Značka Balea slaví 25 let na trhu

|

Narozeninová limitovaná edice je inspirována lunaparkem

Značka Balea slaví 25 let na trhu. Sortiment dm drogerie se tak rozšíří o limitovanou edici narozeninových produktů inspirovaných pouťovými atrakcemi a letními sladkostmi. Privátní značka společnosti dm drogerie markt je spojována s vysokou kvalitou přípravků, nízkými cenami a důrazem na trvalou udržitelnost.

bild-clanek

V létě roku 1995 se na pulty prodejen dm dostalo prvních 30 produktů značky Balea, aktuální nabídka však převyšuje 600 přípravků pro péči o tělo a vlasy. Ty nově doplňuje limitovaná edice vydaná při příležitosti výročí 25 let na trhu, která svým složením odkazuje na svět letní zábavy, lunaparků a sladkostí. Devítka speciálních narozeninových produktů nabízí netradiční vůně karamelu, cukrové vaty či citrusových koktejlů. Produkty z této edice je možné zakoupit v síti prodejen dm od 13. srpna 2020.

Vysoká kvalita, férová cena a trvalá udržitelnost

Produkty Balea jsou charakteristické vysokou kvalitou, pečlivě vybranými surovinami, inovativními recepturami a zároveň důrazem na co nejnižší ceny. Všechny přípravky podléhají přísným interním kontrolám, díky čemuž se dostávají na nejvyšší příčky testů nezávislých hodnotících agentur. Například letos průzkum agentury YouGov v hodnocení BrandIndex 2020 ocenil produkty Balea za nejlepší poměr cena a výkon.

„Zákazníci značce Balea věří již čtvrt století. Toho je možné dosáhnout jen tím, že si značka dlouhodobě udržuje vysoký standard kvality svých výrobků, a přitom drží ceny na minimální úrovni. Těší nás, že tento přístup oceňují nejen zákazníci, ale i nezávislí odborníci,“ uvádí Jiří Peroutka, manažer komunikace společnosti dm drogerie markt.

Společnost dm drogerie markt při vývoji produktů značky Balea nemyslí jen na kvalitu, ale klade důraz také na trvalou udržitelnost. Proto jsou mnohé obaly označeny symbolem zeleného čtyřlístku, který dokládá, že byl pro jejich výrobu použit recyklovatelný materiál. „Ochrana životního prostředí je pro nás důležitá. Proto u mnoha produktů například poskytujeme informace o recyklovatelnosti obalu a umožňujeme snadné sejmutí etikety ze smršťovací fólie. Díky tomu se významně zvyšuje šance na plnohodnotnou recyklaci,“ upozorňuje Jiří Peroutka. „V sortimentu značky Balea navíc přibývá produktů, které jsou baleny zcela bez plastů. Jde například o tuhá mýdla a tuhé šampony,“ dodává.

Produkty Balea pečují o tělo od hlavy až k patě

Značka Balea svůj název odvozuje od latinského slova koupel – balneum. Nezaměřuje se však jen na péči o tělo. Již rok po svém startu, tedy v roce 1996, představila řadu s výrobky určenými na vlasy a svůj sortiment stále rozšiřuje. Stovky produktů jsou navrženy tak, aby byly snadno kombinovatelné a uspokojily potřeby všech zákazníků nezávisle na věku či typu pleti. Komplexnost produktů potvrzuje žebříček nejprodávanějšího zboží značky Balea na českém trhu za rok 2020.

Největší zájem zákazníci dm drogerie letos projevili o tělový balzám Sensitive na citlivou pokožku. V případě produktů z řady Balea MEN je nejprodávanější sprchový gel Sport, který je vhodný pro obličej, tělo i vlasy. U specializovaných přípravků na vlasy pak zákazníci nejčastěji volí šampon Professional na šedivé vlasy.

Sladká limitovaná edice

1. Balea sprchový peeling cukrová vata 60 g

Balea peeling cukrová vata na bázi mořské soli s kokosovým olejem jemně čistí pokožku a okouzlí vaše smysly sladkou vůní cukrové vaty.

2. Balea tělová emulze vanilka, pražené mandle 200 ml

Dlouhotrvající hydratace, pocit pružné a hladké pokožky? Hračka! Vyzkoušejte tělovou emulzi se zajímavou vůní vanilky a pražených mandlí.

3. Balea deo sprej citronový koktejl 150 ml

Deo sprej obsahuje pečující formule, které účinně chrání před tělesným pachem. Jemná ovocná vůně citronového koktejlu navodí vašim smyslům osvěžující pocit.

4. Balea suchý šampon broskvová zmrzlina 200 ml

Nestíháte se včas připravit na důležitou schůzku? Balea suchý šampon se v pár vteřinách postará o skvěle vypadající look! S vůní broskvové zmrzliny určitě zabodujete.

5. Balea šampon & balzám 2v1 kokos 300 ml

Kokosový šampon a balzám 2v1 důkladně čistí a jemně pečuje o vlasy. Po umytí budou vlasy sametově hebké a snadno se rozčesávají. Užijte si léto s vůní kokosu a sněhových pusinek.

6. Balea sprchový gel vanilka, citron 300 ml

Zahalte se do jemné vůně vanilky a citronu! Jemné složení čistí pokožku a díky pečující zvlhčující složce zabraňuje jejímu vysoušení.

7. Balea gel na holení marshmallow 150 ml

Gel s vydatným pečujícím složením se o pokožku stará během holení a zanechává ji sametově hebkou. Sladkou vůni marshmallow si zamilujete!

8. Balea tekuté mýdlo karamelizovaný popcorn 500 ml

Odhalte kouzlo tekutého mýdla, které napomáhá získat přirozenou hebkost pokožky. Jistě vás sladce překvapí neobvyklá vůně karamelizovaného popcornu.

9. Balea textilní pleťová maska Mango Slush 1 ks

Maska o pleť pečuje, intenzivně hydratuje a zanechá ji zářivou a osvěženou. Objevte svěží vůni manga.

Fotografie produktů naleznete na tomto odkazu.

Bohužel nebyly nalezeny žádné výsledky.

Zdroj: www.dm.cz

dm

Společnost dm zlevnila téměř 2 000 produktů stálého sortimentu

Společnost dm zlevňuje. Novým nastavením dlouhodobých cen reaguje na postupnou stabilizaci trhu, pokles cen energií a dalších vstupních nákladů. Zlevňování se od května dotklo bezmála 2 000 produktů jak privátních dm značek, tak i značkových produktů. Jedná se přibližně o 12 % celého sortimentu.

dm

Společnost dm spouští osvětovou kampaň, otevře téma sebelásky, vnitřní krásy i tabu ohledně ženského cyklu

Sebeláska, vnitřní krása, ženský cyklus, menopauza, nutnost relaxace nebo vzájemná podpora mezi ženami. To jsou pilíře nové kampaně společnosti dm drogerie markt, která se soustředí na ženské zdraví a klade si za cíl zvyšovat povědomí o tabuizovaných tématech a problémech. Kampaň odstartovala 28. května - symbolicky na Mezinárodní den menstruace.