Prima··3 min

Září a říjen přinesly webům a pořadům ze skupiny CAR PR MEDIA zajímavá čísla

Prima

Prima

Skupina Prima provozuje v České republice vysílání devíti volně šířených televizních stanic. Hlavní z nich je plnoformátová TV Prima pro celou rodinu, jejíž obsah zrcadlí kanál s posunutým programem o jednu hodinu Prima +1. Na mladší muže se orientuje stanice Prima COOL, další je Prima LOVE, zaměřená na odpočinkové pořady převážně pro ženy. V portfoliu skupiny nechybí ani dokumentární kanál Prima ZOOM a filmový kanál Prima MAX, na detektivní a kriminální pořady se pak zaměřuje Prima KRIMI. V roce 2020 přibyl do rodiny Prima zpravodajský kanál CNN Prima NEWS. V roce 2021 došlo ke spuštění nového kanálu Prima STAR, který přináší pořady vlastní tvorby.

Tisková zpráva

Na podzim se extrémně dařilo oběma televizním pořadům CAR PR MEDIA – Autosalonu a Fotrovi na tripu.

Říjen byl suverénně nejúspěšnějším měsícem pro televizní Autosalon na kanálu Prima COOL za poslední čtyři roky. Podle ATO-Nielsen dosáhl v sobotu na Primě v říjnu průměrného sharu v CS 18-69 let 13,8 %. Dlouhodobý průměr se přitom pohybuje pod devíti procenty. Rekordním dílem byla epizoda 43 z 26. 10., jejíž share dosáhl 15,34 %. Prima byla navíc po celou dobu trvání tohoto Autosalonu nejsledovanějším kanálem ze všech českých televizí.

I díky říjnovým výsledkům se počet diváků Autosalonu v sobotu na Primě meziročně zvýšil o desetprocent a rok 2024 je nejvyšším za poslední čtyři roky. A jelikož o šest procent meziročně roste i sledovanost středeční večerní premiéry na kanále Prima COOL, přesahuje v poslední době průměrný zásah jedné epizody Autosalonu 350 tisíc diváků v CS 15+. Autosalon.tv tak v poslední době drtí konkurenční televizní motoristické pořady řádovým rozdílem a nůžky mezi jeho a jejich sledovaností se rok od roku rozevírají.

Autosalon také postupně zvyšuje svůj zásah na Slovensku, kde se na nové televizní stanici Prima COOL SK vysílá několikrát denně. Autosalon ale lidé nesledují pouze v živém televizním vysílání, ale také se zpožděním na platformách prima+, webu Autosalon.tv a na Streamu. A právě na Streamu trhaly pořady CAR PR MEDIA rekordy pro změnu v září. Reportáže na kanálech Autosalon.tv, Fotr na tripu a I like bike dosáhly v září 914 890 zobrazení, což znamená nejúspěšnější rekord všech dob.

Aktuální osmá série cestovatelského pořadu Fotr na tripu je z hlediska sledovanosti rovněž historicky nejúspěšnější. V některých parametrech dosahoval Fotr v říjnu ještě lepších čísel než Autosalon. Jeho průměrný dosah z jedné epizody zatím činí 307 tisíc diváků, a to má Fotr na tripu ani ne poloviční počet ověřovaných repríz v porovnání s Autosalonem. Při sobotním vysílání ráno na Primě dosáhl Fotr na tripu dle ATO-Nielsen 19. října v CS 18-69 let rekordního sharu 18,81 %. Nejen, že díky Fotrovi byla Prima v tu dobu nejsledovanější českou televizí, ale zároveň šlo z hlediska sharu o nejúspěšnější pořad na TV Prima za celý den!

V říjnu se dařilo i našim webům. Motoristický web Autosalon.tv se stal v říjnu dle NetMonitoru suverénně nejnavštěvovanějším motoristickým webem v Česku s 904 728 reálnými uživateli.

Dobrý měsíc zažil i nováček v porfoliu CAR PR MEDIA, web pro automobilové nadšence Autoweb.cz. Ačkoli jej teprve čeká redesign, v říjnu jej sledovalo pěkných 209 088 RU.

Zdroj: ATO-Nielsen, NetMonitor, září, říjen 2024

Zdroj: www.skupinaprima.cz

Další články

Další články od Prima

Novým vedoucím zahraniční redakce CNN Prima NEWS bude František Lavička

Novým vedoucím zahraniční redakce CNN Prima NEWS bude František Lavička

Zahraniční redakci CNN Prima NEWS povede od ledna 2025 František Lavička. Dosavadní editor zahraniční redakce vystřídá Matyáše Zrna, který odchází do vedení redakce serveru Aktuálně.cz. František Lavička působí v CNN Prima NEWS déle než tři roky a v posledních měsících se mimo jiné intenzivně podílel na přípravách náročných speciálů k americkým prezidentským volbám, které slavily divácký úspěch.
| Prima
Září a říjen přinesly webům a pořadům ze skupiny CAR PR MEDIA zajímavá čísla

Září a říjen přinesly webům a pořadům ze skupiny CAR PR MEDIA zajímavá čísla

Na podzim se extrémně dařilo oběma televizním pořadům CAR PR MEDIA – Autosalonu a Fotrovi na tripu.
| Prima
CNN Prima NEWS byla nejsledovanější zpravodajskou televizí během klíčových momentů sčítání amerických voleb

CNN Prima NEWS byla nejsledovanější zpravodajskou televizí během klíčových momentů sčítání amerických voleb

