Seznam.cz··4 min

Seznam.cz spouští třetí kolo programu Seznam Grant a poskytuje reklamní prostor dalším dvaceti neziskovkám

Seznam.cz

Seznam.cz

Seznam.cz je český internetový portál a vyhledávač. Byl založen roku 1996 Ivem Lukačovičem a posléze se stal jedním z prvních českých internetových katalogů a vyhledávačů v České republice.

Tisková zpráva

V rámci programu Seznam Grant, který je určený výhradně pro zástupce neziskového sektoru, už darovala společnost Seznam.cz online reklamní prostor v celkové hodnotě 3 600 000 Kč. Nyní od ledna podpoří dalších 20 neziskových organizací.

První výzva k zapojení se do programu Seznam Grant byla spuštěna v lednu 2023. Seznam.cz v tuto dobu nabídl 20 organizacím z neziskového sektoru reklamní prostor v hodnotě 120 000 Kč ročně. Protože byl ze strany neziskových organizací o program velký zájem, otevřel Seznam.cz další kolo pomoci ještě loni v červenci. „V loňském roce jsme tak pomohli celkem 40 neziskovkám, oproti plánované dvacítce organizací. Jsme si vědomi faktu, že je pro ně důležité, aby o svých aktivitách dávaly pravidelně vědět, a přilákaly tak nové dárce nebo dobrovolníky. Bohužel jim v rozpočtech právě na online reklamu často moc finančních prostředků nezbývá,” přibližuje cíl programu Radana Urbanová, CSR specialistka ze Seznam.cz.

Pomoc v rámci programu Seznam Grant je rozdělena mezi neziskovky z pěti kategorií: lidé, ekologie, zdraví, zvířata a občanská společnost. Odborná porota vybírala na konci roku z více jak 80 přihlášených projektů a od ledna 2024 podpoří následující organizace: Komunitní centrum Petrklíč, z.s., Dejme dětem šanci o.p.s., Splněné dětské přání, o.s., Asociace farmářských tržišť České republiky, Lékaři bez hranic – Médecins Sans Frontières in Czech Republic, o. p. s., Ukliďme Česko z.s., FOR4EST z.s., Moment o.p.s., Ministr zdraví, Dům pro Julii, z.ú., Nadační fond pomoci, Suchej únor, Nadační fond Muži proti rakovině, Centrum paliativní péče, z.ú., Anidef, z.s., Institut pro památky a kulturu, o.p.s., Open House Praha, Spoluškola, z. s., EDUin, o. p. s., Sdružení VIA/TechSoup Česká republika.

Neziskové organizace mohou využít pomoc se správou kampaní

Pro organizace, které s reklamním systémem Sklik nemají žádné zkušenosti, připravili konzultanti krátké školení, kde je naučili orientovat se v administrativním rozhraní a nastavit si jednoduchou kampaň. Navíc mohou neziskovky využít zdarma pomoc také od digitálních agentur. „Uvědomujeme si, že některé z neziskovek s naším Sklikem do styku nikdy nepřišly a plánovat online kampaně by je stálo značné úsilí. Oslovili jsme proto spolupracující digitální agentury s prosbou, zda by se správou kampaní bezplatně pomohly,“ říká Radana Urbanová. „Pro letošní rok se nám podařilo sehnat pomoc od agentur Optimia, iProspect, Plugo, Performio, BrightBox, Abuco ICT a Advisio,z čehož máme obrovskou radost. Ceníme si, že věnují čas, aby se správou kampaní pomohly, a z reklamního prostoru tak pro neziskovky vytěžily maximum,“ dodává.

Seznam Grant pomůže neziskovým organizacím s vlastní vizibilitou

Pomocí online kampaní v Skliku mohou být vybrané organizace vidět například ve vyhledávání Seznam.cz, v obsahové síti a na dalších nejnavštěvovanějších webech českého internetu. „Jedním z cílů Dejme dětem šanci je medializace problematiky ohrožených dětí vyrůstajících mimo svoji biologickou rodinu. Informací o dětských domovech a dětech v nich se na veřejnost dostává málo a většinou velmi zkreslených. Chceme proto lidem dát informace, které odpovídají realitě, aby ubývalo předsudků o těchto dětech a mladých lidech. Doufáme, že to se nám díky Seznam Grantu alespoň částečně podaří. Zároveň doufáme také v to, že díky mediální kampani najdeme pro „naše děti“ nové podporovatele,“ říká Kateřina Hrubá z Dejme dětem šanci, o. p. s.

