dm··5 min

Značka Balea slaví 25 let na trhu

dm

dm

Společnost dm drogerie markt s.r.o. je jedničkou na českém drogistickém trhu. Ve střední a jihovýchodní Evropě patří dm k největším drogistickým řetězcům. První prodejna mateřské společnosti dm Rakousko byla otevřena v roce 1976 v Linci. V České republice se první dm objevila roku 1993 v Českých Budějovicích. Dnes má dm Česká republika 246 prodejen po celé zemi a její centrála sídlí v Českých Budějovicích. Jednatelkami dm drogerie markt s.r.o. jsou paní Martina Horká a paní Markéta Kajabová.

Tisková zpráva

Narozeninová limitovaná edice je inspirována lunaparkem

Značka Balea slaví 25 let na trhu. Sortiment dm drogerie se tak rozšíří o limitovanou edici narozeninových produktů inspirovaných pouťovými atrakcemi a letními sladkostmi. Privátní značka společnosti dm drogerie markt je spojována s vysokou kvalitou přípravků, nízkými cenami a důrazem na trvalou udržitelnost.

bild-clanek

V létě roku 1995 se na pulty prodejen dm dostalo prvních 30 produktů značky Balea, aktuální nabídka však převyšuje 600 přípravků pro péči o tělo a vlasy. Ty nově doplňuje limitovaná edice vydaná při příležitosti výročí 25 let na trhu, která svým složením odkazuje na svět letní zábavy, lunaparků a sladkostí. Devítka speciálních narozeninových produktů nabízí netradiční vůně karamelu, cukrové vaty či citrusových koktejlů. Produkty z této edice je možné zakoupit v síti prodejen dm od 13. srpna 2020.

Vysoká kvalita, férová cena a trvalá udržitelnost

Produkty Balea jsou charakteristické vysokou kvalitou, pečlivě vybranými surovinami, inovativními recepturami a zároveň důrazem na co nejnižší ceny. Všechny přípravky podléhají přísným interním kontrolám, díky čemuž se dostávají na nejvyšší příčky testů nezávislých hodnotících agentur. Například letos průzkum agentury YouGov v hodnocení BrandIndex 2020 ocenil produkty Balea za nejlepší poměr cena a výkon.

„Zákazníci značce Balea věří již čtvrt století. Toho je možné dosáhnout jen tím, že si značka dlouhodobě udržuje vysoký standard kvality svých výrobků, a přitom drží ceny na minimální úrovni. Těší nás, že tento přístup oceňují nejen zákazníci, ale i nezávislí odborníci,“ uvádí Jiří Peroutka, manažer komunikace společnosti dm drogerie markt.

Společnost dm drogerie markt při vývoji produktů značky Balea nemyslí jen na kvalitu, ale klade důraz také na trvalou udržitelnost. Proto jsou mnohé obaly označeny symbolem zeleného čtyřlístku, který dokládá, že byl pro jejich výrobu použit recyklovatelný materiál. „Ochrana životního prostředí je pro nás důležitá. Proto u mnoha produktů například poskytujeme informace o recyklovatelnosti obalu a umožňujeme snadné sejmutí etikety ze smršťovací fólie. Díky tomu se významně zvyšuje šance na plnohodnotnou recyklaci,“ upozorňuje Jiří Peroutka. „V sortimentu značky Balea navíc přibývá produktů, které jsou baleny zcela bez plastů. Jde například o tuhá mýdla a tuhé šampony,“ dodává.

Produkty Balea pečují o tělo od hlavy až k patě

Značka Balea svůj název odvozuje od latinského slova koupel – balneum. Nezaměřuje se však jen na péči o tělo. Již rok po svém startu, tedy v roce 1996, představila řadu s výrobky určenými na vlasy a svůj sortiment stále rozšiřuje. Stovky produktů jsou navrženy tak, aby byly snadno kombinovatelné a uspokojily potřeby všech zákazníků nezávisle na věku či typu pleti. Komplexnost produktů potvrzuje žebříček nejprodávanějšího zboží značky Balea na českém trhu za rok 2020.

Největší zájem zákazníci dm drogerie letos projevili o tělový balzám Sensitive na citlivou pokožku. V případě produktů z řady Balea MEN je nejprodávanější sprchový gel Sport, který je vhodný pro obličej, tělo i vlasy. U specializovaných přípravků na vlasy pak zákazníci nejčastěji volí šampon Professional na šedivé vlasy.

Sladká limitovaná edice

1. Balea sprchový peeling cukrová vata 60 g

Balea peeling cukrová vata na bázi mořské soli s kokosovým olejem jemně čistí pokožku a okouzlí vaše smysly sladkou vůní cukrové vaty.

