V komentářích na našem facebookovém profilu jsme nedávno zaznamenali nový způsob, jak se podvodné profily snaží získat vaše osobní i platební údaje.
Prostřednictvím zpráv nebo komentářů pod příspěvky nabízejí řešení vašeho požadavku, pokud jim poskytnete právě osobní nebo dokonce platební údaje. Na co si dát pozor a jak poznat, že s vámi opravdu komunikuje Zásilkovna?
Jak poznat, že se jedná o podvod
- Na našich sociálních sítích s vámi vždy komunikujeme z oficiálního profilu Zásilkovny
- Kolegové z naší zákaznické podpory vám nikdy nebudou psát ze svých osobních profilů
- Na komentáře i zprávy na profilu Zásilkovny odpovídáme v češtině
- Jediný odkaz, který vám pošleme, pokud společně řešíme případnou reklamaci, bude na náš kontaktní formulář (najdete ho i na webu Zásilkovny)
- Nikdy po vás nebudeme chtít platební údaje a číslo karty
Příklady zpráv z podvodných profilů






Internetoví podvodníci nikdy nespí a pokud si nejste jistí, jestli zpráva nebo třeba e-mail, který jste obdrželi, je opravdu od nás, napište nám a společně se na to podíváme.
Zdroj: www.zasilkovna.cz