dm··5 min

Značka Balea slaví 25 let na trhu

Narozeninová limitovaná edice je inspirována lunaparkem

Značka Balea slaví 25 let na trhu. Sortiment dm drogerie se tak rozšíří o limitovanou edici narozeninových produktů inspirovaných pouťovými atrakcemi a letními sladkostmi. Privátní značka společnosti dm drogerie markt je spojována s vysokou kvalitou přípravků, nízkými cenami a důrazem na trvalou udržitelnost.

bild-clanek

V létě roku 1995 se na pulty prodejen dm dostalo prvních 30 produktů značky Balea, aktuální nabídka však převyšuje 600 přípravků pro péči o tělo a vlasy. Ty nově doplňuje limitovaná edice vydaná při příležitosti výročí 25 let na trhu, která svým složením odkazuje na svět letní zábavy, lunaparků a sladkostí. Devítka speciálních narozeninových produktů nabízí netradiční vůně karamelu, cukrové vaty či citrusových koktejlů. Produkty z této edice je možné zakoupit v síti prodejen dm od 13. srpna 2020.

Vysoká kvalita, férová cena a trvalá udržitelnost

Produkty Balea jsou charakteristické vysokou kvalitou, pečlivě vybranými surovinami, inovativními recepturami a zároveň důrazem na co nejnižší ceny. Všechny přípravky podléhají přísným interním kontrolám, díky čemuž se dostávají na nejvyšší příčky testů nezávislých hodnotících agentur. Například letos průzkum agentury YouGov v hodnocení BrandIndex 2020 ocenil produkty Balea za nejlepší poměr cena a výkon.

„Zákazníci značce Balea věří již čtvrt století. Toho je možné dosáhnout jen tím, že si značka dlouhodobě udržuje vysoký standard kvality svých výrobků, a přitom drží ceny na minimální úrovni. Těší nás, že tento přístup oceňují nejen zákazníci, ale i nezávislí odborníci,“ uvádí Jiří Peroutka, manažer komunikace společnosti dm drogerie markt.

Společnost dm drogerie markt při vývoji produktů značky Balea nemyslí jen na kvalitu, ale klade důraz také na trvalou udržitelnost. Proto jsou mnohé obaly označeny symbolem zeleného čtyřlístku, který dokládá, že byl pro jejich výrobu použit recyklovatelný materiál. „Ochrana životního prostředí je pro nás důležitá. Proto u mnoha produktů například poskytujeme informace o recyklovatelnosti obalu a umožňujeme snadné sejmutí etikety ze smršťovací fólie. Díky tomu se významně zvyšuje šance na plnohodnotnou recyklaci,“ upozorňuje Jiří Peroutka. „V sortimentu značky Balea navíc přibývá produktů, které jsou baleny zcela bez plastů. Jde například o tuhá mýdla a tuhé šampony,“ dodává.

Produkty Balea pečují o tělo od hlavy až k patě

Značka Balea svůj název odvozuje od latinského slova koupel – balneum. Nezaměřuje se však jen na péči o tělo. Již rok po svém startu, tedy v roce 1996, představila řadu s výrobky určenými na vlasy a svůj sortiment stále rozšiřuje. Stovky produktů jsou navrženy tak, aby byly snadno kombinovatelné a uspokojily potřeby všech zákazníků nezávisle na věku či typu pleti. Komplexnost produktů potvrzuje žebříček nejprodávanějšího zboží značky Balea na českém trhu za rok 2020.

Největší zájem zákazníci dm drogerie letos projevili o tělový balzám Sensitive na citlivou pokožku. V případě produktů z řady Balea MEN je nejprodávanější sprchový gel Sport, který je vhodný pro obličej, tělo i vlasy. U specializovaných přípravků na vlasy pak zákazníci nejčastěji volí šampon Professional na šedivé vlasy.

Sladká limitovaná edice

1. Balea sprchový peeling cukrová vata 60 g

Balea peeling cukrová vata na bázi mořské soli s kokosovým olejem jemně čistí pokožku a okouzlí vaše smysly sladkou vůní cukrové vaty.

2. Balea tělová emulze vanilka, pražené mandle 200 ml

Dlouhotrvající hydratace, pocit pružné a hladké pokožky? Hračka! Vyzkoušejte tělovou emulzi se zajímavou vůní vanilky a pražených mandlí.

