T-mobile··6 min

T-Mobile představuje nový směr marketingové komunikace: chce, aby zákazníci cítili, že jsou #MeziSvými

T-mobile

T-mobile

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,3 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.

Tisková zpráva

Praha, 26. 3. 2024 – Spojení, sounáležitost, společně strávený čas, ale i pomoc potřebným. T-Mobile představuje nový rámec své marketingové strategie: staví především na chvílích strávených ve společnosti těch nejbližších, na kterých nejvíc záleží – propojování rodin, přátel i komunit, v rámci nichž rádi sdílíme své hodnoty, aktivity i koníčky. Nový přístup marketingové komunikace se opírá o interní i zákaznické průzkumy a nejzásadnější charakteristiky, postoje a pocity Čechů napříč generacemi za poslední léta. Novou linku zahájí videospot na sociálních sítích a online kanálech s doprovodným hashtagem #MeziSvými. Na ni pak 8. dubna naváže první ze série klasických marketingových kampaní.

Jaké pocity prožívají současné generace a co je pro ně v životě nejdůležitější? Na to se zaměřil T-Mobile při tvorbě nové marketingové strategie, která se propíše napříč komunikačními kanály společnosti už letos v dubnu. Využil přitom interní i zákaznické průzkumy, které realizovaly společnosti Simply5 nebo Kantar, rovněž i odbornou literaturu.

Nová marketingová strategie staví nadále na získávání srdcí zákazníků. Tentokrát se zaměří na blízké vztahy mezi lidmi – rodiny, přátele i komunity zastřešující populární koníčky typu sport, příroda, turismus, hudba nebo lokální fenomén chataření a další. Právě v těchto mikrosvětech jsou Češi nejspokojenější, cítí se bezpečně, milovaně, mají pocit důvěry, sounáležitosti a jsou rádi, že jim někdo naslouchá. Spolu s tím jsou však spojené i odvrácené stránky – např. obavy z izolace či strach z rozpadu rodiny nebo z toho, že někdo bude žít sám – tak jak je tomu u 4 z 10 českých domácností.

T-Mobile se proto i v rámci nové komunikační strategie zaměří na poskytování nejlepší zákaznické zkušenosti a dostupnost datových služeb, které umožňují snadné spojení a sdílení zážitků kdykoliv a kdekoliv. Tak, aby zákazníci mohli být s těmi, na nichž jim nejvíc záleží, neustále ve spojení. Důležitou součástí je i nadstandardní zákaznická péče, chce vyslyšet pocity a přání Čechů a pomoci jim předcházet obavám: „Češi mají rádi svůj klid a soukromí, ale zároveň umí být skvělým sousedem, který pomůže, když je potřeba. A právě takoví chceme být i my – spolehlivý partner ve společnosti, soused, který je nablízku, když to potřebujete, a zároveň vám umožní být tam, kde je vám nejlíp,“ komentuje novou strategii Maximiliano Bellassai, obchodní ředitel pro rezidentní zákazníky společnosti T-Mobile.

Kde podle průzkumu vidí Češi kotvy, o které se mohou opřít a které jim dávají pocit bezpečí? Pro mladší generaci je důležitá nezávislost, svoboda a ideály, u starší hrají zásadní roli i materiální hodnoty, které jsou pro ně stále určitým symbolem jistoty. A zatímco starší generace pak až příliš klade důraz na to, co si myslí okolí, mladší se dívají na věci s větším nadhledem, jsou otevřenější a nesvazují je sociální normy. Pocit bezpečí a pohody pak Čechům napříč generacemi dává čas strávený s rodinou, výlety, dovolené a také sport, který minimálně jednou týdně provozuje každý druhý Čech.

Starší i mladší generaci pak spojuje ochota se semknout a konat, když je to třeba – a vždy s humorem, který je pro Čechy tak typický. Snaha pomáhat se projevuje nejen v přístupu k druhým, ale i v postoji k životnímu prostředí. Průzkum ukázal, že se postupně mění i postoj k udržitelnosti, kterou nyní při nákupech zohledňuje každý čtvrtý Čech, a 9 z 10 lidí už má vlastní zkušenost s udržitelným chováním. Spolu s tím se Češi zajímají i o nakládání s odpady a stále častěji řeší původ výrobků a jejich dopad na životní prostředí.

„Sounáležitost a schopnost pomoci druhým nebo se zapojit do zásadních projektů, i když nám samotným není do zpěvu – to je něco, co vnímáme jako klíčové. V rámci našich aktivit i služeb chceme umožnit lidem, aby mohli být tím, kým chtějí, a zároveň chceme podat pomocnou ruku, aby vždy cítili, že jsou součástí komunity, aby mohli být #MeziSvými,“ dodává Maximiliano Bellassai, obchodní ředitel pro rezidentní zákazníky společnosti T-Mobile.