2. Balea tělová emulze vanilka, pražené mandle 200 ml

Dlouhotrvající hydratace, pocit pružné a hladké pokožky? Hračka! Vyzkoušejte tělovou emulzi se zajímavou vůní vanilky a pražených mandlí.

3. Balea deo sprej citronový koktejl 150 ml

Deo sprej obsahuje pečující formule, které účinně chrání před tělesným pachem. Jemná ovocná vůně citronového koktejlu navodí vašim smyslům osvěžující pocit.

4. Balea suchý šampon broskvová zmrzlina 200 ml

Nestíháte se včas připravit na důležitou schůzku? Balea suchý šampon se v pár vteřinách postará o skvěle vypadající look! S vůní broskvové zmrzliny určitě zabodujete.

5. Balea šampon & balzám 2v1 kokos 300 ml

Kokosový šampon a balzám 2v1 důkladně čistí a jemně pečuje o vlasy. Po umytí budou vlasy sametově hebké a snadno se rozčesávají. Užijte si léto s vůní kokosu a sněhových pusinek.

6. Balea sprchový gel vanilka, citron 300 ml

Zahalte se do jemné vůně vanilky a citronu! Jemné složení čistí pokožku a díky pečující zvlhčující složce zabraňuje jejímu vysoušení.

7. Balea gel na holení marshmallow 150 ml

Gel s vydatným pečujícím složením se o pokožku stará během holení a zanechává ji sametově hebkou. Sladkou vůni marshmallow si zamilujete!

8. Balea tekuté mýdlo karamelizovaný popcorn 500 ml

Odhalte kouzlo tekutého mýdla, které napomáhá získat přirozenou hebkost pokožky. Jistě vás sladce překvapí neobvyklá vůně karamelizovaného popcornu.

9. Balea textilní pleťová maska Mango Slush 1 ks

Maska o pleť pečuje, intenzivně hydratuje a zanechá ji zářivou a osvěženou. Objevte svěží vůni manga.

Fotografie produktů naleznete na tomto odkazu.

Bohužel nebyly nalezeny žádné výsledky.

Zdroj: www.dm.cz

Další články

Další články od dm

dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt TIERRA VERDE sprchový gel esence radosti pomeranč & lavandin 500 ml

dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt TIERRA VERDE sprchový gel esence radosti pomeranč & lavandin 500 ml

České Budějovice, 24.10.2024. Produkty s šarží 05.10.2025 vykazují nadlimitní mikrobiologickou kontaminaci bakterií Lactobacillus Plantarum. Stahování se týká pouze výše uvedeného produktu. Ostatní šarže a jiné produkty značky TIERRA VERDE nejsou dotčeny. Čistě z preventivních důvodů a v zájmu preventivní ochrany spotřebitelů byl dotčený produkt okamžitě stažen z prodeje.
| dm
Bilance 2023/2024: Společnost dm investuje do cen, designu prodejen, technologií i udržitelné budoucnosti

Bilance 2023/2024: Společnost dm investuje do cen, designu prodejen, technologií i udržitelné budoucnosti

České Budějovice, 24.10.2024. V uplynulém obchodním roce (1. října 2023–30. září 2024) společnost dm drogerie markt opět výrazně investovala do své cenové pozice na trhu: v předchozích dvanácti měsících byl nárůst prodejních cen v nákupním koši dm opět nižší než inflace vyjádřená přírůstkem průměrného indexu spotřebitelských cen. Současně byly navýšeny investice do digitálních platforem a služeb, nového designu prodejen, udržitelných konceptů a spolupracovníků. Zákazníci tyto iniciativy ocenili nárůstem obratu o 11,12 %. Nad hranici 5 miliard eur (5,248 miliardy eur) se poprvé vyšplhal obrat zemí podskupiny dm, kterou tvoří mateřská společnost dm Rakousko spolu se svými dceřinými společnostmi dm Česká republika, dm Maďarsko, dm Slovensko, dm Slovinsko, dm Chorvatsko, dm Srbsko, dm Bosna a Hercegovina, dm Rumunsko, dm Bulharsko, dm Severní Makedonie a dm Itálie.
| dm
dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt babylove kojenecká voda 1 l

dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt babylove kojenecká voda 1 l

České Budějovice, 09.10.2024. Z důvodu možné mikrobiologické kontaminace se nedoporučuje konzumace tohoto produktu. Zdravotní riziko je považováno za nízké, ale u citlivých jedinců, jako jsou malé děti, se mohou vyskytnout žaludeční a střevní potíže. Stahování se týká pouze výše uvedeného produktu s uvedenými daty minimální trvanlivosti. Ostatní data minimální trvanlivosti a jiné produkty značky babylove nejsou dotčeny. Čistě z preventivních důvodů a v zájmu preventivní ochrany spotřebitelů byl dotčený produkt okamžitě stažen z prodeje.
| dm
Zákaznice a zákazníci dm poslali do oblastí zasažených povodněmi 5 516 350 Kč, dm částku zaokrouhlila na 7 000 000 Kč