3. Balea deo sprej citronový koktejl 150 ml

Deo sprej obsahuje pečující formule, které účinně chrání před tělesným pachem. Jemná ovocná vůně citronového koktejlu navodí vašim smyslům osvěžující pocit.

4. Balea suchý šampon broskvová zmrzlina 200 ml

Nestíháte se včas připravit na důležitou schůzku? Balea suchý šampon se v pár vteřinách postará o skvěle vypadající look! S vůní broskvové zmrzliny určitě zabodujete.

5. Balea šampon & balzám 2v1 kokos 300 ml

Kokosový šampon a balzám 2v1 důkladně čistí a jemně pečuje o vlasy. Po umytí budou vlasy sametově hebké a snadno se rozčesávají. Užijte si léto s vůní kokosu a sněhových pusinek.

6. Balea sprchový gel vanilka, citron 300 ml

Zahalte se do jemné vůně vanilky a citronu! Jemné složení čistí pokožku a díky pečující zvlhčující složce zabraňuje jejímu vysoušení.

7. Balea gel na holení marshmallow 150 ml

Gel s vydatným pečujícím složením se o pokožku stará během holení a zanechává ji sametově hebkou. Sladkou vůni marshmallow si zamilujete!

8. Balea tekuté mýdlo karamelizovaný popcorn 500 ml

Odhalte kouzlo tekutého mýdla, které napomáhá získat přirozenou hebkost pokožky. Jistě vás sladce překvapí neobvyklá vůně karamelizovaného popcornu.

9. Balea textilní pleťová maska Mango Slush 1 ks

Maska o pleť pečuje, intenzivně hydratuje a zanechá ji zářivou a osvěženou. Objevte svěží vůni manga.

Fotografie produktů naleznete na tomto odkazu.

Bohužel nebyly nalezeny žádné výsledky.

Zdroj: www.dm.cz

Zadavatel
dm

dm

Společnost dm drogerie markt s.r.o. je jedničkou na českém drogistickém trhu. Ve střední a jihovýchodní Evropě patří dm k největším drogistickým řetězcům. První prodejna mateřské společnosti dm Rakousko byla otevřena v roce 1976 v Linci. V České republice se první dm objevila roku 1993 v Českých Budějovicích. Dnes má dm Česká republika 246 prodejen po celé zemi a její centrála sídlí v Českých Budějovicích. Jednatelkami dm drogerie markt s.r.o. jsou paní Martina Horká a paní Markéta Kajabová.

Další články od dm

Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun
dm

Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun

Menstruační potřeby v hodnotě jeden milion korun daruje společnost dm organizacím pro boj s menstruační chudobou. V České republice je velká skupina žen, pro které jsou tyto potřeby drahé, a každý měsíc vyhlíží blížící se menstruaci s obavami. Podle dm by žádná žena neměla čelit tomu, že ji menstruace vyčlení z běžného života nebo donutí používat nehygienické alternativy.
Kampaň na podporu zdraví žen: dm představuje mezinárodní průzkum o menstruaci
dm

Kampaň na podporu zdraví žen: dm představuje mezinárodní průzkum o menstruaci

Symbolicky na Mezinárodní den menstruace, který připadá na 28. května, startuje nová kampaň dm na podporu ženského zdraví. Společnost dm si k této příležitosti nechala zpracovat rozsáhlý mezinárodní průzkum o ženském zdraví a menstruaci, který ukázal, že pro spoustu žen je obtížné o těchto tématech mluvit, přičemž naprosté většině z nich menstruace přináší stres, bolest a další nepříjemné pocity. Pro třetinu oslovených žen je navíc finanční zátěží. V následujícím období se proto dm zaměří na fyzické, duševní a emocionální zdraví žen s cílem zbavit menstruaci a její projevy nálepky tabuizovaného tématu.
Společnost dm posiluje logistickou síť. Otevřela velkoobjemový sklad v Ostředku
dm

Společnost dm posiluje logistickou síť. Otevřela velkoobjemový sklad v Ostředku

Společnost dm otevřela nový velkoobjemový sklad v Ostředku o rozloze 21 tisíc metrů čtverečních. Přesunula sem produkty z dosavadního skladu v Divišově, který už kapacitně přestával stačit. Nové distribuční centrum vzniklo v areálu Prologis Park Prague D1 Ostředek.
Společnost dm investuje do kvality rozvoje organizace i spolupracovníků. Zřizuje novou pozici ve všech svých prodejnách
dm