Směr nového pojetí marketingové komunikace zahájí videospot na sociálních sítích (T MOBILE #MeziSvými - YouTube) a online kanálech s doprovodným hashtagem #MeziSvými. Na něj pak navážou klasické kampaně největšího českého mobilního operátora.

Zdroje: Simply5 – Jací jsou Češi, Kantar Lifestyle Study 2020 a 2022, (Lifestyle 2022 - KANTAR), Neznámá společnost od Pavla Pospěcha (2021), The Circles of Trust, Ogilvy

O společnosti

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.

Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.

T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.

Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělení: [email protected]

Zdroj: www.t-press.cz

Další články

Další články od T-mobile

T-Mobile ve třetím čtvrtletí: otevřeno nové křídlo DC7, program Magenta Moments překročil milion zákazníků, spotřeba dat vzrostla meziročně o 28 %

T-Mobile ve třetím čtvrtletí: otevřeno nové křídlo DC7, program Magenta Moments překročil milion zákazníků, spotřeba dat vzrostla meziročně o 28 %

V Praze, 14. listopadu – I ve třetím čtvrtletí roku 2024 se operátor soustředil na vysokou kvalitu svých služeb a znovu ujistil mírně rostoucí bázi (+ 0,2 %) svých 6,5 milionů zákazníků, že je stabilním partnerem. Vývoj ve Q3 potvrdil trend stále stoupající spotřeby dat (meziročně + 28 %) a pokračujících investic do výstavby a modernizace sítě (pro rok 2024 4,9 mld), operátor investoval i do nového křídla datového centra DC7. Počet zákazníků MAGENTA TV vzrostl o 6,9 % na 279 000, počet uživatelů předplacených karet klesl o 7 %. Pokračuje mírný pokles tržeb – meziročně o 1,8 %, udržitelný přístup zajistil stabilní ziskovost s růstem 10 %.
| T-mobile
T-Mobile ve vánoční kampani připomíná, že spojení začínají tam, kde končí bariéry

T-Mobile ve vánoční kampani připomíná, že spojení začínají tam, kde končí bariéry

Letošní vánoční kampaň společnosti T-Mobile inspiruje k překonávání pomyslných bariér. Pod názvem „Kde končí bariéry, začínají spojení“ připomíná, že navzdory rostoucí propojenosti díky technologiím žijí mnozí stále ve svých „sociálních bublinách“ a přijímají pouze ty, s nimiž sdílejí stejné názory a postoje. Vyzývá všechny, aby se snažili o vzájemné porozumění, více spolu komunikovali a hledali to, co mají společné i navzdory možným rozdílům. Podobně jako v minulých letech jde o mezinárodní kampaň mateřské společnosti Deutsche Telekom, zaměřenou na deset evropských zemí, kde operátor působí.
| T-mobile
MAGENTA TV přichází s vylepšenou Videotékou, exkluzivně nabídne BBC Player i film Vlny

MAGENTA TV přichází s vylepšenou Videotékou, exkluzivně nabídne BBC Player i film Vlny

Digitální a satelitní MAGENTA TV od T-Mobilu přichází s novou Videotékou. Přináší podstatně rozšířenou obsahovou nabídku a řadu vylepšení, součástí bude i další exkluzivní obsah – přibude služba BBC Player i rozhovory DVTV. Zásadní novinkou je pak uvedení oceňovaného filmu Vlny, který se na MAGENTA TV dostane exkluzivně 18. listopadu 2024. Nová Videotéka bude spuštěna 4. listopadu a je v ceně nových tarifů MAGENTA TV Plus.
| T-mobile
T-Mobile spouští autorský podcast MeziSvými

T-Mobile spouští autorský podcast MeziSvými

T-Mobile s hrdostí oznamuje spuštění svého vlastního podcastu s názvem „MeziSvými“, na kterém se podíleli zkušení producenti ze Storylab Audio. Podcast zavede posluchače do fascinujícího světa technologií a inovací a pootevře dveře do zákulisí firmy. Operátor tímto krokem rozšiřuje své portfolio edukativních projektů.
| T-mobile
Kouzelné Vánoce u T-Mobile: statisíce dárků, pro každého

Kouzelné Vánoce u T-Mobile: statisíce dárků, pro každého

Rodinná společenská hra, sluchátka ke každému telefonu, vánoční TV i horký vánoční nápoj na prodejně nebo bonusové kredity. T-Mobile představuje letošní bohatou vánoční nabídku, která přinese odměny pro všechny a nezapomíná ani na podporu charitativních projektů.
| T-mobile
T-Mobile a O2 společně chrání své zákazníky proti podvodným hovorům díky ochrannému firewallu. Je zdarma a pro všechny

