17. září 2025 – Společnost T-Mobile se rozhodla darovat 10 milionů korun na obnovu po ničivých povodních, které zasáhly Českou republiku. Zároveň s tím vypsala také sbírku pro zaměstnance a vybranou částku ztrojnásobí. Během 24 hodin se na ní sešly po ztrojnásobení více než 2 miliony korun! Finanční prostředky zamíří do Charity Česká republika. Kromě peněžité pomoci poskytl operátor také materiální pomoc a od nedělních 18:00 hod. zavedl neomezené volaní a data pro všechny zákazníky, aby mohli zůstat ve spojení se svými blízkými. Tato nabídka je prodloužena do středy.
„V těžkých situacích jako tato je rychlá pomoc zásadní. Chtěla bych poděkovat všem kolegům v T-Mobile, kteří s touto situací pomáhali – od frontových linií, bezpečnosti, komunikace, dohledu, technology a zejména těm, kteří jsou už několik dnů v terénu a zajišťují opravy a napájení našich základnových stanic, aby byl dopad na naše zákazníky co nejmenší. Velice si jejich nasazení vážíme. Zároveň jsme se rozhodli darovat 10 milionů korun regionům zasažených povodní, vypsali jsme zaměstnaneckou sbírku a výtěžek ztrojnásobíme. Jsem hrdá na to, jakou solidaritu zaměstnanci projevili a s jakým odhodláním se plánují zapojit do dobrovolnických prací v terénu,“ doplňuje Melinda Szabó, generální ředitelka T-Mobile Czech Republic.
Veškerou finanční pomoc poskytne operátor přes svého dlouholetého partnera Charita Česká republika, který má s mimořádnými událostmi tohoto druhu bohaté zkušenosti. Peníze budou použity na okamžitou i následnou materiální i psychosociální pomoc a krizovou intervenci. „Spolupráce s T-Mobile si velmi vážíme. V dnešní době je důležité mít partnera, na kterého se můžete v krizi spolehnout a o tom jsme se už několikrát přesvědčili. Situace v zaplavených regionech je vážná a po prvotním odklizení vody, bahna a sčítání škod přijde na řadu konkrétní pomoc lidem a obcím,“dodává Lukáš Curylo, ředitel Charity Česká republika.
Na okamžitou pomoc zavedl T-Mobile od nedělních 18:00 hod. neomezené volání a data všem zákazníkům, v tuto chvíli s platností do středy. Ve spolupráci s organizací ADRA poskytl 1 000 velkokapacitních powerbank přímo do regionů zasažených výpadky proudu. Výpadky elektřiny na mnoha místech způsobily výpadky mobilního signálu. Technici T-Mobile už od poloviny minulého týdne posílili směny, aby zajistili ohroženým základnovým stanicím náhradní napájení diesel agregáty. Jsou také v úzkém kontaktu se všemi jednotkami IZS.
O společnosti
T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.
Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.
Kontakt na tiskové oddělení: [email protected]
Zdroj: www.t-press.cz