T-mobile··5 min

T-Mobile ve vánoční kampani připomíná, že spojení začínají tam, kde končí bariéry

T-mobile

T-mobile

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,3 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.

Tisková zpráva

Letošní vánoční kampaň společnosti T-Mobile inspiruje k překonávání pomyslných bariér. Pod názvem „Kde končí bariéry, začínají spojení“ připomíná, že navzdory rostoucí propojenosti díky technologiím žijí mnozí stále ve svých „sociálních bublinách“ a přijímají pouze ty, s nimiž sdílejí stejné názory a postoje. Vyzývá všechny, aby se snažili o vzájemné porozumění, více spolu komunikovali a hledali to, co mají společné i navzdory možným rozdílům. Podobně jako v minulých letech jde o mezinárodní kampaň mateřské společnosti Deutsche Telekom, zaměřenou na deset evropských zemí, kde operátor působí.

„Chceme být značkou, která lidi spojuje. Chceme ukázat, že překonávání bariér v našich myslích je důležité a možné. Společenské rozdíly vnímáme dnes všichni, a proto je nutné si připomínat, jak důležité je být tolerantní, nacházet k sobě cestu a hledat sounáležitost – mezi přáteli, v rodině, v práci, i mezi těmi, kteří mají odlišný pohled na svět. Vánoční příběh kampaně má nejen kouzelnou atmosféru, ale i hlubší poselství a je pro nás inspirací k tomu, že porozumění a snaha odbourávat bariéry mají smysl, a že i malé spojení může pohnout velkým světem. To odpovídá i myšlence naší platformy #MeziSvými, která oslavuje spojení, blízkost a vzájemné porozumění,” říká Iva Menclová, interim ředitelka značky a marketingové komunikace společnosti T-Mobile.

Moderní pohádka o síle přátelství bez hranic

Vánoční spot vtáhne diváky do kouzelné moderní pohádky o dvou dívkách, které vyrůstají v odlišných světech rozdělených skleněnou stěnou a mezi kterými panuje napětí a nedůvěra. Navzdory této bariéře mezi nimi vzniká blízké přátelství, jež musí čelit předsudkům a napětí kolem nich. Jejich příběh ukazuje, že i ty největší bariéry lze překonat, když se lidé nebojí hledat vzájemné porozumění. Spot vrcholí emotivním momentem, kdy si dívky chtějí vyměnit vánoční dárky – jedna z nich daruje cihlu, druhá kámen. Společně symbolicky prorazí stěnu, jež je od sebe odděluje. Závěrečná scéna odhaluje, že vše se odehrávalo ve dvou sněhových koulích – metafora bariér, které si společnost vytváří, aby si udržela odstup.

Za nápadem stojí slovenská agentura MUW Saatchi & Saatchi. Po loňském roce se jedná o jejich druhou mezinárodní vánoční kampaň pro Deutsche Telekom.

Kampaň pod taktovkou mezinárodního tvůrčího týmu poběží v deseti zemích Evropy

Kampaň startuje v Česku 4. 11., končí 31.12. a postupně se objeví ve všech zemích, včetně Německa, Polska, Rakouska či Maďarska. Vánoční spoty budou uvedeny ve formátech o délce 120, 60, 45, 40, 35 a 15 sekund na televizních kanálech a v kinech. Kampaň bude doprovázena také online vizuály, komunikací na sociálních sítích a OOH reklamou.

Spot režíroval oceňovaný německý režisér Alex Feil, který stojí za známými kampaněmi jako "The Small Escape" pro BMW nebo "Edekarus" pro Edeka a asistoval mu kameraman Mortimer Hochberg. O hudbu se postaralo německé studio Supreme Music a o produkci pak pražská společnost Armada Films. Hlavní role ztvárnily herečky z Velké Británie: Molly McLaine a Bumble Clark.

Vizitka kampaně

Výroba: MUW Saatchi & Saatchi Bratislava

Produkce: Armada Films

Creative Director: Jaroslav Vígh

Associate Creative Director: Adam Baška

Copywriter: Zuzana Martiniaková, Sabina Lukáčová

Art Director: Veronika Holaňová, Tomáš Bánik, Matej Ježko

Account Director: Tatiana Hrutková

Senior Client Partner: Jennifer Pohlmann

Account Manager: Zuzana Kormancová, Eva Jarembeková

Strategy Director: Kamil Charvát

Strategy Planner: Lenka Dzurendová

Režie: Alex Feil

Kamera: Mortimer Hochberg

Střih: Iain Whitewright, Marek Kráľovský

Photography: Pavel Hejný

Postprodukce: RUR

Hudba: Supreme Music

Link na spot ZDE.

