Společnost dm drogerie markt spouští pro zákazníky novou aplikaci. Funguje jako věrnostní karta v mobilu i informační portál

|

Technologické novinky pro zákazníky

Digitální karta a slevové kupóny přímo v mobilu, stejně tak i okamžitý přehled o aktuálních nabídkách či zákaznickém kontě. Věrnostní program dm drogerie letos na podzim vydává novou aplikaci dm active beauty, která nejen ženám umožní mít dokonalý přehled o novinkách ve světě kosmetiky a krásy, ale i v nákupech drogerie a péči o tělo. Za přechod k nové aplikaci do konce října navíc zákazníky čeká příjemný bodový bonus.

Nová aplikace s jednoduchým a intuitivním ovládáním je cenným pomocníkem při plánování nákupů. Zákazníkům ušetří čas, usnadní práci a pomůže jim udržet si přehled o možnostech výhodných nákupů. Při placení v prodejně ji stačí jen rozkliknout, přes záložku Má karta nechat na pokladně naskenovat kód a pak už jen sbírat body za každý svůj nákup.

„Z našich průzkumů vyplynulo, že až dvě třetiny žen mají rády přehled o aktuálních nabídkách. Téměř 90 procent oslovených žen využívá věrnostní programy a zákaznické karty. Polovina žen navíc nákupy předem plánuje,“ podotýká Jiří Peroutka, manažer komunikace společnosti dm drogerie markt. Právě v těchto preferencích má podle něj nyní nová aplikace zákazníkům pomoci.

Zásadním prvkem čerstvě spuštěné aplikace jsou takzvané dlaždice na úvodní straně. Těch může být až šest a upozorňují zákazníka na aktivity a novinky v sortimentu dm. Tyto dlaždice je možné měnit dle potřeby uživatele i několikrát měsíčně. „Aby aplikace zobrazovala neustále aktuální informace, budeme obsah jednotlivých dlaždic pravidelně obnovovat. Lze přidávat prokliky na konkrétní eKupony, zajímavé články na webu dm nebo elektronickou verzi Journalu,“ popisuje Peroutka.

Přístup přes otisk prstu a bonus za přechod k nové aplikaci

Aplikaci pro dm drogerii vytvořila společnost PAYBACK, která je provozovatelem věrnostního programu. Kladla velký důraz především na jednoduché a komfortní ovládání. Uživatelé se tak již nemusejí pokaždé zdlouhavě přihlašovat do svého konta, pokud si budou chtít aktivovat své eKupony. Přibyla rovněž funkce Touch ID, díky níž je možné místo přihlašovacího PIN kódu použít otisk prstu nebo rozpoznání obličeje. Aplikací budou uživatele provázet figurky bodů, které zákazníkům zábavnou formou přiblíží novinky, poskytnou jim rady a tipy na výhodné nákupy a provedou je i celým věrnostním programem.

Aplikaci dm active beauty si může každý zdarma stáhnout do svého chytrého mobilního telefonu přes AppStore nebo Google Play. Pro první přihlášení do aplikace je potřeba uvést číslo své zákaznické karty nebo e-mail a PIN. Aplikace zájemcům rovněž umožňuje registraci do věrnostního programu. Podpora původní aplikace, kterou zákazníci mohli doposud využívat, končí 30. října. Z telefonu je tak vhodné ji odinstalovat a nainstalovat si aplikaci novou. Při přechodu k nové aplikaci do konce října navíc uživatele čeká bonus v podobě eKuponu na 200 extra bodů, což představuje slevu 50 korun na další nákup.

Zdroj: www.dm.cz

dm

Zemřel spoluzakladatel společnosti dm Rakousko Günter Bauer

V neděli ráno zemřel v Salzburku ve věku 76 let spoluzakladatel a společník dm Rakousko Günter Bauer. Společnost dm drogerii markt založil v roce 1976 v Rakousku spolu se svým dlouholetým přítelem a partnerem z veslování Götzem Wernerem. V roce 1992 byl Günter Bauer u založení dm drogerie markt v České republice a otevření první prodejny o rok později v roce 1993.

dm

Společnost dm dává šanci nevyužitým surovinám. Uvádí značku no planet b z upcyklovaných ingrediencí

Planeta Země je pouze jedna. O to ohleduplněji bychom se k ní měli chovat. S takovým poselstvím přichází na trh nová značka no planet b, jejíž první produkty mohou zákazníci koupit v prodejnách dm, v aplikaci Moje dm a na online shopu dm.cz od 15. září. Počet dostupných výrobků se bude postupně rozšiřovat. Na vývoji této přírodní kosmetiky se podíleli odborníci z dm drogerie a k výrobě použili suroviny, které jsou v jiných odvětvích, například v potravinářství, často považovány za již nepotřebné. V produktech no planet b tak nacházejí využití například broskve, které nedorostly do požadované velikosti, grepová kůra či olej ze semen borůvek.

dm

Září patří biopotravinám. Společnost dm za jejich nákup odměňuje

Společnost dm drogerie markt klade dlouhodobě důraz na zdravý životní styl a důležitost kvalitních potravin. Tento měsíc se proto již poněkolikáté stala partnerem iniciativy s názvem Září – měsíc biopotravin. Své zákazníky navíc za nákup produktů značky dmBio odměňuje, například násobnými body či dárkem v podobě udržitelné tašky. Společnost tak chce zákazníky motivovat ke změně, která je díky mnoha opatřením v prodejnách snazší než předtím.