestlé přišlo v tradiční kategorii Evropská inovace, kde byly porotou vyzdviženy tyčinky Nestlé Fitness Multigrain Protein Cocoa a Nestlé Fitness Multigrain Fibre Honey.
| Nestlé
Inovativní program Purina Unleashed hledá startupy v oblasti pet care: projekty mohou získat podporu až do výše 1,3 milionu korun

Inovativní program Purina Unleashed hledá startupy v oblasti pet care: projekty mohou získat podporu až do výše 1,3 milionu korun

Purina zve technologické startupy v oblasti péče o domácí mazlíčky do 6. ročníku akceleračního programu Unleashed. Cílem je společně najít přínosná technologická řešení, zejména z oblasti umělé inteligence, která pomohou řešit problémy majitelů domácích mazlíčků. V rámci programu Purina podpořila již 33 startupů. V roce 2025 jich přibude dalších 10. Každý z nich může získat finanční podporu až do výše 1,3 milionu korun. Přihlášky je možné podávat do 30.
| Nestlé
Stanislava Růžičková vede cukrovinkový marketing v Nestlé

Stanislava Růžičková vede cukrovinkový marketing v Nestlé

Stanislava Růžičková se od 1. 9. 2024 stává vedoucí marketingu pro cukrovinky Nestlé v regionu střední a východní Evropy.Stanislava se marketingu a cukrovinkám celosvětové potravinářské jedničky Nestlé věnuje přes 16 let. Díky ní se řada značek stala stálicemi v českých a slovenských domácnostech. Studentská pečeť, Kofila, Banány v čokoládě či KitKat se pod jejím vedením dostaly na přední příčky oblíbenosti u spotřebitelů a staly se nejrychleji rostoucími značkami na českém a slovenském trhu.
| Nestlé
V Holešově se odkrylo archeologické naleziště. Unikát je z 5. století

V Holešově se odkrylo archeologické naleziště. Unikát je z 5. století

Vůbec největší modernizace továrny Sfinx v Holešově na Zlínsku je téměř hotová. Posledním úkolem byla úprava parkoviště, které se nachází na druhé straně silnice. Při něm pracovníci stavby narazili na archeologické naleziště. Dle archeologů jde o ojedinělý nález na střední Moravě. Unikát z 5. století nyní ve spolupráci se závodem Sfinx detailněji zkoumají.
| Nestlé
Garden Gourmet se představuje v novém

Garden Gourmet se představuje v novém

Přehlednější a lépe rozeznatelná. Značka Garden Gourmet mění svoji vizuální identitu i design obalů. Chce tak podpořit kategorii rostlinných alternativ a inspirovat spotřebitele širokým portfoliem. To se letos rozrostlo o dvě zeleninové novinky. Ty stejně jako další produkty této značky vyrábí Nestlé v továrně v severočeské Krupce u Teplic.
| Nestlé
Purina staví moderní psí hřiště ve 20 obcích napříč Českem

Purina staví moderní psí hřiště ve 20 obcích napříč Českem

Společnost Purina se rozhodla postavit po celé České republice 20 nových a bezpečných psích hřišť, která vzniknou ještě do konce letošního roku. Podle odhadů žijí v českých domácnostech více než dva miliony psů, a Purina tím podpoří jejich aktivní trávení volného času s páníčky. Při výstavbě hřišť sehrává důležitou roli i udržitelnost a lokálnost materiálu pro výrobu.
| Nestlé
Děti v Holešově oslavily Dětský den novým hřištěm

Děti v Holešově oslavily Dětský den novým hřištěm

Přes 60 dětí z holešovských mateřských škol po přestřihnutí slavnostní pásky doslova vběhlo na nové dětské hřiště. To nechalo vybudovat město Holešov díky příspěvku společnosti Nestlé, jejíž cukrovinková továrna Sfinx je hlavním zaměstnavatelem ve městě.
| Nestlé
Orion slaví 110 let. K výročí nadělil oblíbené „banánky“ v bílém

Orion slaví 110 let. K výročí nadělil oblíbené „banánky“ v bílém

Společnost Nestlé rozšířila produktové portfolio své značky Orion o novinku – Banány Bílé, jejichž ambasadorem se stal moderátor Leoš Mareš, ikona česko-slovenské kulturní a společenské scény. Doplňuje tak v nabídce tradiční a oblíbené Banány v hořké čokoládě, kterých se jen v roce 2023 v závodě Nestlé Zora Olomouc vyrobilo přes 22 milionů kusů. Novinka přichází na trh přesně 110 let od oficiální registrace značky Orion. I přes svou tradičnost jde o značku, která udává směr.
| Nestlé