Nekonečně zábavný, nekonečně inspirativní, nekonečně užitečný – zkrátka nekonečný. To je hlavní sdělení nové brandové kampaně české internetové jedničky, která bude v tuzemském mediálním a reklamním prostoru k vidění a slyšení od 17. července. Využívat bude většinu mediatypů – televizi, rádio, print, online a spoty poběží také na Spotify a v kinech sítě CineStar. Na kampani se kromě interního kreativního týmu Seznamu podílely i agentury Triad a postprodukční studio Nice!.
Titulním hrdinou kampaně je seznamácký pes, kterého lidé už roky vnímají jako symbol firmy. Psí maskot Seznamu se nově výrazněji zapojí do komunikace české internetové jedničky a propíše se do většiny jejích služeb i komunikačních kanálů. „Technologie v Seznamu se neustále vyvíjí. I proto vznikl realistický digitální model psa, který více odráží technologický základ firmy. Navíc bude nově interagovat s uživatelem na domovské stránce a postupně by se měl i nadále vylepšovat,“ představuje podobu nového seznamáckého psa Marek Řípa, Senior Brand & Media Manager Seznam.cz. Pes má 1,5 milionu chlupů a animátor, který ho animoval, v minulosti spolupracoval na několika zahraničních filmových projektech (například Star Wars ‚Rise of Skywalker‘).
„Hledali jsme nový dlouhodobý́ komunikační́ koncept nejen pro Seznam, ale i všechny jeho přidružené́ brandy, který by oslovil zejména naše light a medium uživatele. Chceme jim ukázat, v čem je naše největší síla a hodnota – jsme jejich parťákem do (ne)pohody, na kterého je spoleh a který za všech okolností dokáže nabídnout řešení. Ať už v podobě informačního servisu, zábavy, online nakupování či nejrůznějších tipů na různorodé aktivity,“ vysvětluje pojetí kampaně Marek Řípa.
Právě koncept nekonečných možností a využití široké nabídky služeb v portfoliu Seznam.cz se stal vítězným nápadem, se kterým přišla agentura Triad. „Velmi přesně vystihli to, v čem vidíme naši největší hodnotu. Nekonečno odkazuje i na jednu z našich služeb – nekonečný Seznam.cz Newsfeed – a umocňuje ho i hudební podkres, pro který jsme zvolili skladbu z filmu Nekonečný příběh,“ doplňuje Řípa.
Na tvorbu kampaně vzpomíná taky kreativní ředitel agentury Triad Richard Axell: „Náš kreativní koncept vychází z faktu, že Seznam.cz je skutečně nekonečný, protože nemá žádnou patičku, což je v jistém ohledu velmi zajímavé.” Adam Špina, strategický ředitel Triadu, doplňuje: „Výběr písně Neverending Story, coby nosného assetu kampaně, není náhoda. Z výzkumů System1 víme, že pocit nostalgie je jeden z nejsilnějších kreativních odlišovačů reklamy, který dělá rozdíl v zapamatování sdělení. Zároveň v české reklamě není využití světoznámé hudby v roli podtrhnutí sdělení až tak časté. I proto máme radost, že si Seznam tuto cestu vybral.”
Kampaň poběží napříč mediatypy
Hlavní část kampaně je naplánovaná od 17. července. „Budeme využívat většinu mediatypů, v televizi nám poběží třicetivteřinové spoty na stanicích Mediaclubu a Nova Group a sponzorské vzkazy na ČT, v éteru nás posluchači uslyší na vlnách rádií zastoupených Mediaclubem i Radiohousem. V online prostoru budou k dispozici videa i statické formáty, objevíme se i v printu, na Spotify a v kinech sítě CineStar,“ uzavírá Marek Řípa.
Zdroj: blog.seznam.cz