Seznam.cz··4 min

Seznam.cz v brandové kampani sází na nekonečno. Představí i novou podobu psího maskota

Seznam.cz

Seznam.cz

Seznam.cz je český internetový portál a vyhledávač. Byl založen roku 1996 Ivem Lukačovičem a posléze se stal jedním z prvních českých internetových katalogů a vyhledávačů v České republice.

Tisková zpráva

Nekonečně zábavný, nekonečně inspirativní, nekonečně užitečný – zkrátka nekonečný. To je hlavní sdělení nové brandové kampaně české internetové jedničky, která bude v tuzemském mediálním a reklamním prostoru k vidění a slyšení od 17. července. Využívat bude většinu mediatypů – televizi, rádio, print, online a spoty poběží také na Spotify a v kinech sítě CineStar. Na kampani se kromě interního kreativního týmu Seznamu podílely i agentury Triad a postprodukční studio Nice!.

Titulním hrdinou kampaně je seznamácký pes, kterého lidé už roky vnímají jako symbol firmy. Psí maskot Seznamu se nově výrazněji zapojí do komunikace české internetové jedničky a propíše se do většiny jejích služeb i komunikačních kanálů. „Technologie v Seznamu se neustále vyvíjí. I proto vznikl realistický digitální model psa, který více odráží technologický základ firmy. Navíc bude nově interagovat s uživatelem na domovské stránce a postupně by se měl i nadále vylepšovat,“ představuje podobu nového seznamáckého psa Marek Řípa, Senior Brand & Media Manager Seznam.cz. Pes má 1,5 milionu chlupů a animátor, který ho animoval, v minulosti spolupracoval na několika zahraničních filmových projektech (například Star Wars ‚Rise of Skywalker‘).

„Hledali jsme nový dlouhodobý́ komunikační́ koncept nejen pro Seznam, ale i všechny jeho přidružené́ brandy, který by oslovil zejména naše light a medium uživatele. Chceme jim ukázat, v čem je naše největší síla a hodnota – jsme jejich parťákem do (ne)pohody, na kterého je spoleh a který za všech okolností dokáže nabídnout řešení. Ať už v podobě informačního servisu, zábavy, online nakupování či nejrůznějších tipů na různorodé aktivity, vysvětluje pojetí kampaně Marek Řípa.

Právě koncept nekonečných možností a využití široké nabídky služeb v portfoliu Seznam.cz se stal vítězným nápadem, se kterým přišla agentura Triad. „Velmi přesně vystihli to, v čem vidíme naši největší hodnotu. Nekonečno odkazuje i na jednu z našich služeb – nekonečný Seznam.cz Newsfeed – a umocňuje ho i hudební podkres, pro který jsme zvolili skladbu z filmu Nekonečný příběh,“ doplňuje Řípa.

Na tvorbu kampaně vzpomíná taky kreativní ředitel agentury Triad Richard Axell: „Náš kreativní koncept vychází z faktu, že Seznam.cz je skutečně nekonečný, protože nemá žádnou patičku, což je v jistém ohledu velmi zajímavé.” Adam Špina, strategický ředitel Triadu, doplňuje: „Výběr písně Neverending Story, coby nosného assetu kampaně, není náhoda. Z výzkumů System1 víme, že pocit nostalgie je jeden z nejsilnějších kreativních odlišovačů reklamy, který dělá rozdíl v zapamatování sdělení. Zároveň v české reklamě není využití světoznámé hudby v roli podtrhnutí sdělení až tak časté. I proto máme radost, že si Seznam tuto cestu vybral.”

Kampaň poběží napříč mediatypy

Hlavní část kampaně je naplánovaná od 17. července. „Budeme využívat většinu mediatypů, v televizi nám poběží třicetivteřinové spoty na stanicích Mediaclubu a Nova Group a sponzorské vzkazy na ČT, v éteru nás posluchači uslyší na vlnách rádií zastoupených Mediaclubem i Radiohousem. V online prostoru budou k dispozici videa i statické formáty, objevíme se i v printu, na Spotify a v kinech sítě CineStar,“ uzavírá Marek Řípa.

