Prima··4 min

Media Club rozšiřuje své portfolio o Rádio Čas, Rádio Čas Rock a PENNY live

Prima

Prima

Skupina Prima provozuje v České republice vysílání devíti volně šířených televizních stanic. Hlavní z nich je plnoformátová TV Prima pro celou rodinu, jejíž obsah zrcadlí kanál s posunutým programem o jednu hodinu Prima +1. Na mladší muže se orientuje stanice Prima COOL, další je Prima LOVE, zaměřená na odpočinkové pořady převážně pro ženy. V portfoliu skupiny nechybí ani dokumentární kanál Prima ZOOM a filmový kanál Prima MAX, na detektivní a kriminální pořady se pak zaměřuje Prima KRIMI. V roce 2020 přibyl do rodiny Prima zpravodajský kanál CNN Prima NEWS. V roce 2021 došlo ke spuštění nového kanálu Prima STAR, který přináší pořady vlastní tvorby.

Tisková zpráva

Obchodní zastupitelství Media Club přidává do svého portfolia hned tři nové rozhlasové značky. Od ledna 2025 bude Media Club zastupovat Rádio Čas a Rádio Čas Rock ze skupiny Pohoda Media, které patří mezi nejposlouchanější rádia na severní Moravě. Nově také navazuje spolupráci s instore rádiem Penny live, které je vysíláno ve všech 420 prodejnách po celé České republice a týdně osloví až 3,3 milionu zákazníků.

„Jsme nadšeni z uzavření dvou skvělých spoluprací. Díky zastupování zavedených značek, jako jsou Rádio Čas a Rádio Čas Rock, zvyšujeme náš tržní podíl o 1,7 p. b. na share 45,1 % a dosahujeme historicky nejvyššího podílu v poslechovosti na trhu. Zároveň posilujeme naše zastoupení na severní Moravě, a to jak z hlediska posluchačů, tak i obchodně,“ říká Jan Čadek, obchodní ředitel rozhlasové divize Media Clubu.

Rádio Čas nabízí posluchačům klasické hity, přičemž více než polovina je zpívaná česky nebo slovensky. Zpravodajství a informační servis jsou regionální, aby posluchači dostávali aktuální informace ze svého okolí. Týdně stanici poslouchá 159 000 posluchačů. Rádio Čas Rock se zaměřuje na rockové hity a týdně ho ladí 90 000 posluchačů na severní Moravě.

PENNY live přináší 4 reklamní breaky za hodinu

Instore rádio PENNY live zpříjemňuje zákazníkům PENNY jejich nakupování. Moderátoři fungují jako v klasickém rádiu a odbavují vysílání z profesionálního studia. V éteru zní oblíbené, nejen české písničky a moderátoři současně informují o aktuálních akcích, nabídkách i o všem, co se v PENNY děje nového a zajímavého.

„Jsme nejrychleji rostoucí řetězec posledních let a přitahujeme stále vice zákazníků. Proto nám přišlo zajímavé nabídnout službu Penny live i dodavatelům mimo řetězec Penny. Jsme rádi, že Media Club do této spolupráce s námi šel, je to pro nás velká věc, sami bychom si otevřít éter dalším klientům netroufli,“ říká ke spolupráci Vít Vojtěch, Marketing Director, Penny Market ČR.

„Od spolupráce s Penny si slibujeme nové možnosti zviditelnění pro celorepublikové i lokální klienty. Kromě reklamních bloků můžeme klientům nabídnout soutěže. V rámci partnerství máme dohodu i o určité míře hlasitosti pro reklamní vysílání napříč všemi pobočkami Penny v Česku,“ zdůrazňuje Jan Čadek a dodává: „Rádio v prodejně je podle nás efektivní kanál pro oslovení potenciálních zákazníků. Při nákupech jsou lidé otevřeni vnímat výhodné nabídky, které jim prodejna nabízí, včetně vysílání PENNY live.“

Společnost Media Club je jedničkou na trhu mezi mediálními zastupitelstvími. Na českém trhu funguje již od roku 2013 a těží ze své dlouholeté znalosti reklamního trhu i ze zázemí silné mediální skupiny Prima. Aktuálně zastupuje rádia Impuls, Evropu 2, Frekvenci 1, KISS, BEAT, Country, Signál, SPIN, Radio 1, Rock Zone, Bonton, Dance rádio, Český Impuls a Dechovka. Obchodní balíčky klientům nabízí ve čtyřech variantách – Radio United Total je nejsilnější produkt na trhu, který zasáhne více dvě třetiny populace v ČR, Radio United Optimal – tato kombinace rádií se zaměřuje na zajištěné rodiny, Radio United Progressive cílí na mladší posluchače a jejich rodiny a Radio United Creative je produkt pro nekonečné kreativní plánování rádiové komunikace.