T-Mobile a O2 společně chrání své zákazníky proti podvodným hovorům díky ochrannému firewallu. Je zdarma a pro všechny

T-Mobile vloni spustil ochranný firewall 2.1. proti podvodnému volání. Letos v létě implementovalo svoje řešení O2. Nově obě společnosti zavedly ochranou funkcionalitu, která pomáhá odhalit podvodná volání mezi oběma operátory. To znamená, když do sítě T-Mobile přichází hovor z O2 čísla anebo do sítě O2 přichází hovor z T-Mobile čísla. Rozhraní celého systému funguje online a obousměrně, a proto je možné zabezpečit mnohem větší část provozu. Vylepšený firewall 2.2. funguje na území celé České republiky a také na Slovensku v síti Slovak Telekom.
| T-mobile
T-Mobile daruje 10 000 000 korun na pomoc oblastem zasažených povodní, vyhlásil zaměstnaneckou sbírku a prodloužil nabídku volání a datování zdarma pro všechny do středy

T-Mobile daruje 10 000 000 korun na pomoc oblastem zasažených povodní, vyhlásil zaměstnaneckou sbírku a prodloužil nabídku volání a datování zdarma pro všechny do středy

17. září 2025 – Společnost T-Mobile se rozhodla darovat 10 milionů korun na obnovu po ničivých povodních, které zasáhly Českou republiku. Zároveň s tím vypsala také sbírku pro zaměstnance a vybranou částku ztrojnásobí. Během 24 hodin se na ní sešly po ztrojnásobení více než 2 miliony korun! Finanční prostředky zamíří do Charity Česká republika. Kromě peněžité pomoci poskytl operátor také materiální pomoc a od nedělních 18:00 hod. zavedl neomezené volaní a data pro všechny zákazníky, aby mohli zůstat ve spojení se svými blízkými. Tato nabídka je prodloužena do středy.
| T-mobile
T-Mobile spouští provoz nového křídla svého datacentra DC7 s celkovou plochou až 3 500 m². Optimalizaci provozu bude zajišťovat 5G privátní síť

T-Mobile spouští provoz nového křídla svého datacentra DC7 s celkovou plochou až 3 500 m². Optimalizaci provozu bude zajišťovat 5G privátní síť

Společnost T-Mobile, největší poskytovatel datových center v Česku (měřeno rozlohou a počtem datových center), spustila provoz nového křídla DC7 umístěného v Praze 15. Datové centrum od roku 2018 spravuje data více než 60 významných mezinárodních klientů, včetně velkých bankovních institucí a firem využívajících privátní cloud. Nové křídlo umožní obsloužit desítky dalších zákazníků ve čtyřech nových sálech s plochou 1 400 m² výhradně pro IT. Nové křídlo nyní nabízí celkovou plochu až 3 500 m2 a kapacitu až 1 560 racků, přičemž splňuje přísné mezinárodní standardy. Operátor datacentrum osadí privátní 5G sítí a DC7 se tak stane unikátním test labem společnosti T-Mobile.
| T-mobile
T-Mobile představuje nové tarifní portfolio MAGENTA TV, nabídka DSL se zjednoduší

T-Mobile představuje nové tarifní portfolio MAGENTA TV, nabídka DSL se zjednoduší

T-Mobile představuje novou nabídku pro diváky MAGENTA TV a zjednodušuje portfolio pro uživatele Pevného internetu. Nové TV tarify Plus budou nabízeny a všem stávajícím zákazníkům MAGENTA TV postupně aktivovány od 4. listopadu 2024. Nadále budou stavět na prémiové kvalitě služeb i inovované Videotéce. Díky té vyjde operátor vstříc i měnícím se požadavkům na služby video-on-demand (VOD). Od stejného data budou mít všichni stávající uživatelé Pevného internetu nastaveno výhradně aktuálně nabízené tarifní portfolio. Obě nabídky bude možné i nadále kombinovat výhodně pod Magenta 1 a Magenta 1 Business.
| T-mobile
Magenta Moments od T-Mobile slaví 1 rok a 1 milion zákazníků

Magenta Moments od T-Mobile slaví 1 rok a 1 milion zákazníků

Program Magenta Moments v aplikaci Můj T-Mobile slaví v září 1 rok od spuštění a společně s tím i další milník – přes 1 milion registrovaných zákazníků. Při této příležitosti si operátor přichystal nové nabídky od partnerů i soutěže o exkluzivní ceny. Část z nich najdou v aplikací už nyní, další budou přibývat v průběhu narozeninového měsíce září.
| T-mobile