Animované domácí spotřebiče znovu ožívají v reklamních spotech Zboží.cz, které připomíná blížící se Black Friday. Hlavní komunikační linkou kampaně, která se během října a listopadu objeví ve všech mediatypech, je šetření a nabídka nejvýhodnějších cen.
Téma šetření reflektuje podle Karolíny Chromíkové, brand manažerky služby Zboží.cz, aktuální chování uživatelů i celého tuzemského e-commerce trhu. Reklamní kampaň se snaží vtipným a nenásilným způsobem edukovat uživatele o tom, že není důležitá výše avizované slevy, ale konečná cena produktu. V lednu 2023 totiž začala platit novela zákona o ochraně spotřebitele a občanského zákoníku, která obchodníkům nařizuje počítat slevy z nejnižší ceny produktu za posledních 30 dní. Tím je efektivně zabráněno častému triku prodejců, kdy zboží zdraží těsně před Black Friday a následně ho zlevní. Zboží.cz se tak staví do pozice rádce, který pomůže najít tu nejvýhodnější nabídku dostupnou na českém internetu.
„Motiv kampaně navazuje na dlouhodobý vizuální koncept Zboží.cz, který jsme poprvé představili v kampani pro Black Friday v roce 2021. Spot vznikal ve spolupráci s textařem Ivanem Manolovem a naším dlouholetým produkčním partnerem BareBear Production,“ prozrazuje Karolína Chromíková.
Bannery, inzeráty a spoty se objeví ve všech mediatypech, ať už jde o online, rozhlas, tisk či televizi. Setkají se s ním i návštěvníci kin sítě CineStar.
Spot je ke zhlédnutí níže.
Zdroj: blog.seznam.cz