Zdroj: www.skupinaprima.cz

Další články

Další články od Prima

Po Kamarádech vítězí i další novinka Primy. Hrdina ovládl televizní obrazovky

Po Kamarádech vítězí i další novinka Primy. Hrdina ovládl televizní obrazovky

Další novinka a další vítězství pro televizi Prima. Po Kamarádech u diváků zabodoval i krimi seriál Hrdina s Janem Nedbalem v hlavní roli. Středeční večer zcela ovládl, porazil tak svoji konkurenci v cílové skupině 15+ i 18–69 a obsadil první příčku mezi nezpravodajskými pořady. První díl sledovalo 767 000 diváků starších patnácti let při sharu 23,28 % a 22,46 % ve strategické cílové skupině 18–69.
| Prima
Kamarádi se stali vítězem úterního večera

Kamarádi se stali vítězem úterního večera

Skupina Prima včera odstartovala nový rodinný seriál Kamarádi. S přehledem porazil svoji komerční konkurenci v cílové skupině 15+ i 18–69 a obsadil první příčku mezi nezpravodajskými pořady. První díl si nenechalo ujít 832 000 diváků starších patnácti let při sharu 24,93 % a 24,07 % ve strategické cílové skupině 18–69.
| Prima
Media Club rozšiřuje své portfolio o Rádio Čas, Rádio Čas Rock a PENNY live

Media Club rozšiřuje své portfolio o Rádio Čas, Rádio Čas Rock a PENNY live

Obchodní zastupitelství Media Club přidává do svého portfolia hned tři nové rozhlasové značky. Od ledna 2025 bude Media Club zastupovat Rádio Čas a Rádio Čas Rock ze skupiny Pohoda Media, které patří mezi nejposlouchanější rádia na severní Moravě. Nově také navazuje spolupráci s instore rádiem Penny live, které je vysíláno ve všech 420 prodejnách po celé České republice a týdně osloví až 3,3 milionu zákazníků.
| Prima
Hravé proměny pod taktovkou projektu Prima SVĚT: Čekárna dětské chirurgie na Bulovce má zbrusu nový kabát

Hravé proměny pod taktovkou projektu Prima SVĚT: Čekárna dětské chirurgie na Bulovce má zbrusu nový kabát

Skupina Prima realizuje pod taktovkou značky Prima SVĚT ročně několik projektů, které mají za cíl zútulnit nebo obnovit prostory pro společné setkávání. Mezi naučnými stezkami nebo hřišti jsou to každoročně také nemocnice a dětská oddělení, kde vznikají nová, přátelská místa, která pomáhají malým pacientům se alespoň částečně odreagovat. Jedním takovým počinem je i rekonstrukce Oddělení dětské chirurgie a traumatologie FN Bulovka, které dostalo zbrusu nový hravý kabát v podobě džungle pestrých barev a zvířátek, doplněný knihovnou, hračkami i pohodlným sezením. Malí pacienti si navíc mohou zkrátit dlouhé chvíle v prostorách čekárny sledováním oblíbených pohádek na prima+.
| Prima
Soukromé rozhlasové stanice spouštějí kampaň "dopisposlanci.cz" proti navýšení rozhlasových poplatků

Soukromé rozhlasové stanice spouštějí kampaň "dopisposlanci.cz" proti navýšení rozhlasových poplatků

Dnes spouštějí soukromé rozhlasové stanice v České republice kampaň dopisposlanci.cz, jejímž cílem je vyzvat občany, aby napsali poslancům a senátorům a vyjádřili svůj nesouhlas s projednávanou mediální novelou, která má navýšit rozhlasové poplatky pro Český rozhlas.
| Prima
Nový rodinný seriál Kamarádi s podtitulem Přátelství je někdy víc než láska přichází na Primu

Nový rodinný seriál Kamarádi s podtitulem Přátelství je někdy víc než láska přichází na Primu

