Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje babylove BIO ovocné příkrmy

|

Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkty:

Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje babylove BIO ovocné příkrmy

babylove BIO ovocný příkrm 190 g, jahoda, malina & jablko, od ukončeného 4. měsíce, s datem minimální trvanlivosti 16.10.2020,

babylove BIO ovocný příkrm 190 g, broskev, maracuja & jablko, 190 g, od ukončeného 4. měsíce, s datem minimální trvanlivosti 16.10.2020,

babylove BIO ovocný příkrm 190 g, mango a granátové jablko, od ukončeného 4. měsíce, s datem minimální trvanlivosti 15.10.2020,

babylove bio příkrm v sáčku 90 g, jahoda, banán & müsli, od 1 roku, s datem minimální trvanlivosti 16.10.2020 a 17.10.2020.

Datum trvanlivosti lze snadno najít na boční straně víčka, popř. na zadní straně výrobku.

Ke stažení dm přistupuje z preventivních důvodů, jelikož při vlastních kontrolách byly v příkrmu zjištěny stopy aflatoxinů. Ty mohou při dlouhodobém užívání ovlivnit zdraví. Aflatoxiny vznikají jako produkty metabolismu plísní, které mohou vznikat například v důsledku špatného skladování.

Zákazníky, kteří si výše uvedené produkty zakoupili, prosíme, aby je nekonzumovali a vrátili v kterékoli prodejně dm se zárukou vrácení peněz i bez pokladní stvrzenky. Kvalita nabízených výrobků má pro nás vysokou prioritu, proto velice litujeme vzniklé situace a zákazníkům se za tuto nepříjemnost omlouváme.

Zdroj: www.dm.cz

dm

Společnost dm zlevnila téměř 2 000 produktů stálého sortimentu

Společnost dm zlevňuje. Novým nastavením dlouhodobých cen reaguje na postupnou stabilizaci trhu, pokles cen energií a dalších vstupních nákladů. Zlevňování se od května dotklo bezmála 2 000 produktů jak privátních dm značek, tak i značkových produktů. Jedná se přibližně o 12 % celého sortimentu.

dm

Společnost dm spouští osvětovou kampaň, otevře téma sebelásky, vnitřní krásy i tabu ohledně ženského cyklu

Sebeláska, vnitřní krása, ženský cyklus, menopauza, nutnost relaxace nebo vzájemná podpora mezi ženami. To jsou pilíře nové kampaně společnosti dm drogerie markt, která se soustředí na ženské zdraví a klade si za cíl zvyšovat povědomí o tabuizovaných tématech a problémech. Kampaň odstartovala 28. května - symbolicky na Mezinárodní den menstruace.

dm

Češi loni v prodejnách dm koupili 16 tisíc litrů stáčené ekodrogerie, nejčastěji prací gel z mýdlových ořechů

Datum 22. dubna již tradičně patří oslavám Dne Země. Uvědomělé chování, zodpovědný přístup k životnímu prostředí i trvalá udržitelnost přitom velmi rezonuje s filozofií společnosti dm, a to již od počátku jejího fungování. Aktuálně se společnost zaměřila na rozšíření sítě plnicích stanic na čisticí a prací prostředky do pěti nových prodejen a zpřísnila pravidla pro označování produktů zelenými cenovkami. U bezmála dvou tisíc produktů tak zákazníci na první pohled zjistí, že splňují kritéria trvalé udržitelnosti.