Zdroj: blog.seznam.cz

Další články

Další články od Seznam.cz

Ceny zimních pneumatik jsou nyní nejvyšší v roce. Vyplatí se je porovnat na Zboží.cz

Ceny zimních pneumatik jsou nyní nejvyšší v roce. Vyplatí se je porovnat na Zboží.cz

S blížící se zimní sezónou roste na Zboží.cz zájem o kategorii zimních pneumatik. Data ukazují, že největší poptávka je po pneumatikách v cenové relaci 1 000 až 2 000 Kč za kus, přičemž mediánová cena těchto produktů činí 2 140 Kč. Jak cena stoupá, zájem o pneumatiky naopak klesá. V září byl na Zboží.cz největší zájem zejména o levnější modely. Ceny zimních pneumatik bývají nejnižší na jaře a v létě, zatímco v období od října do března jsou ceny nejvyšší.
| Seznam.cz
Jakub Unger končí v pozici šéfredaktora Seznam Zpráv. Jejich vedením je pověřený Petr Šabata

Jakub Unger končí v pozici šéfredaktora Seznam Zpráv. Jejich vedením je pověřený Petr Šabata

Současný šéfredaktor serveru Seznam Zprávy Jakub Unger odchází ze své vedoucí pozice v redakci české internetové jedničky. Po dohodě s vedením firmy končí i ve všech ostatních funkcích, které ve firmě doposud zastával. Vedením redakce Seznam Zprávy je pověřený Petr Šabata, který nadále zůstává v pozici šéfredaktora deníku Právo.
| Seznam.cz
Ceny nájmů napříč Českem rostou. Zájem je velký a pronajímá se rychle: Malý byt teď pronajmete zhruba za měsíc a o 28 % dráž než před třemi lety. Meziroční navýšení je 6 %

Ceny nájmů napříč Českem rostou. Zájem je velký a pronajímá se rychle: Malý byt teď pronajmete zhruba za měsíc a o 28 % dráž než před třemi lety. Meziroční navýšení je 6 %

Z analýzy* dat realitního portálu Sreality.cz vyplývá, že zájem** o pronájmy nemovitostí v posledních letech setrvale roste. V porovnání s třetím kvartálem roku 2021 registrujeme ve srovnatelném období letošního roku růst vyhledávání malých bytů přibližně o pětinu při zvýšení inzerované ceny o 28 %. Meziroční nárůst cen ve třetím čtvrtletí je necelých 6 %. Přestože cena pronájmů za poslední roky vzrostla, mají majitelé své nemovitosti poměrně rychle pronajaté. Průměrná inzertní doba u malých bytů byla v období do července do září tohoto roku 34 dní. Proces hledání vhodného nájemníka může majitelům bytů a makléřům teď na Sreality.cz zkrátit i AI.
| Seznam.cz
Seznam Zprávy představují Mozaiku Pavla Kasíka. Novou minisérii o umělé inteligenci

Seznam Zprávy představují Mozaiku Pavla Kasíka. Novou minisérii o umělé inteligenci

Odborník na technologie, lektor a novinář Pavel Kasík, připravil osmidílnou minisérii o umělé inteligenci s názvem Mozaika Pavla Kasíka. V každé epizodě spolu se svými hosty srozumitelně představí jednu z oblastí umělé inteligence a její vliv na současnost i budoucnost. Video najdou čtenáři a diváci vždy ve čtvrtek na Seznam Zprávách, audio bude ve stejný den dostupné také na webu Podcasty.cz a ve všech podcastových aplikacích.
| Seznam.cz
Oblíbená česká aplikace Mapy.cz rozšiřuje dopravní navigaci také na slovenské silnice

Oblíbená česká aplikace Mapy.cz rozšiřuje dopravní navigaci také na slovenské silnice

