Seznam.cz··4 min

Seznam.cz v brandové kampani sází na nekonečno. Představí i novou podobu psího maskota

Seznam.cz

Seznam.cz

Seznam.cz je český internetový portál a vyhledávač. Byl založen roku 1996 Ivem Lukačovičem a posléze se stal jedním z prvních českých internetových katalogů a vyhledávačů v České republice.

Tisková zpráva

Nekonečně zábavný, nekonečně inspirativní, nekonečně užitečný – zkrátka nekonečný. To je hlavní sdělení nové brandové kampaně české internetové jedničky, která bude v tuzemském mediálním a reklamním prostoru k vidění a slyšení od 17. července. Využívat bude většinu mediatypů – televizi, rádio, print, online a spoty poběží také na Spotify a v kinech sítě CineStar. Na kampani se kromě interního kreativního týmu Seznamu podílely i agentury Triad a postprodukční studio Nice!.

Titulním hrdinou kampaně je seznamácký pes, kterého lidé už roky vnímají jako symbol firmy. Psí maskot Seznamu se nově výrazněji zapojí do komunikace české internetové jedničky a propíše se do většiny jejích služeb i komunikačních kanálů. „Technologie v Seznamu se neustále vyvíjí. I proto vznikl realistický digitální model psa, který více odráží technologický základ firmy. Navíc bude nově interagovat s uživatelem na domovské stránce a postupně by se měl i nadále vylepšovat,“ představuje podobu nového seznamáckého psa Marek Řípa, Senior Brand & Media Manager Seznam.cz. Pes má 1,5 milionu chlupů a animátor, který ho animoval, v minulosti spolupracoval na několika zahraničních filmových projektech (například Star Wars ‚Rise of Skywalker‘).

„Hledali jsme nový dlouhodobý́ komunikační́ koncept nejen pro Seznam, ale i všechny jeho přidružené́ brandy, který by oslovil zejména naše light a medium uživatele. Chceme jim ukázat, v čem je naše největší síla a hodnota – jsme jejich parťákem do (ne)pohody, na kterého je spoleh a který za všech okolností dokáže nabídnout řešení. Ať už v podobě informačního servisu, zábavy, online nakupování či nejrůznějších tipů na různorodé aktivity, vysvětluje pojetí kampaně Marek Řípa.

Právě koncept nekonečných možností a využití široké nabídky služeb v portfoliu Seznam.cz se stal vítězným nápadem, se kterým přišla agentura Triad. „Velmi přesně vystihli to, v čem vidíme naši největší hodnotu. Nekonečno odkazuje i na jednu z našich služeb – nekonečný Seznam.cz Newsfeed – a umocňuje ho i hudební podkres, pro který jsme zvolili skladbu z filmu Nekonečný příběh,“ doplňuje Řípa.

Na tvorbu kampaně vzpomíná taky kreativní ředitel agentury Triad Richard Axell: „Náš kreativní koncept vychází z faktu, že Seznam.cz je skutečně nekonečný, protože nemá žádnou patičku, což je v jistém ohledu velmi zajímavé.” Adam Špina, strategický ředitel Triadu, doplňuje: „Výběr písně Neverending Story, coby nosného assetu kampaně, není náhoda. Z výzkumů System1 víme, že pocit nostalgie je jeden z nejsilnějších kreativních odlišovačů reklamy, který dělá rozdíl v zapamatování sdělení. Zároveň v české reklamě není využití světoznámé hudby v roli podtrhnutí sdělení až tak časté. I proto máme radost, že si Seznam tuto cestu vybral.”

Kampaň poběží napříč mediatypy

Hlavní část kampaně je naplánovaná od 17. července. „Budeme využívat většinu mediatypů, v televizi nám poběží třicetivteřinové spoty na stanicích Mediaclubu a Nova Group a sponzorské vzkazy na ČT, v éteru nás posluchači uslyší na vlnách rádií zastoupených Mediaclubem i Radiohousem. V online prostoru budou k dispozici videa i statické formáty, objevíme se i v printu, na Spotify a v kinech sítě CineStar,“ uzavírá Marek Řípa.

Zdroj: blog.seznam.cz

Další články

Další články od Seznam.cz

Do Seznam Zpráv se vrací Martin Jonáš

Do Seznam Zpráv se vrací Martin Jonáš

Analytický tým Seznam Zpráv posílí od půlky listopadu respektovaný novinář Martin Jonáš. Nastupuje na pozici reportéra.
| Seznam.cz
Češi si letos čekání na Ježíška krátí nejčastěji klasickým čokoládovým kalendářem, stále oblíbenější jsou ale i ty erotické

Češi si letos čekání na Ježíška krátí nejčastěji klasickým čokoládovým kalendářem, stále oblíbenější jsou ale i ty erotické

Listopad pro mnohé představuje čas, kdy pořizují adventní kalendáře svým blízkým. Zatímco děti ocení tradičně čokoládové, dospělí budou mít radost spíše z něčeho nápaditějšího. Podle dat Seznam.cz Vyhledávání a nákupního srovnávače Zboží.cz jsou hitem letošního roku vedle čokoládových kalendářů také čajové, kosmetické nebo alkoholové. Do větší obliby se ale dostávají také ty s erotickou tématikou, zájem o ně je letos dvakrát vyšší než loni.
| Seznam.cz
Seznam Zprávy vydaly žebříček firem Česká elita. Na předních příčkách jsou ČEZ a EPH

Seznam Zprávy vydaly žebříček firem Česká elita. Na předních příčkách jsou ČEZ a EPH

