dm··4 min

V květnu startují běžecké závody dm rodinná míle, zapojit se mohou nejmenší děti i prarodiče s vnoučaty

dm

dm

Společnost dm drogerie markt s.r.o. je jedničkou na českém drogistickém trhu. Ve střední a jihovýchodní Evropě patří dm k největším drogistickým řetězcům. První prodejna mateřské společnosti dm Rakousko byla otevřena v roce 1976 v Linci. V České republice se první dm objevila roku 1993 v Českých Budějovicích. Dnes má dm Česká republika 246 prodejen po celé zemi a její centrála sídlí v Českých Budějovicích. Jednatelkami dm drogerie markt s.r.o. jsou paní Martina Horká a paní Markéta Kajabová.

Tisková zpráva

Během ke zdraví i pomoci

Období od 6. května do konce září se ponese v běžeckém duchu. Společnost dm si totiž ve spolupráci s organizací RunCzech připravila oblíbené běžecké závody pod jednotným názvem dm rodinná míle. Zkrácenou trasu v délce 1,6 kilometru mohou nově zdolávat také prarodiče s vnoučaty, děti již od dvou let věku nebo ti, kteří preferují pěší chůzi. Aktivita si klade za cíl podpořit zdravý životní styl pohybem, utužit rodinu, pobavit se a zasmát. Závody však mají i charitativní rozměr – z každého startovného poputuje 10 korun dětem z dětských domovů prostřednictvím nadace Dobré víly dětem, z. s.

TZ_rodinna_mile

Kratší vzdálenost a čtyři koridory podle kondice běžců

Po sérii dm rodinných běhů v letech 2014 až 2022 se dm drogerie rozhodla pro změnu. Oproti předchozím ročníkům, kdy závodníci všech věkových kategorií zdolávali trasu v délce přibližně tří kilometrů, se tentokrát poběží kratší varianta. Jak samotný název napovídá, délka bude rámována jednou mílí, což je přibližně 1,6 kilometru. Takto upravená trasa je pro spoustu běžců i nesportovců přijatelnější. „Letošní aktivita sází na propojení sportu, rodiny a zábavy. Díky zkrácení okruhu a rozdělení závodníků na nové kategorie se do běhu mohou zapojit i prarodiče s vnoučaty či nejmenší děti. Společně si mohou naplno užít skutečně mezigenerační program,“ popisuje Jiří Peroutka, manažer komunikace dm. Běh je součástí závodů pořádaných organizací RunCzech, konkrétně v rámci Pražského mezinárodního maratonu, půlmaratonů v Karlových Varech, Českých Budějovicích, Olomouci a Ústí nad Labem a na závěr je i součástí Mattoni Liberec Nature Runu.

Účastníky letošních závodů rozdělili organizátoři do čtyř koridorů a nových kategorií podle kondice běžců, přičemž jednotlivé skupiny budou startovat ve vlnách po třech minutách. Do prvního koridoru spadají děti ve věku od osmi do čtrnácti let bez rodičů, druhý koridor se ponese ve znamení rychlejšího tempa a je určený pro běžce bez omezení věku. Zapojit se mohou také prarodiče, kteří společně s vnoučaty spadají do třetího koridoru, kde postačí pomalejší tempo. Čtvrtá sekce je pak opět určená pro všechny bez rozdílu a ponese se v duchu pohodové procházky.

dm pro děti: Bambini run a finanční pomoc do dětských domovů

Zkrátka však nepřijdou ani nejmenší děti od dvou do sedmi let, pro které je připraven speciální závod Bambini run. „Běžící děti budou mít za úkol chytit maskota, který se bude závodu účastnit s nimi. Běh budou mít zdarma, a navíc získají tričko, startovní číslo a v cíli i čokoládovou medaili,“ doplňuje Peroutka s tím, že dm rodinná míle má kromě zábavy také benefiční rozměr. Závodníci totiž díky své účasti pomohou opuštěným dětem – z každého zakoupeného startovného poputuje 10 korun na pomoc dětem z dětských domovů prostřednictvím nadace Dobré víly dětem, z. s.

TERMÍNY ZÁVODŮ:

dm RODINNÁ MÍLE a dm BAMBINI RUN

  • 6. května: Pražský mezinárodní maraton 2023
  • 20. května: Mattoni 1⁄2 Maraton Karlovy Vary
  • 3. června: Mattoni 1⁄2 Maraton České Budějovice
  • 17. června: Mattoni 1⁄2 Maraton Olomouc
  • 16. září: Mattoni 1⁄2 Maraton Ústí n. Labem
  • 30. září: Mattoni Liberec Nature Run 2023

Více informací o závodech najdete na www.runczech.com.

Zdroj: www.dm.cz

Další články

Další články od dm

dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt babylove kojenecká voda 1 l

dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt babylove kojenecká voda 1 l

České Budějovice, 09.10.2024. Z důvodu možné mikrobiologické kontaminace se nedoporučuje konzumace tohoto produktu. Zdravotní riziko je považováno za nízké, ale u citlivých jedinců, jako jsou malé děti, se mohou vyskytnout žaludeční a střevní potíže. Stahování se týká pouze výše uvedeného produktu s uvedenými daty minimální trvanlivosti. Ostatní data minimální trvanlivosti a jiné produkty značky babylove nejsou dotčeny. Čistě z preventivních důvodů a v zájmu preventivní ochrany spotřebitelů byl dotčený produkt okamžitě stažen z prodeje.
| dm
Zákaznice a zákazníci dm poslali do oblastí zasažených povodněmi 5 516 350 Kč, dm částku zaokrouhlila na 7 000 000 Kč

