dm··3 min

Privátní značky dmBio a alverde zabodovaly jako „zelené“ značky

dm získala za trvale udržitelné chování pečeti Green Brands

Produkty dm značek dmBio a alverde získaly ocenění pečetí Green Brands. Tou jsou označené produkty, které přispívají k trvale udržitelnému rozvoji, ochraně přírody a klimatu. V České republice se pečeť Green Brands uděluje s dvouletým intervalem od roku 2018, letos jsou ceny udělovány podruhé.

tz-bild

Pečeť Green Brands získávají značky, které jednají v duchu trvalé udržitelnosti. V roce 2020 ocenění dostaly i dm značky dmBio a alverde. „Důraz na ohleduplnost a odpovědné chování vůči životnímu prostředí byly vždy důležitou součástí filozofie společnosti dm. Ocenění si proto velice vážíme. Vnímáme jej zároveň jako závazek do budoucna a pobídku k dalším krokům směrem k trvalé udržitelnosti,“ komentuje Martina Horká, jednatelka společnosti dm. Certifikaci uděluje nezávislá porota odborné brand-marketingové organizace Green Brands v mezinárodní spolupráci s ústavy pro výzkum trhu a veřejného mínění a s institucemi zabývajícími se ochranou životního prostředí, klimatu a trvalé udržitelnosti.

alverde a dmBio: trvale udržitelné značky z dm

Jako zelená nit se vinou principy trvalé udržitelnosti značkou alverde více než 30 let. Značka alverde

je také certifikována pečetí NaTrue, která garantuje vysokou kvalitu přírodních kosmetických produktů. Suroviny použité při výrobě musí být přírodního původu, nebo v bio kvalitě. Při samotné výrobě musí být užívány prostředky, které jsou šetrné k životnímu prostředí.

Trvalá udržitelnost neklade nároky pouze na suroviny, ale také na obaly produktů. Od července 2018 jsou obalové tuby produktů alverde vyrobené z nejméně 50 % z recyklovaného materiálu. Informaci

o výši podílu recyklátu v obalu a jeho další recyklovatelnosti jsou dostupné na zadní straně produktů. Značka alverde získala již v roce 2013 německou obalovou cenu v kategorii „Kosmetické a hygienické obaly“ za ekologicky šetrné skládací krabice. Ty jsou 100% recyklovatelné a až z 80 % jsou vyrobeny z recyklovaného materiálu. Barvy, které jsou na obalech přírodní kosmetiky alverde použité, neobsahují minerální oleje, a jsou vyrobené výhradně z obnovitelných rostlinných surovin.

Značka dmBio nabízí od roku 2015 kvalitní biopotraviny za nízkou cenu. Suroviny pro přípravu dmBio produktů jsou ve 100% biokvalitě. Značka tak splňuje přísná kritéria Nařízení EU, které předepisuje v případě biopotravin 95% podíl složek v biokvalitě. Část sortimentu dmBio získala také certifikaci Demeter, kterou se označují produkty biodynamického zemědělství. Udělení tohoto certifikátu

je podmíněno splněním velmi přísných pravidel, které daleko přesahují směrnice pro ekologické zemědělství.

Obdobně jako alverde hledá také dmBio v kategorii potravin alternativy trvale udržitelného balení. Například vnitřní fólie čokolád dmBio je zhotovena z kompostovatelného celofánu, který je vyráběn

z obnovitelných surovin.

Zdroj: www.dm.cz

Zadavatel
dm

dm

Společnost dm drogerie markt s.r.o. je jedničkou na českém drogistickém trhu. Ve střední a jihovýchodní Evropě patří dm k největším drogistickým řetězcům. První prodejna mateřské společnosti dm Rakousko byla otevřena v roce 1976 v Linci. V České republice se první dm objevila roku 1993 v Českých Budějovicích. Dnes má dm Česká republika 246 prodejen po celé zemi a její centrála sídlí v Českých Budějovicích. Jednatelkami dm drogerie markt s.r.o. jsou paní Martina Horká a paní Markéta Kajabová.

Další články od dm

Společnost dm uvádí na trh dvě nové privátní značky: HALLOHEBAMME a hautsache
dm

Společnost dm uvádí na trh dvě nové privátní značky: HALLOHEBAMME a hautsache

Společnost dm opět rozšiřuje sortiment. Na trh uvádí dvě nové privátní značky z oblasti péče o matku a dítě a péče o pleť. Celkem devatenáct nových produktů vzniklo ve spolupráci s odbornicemi a rozšířilo portfolio stávajících 30 dm značek, které se vyznačují vysokou kvalitou za výhodnou cenu.
Společnost dm snižuje dlouhodobě ceny u více než 1 600 produktů
dm

Společnost dm snižuje dlouhodobě ceny u více než 1 600 produktů

Společnost dm opět investuje do cen a nabízí zákazníkům ještě výhodnější nákupy než dosud. V těchto dnech spouští další vlnu zlevnění a od 29. srpna 2024 postupně sníží ceny u více než 1 600 produktů v prodejnách dm i online shopu dm.cz.
Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun
dm

Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun

Menstruační potřeby v hodnotě jeden milion korun daruje společnost dm organizacím pro boj s menstruační chudobou. V České republice je velká skupina žen, pro které jsou tyto potřeby drahé, a každý měsíc vyhlíží blížící se menstruaci s obavami. Podle dm by žádná žena neměla čelit tomu, že ji menstruace vyčlení z běžného života nebo donutí používat nehygienické alternativy.
Kampaň na podporu zdraví žen: dm představuje mezinárodní průzkum o menstruaci
dm

Kampaň na podporu zdraví žen: dm představuje mezinárodní průzkum o menstruaci

Symbolicky na Mezinárodní den menstruace, který připadá na 28. května, startuje nová kampaň dm na podporu ženského zdraví. Společnost dm si k této příležitosti nechala zpracovat rozsáhlý mezinárodní průzkum o ženském zdraví a menstruaci, který ukázal, že pro spoustu žen je obtížné o těchto tématech mluvit, přičemž naprosté většině z nich menstruace přináší stres, bolest a další nepříjemné pocity. Pro třetinu oslovených žen je navíc finanční zátěží. V následujícím období se proto dm zaměří na fyzické, duševní a emocionální zdraví žen s cílem zbavit menstruaci a její projevy nálepky tabuizovaného tématu.
Společnost dm posiluje logistickou síť. Otevřela velkoobjemový sklad v Ostředku
dm

Společnost dm posiluje logistickou síť. Otevřela velkoobjemový sklad v Ostředku

Společnost dm otevřela nový velkoobjemový sklad v Ostředku o rozloze 21 tisíc metrů čtverečních. Přesunula sem produkty z dosavadního skladu v Divišově, který už kapacitně přestával stačit. Nové distribuční centrum vzniklo v areálu Prologis Park Prague D1 Ostředek.
Společnost dm investuje do kvality rozvoje organizace i spolupracovníků. Zřizuje novou pozici ve všech svých prodejnách
dm

Společnost dm investuje do kvality rozvoje organizace i spolupracovníků. Zřizuje novou pozici ve všech svých prodejnách

Společnost dm změní od června 2024 strukturu pozic ve všech prodejnách dm v Česku. Pro zlepšení produktivity práce a zajištění hladkého chodu jednotlivých směn nově zavede pozici zástupce/zástupkyně vedoucí/ho prodejny. Změna se dotkne všech 256 českých prodejen dm.
3 otázky pro vizážistku k jarním trendům v líčení
dm

3 otázky pro vizážistku k jarním trendům v líčení

Jako podklad líčení volíme hydratační a rozjasňující krémy se SPF faktorem. Letošnímu roku vládne rozjasněný odlehčený vzhled, ke kterému vám pomůžou BB krémy a podkladové báze ve formě tintů a lehkých make-upů. Korektor používáme na lokální projasnění technikami vytvářejícími lifting. Trendy jsou stále krémové kontury a tvářenky. Lehké textury produktů ocení zejména zralá pleť, kde obzvlášť platí pravidlo méně je více.
Příroda jako nekonečný zdroj inspirace. V jarní kampani Beauty chce dm motivovat k pozitivním změnám
dm

Příroda jako nekonečný zdroj inspirace. V jarní kampani Beauty chce dm motivovat k pozitivním změnám

Společnost dm nechává v nové jarní kampani Beauty rozkvést fantazii. Kampaň se inspiruje přírodou a přináší barvy a nové nápady, které pomáhají vystoupit z každodenní šedi a stereotypu. Kromě dekorativní kosmetiky se zaměří na sortiment péče o pleť a pokožku, produkty se SPF i péči o vlasy. Součástí kampaně je výzva dm beauty challenge, ve které budou talentovaní make-up artisté soutěžit v napínavých duelech.
Druhý život použitých obalových fólií z prodejen dm: Česká firma z nich vyrábí pytle na odpad
dm

Druhý život použitých obalových fólií z prodejen dm: Česká firma z nich vyrábí pytle na odpad

Obalové fólie používané při přepravě zboží do prodejen společnosti dm drogerie markt nacházejí nové využití. Česká firma MATEO PACKING s.r.o je vykupuje jako sběrnou surovinu a vyrábí z nich pytle na odpadky. Tuto novinku z recyklovaného materiálu si pak mohou zákazníci koupit v prodejnách dm.
Společnost dm varuje před podvodnými nabídkami brigád
dm

Společnost dm varuje před podvodnými nabídkami brigád

Na sociálních sítích se objevují podvodné nabídky brigád pro společnost dm drogerie markt. Nejčastěji se jedná o roznos letáků nebo kompletaci obálek. Poznáte je zejména podle požadavků na elektronické zaslání kopie osobních dokladů a následné potvrzení elektronické platby.