O společnosti

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.

Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.

T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.

Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělení: [email protected]

Zdroj: www.t-press.cz

Další články

Další články od T-mobile

T-Mobile ve třetím čtvrtletí: otevřeno nové křídlo DC7, program Magenta Moments překročil milion zákazníků, spotřeba dat vzrostla meziročně o 28 %

T-Mobile ve třetím čtvrtletí: otevřeno nové křídlo DC7, program Magenta Moments překročil milion zákazníků, spotřeba dat vzrostla meziročně o 28 %

V Praze, 14. listopadu – I ve třetím čtvrtletí roku 2024 se operátor soustředil na vysokou kvalitu svých služeb a znovu ujistil mírně rostoucí bázi (+ 0,2 %) svých 6,5 milionů zákazníků, že je stabilním partnerem. Vývoj ve Q3 potvrdil trend stále stoupající spotřeby dat (meziročně + 28 %) a pokračujících investic do výstavby a modernizace sítě (pro rok 2024 4,9 mld), operátor investoval i do nového křídla datového centra DC7. Počet zákazníků MAGENTA TV vzrostl o 6,9 % na 279 000, počet uživatelů předplacených karet klesl o 7 %. Pokračuje mírný pokles tržeb – meziročně o 1,8 %, udržitelný přístup zajistil stabilní ziskovost s růstem 10 %.
| T-mobile
T-Mobile ve vánoční kampani připomíná, že spojení začínají tam, kde končí bariéry

T-Mobile ve vánoční kampani připomíná, že spojení začínají tam, kde končí bariéry

Letošní vánoční kampaň společnosti T-Mobile inspiruje k překonávání pomyslných bariér. Pod názvem „Kde končí bariéry, začínají spojení“ připomíná, že navzdory rostoucí propojenosti díky technologiím žijí mnozí stále ve svých „sociálních bublinách“ a přijímají pouze ty, s nimiž sdílejí stejné názory a postoje. Vyzývá všechny, aby se snažili o vzájemné porozumění, více spolu komunikovali a hledali to, co mají společné i navzdory možným rozdílům. Podobně jako v minulých letech jde o mezinárodní kampaň mateřské společnosti Deutsche Telekom, zaměřenou na deset evropských zemí, kde operátor působí.
| T-mobile
MAGENTA TV přichází s vylepšenou Videotékou, exkluzivně nabídne BBC Player i film Vlny

MAGENTA TV přichází s vylepšenou Videotékou, exkluzivně nabídne BBC Player i film Vlny

Digitální a satelitní MAGENTA TV od T-Mobilu přichází s novou Videotékou. Přináší podstatně rozšířenou obsahovou nabídku a řadu vylepšení, součástí bude i další exkluzivní obsah – přibude služba BBC Player i rozhovory DVTV. Zásadní novinkou je pak uvedení oceňovaného filmu Vlny, který se na MAGENTA TV dostane exkluzivně 18. listopadu 2024. Nová Videotéka bude spuštěna 4. listopadu a je v ceně nových tarifů MAGENTA TV Plus.
| T-mobile
T-Mobile spouští autorský podcast MeziSvými

T-Mobile spouští autorský podcast MeziSvými

T-Mobile s hrdostí oznamuje spuštění svého vlastního podcastu s názvem „MeziSvými“, na kterém se podíleli zkušení producenti ze Storylab Audio. Podcast zavede posluchače do fascinujícího světa technologií a inovací a pootevře dveře do zákulisí firmy. Operátor tímto krokem rozšiřuje své portfolio edukativních projektů.
| T-mobile
Kouzelné Vánoce u T-Mobile: statisíce dárků, pro každého

Kouzelné Vánoce u T-Mobile: statisíce dárků, pro každého

Rodinná společenská hra, sluchátka ke každému telefonu, vánoční TV i horký vánoční nápoj na prodejně nebo bonusové kredity. T-Mobile představuje letošní bohatou vánoční nabídku, která přinese odměny pro všechny a nezapomíná ani na podporu charitativních projektů.
| T-mobile
T-Mobile a O2 společně chrání své zákazníky proti podvodným hovorům díky ochrannému firewallu. Je zdarma a pro všechny

T-Mobile a O2 společně chrání své zákazníky proti podvodným hovorům díky ochrannému firewallu. Je zdarma a pro všechny