Zákaznice a zákazníci dm poslali do oblastí zasažených povodněmi 5 516 350 Kč, dm částku zaokrouhlila na 7 000 000 Kč

České Budějovice, 01.10.2024. Sociální odpovědnost je součástí filozofie dm a je vlastní i jejím zákazníkům. Ti měli možnost od 20. do 29. září přispět na sbírku SOS Povodně Česká republika organizace Člověk v tísni i prostřednictvím dm. Výzvu k pomoci vyslyšeli zákazníci ve všech 259 prodejnách dm po celé republice. Minimální výše příspěvku byla 50 Kč, maximální neomezená. Pomoc ze všech krajů jako výraz solidarity a podpory nyní směřuje do nejvíce postižených oblastí.
| dm
Společnost dm pomůže lidem z oblastí zasažených povodněmi darem v celkové výši 3,4 milionu Kč

Společnost dm pomůže lidem z oblastí zasažených povodněmi darem v celkové výši 3,4 milionu Kč

České Budějovice, 17.09.2024. „Naše podpora zahrnuje materiální pomoc, kterou představuje více než 70 000 produktů, převážně z oblasti čisticích a úklidových prostředků, v celkové výši přibližně 2 miliony Kč. Produkty budeme distribuovat do postižených lokalit ve spolupráci s Potravinovými bankami a organizací Člověk v tísni. Dále jsme se rozhodli poskytnout finanční dar ve výši 1,4 milionu Kč, který stejně jako materiální pomoc rozdělíme mezi výše uvedené organizace. Věříme, že naše iniciativa přispěje k podpoře těch, kteří byli povodněmi zasaženi,“ uvádí Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt.
| dm
Společnost dm pomůže lidem z oblastí zasažených povodněmi darem v celkové výši 3,4 milionu Kč

Společnost dm pomůže lidem z oblastí zasažených povodněmi darem v celkové výši 3,4 milionu Kč

S ohledem na aktuální povodně a jejich devastující dopad na postižené lokality se společnost dm rozhodla opět aktivně podpořit ty, kteří to nejvíce potřebují. V souladu s filozofií příkladného působení, pomoci a solidarity proto připravuje materiální a finanční pomoc v celkové výši 3,4 milionu Kč.
| dm
Společnost dm uvádí na trh dvě nové privátní značky: HALLOHEBAMME a hautsache

Společnost dm uvádí na trh dvě nové privátní značky: HALLOHEBAMME a hautsache

Společnost dm opět rozšiřuje sortiment. Na trh uvádí dvě nové privátní značky z oblasti péče o matku a dítě a péče o pleť. Celkem devatenáct nových produktů vzniklo ve spolupráci s odbornicemi a rozšířilo portfolio stávajících 30 dm značek, které se vyznačují vysokou kvalitou za výhodnou cenu.
| dm
Společnost dm snižuje dlouhodobě ceny u více než 1 600 produktů

Společnost dm snižuje dlouhodobě ceny u více než 1 600 produktů

Společnost dm opět investuje do cen a nabízí zákazníkům ještě výhodnější nákupy než dosud. V těchto dnech spouští další vlnu zlevnění a od 29. srpna 2024 postupně sníží ceny u více než 1 600 produktů v prodejnách dm i online shopu dm.cz.
| dm
Společnost dm snižuje dlouhodobě ceny u více než 1 600 produktů

Společnost dm snižuje dlouhodobě ceny u více než 1 600 produktů

České Budějovice, 29.08.2024. Cenová politika dm je na českém trhu unikátní. Společnost zvolila strategii dlouhodobých cen, díky které mají zákazníci jistotu, že každé snížení ceny trvá minimálně čtyři měsíce, během nichž může dojít jedině k jejímu dalšímu snížení. Společnost se tak vymezuje proti nárazovým slevovým akcím, které využívají jiní prodejci.
| dm
Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun

Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun

Menstruační potřeby v hodnotě jeden milion korun daruje společnost dm organizacím pro boj s menstruační chudobou. V České republice je velká skupina žen, pro které jsou tyto potřeby drahé, a každý měsíc vyhlíží blížící se menstruaci s obavami. Podle dm by žádná žena neměla čelit tomu, že ji menstruace vyčlení z běžného života nebo donutí používat nehygienické alternativy.
| dm
Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun

Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun

České Budějovice, 14.06.2024. Menstruace je přirozenou součástí života každé ženy. Každý měsíc přináší ženám nejen bolest nebo obavy z protečení, ale představuje také znatelnou finanční zátěž. V České republice jsou navíc menstruační potřeby zatíženy nejvyšší, tedy jedenadvacetiprocentní, daňovou sazbou, což jejich cenu ještě zvyšuje. Podle letošního průzkumu od společnosti Spectra pro dm je menstruace finančně náročná pro třetinu dotázaných žen v Česku.
| dm
Kampaň na podporu zdraví žen: dm představuje mezinárodní průzkum o menstruaci

Kampaň na podporu zdraví žen: dm představuje mezinárodní průzkum o menstruaci

Symbolicky na Mezinárodní den menstruace, který připadá na 28. května, startuje nová kampaň dm na podporu ženského zdraví. Společnost dm si k této příležitosti nechala zpracovat rozsáhlý mezinárodní průzkum o ženském zdraví a menstruaci, který ukázal, že pro spoustu žen je obtížné o těchto tématech mluvit, přičemž naprosté většině z nich menstruace přináší stres, bolest a další nepříjemné pocity. Pro třetinu oslovených žen je navíc finanční zátěží. V následujícím období se proto dm zaměří na fyzické, duševní a emocionální zdraví žen s cílem zbavit menstruaci a její projevy nálepky tabuizovaného tématu.
| dm