T-Mobile podpoří české beachvolejbalisty Ondřeje Perušiče a Davida Schweinera

|

Praha, 21. 3. 2024

Společnost T-Mobile se stala sponzorem úřadujících mistrů světa v plážovém volejbalu Ondřeje Perušiče a Davida Schweinera. Operátor tak prohlubuje podporu sportovců, kteří reprezentují Českou republiku na olympijských hrách. Společnost zároveň dál rozšiřuje své aktivity kladoucí důraz na propojování online a offline světa a zdravý životní styl mezi profi i amatérskými sportovci.

T-Mobile podporuje sport dlouhodobě a v rámci svých sponzorských aktivit se zaměřuje například na cyklistiku, běh a běžecké lyžování. Sponzoring plážových volejbalistů navazuje na strategii společnosti v oblasti aktivního životního stylu a zároveň podpoří jednotlivce, kteří reprezentují Českou republiku.

Ondřej Perušič a David Schweiner za sebou mají úspěšný rok, který završili jako mistři světa v beachvolejbalu. Letos je čeká účast na letní olympiádě, kde patří mezi kandidáty na medailové umístění. Ještě před OH absolvují významný český turnaj Beach Pro a další soutěže, kde budou sbírat olympijské body.

„Čeká nás náročná sezona završená olympiádou v Paříži a už nyní se těšíme, co všechno nám přinese. Trénovat v extrémním podmínkách už umíme, i tentokrát do toho dáme maximum,“ říká Ondřej Perušič a David Schweiner doplňuje: „I proto jsme rádi, že se naším profi partnerem při této skvělé jízdě stane právě T-Mobile, který dlouhodobě podporuje sportovní aktivity nejen u profesionálních i amatérských sportovců, ale i široké veřejnosti.“

Sponzoring se vztahuje na angažmá volejbalistů před, během a po letní olympiádě a bude trvat od března do konce letošního roku. Duo volejbalistů bude vystupovat s logem T-Mobile na sportovním oblečení a zapojí se rovněž do T-Mobile Olympijského běhu, který se každoročně řadí mezi největší běžecké akce. Sponzoring zahrne i nabídku speciálních produktů a zapojí oba volejbalisty do komunitních aktivit a událostí.

„Naše úspěšné beachvolejbalové duo sledujeme dlouhodobě a oběma klukům držíme palce spolu s ostatními fanoušky. Jsme moc rádi, že je můžeme podpořit cíleně formou sponzoringu a těšíme se na spolupráci, která zahrne i řadu zajímavých aktivit pro veřejnost,“ uzavírá Lucie Komárková, expert řízení sponzoringu a akcí v T-Mobile.

O společnosti

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.

Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.

T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.

Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělení: [email protected]

Zdroj: www.t-press.cz

T-mobile

T-Mobile představuje nový směr marketingové komunikace: chce, aby zákazníci cítili, že jsou #MeziSvými

Praha, 26. 3. 2024 – Spojení, sounáležitost, společně strávený čas, ale i pomoc potřebným. T-Mobile představuje nový rámec své marketingové strategie: staví především na chvílích strávených ve společnosti těch nejbližších, na kterých nejvíc záleží – propojování rodin, přátel i komunit, v rámci nichž rádi sdílíme své hodnoty, aktivity i koníčky. Nový přístup marketingové komunikace se opírá o interní i zákaznické průzkumy a nejzásadnější charakteristiky, postoje a pocity Čechů napříč generacemi za poslední léta. Novou linku zahájí videospot na sociálních sítích a online kanálech s doprovodným hashtagem #MeziSvými. Na ni pak 8. dubna naváže první ze série klasických marketingových kampaní.

T-mobile

T-Mobile představuje nové datové balíčky pro cestování mimo EU. Japonsko, Srí Lanka, USA, Vietnam, Thajsko, Gruzie nebo Turecko a mnoho dalších – 1 GB za 199 Kč

Praha, 27. 3. 2024 – T-Mobile přináší všem svým koncovým i firemním zákazníkům dostupnější roaming. Nové a levnější balíčky pro cestující mimo EU reagují na jejich aktuální preference a uživatelé je velice jednoduše nastaví třeba v aplikaci Můj T-Mobile, ti firemní pak například prostřednictvím portálu Moje firma. Pohodlnější roaming za výhodnější ceny umožnilo i nastavení nových podmínek s lokálními partnery. Tři 1GB roamingové balíčky pro datové zóny A, B, C platí vždy 7 dní. Nabídka pokryje 121 států mimo EU definovaných v platném Ceníku služeb. Připraveny jsou rovněž tři balíčky s 2 GB na 30 dní startující na 379 Kč.

T-mobile

T-Mobile slaví s neziskovkami. Jeho Digitální Akademie už 10 let připravuje neziskový sektor na digitální výzvy 21. století, s Charitou ČR spolupracuje 20 let

Společnost T-Mobile letos zahájila už desátý ročník speciálního programu pro neziskové organizace Digitální Akademie s cílem podpořit jejich digitální dovednosti. Zároveň operátor letos oslaví 20 let spolupráce s Charitou ČR. V rámci těchto výročí se T-Mobile zaměří na další témata, která aktuálně v neziskovém sektoru rezonují. Etiku a morální principy zaměřené na bezpečnost v on-line prostředí pak zdůrazní edukativní kampaní na sociálních sítích.