Mapová aplikace Mapy.cz z portfolia služeb české internetové jedničky Seznam.cz nabízí plnohodnotnou dopravní navigaci i na slovenských silnicích, včetně aktuálních dopravních informací a optimalizovaných tras. Rozšíření přináší řadu výhod například pro řidiče, kteří často cestují mezi oběma zeměmi. Aplikace Mapy.cz je dostupná v Android, iOS, Android Auto a Apple platformě CarPlay.
| Seznam.cz
Sreality.cz spustí inovovaný web a vylepší své funkce i za použití umělé inteligence. Vytváření inzerátů teď bude rychlejší

Sreality.cz spustí inovovaný web a vylepší své funkce i za použití umělé inteligence. Vytváření inzerátů teď bude rychlejší

Společnost Seznam.cz inovuje portál Sreality.cz. Nově budou mít inzerenti možnost vytvářet částečně automatizovaně texty k popisu nemovitostí, které budou navrženy s využitím umělé inteligence. Na portále budou mít návštěvníci k dispozici také relevantní články z obsahových služeb firmy. Vyhledávání na službě pak umožní filtrovat si více typů nemovitostí najednou a služba bude více podporovat trendy videoprohlídky. V novém kabátu se představí i mobilní aplikace služby pro OS Android. Pro iOS bude uvedena na trh vůbec poprvé.
| Seznam.cz
Seznam.cz se v marketingové kampani rozchází s reklamou

Seznam.cz se v marketingové kampani rozchází s reklamou

Chcete se rozejít s reklamou? Zamilujte si Seznam bez reklam. Tak zní claim nové reklamní kampaně, kterou od 1. října spouští česká internetová jednička. Kampaň podporuje nový produkt, který umožňuje zobrazení více než 20 webů firmy bez display, video a audioreklamy, a to za měsíční poplatek 179 korun.
| Seznam.cz
Seznam Zprávy spouští podcast Jiřího Kubíka s názvem Ve stínu

Seznam Zprávy spouští podcast Jiřího Kubíka s názvem Ve stínu

Zkušený investigativní reportér Jiří Kubík přichází s novým reportážním pořadem Ve stínu. Vždy v neděli odpoledne zavede posluchače a diváky do některého z českých a moravských regionů, k případu, který se zásadně promítl do života běžných lidí. Video najdou čtenáři a diváci vždy na Seznam Zprávách, audio pak také na webu podcasty.cz a ve všech podcastových aplikacích. První díl vychází 6. října.
| Seznam.cz
Snadnou cestu k nemovitostem pro podnikání teď nabízejí Sreality.cz i na KdeZačítPodnikat.cz

Snadnou cestu k nemovitostem pro podnikání teď nabízejí Sreality.cz i na KdeZačítPodnikat.cz

Realitní portál Sreality.cz propojil svou velkou nabídku komerčních nemovitostí s novým nástrojem KdeZačítPodnikat.cz od společnosti Mastercard. Ten pomáhá najít nejvhodnější lokality pro různé obory podnikání v mnoha městech v Česku. Uživatelé tak rovnou vidí právě dostupné nemovitosti.
| Seznam.cz
Na slavnostním vyhlášení Agenturní spolupráce roku 2023 nejčastěji bodovaly agentury Wavemaker a Knowlimits

Na slavnostním vyhlášení Agenturní spolupráce roku 2023 nejčastěji bodovaly agentury Wavemaker a Knowlimits

Zástupci tuzemské internetové jedničky Seznam.cz dnes vyhlásili vítěze v třetím ročníku soutěže Agenturní spolupráce roku. Porota za loňské projekty ocenila například komunikační agenturu Knowlimits jako skokana roku nebo agenturní skupinu Publicis Groupe za práci s cookieless cílením v Skliku napříč klientským portfoliem. Dvě ocení si odnesla také agentura Wavemaker.
| Seznam.cz