Americké prezidentské volby znají svého vítěze. Na další čtyři roky ovládne Bílý dům Donald Trump, který přesvědčivě porazil Kamalu Harrisovou. CNN Prima NEWS svým mimořádně komplexním speciálem opět dokázala, že je přední platformou pro sledování voleb. Během klíčových momentů amerických voleb, kdy se uzavíraly volební místnosti ve většině států, byla CNN Prima NEWS nejsledovanější zpravodajskou televizí v Česku. V čase mezi jednou a pátou hodinou ráno dosáhl share přes 12 % v cílové skupině 15+ a v nejsledovanějších chvílích překonal dokonce 18 %. Celkově multiplatforma CNN Prima NEWS během Americké volební noci zasáhla bezmála 1 500 000 lidí.
| Prima
Media Club i v říjnu vítězem. Skupina Prima je jedničkou od začátku roku. Prima SHOW zažila svůj nejlepší letošní měsíc.

Media Club i v říjnu vítězem. Skupina Prima je jedničkou od začátku roku. Prima SHOW zažila svůj nejlepší letošní měsíc.

Skupina Prima i nadále vítězí v cílové skupině 15+. Za období leden–říjen zůstává na první pozici mezi komerční konkurencí. Mediální zastupitelství Media Club vede v prime time u cílové skupiny 15+, v celodenním vysílání u cílových skupin 15+ i 18–69. Z malých stanic meziročně narostla CNN Prima NEWS, Prima MAX, Prima ZOOM a Prima SHOW. Pro tu byl říjen nejlepším letošním měsícem.
| Prima
Po Kamarádech vítězí i další novinka Primy. Hrdina ovládl televizní obrazovky

Po Kamarádech vítězí i další novinka Primy. Hrdina ovládl televizní obrazovky

Další novinka a další vítězství pro televizi Prima. Po Kamarádech u diváků zabodoval i krimi seriál Hrdina s Janem Nedbalem v hlavní roli. Středeční večer zcela ovládl, porazil tak svoji konkurenci v cílové skupině 15+ i 18–69 a obsadil první příčku mezi nezpravodajskými pořady. První díl sledovalo 767 000 diváků starších patnácti let při sharu 23,28 % a 22,46 % ve strategické cílové skupině 18–69.
| Prima
Kamarádi se stali vítězem úterního večera

Kamarádi se stali vítězem úterního večera

Skupina Prima včera odstartovala nový rodinný seriál Kamarádi. S přehledem porazil svoji komerční konkurenci v cílové skupině 15+ i 18–69 a obsadil první příčku mezi nezpravodajskými pořady. První díl si nenechalo ujít 832 000 diváků starších patnácti let při sharu 24,93 % a 24,07 % ve strategické cílové skupině 18–69.
| Prima
Media Club rozšiřuje své portfolio o Rádio Čas, Rádio Čas Rock a PENNY live

Media Club rozšiřuje své portfolio o Rádio Čas, Rádio Čas Rock a PENNY live

Obchodní zastupitelství Media Club přidává do svého portfolia hned tři nové rozhlasové značky. Od ledna 2025 bude Media Club zastupovat Rádio Čas a Rádio Čas Rock ze skupiny Pohoda Media, které patří mezi nejposlouchanější rádia na severní Moravě. Nově také navazuje spolupráci s instore rádiem Penny live, které je vysíláno ve všech 420 prodejnách po celé České republice a týdně osloví až 3,3 milionu zákazníků.
| Prima
Hravé proměny pod taktovkou projektu Prima SVĚT: Čekárna dětské chirurgie na Bulovce má zbrusu nový kabát

Hravé proměny pod taktovkou projektu Prima SVĚT: Čekárna dětské chirurgie na Bulovce má zbrusu nový kabát

Skupina Prima realizuje pod taktovkou značky Prima SVĚT ročně několik projektů, které mají za cíl zútulnit nebo obnovit prostory pro společné setkávání. Mezi naučnými stezkami nebo hřišti jsou to každoročně také nemocnice a dětská oddělení, kde vznikají nová, přátelská místa, která pomáhají malým pacientům se alespoň částečně odreagovat. Jedním takovým počinem je i rekonstrukce Oddělení dětské chirurgie a traumatologie FN Bulovka, které dostalo zbrusu nový hravý kabát v podobě džungle pestrých barev a zvířátek, doplněný knihovnou, hračkami i pohodlným sezením. Malí pacienti si navíc mohou zkrátit dlouhé chvíle v prostorách čekárny sledováním oblíbených pohádek na prima+.
| Prima
Soukromé rozhlasové stanice spouštějí kampaň "dopisposlanci.cz" proti navýšení rozhlasových poplatků

Soukromé rozhlasové stanice spouštějí kampaň "dopisposlanci.cz" proti navýšení rozhlasových poplatků

Dnes spouštějí soukromé rozhlasové stanice v České republice kampaň dopisposlanci.cz, jejímž cílem je vyzvat občany, aby napsali poslancům a senátorům a vyjádřili svůj nesouhlas s projednávanou mediální novelou, která má navýšit rozhlasové poplatky pro Český rozhlas.
| Prima
Nový rodinný seriál Kamarádi s podtitulem Přátelství je někdy víc než láska přichází na Primu

Nový rodinný seriál Kamarádi s podtitulem Přátelství je někdy víc než láska přichází na Primu

Skupina Prima uvádí nový rodinný seriál Kamarádi, který divákům nabídne příběh o síle přátelství, osobním růstu a snaze navrátit život do rodné vsi. Pořad se začne vysílat v úterý 22. října a diváci se na něj mohou těšit každé úterý a čtvrtek.
| Prima