Redakce Seznam Zpráv ve spolupráci s poradenskou společností Deloitte představila druhý ročník žebříčku tuzemských společností s názvem Česká elita. Jedná se o přehled stovky nejcennějších firem v rukou českých vlastníků, seřazené jsou podle odhadu tržní hodnoty. První dvě místa obsadily energetické skupiny ČEZ a EPH, obě s hodnotou přes 400 miliard korun. Třetí skončila sázková společnost Allwyn, čtvrtý developer CPI a pátá zbrojařská firma Czechoslovak Group.
| Seznam.cz
Seznam.cz spouští reklamní systém Seznam Garant

Seznam.cz spouští reklamní systém Seznam Garant

Seznam Garant nabízí všem klientům nákup garantované online reklamy za předem známou cenu na vybraných reklamních plochách na webech Seznamu i jeho partnerů. Nespornou výhodou systému je možnost zadání a spuštění kampaně bez asistence obchodníka, třeba i o víkendu.
| Seznam.cz
Ať už jsi Keliška, nebo chceš jen vědět, co se zrovna děje o ulici vedle: Seznam.cz rozšiřuje nabídku lokálních zpráv od samospráv

Ať už jsi Keliška, nebo chceš jen vědět, co se zrovna děje o ulici vedle: Seznam.cz rozšiřuje nabídku lokálních zpráv od samospráv

Společnost Seznam.cz nabízí už déle než rok na své domovské stránce ověřené lokální zprávy od dvou tisíc samospráv České republiky. Nově je rozšíří o informace z dalších dvou tisícovek radnic, a to díky spolupráci s firmou Galileo Corporation.
| Seznam.cz
Ceny zimních pneumatik jsou nyní nejvyšší v roce. Vyplatí se je porovnat na Zboží.cz

Ceny zimních pneumatik jsou nyní nejvyšší v roce. Vyplatí se je porovnat na Zboží.cz

S blížící se zimní sezónou roste na Zboží.cz zájem o kategorii zimních pneumatik. Data ukazují, že největší poptávka je po pneumatikách v cenové relaci 1 000 až 2 000 Kč za kus, přičemž mediánová cena těchto produktů činí 2 140 Kč. Jak cena stoupá, zájem o pneumatiky naopak klesá. V září byl na Zboží.cz největší zájem zejména o levnější modely. Ceny zimních pneumatik bývají nejnižší na jaře a v létě, zatímco v období od října do března jsou ceny nejvyšší.
| Seznam.cz
Jakub Unger končí v pozici šéfredaktora Seznam Zpráv. Jejich vedením je pověřený Petr Šabata

Jakub Unger končí v pozici šéfredaktora Seznam Zpráv. Jejich vedením je pověřený Petr Šabata

Současný šéfredaktor serveru Seznam Zprávy Jakub Unger odchází ze své vedoucí pozice v redakci české internetové jedničky. Po dohodě s vedením firmy končí i ve všech ostatních funkcích, které ve firmě doposud zastával. Vedením redakce Seznam Zprávy je pověřený Petr Šabata, který nadále zůstává v pozici šéfredaktora deníku Právo.
| Seznam.cz
Ceny nájmů napříč Českem rostou. Zájem je velký a pronajímá se rychle: Malý byt teď pronajmete zhruba za měsíc a o 28 % dráž než před třemi lety. Meziroční navýšení je 6 %

Ceny nájmů napříč Českem rostou. Zájem je velký a pronajímá se rychle: Malý byt teď pronajmete zhruba za měsíc a o 28 % dráž než před třemi lety. Meziroční navýšení je 6 %

Z analýzy* dat realitního portálu Sreality.cz vyplývá, že zájem** o pronájmy nemovitostí v posledních letech setrvale roste. V porovnání s třetím kvartálem roku 2021 registrujeme ve srovnatelném období letošního roku růst vyhledávání malých bytů přibližně o pětinu při zvýšení inzerované ceny o 28 %. Meziroční nárůst cen ve třetím čtvrtletí je necelých 6 %. Přestože cena pronájmů za poslední roky vzrostla, mají majitelé své nemovitosti poměrně rychle pronajaté. Průměrná inzertní doba u malých bytů byla v období do července do září tohoto roku 34 dní. Proces hledání vhodného nájemníka může majitelům bytů a makléřům teď na Sreality.cz zkrátit i AI.
| Seznam.cz
Seznam Zprávy představují Mozaiku Pavla Kasíka. Novou minisérii o umělé inteligenci

Seznam Zprávy představují Mozaiku Pavla Kasíka. Novou minisérii o umělé inteligenci

Odborník na technologie, lektor a novinář Pavel Kasík, připravil osmidílnou minisérii o umělé inteligenci s názvem Mozaika Pavla Kasíka. V každé epizodě spolu se svými hosty srozumitelně představí jednu z oblastí umělé inteligence a její vliv na současnost i budoucnost. Video najdou čtenáři a diváci vždy ve čtvrtek na Seznam Zprávách, audio bude ve stejný den dostupné také na webu Podcasty.cz a ve všech podcastových aplikacích.
| Seznam.cz
Oblíbená česká aplikace Mapy.cz rozšiřuje dopravní navigaci také na slovenské silnice

Oblíbená česká aplikace Mapy.cz rozšiřuje dopravní navigaci také na slovenské silnice

Mapová aplikace Mapy.cz z portfolia služeb české internetové jedničky Seznam.cz nabízí plnohodnotnou dopravní navigaci i na slovenských silnicích, včetně aktuálních dopravních informací a optimalizovaných tras. Rozšíření přináší řadu výhod například pro řidiče, kteří často cestují mezi oběma zeměmi. Aplikace Mapy.cz je dostupná v Android, iOS, Android Auto a Apple platformě CarPlay.
| Seznam.cz