Společnost dm investuje do kvality rozvoje organizace i spolupracovníků. Zřizuje novou pozici ve všech svých prodejnách

Společnost dm změní od června 2024 strukturu pozic ve všech prodejnách dm v Česku. Pro zlepšení produktivity práce a zajištění hladkého chodu jednotlivých směn nově zavede pozici zástupce/zástupkyně vedoucí/ho prodejny. Změna se dotkne všech 256 českých prodejen dm.
3 otázky pro vizážistku k jarním trendům v líčení
dm

3 otázky pro vizážistku k jarním trendům v líčení

Jako podklad líčení volíme hydratační a rozjasňující krémy se SPF faktorem. Letošnímu roku vládne rozjasněný odlehčený vzhled, ke kterému vám pomůžou BB krémy a podkladové báze ve formě tintů a lehkých make-upů. Korektor používáme na lokální projasnění technikami vytvářejícími lifting. Trendy jsou stále krémové kontury a tvářenky. Lehké textury produktů ocení zejména zralá pleť, kde obzvlášť platí pravidlo méně je více.
Příroda jako nekonečný zdroj inspirace. V jarní kampani Beauty chce dm motivovat k pozitivním změnám
dm

Příroda jako nekonečný zdroj inspirace. V jarní kampani Beauty chce dm motivovat k pozitivním změnám

Společnost dm nechává v nové jarní kampani Beauty rozkvést fantazii. Kampaň se inspiruje přírodou a přináší barvy a nové nápady, které pomáhají vystoupit z každodenní šedi a stereotypu. Kromě dekorativní kosmetiky se zaměří na sortiment péče o pleť a pokožku, produkty se SPF i péči o vlasy. Součástí kampaně je výzva dm beauty challenge, ve které budou talentovaní make-up artisté soutěžit v napínavých duelech.
Druhý život použitých obalových fólií z prodejen dm: Česká firma z nich vyrábí pytle na odpad
dm

Druhý život použitých obalových fólií z prodejen dm: Česká firma z nich vyrábí pytle na odpad

Obalové fólie používané při přepravě zboží do prodejen společnosti dm drogerie markt nacházejí nové využití. Česká firma MATEO PACKING s.r.o je vykupuje jako sběrnou surovinu a vyrábí z nich pytle na odpadky. Tuto novinku z recyklovaného materiálu si pak mohou zákazníci koupit v prodejnách dm.
Společnost dm varuje před podvodnými nabídkami brigád
dm

Společnost dm varuje před podvodnými nabídkami brigád

Na sociálních sítích se objevují podvodné nabídky brigád pro společnost dm drogerie markt. Nejčastěji se jedná o roznos letáků nebo kompletaci obálek. Poznáte je zejména podle požadavků na elektronické zaslání kopie osobních dokladů a následné potvrzení elektronické platby.
Člověk ve středu zájmu. Společnost dm se připojuje ke Světovému dni sociální spravedlnosti
dm

Člověk ve středu zájmu. Společnost dm se připojuje ke Světovému dni sociální spravedlnosti

Na 20. února připadá Světový den sociální spravedlnosti, který vyhlásila OSN na podporu myšlenek rovných příležitostí, solidarity a respektu ve všech oblastech života. Společnost dm dlouhodobě upozorňuje na situaci znevýhodněných lidí ve společnosti. Podporuje projekty pomáhající lidem v nouzi, svou firemní kulturu zakládá na dialogu a diverzitu vnímá jako zdroj energie, kreativity a nových impulsů.
Jak potěšit svou lásku na Valentýna? Tipy na překvapení, která nezklamou
dm

Jak potěšit svou lásku na Valentýna? Tipy na překvapení, která nezklamou

Blíží se den svatého Valentýna, který s očekáváním vyhlížejí všichni zamilovaní. Oblíbený zimní svátek zasvěcený lásce, kdy se lidé vyznávají ze vzájemné náklonnosti a sdílejí radost. Ještě nevíte, jak drahou polovičku potěšit? Nechte se inspirovat a přichystejte překvapení v podobě společné romantické koupele, masáže nebo vlastnoručně připravené večeře.