„Misí Ministra zdraví je prodloužení délky života ve zdraví v Česku o pět let. Z našich dat víme, že více než polovinu faktorů ovlivňující zdraví máme ve svých rukou jde o naše návyky i zlozvyky. I přes to, že se to může zdát jako klišé, faktem je, že právě své zdraví nejčastěji odkládáme „na potom“. Seznam Grant je pro nás jednou z cest, pomocí které chceme tento stav změnit,“ říká Kateřina Hellebrandová, ředitelka think-tanku Ministr zdraví.

Zdroj: blog.seznam.cz

Další články

Další články od Seznam.cz

Ceny zimních pneumatik jsou nyní nejvyšší v roce. Vyplatí se je porovnat na Zboží.cz

Ceny zimních pneumatik jsou nyní nejvyšší v roce. Vyplatí se je porovnat na Zboží.cz

S blížící se zimní sezónou roste na Zboží.cz zájem o kategorii zimních pneumatik. Data ukazují, že největší poptávka je po pneumatikách v cenové relaci 1 000 až 2 000 Kč za kus, přičemž mediánová cena těchto produktů činí 2 140 Kč. Jak cena stoupá, zájem o pneumatiky naopak klesá. V září byl na Zboží.cz největší zájem zejména o levnější modely. Ceny zimních pneumatik bývají nejnižší na jaře a v létě, zatímco v období od října do března jsou ceny nejvyšší.
| Seznam.cz
Jakub Unger končí v pozici šéfredaktora Seznam Zpráv. Jejich vedením je pověřený Petr Šabata

Jakub Unger končí v pozici šéfredaktora Seznam Zpráv. Jejich vedením je pověřený Petr Šabata

Současný šéfredaktor serveru Seznam Zprávy Jakub Unger odchází ze své vedoucí pozice v redakci české internetové jedničky. Po dohodě s vedením firmy končí i ve všech ostatních funkcích, které ve firmě doposud zastával. Vedením redakce Seznam Zprávy je pověřený Petr Šabata, který nadále zůstává v pozici šéfredaktora deníku Právo.
| Seznam.cz
Ceny nájmů napříč Českem rostou. Zájem je velký a pronajímá se rychle: Malý byt teď pronajmete zhruba za měsíc a o 28 % dráž než před třemi lety. Meziroční navýšení je 6 %

Ceny nájmů napříč Českem rostou. Zájem je velký a pronajímá se rychle: Malý byt teď pronajmete zhruba za měsíc a o 28 % dráž než před třemi lety. Meziroční navýšení je 6 %

Z analýzy* dat realitního portálu Sreality.cz vyplývá, že zájem** o pronájmy nemovitostí v posledních letech setrvale roste. V porovnání s třetím kvartálem roku 2021 registrujeme ve srovnatelném období letošního roku růst vyhledávání malých bytů přibližně o pětinu při zvýšení inzerované ceny o 28 %. Meziroční nárůst cen ve třetím čtvrtletí je necelých 6 %. Přestože cena pronájmů za poslední roky vzrostla, mají majitelé své nemovitosti poměrně rychle pronajaté. Průměrná inzertní doba u malých bytů byla v období do července do září tohoto roku 34 dní. Proces hledání vhodného nájemníka může majitelům bytů a makléřům teď na Sreality.cz zkrátit i AI.
| Seznam.cz
Seznam Zprávy představují Mozaiku Pavla Kasíka. Novou minisérii o umělé inteligenci

Seznam Zprávy představují Mozaiku Pavla Kasíka. Novou minisérii o umělé inteligenci

Odborník na technologie, lektor a novinář Pavel Kasík, připravil osmidílnou minisérii o umělé inteligenci s názvem Mozaika Pavla Kasíka. V každé epizodě spolu se svými hosty srozumitelně představí jednu z oblastí umělé inteligence a její vliv na současnost i budoucnost. Video najdou čtenáři a diváci vždy ve čtvrtek na Seznam Zprávách, audio bude ve stejný den dostupné také na webu Podcasty.cz a ve všech podcastových aplikacích.
| Seznam.cz
Oblíbená česká aplikace Mapy.cz rozšiřuje dopravní navigaci také na slovenské silnice

