Inspirace lidmi
S koncem roku vstupuje dm drogerie do poslední fáze kampaně Zažij sílu inspirace. Jako zdroj nových podnětů tentokrát do popředí staví samotné lidi. Ve svých sděleních zdůrazňuje důležitost vzájemného setkávání, laskavosti a solidarity. V listopadu proběhne další ročník aktivity Giving Friday, kdy 5 procent z celkového obratu učiněného 25. listopadu věnuje prostřednictvím Charity ČR na pomoc osobám v tíživé životní situaci.
Společnost dm drogerie markt spustila třetí a zároveň poslední část své celoroční kampaně Zažij sílu inspirace. Tentokrát chce podtitulem „Inspirace lidmi“ zdůraznit jedinečnost každého z nás. „Kampaň spouštíme před Vánoci a chtěli bychom v ní zdůraznit hodnoty, které se s těmito svátky tradičně pojí. Jde zejména o lásku, laskavost a vzájemnou solidaritu,“ říká Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie.
Do Sbírky potravin přispěli zákazníci dm téměř 16 tun zboží
Oblíbená drogerie se i letos zapojila do dobročinné aktivity Sbírka potravin. Možnost pomoci druhým využili také zákazníci dm, kteří 12. listopadu do potravinových bank přispěli 11,97 tuny drogistického zboží a 3,9 tuny potravin. Díky Sbírce potravin tak budou produkty rozděleny osamělým seniorům, rodičům samoživitelům, rodinám v nouzi a dalším, kteří je potřebují.
Ve znamení dobročinnosti se ponese i zbytek listopadu. Slevové šílenství Black Friday se totiž dm drogerie rozhodla proměnit v Giving Friday. V rámci loňského ročníku této dobročinné aktivity darovala společnost dm 3,3 milionu korun na pomoc obětem domácího násilí. Letos věnuje 5 procent z celkového obratu učiněného 25. listopadu prostřednictvím Charity ČR na pomoc osobám ohroženým chudobou. „Vzhledem k současné ekonomické situaci věříme, že právě těmto lidem náš finanční dar nejvíce pomůže k lepším životním podmínkám. Stojíme totiž před jedním z nejtěžších období,“ zdůrazňuje Peroutka. Dodává, že společnost dm darované peníze ještě navýší výnosem z dražby a prodeje digitálních obrazů Múzy Inspirace. Prodej limitovaných NFTs neboli Non-Fungible Tokenů bude pro zájemce spuštěn 25. listopadu na www.dm-muzy.cz.
S kalendářním rokem inspirace nekončí
Společnost dm však nechce inspirovat pouze ke konání dobrých skutků. „Po dvou letech, kdy se rodiny a známí nemohli pořádně potkávat kvůli pandemii koronaviru, chce společnost dm svým zákazníkům připomenout, jak vzácné jsou okamžiky strávené s blízkými. Nachystali jsme pro ně proto různé tipy na drobné radosti, které zákazníci najdou v samotných prodejnách dm nebo na online shopu dm.cz. Navíc se mohou na stránkách časopisu dm ACTIVE BEAUTY či v dm podcastu seznámit s řadou inspirativních osobností. V tom listopadovém svou práci přibližuje moderátorka České televize Jana Peroutková. Koncem roku v podcastu zase promluví zpěvačka Ridina Ahmedová o bodyshamingu,“ přibližuje Peroutka.
Tyto kanály budou ostatně zdrojem inspirace také příští rok. „Začátek nového roku je pro každého čas plný předsevzetí. I v tuto dobu chceme podat zákazníkům pomocnou ruku a být jim v začátcích inspirací,“ uvádí Peroutka.
Inspirace ostatně stála v popředí celé kampaně dm drogerie, která odstartovala v únoru tohoto roku. V její první fázi hrály hlavní roli mural art malby, které rozzářily Prahu, Plzeň a Brno. Navíc díky tomu, že vznikaly za použití speciálních ekologických barev, pročistily vzduch pomocí procesu fotokatalýzy. Právě životní prostředí se dostalo do popředí v druhé části kampaně, která nesla název „Inspirace přírodou“. Společnost dm v ní rozšířila nabídku produktů, které jsou šetrné k životnímu prostředí, o značku no planet b z upcyklovaných ingrediencí.
Zdroj: www.dm.cz