Celoplošná Televize Seznam zaznamenala letos o Velikonocích se svým programem pro celou rodinu share 4,43 %* v cílové skupině 15–69 let. Oblíbené české pohádky a filmy jako S čerty nejsou žerty, Princ a večernice, Ať žijí duchové, Vesničko má středisková, Dobrý voják Švejk, Poslušně hlásím či Limonádový Joe tak Televizi Seznam přinesly 1,877 milionu diváků.
Na Velký pátek zaujal program Televize Seznam 5,37 % diváků v cílové skupině 15–69 let, na Bílou sobotu 3,16 %, na Hod boží velikonoční 4,75 % a na Velikonoční pondělí 4,38 % diváků.
Titul nejsledovanějšího pořadu získala pohádka S čerty nejsou žerty, která měla během pátečního odpoledního vysílání v cílové skupině 15–69 let share 16,17 %. Hned po ní byly během velikonočních svátků nejsledovanějšími pořady pohádka Ať žijí duchové (11,17 %) a filmová komedie Vesničko má středisková (8,55 %).
Televize Seznam zaznamenala v dubnu výrazný meziroční nárůst v sharu. Loni byl za velikonoční svátky share 1,55 %**, letos je to 4,33 % diváků v cílové skupině 15–69 let.
„Letos jsme navýšili investice do nákupu akvizičního programu, důsledkem je výrazné zkvalitnění našeho programového schématu. Jsme rádi, že to ocenili i diváci svou zvýšenou sledovaností,“ říká ředitel Televize Seznam Ivan Mikula.
*Zdroj: ATO-Nieslen Admosphere, 7. 4. – 10. 4. 2023, CS: 15–69 let, live+TS0-3
** Zdroj: ATO-Nieslen Admosphere, 15. 4. – 18. 4. 2022, CS: 15–69 let, live+TS0-3
Zdroj: blog.seznam.cz