Skupina Prima uvádí nový rodinný seriál Kamarádi, který divákům nabídne příběh o síle přátelství, osobním růstu a snaze navrátit život do rodné vsi. Pořad se začne vysílat v úterý 22. října a diváci se na něj mohou těšit každé úterý a čtvrtek.
| Prima
Media Club jako jednička na trhu zdražuje. Rozšiřuje portfolio o nové TV kanály i rádia

Media Club jako jednička na trhu zdražuje. Rozšiřuje portfolio o nové TV kanály i rádia

Obchodní zastupitelství Media Club představilo novou obchodní politiku pro rok 2025. Jako jednička na trhu na poli televizní a rozhlasové reklamy má podíl sledovanosti 34 %, poslechovosti 45 %, dokáže oslovit přes 6,9 mil. reálných uživatelů na webech a 8 mil. uživatelů na sociálních sítích. Díky širokému portfoliu a síle zastupovaných značek dokáže Media Club oslovit téměř 100 % české populace. V roce 2025 se plánuje orientovat na lepší cílení kampaní, samozřejmě s ohledem na cílové skupiny klientů, a tím zvýšení jejich efektivity. Do portfolia zařadí jeden až dva nové televizní kanály a tři rozhlasové stanice. Průměrná míra inflace pro televizní reklamu pro rok 2024 je na úrovni 18–22 %, pro rádiovou reklamu v průměru o 5 %. V online prostoru u vybraných formátů dosáhne inflace mezi 8 až 10 %.
| Prima
Fenomén ZOO: seriál průměrně sledovalo přes 1 milion diváků

Fenomén ZOO: seriál průměrně sledovalo přes 1 milion diváků

Seriál ZOO, který skupina Prima vysílala na své hlavní stanici od 13. ledna 2022, nabídl divákům celkem 18 331 minut zábavy ve 224 epizodách. Poslední díl oblíbeného seriálu si nenechalo ujít 791 000 diváků (24,48 %) v CS 15+. Průměrně každou epizodu sledovalo 1 010 000 lidí starších patnácti let při sharu 27,08 %. Nejvíce diváků přilákala první epizoda, kterou si nenechalo ujít 1 452 000 diváků (share 31,01 %) v CS 15+. Alespoň jeden díl seriálu ZOO zhlédlo 2,7 milionu diváků.
| Prima
Hoďte se DO POHODY s Marianem Jelínkem! CNN Prima NEWS spouští poradnu zdarma pro lepší život

Hoďte se DO POHODY s Marianem Jelínkem! CNN Prima NEWS spouští poradnu zdarma pro lepší život

Být v pohodě a cítit štěstí se dá naučit. To je názor, s nímž lze určitě polemizovat. Hůř už, pokud je jeho autorem a zároveň obhájcem Marian Jelínek, populární mentální kouč, bývalý trenér hvězd hokejové NHL Jaromíra Jágra nebo Petra Mrázka a sám někdejší hokejista. Jak mít v těžké době lehkou hlavu? Ať už jsem rodič, či jeho ratolest? Jde to. Věhlasný kouč sportovních hvězd i vrcholných manažerů Jelínek hledá řešení v novém videopodcastu DO POHODY společně s moderátorkou CNN Prima NEWS Lucií Čermákovou.
| Prima
Devadesátky: Nový videopodcast CNN Prima NEWS ukazuje divoký porevoluční život bez cenzury

Devadesátky: Nový videopodcast CNN Prima NEWS ukazuje divoký porevoluční život bez cenzury

Na hlavách se nosily mullety, v kapsách džínů se objevovaly první mobily, kazeťáky pomalu střídala CD a večery lidé s oblibou trávili u filmů z videopůjčovny nebo si zašli na odvázanou diskotéku. Takhle si mnozí z nás pamatují devadesátky. Bylo to divoké období nově nabyté svobody, radosti, zábavy bez hranic, ale i zlatá éra králů podsvětí. Hosté moderátora Karla Zídky popisují v novém pořadu Devadesátky tehdejší dobu, kdy byla korektnost neznámý výraz, bez příkras a bez cenzury tak, aby si divák mohl názor udělat sám. Videopodcast poprvé uvidíte v sobotu 19. října ve 22:20 na CNN Prima NEWS a poté na webu CNNPrima.cz a v nejrozšířenějších podcastových a streamingových platformách.
| Prima