Zákaznice a zákazníci dm poslali do oblastí zasažených povodněmi 5 516 350 Kč, dm částku zaokrouhlila na 7 000 000 Kč

České Budějovice, 01.10.2024. Sociální odpovědnost je součástí filozofie dm a je vlastní i jejím zákazníkům. Ti měli možnost od 20. do 29. září přispět na sbírku SOS Povodně Česká republika organizace Člověk v tísni i prostřednictvím dm. Výzvu k pomoci vyslyšeli zákazníci ve všech 259 prodejnách dm po celé republice. Minimální výše příspěvku byla 50 Kč, maximální neomezená. Pomoc ze všech krajů jako výraz solidarity a podpory nyní směřuje do nejvíce postižených oblastí.
| dm
Společnost dm pomůže lidem z oblastí zasažených povodněmi darem v celkové výši 3,4 milionu Kč

Společnost dm pomůže lidem z oblastí zasažených povodněmi darem v celkové výši 3,4 milionu Kč

S ohledem na aktuální povodně a jejich devastující dopad na postižené lokality se společnost dm rozhodla opět aktivně podpořit ty, kteří to nejvíce potřebují. V souladu s filozofií příkladného působení, pomoci a solidarity proto připravuje materiální a finanční pomoc v celkové výši 3,4 milionu Kč.
| dm
Společnost dm pomůže lidem z oblastí zasažených povodněmi darem v celkové výši 3,4 milionu Kč

Společnost dm pomůže lidem z oblastí zasažených povodněmi darem v celkové výši 3,4 milionu Kč

České Budějovice, 17.09.2024. „Naše podpora zahrnuje materiální pomoc, kterou představuje více než 70 000 produktů, převážně z oblasti čisticích a úklidových prostředků, v celkové výši přibližně 2 miliony Kč. Produkty budeme distribuovat do postižených lokalit ve spolupráci s Potravinovými bankami a organizací Člověk v tísni. Dále jsme se rozhodli poskytnout finanční dar ve výši 1,4 milionu Kč, který stejně jako materiální pomoc rozdělíme mezi výše uvedené organizace. Věříme, že naše iniciativa přispěje k podpoře těch, kteří byli povodněmi zasaženi,“ uvádí Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt.
| dm
Společnost dm uvádí na trh dvě nové privátní značky: HALLOHEBAMME a hautsache

Společnost dm uvádí na trh dvě nové privátní značky: HALLOHEBAMME a hautsache

Společnost dm opět rozšiřuje sortiment. Na trh uvádí dvě nové privátní značky z oblasti péče o matku a dítě a péče o pleť. Celkem devatenáct nových produktů vzniklo ve spolupráci s odbornicemi a rozšířilo portfolio stávajících 30 dm značek, které se vyznačují vysokou kvalitou za výhodnou cenu.
| dm
Společnost dm snižuje dlouhodobě ceny u více než 1 600 produktů

Společnost dm snižuje dlouhodobě ceny u více než 1 600 produktů

Společnost dm opět investuje do cen a nabízí zákazníkům ještě výhodnější nákupy než dosud. V těchto dnech spouští další vlnu zlevnění a od 29. srpna 2024 postupně sníží ceny u více než 1 600 produktů v prodejnách dm i online shopu dm.cz.
| dm
Společnost dm snižuje dlouhodobě ceny u více než 1 600 produktů

Společnost dm snižuje dlouhodobě ceny u více než 1 600 produktů

České Budějovice, 29.08.2024. Cenová politika dm je na českém trhu unikátní. Společnost zvolila strategii dlouhodobých cen, díky které mají zákazníci jistotu, že každé snížení ceny trvá minimálně čtyři měsíce, během nichž může dojít jedině k jejímu dalšímu snížení. Společnost se tak vymezuje proti nárazovým slevovým akcím, které využívají jiní prodejci.
| dm
Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun

Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun

Menstruační potřeby v hodnotě jeden milion korun daruje společnost dm organizacím pro boj s menstruační chudobou. V České republice je velká skupina žen, pro které jsou tyto potřeby drahé, a každý měsíc vyhlíží blížící se menstruaci s obavami. Podle dm by žádná žena neměla čelit tomu, že ji menstruace vyčlení z běžného života nebo donutí používat nehygienické alternativy.
| dm