Oblíbená česká aplikace Mapy.cz rozšiřuje dopravní navigaci také na slovenské silnice

Mapová aplikace Mapy.cz z portfolia služeb české internetové jedničky Seznam.cz nabízí plnohodnotnou dopravní navigaci i na slovenských silnicích, včetně aktuálních dopravních informací a optimalizovaných tras. Rozšíření přináší řadu výhod například pro řidiče, kteří často cestují mezi oběma zeměmi. Aplikace Mapy.cz je dostupná v Android, iOS, Android Auto a Apple platformě CarPlay.
| Seznam.cz
Sreality.cz spustí inovovaný web a vylepší své funkce i za použití umělé inteligence. Vytváření inzerátů teď bude rychlejší

Sreality.cz spustí inovovaný web a vylepší své funkce i za použití umělé inteligence. Vytváření inzerátů teď bude rychlejší

Společnost Seznam.cz inovuje portál Sreality.cz. Nově budou mít inzerenti možnost vytvářet částečně automatizovaně texty k popisu nemovitostí, které budou navrženy s využitím umělé inteligence. Na portále budou mít návštěvníci k dispozici také relevantní články z obsahových služeb firmy. Vyhledávání na službě pak umožní filtrovat si více typů nemovitostí najednou a služba bude více podporovat trendy videoprohlídky. V novém kabátu se představí i mobilní aplikace služby pro OS Android. Pro iOS bude uvedena na trh vůbec poprvé.
| Seznam.cz
Seznam.cz se v marketingové kampani rozchází s reklamou

Seznam.cz se v marketingové kampani rozchází s reklamou

Chcete se rozejít s reklamou? Zamilujte si Seznam bez reklam. Tak zní claim nové reklamní kampaně, kterou od 1. října spouští česká internetová jednička. Kampaň podporuje nový produkt, který umožňuje zobrazení více než 20 webů firmy bez display, video a audioreklamy, a to za měsíční poplatek 179 korun.
| Seznam.cz
Seznam Zprávy spouští podcast Jiřího Kubíka s názvem Ve stínu

Seznam Zprávy spouští podcast Jiřího Kubíka s názvem Ve stínu

Zkušený investigativní reportér Jiří Kubík přichází s novým reportážním pořadem Ve stínu. Vždy v neděli odpoledne zavede posluchače a diváky do některého z českých a moravských regionů, k případu, který se zásadně promítl do života běžných lidí. Video najdou čtenáři a diváci vždy na Seznam Zprávách, audio pak také na webu podcasty.cz a ve všech podcastových aplikacích. První díl vychází 6. října.
| Seznam.cz
Snadnou cestu k nemovitostem pro podnikání teď nabízejí Sreality.cz i na KdeZačítPodnikat.cz

Snadnou cestu k nemovitostem pro podnikání teď nabízejí Sreality.cz i na KdeZačítPodnikat.cz

Realitní portál Sreality.cz propojil svou velkou nabídku komerčních nemovitostí s novým nástrojem KdeZačítPodnikat.cz od společnosti Mastercard. Ten pomáhá najít nejvhodnější lokality pro různé obory podnikání v mnoha městech v Česku. Uživatelé tak rovnou vidí právě dostupné nemovitosti.
| Seznam.cz
Na slavnostním vyhlášení Agenturní spolupráce roku 2023 nejčastěji bodovaly agentury Wavemaker a Knowlimits

Na slavnostním vyhlášení Agenturní spolupráce roku 2023 nejčastěji bodovaly agentury Wavemaker a Knowlimits

Zástupci tuzemské internetové jedničky Seznam.cz dnes vyhlásili vítěze v třetím ročníku soutěže Agenturní spolupráce roku. Porota za loňské projekty ocenila například komunikační agenturu Knowlimits jako skokana roku nebo agenturní skupinu Publicis Groupe za práci s cookieless cílením v Skliku napříč klientským portfoliem. Dvě ocení si odnesla také agentura Wavemaker.
| Seznam.cz