T-Mobile vloni spustil ochranný firewall 2.1. proti podvodnému volání. Letos v létě implementovalo svoje řešení O2. Nově obě společnosti zavedly ochranou funkcionalitu, která pomáhá odhalit podvodná volání mezi oběma operátory. To znamená, když do sítě T-Mobile přichází hovor z O2 čísla anebo do sítě O2 přichází hovor z T-Mobile čísla. Rozhraní celého systému funguje online a obousměrně, a proto je možné zabezpečit mnohem větší část provozu. Vylepšený firewall 2.2. funguje na území celé České republiky a také na Slovensku v síti Slovak Telekom.
| T-mobile
T-Mobile daruje 10 000 000 korun na pomoc oblastem zasažených povodní, vyhlásil zaměstnaneckou sbírku a prodloužil nabídku volání a datování zdarma pro všechny do středy

T-Mobile daruje 10 000 000 korun na pomoc oblastem zasažených povodní, vyhlásil zaměstnaneckou sbírku a prodloužil nabídku volání a datování zdarma pro všechny do středy

17. září 2025 – Společnost T-Mobile se rozhodla darovat 10 milionů korun na obnovu po ničivých povodních, které zasáhly Českou republiku. Zároveň s tím vypsala také sbírku pro zaměstnance a vybranou částku ztrojnásobí. Během 24 hodin se na ní sešly po ztrojnásobení více než 2 miliony korun! Finanční prostředky zamíří do Charity Česká republika. Kromě peněžité pomoci poskytl operátor také materiální pomoc a od nedělních 18:00 hod. zavedl neomezené volaní a data pro všechny zákazníky, aby mohli zůstat ve spojení se svými blízkými. Tato nabídka je prodloužena do středy.
| T-mobile
T-Mobile spouští provoz nového křídla svého datacentra DC7 s celkovou plochou až 3 500 m². Optimalizaci provozu bude zajišťovat 5G privátní síť

T-Mobile spouští provoz nového křídla svého datacentra DC7 s celkovou plochou až 3 500 m². Optimalizaci provozu bude zajišťovat 5G privátní síť

Společnost T-Mobile, největší poskytovatel datových center v Česku (měřeno rozlohou a počtem datových center), spustila provoz nového křídla DC7 umístěného v Praze 15. Datové centrum od roku 2018 spravuje data více než 60 významných mezinárodních klientů, včetně velkých bankovních institucí a firem využívajících privátní cloud. Nové křídlo umožní obsloužit desítky dalších zákazníků ve čtyřech nových sálech s plochou 1 400 m² výhradně pro IT. Nové křídlo nyní nabízí celkovou plochu až 3 500 m2 a kapacitu až 1 560 racků, přičemž splňuje přísné mezinárodní standardy. Operátor datacentrum osadí privátní 5G sítí a DC7 se tak stane unikátním test labem společnosti T-Mobile.
| T-mobile
T-Mobile představuje nové tarifní portfolio MAGENTA TV, nabídka DSL se zjednoduší

T-Mobile představuje nové tarifní portfolio MAGENTA TV, nabídka DSL se zjednoduší

T-Mobile představuje novou nabídku pro diváky MAGENTA TV a zjednodušuje portfolio pro uživatele Pevného internetu. Nové TV tarify Plus budou nabízeny a všem stávajícím zákazníkům MAGENTA TV postupně aktivovány od 4. listopadu 2024. Nadále budou stavět na prémiové kvalitě služeb i inovované Videotéce. Díky té vyjde operátor vstříc i měnícím se požadavkům na služby video-on-demand (VOD). Od stejného data budou mít všichni stávající uživatelé Pevného internetu nastaveno výhradně aktuálně nabízené tarifní portfolio. Obě nabídky bude možné i nadále kombinovat výhodně pod Magenta 1 a Magenta 1 Business.
| T-mobile
Magenta Moments od T-Mobile slaví 1 rok a 1 milion zákazníků

Magenta Moments od T-Mobile slaví 1 rok a 1 milion zákazníků

Program Magenta Moments v aplikaci Můj T-Mobile slaví v září 1 rok od spuštění a společně s tím i další milník – přes 1 milion registrovaných zákazníků. Při této příležitosti si operátor přichystal nové nabídky od partnerů i soutěže o exkluzivní ceny. Část z nich najdou v aplikací už nyní, další budou přibývat v průběhu narozeninového měsíce září.
| T-mobile