Společnost dm spouští třetí část kampaně Zažij sílu inspirace. Připomíná v ní, že bychom měli myslet na druhé

|

Inspirace lidmi

S koncem roku vstupuje dm drogerie do poslední fáze kampaně Zažij sílu inspirace. Jako zdroj nových podnětů tentokrát do popředí staví samotné lidi. Ve svých sděleních zdůrazňuje důležitost vzájemného setkávání, laskavosti a solidarity. V listopadu proběhne další ročník aktivity Giving Friday, kdy 5 procent z celkového obratu učiněného 25. listopadu věnuje prostřednictvím Charity ČR na pomoc osobám v tíživé životní situaci.

Společnost dm drogerie markt spustila třetí a zároveň poslední část své celoroční kampaně Zažij sílu inspirace. Tentokrát chce podtitulem „Inspirace lidmi“ zdůraznit jedinečnost každého z nás. „Kampaň spouštíme před Vánoci a chtěli bychom v ní zdůraznit hodnoty, které se s těmito svátky tradičně pojí. Jde zejména o lásku, laskavost a vzájemnou solidaritu,“ říká Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie.

Do Sbírky potravin přispěli zákazníci dm téměř 16 tun zboží

Oblíbená drogerie se i letos zapojila do dobročinné aktivity Sbírka potravin. Možnost pomoci druhým využili také zákazníci dm, kteří 12. listopadu do potravinových bank přispěli 11,97 tuny drogistického zboží a 3,9 tuny potravin. Díky Sbírce potravin tak budou produkty rozděleny osamělým seniorům, rodičům samoživitelům, rodinám v nouzi a dalším, kteří je potřebují.

Ve znamení dobročinnosti se ponese i zbytek listopadu. Slevové šílenství Black Friday se totiž dm drogerie rozhodla proměnit v Giving Friday. V rámci loňského ročníku této dobročinné aktivity darovala společnost dm 3,3 milionu korun na pomoc obětem domácího násilí. Letos věnuje 5 procent z celkového obratu učiněného 25. listopadu prostřednictvím Charity ČR na pomoc osobám ohroženým chudobou. „Vzhledem k současné ekonomické situaci věříme, že právě těmto lidem náš finanční dar nejvíce pomůže k lepším životním podmínkám. Stojíme totiž před jedním z nejtěžších období,“ zdůrazňuje Peroutka. Dodává, že společnost dm darované peníze ještě navýší výnosem z dražby a prodeje digitálních obrazů Múzy Inspirace. Prodej limitovaných NFTs neboli Non-Fungible Tokenů bude pro zájemce spuštěn 25. listopadu na www.dm-muzy.cz.

S kalendářním rokem inspirace nekončí

Společnost dm však nechce inspirovat pouze ke konání dobrých skutků. „Po dvou letech, kdy se rodiny a známí nemohli pořádně potkávat kvůli pandemii koronaviru, chce společnost dm svým zákazníkům připomenout, jak vzácné jsou okamžiky strávené s blízkými. Nachystali jsme pro ně proto různé tipy na drobné radosti, které zákazníci najdou v samotných prodejnách dm nebo na online shopu dm.cz. Navíc se mohou na stránkách časopisu dm ACTIVE BEAUTY či v dm podcastu seznámit s řadou inspirativních osobností. V tom listopadovém svou práci přibližuje moderátorka České televize Jana Peroutková. Koncem roku v podcastu zase promluví zpěvačka Ridina Ahmedová o bodyshamingu,“ přibližuje Peroutka.

Tyto kanály budou ostatně zdrojem inspirace také příští rok. „Začátek nového roku je pro každého čas plný předsevzetí. I v tuto dobu chceme podat zákazníkům pomocnou ruku a být jim v začátcích inspirací,“ uvádí Peroutka.

Inspirace ostatně stála v popředí celé kampaně dm drogerie, která odstartovala v únoru tohoto roku. V její první fázi hrály hlavní roli mural art malby, které rozzářily Prahu, Plzeň a Brno. Navíc díky tomu, že vznikaly za použití speciálních ekologických barev, pročistily vzduch pomocí procesu fotokatalýzy. Právě životní prostředí se dostalo do popředí v druhé části kampaně, která nesla název „Inspirace přírodou“. Společnost dm v ní rozšířila nabídku produktů, které jsou šetrné k životnímu prostředí, o značku no planet b z upcyklovaných ingrediencí.

Zdroj: www.dm.cz

dm

dm drogerie spouští v mobilní aplikaci Moje dm vysílání dmLIVE, nový formát živého nakupování

Společnost dm obohacuje svět online nákupů a 14. září od 18 hodin spouští v aplikaci Moje dm novou sérii živých přenosů dmLIVE. Během nich se diváci dozvědí více informací o vybraných produktech, mohou se nechat inspirovat zkušenostmi s jejich používáním či k produktům klást konkrétní dotazy. Na základě doporučení si zákazníci budou moci představené produkty ihned vložit do košíku a objednat. Za sledování navíc získají exkluzivní eKupony. Koncept živého vysílání v mobilní aplikaci přináší dm jako jedna z prvních společností na českém trhu.

dm

Bilance 2021/2022: Společnost dm slaví 30 let úspěšného působení na českém trhu

– Společnost dm drogerie markt završila svůj jubilejní 30. rok na tuzemském trhu vynikajícím výsledkem. Za obchodní rok 2021/2022 (1. října 2021 – 30. září 2022) dokázala dynamicky navýšit obrat o 11,38 % na 13,8 miliard CZK, a tím potvrdit stále rostoucí oblibu u svých zákazníků. Především díky dm dlouhodobým cenám, cenově příznivým produktům dm značek a atraktivnímu věrnostnímu programu dm active beauty si zákazníci stále častěji vybírají pro svůj nákup dm.

dm

Šetrná drogerie je důležitá pro tři čtvrtiny Čechů. Produktům ohleduplným k životnímu prostředí důvěřují, více než polovina si za ně neváhá připlatit

Většina Čechů se domnívá, že u produktů, které lze zakoupit v drogeriích, je důležité dbát na ohleduplnost k životnímu prostředí. Vyplývá to z nejnovějšího průzkumu společnosti dm drogerie markt. Po ekologickém produktu sáhne alespoň občas nebo i častěji téměř 70 % lidí. Jejich nákupní chování se přitom změnilo zejména v posledním roce.