Pošťáci na přepážkách testují inovované stejnokroje

|

Počínaje prvním březnovým pondělím začala Česká pošta na vybraných poštách testovat inovované stejnokroje pro přepážkové pracovníky. Na zkoušku budou stejnokroje postupně dodány na 300 pošt s novým konceptem obsluhy či v moderním standardním designu. V první fázi, od 4. března, mohli pracovníky testující stejnokroje vidět i klienti na poštách Brno 1, Hradec Králové 1, Nový Jičín 1, Ostrava 39, Odry, Praha 618, Zlín 1, Olomouc 6, Bruntál 1, Český Krumlov 1, Teplice 1 a Zábřeh. Zároveň uniformy k testování dostala další stovka vedoucích pošt, aniž by byli vybaveni ostatní pracovníci jejich pobočky.

„Vzhled naší stávající stejnokrojové kolekce pochází už z let 2009-2010. Design inovovaných uniforem byl schválen koncem roku 2022. Při jejich vývoji byly brány v potaz potřeby pobočkové sítě, a především připomínky za takřka desetileté užívání stávajících stejnokrojů, které byly nasbírané od zaměstnanců, odborových organizací a dalších organizačních složek naší firmy,“ uvedla Martina Ivanová, ředitelka divize pobočkové sítě České pošty a dodala: „Podoba kolekce byla realizována ve spolupráci s externí firmou, která má dlouholeté zkušenosti v oblasti profesního odívání. Dodavatel pak vzešel z otevřené veřejné zakázky.“

V průběhu tří měsíců tak pošťačky a pošťáci na pobočkách inovovanou stejnokrojovou kolekci vyzkoušejí, aby mohli následně sdílet své názory a poznatky na jejich komfort, funkčnost a pohodlí v průběhu pracovního dne, ale i reakce zákazníků. „Připomínky jsou velmi důležité, jelikož na jejich základě bude rozhodnuto o případných úpravách střihu, designu a materiálů, aby se ve stejnokrojích všechny kolegyně a kolegové cítili co nejlépe a současně v nich co nejlépe prezentovali Českou poštu před veřejností,“ vysvětlila Martina Ivanová.

Zásadní změnou jsou proti předchozí kolekci především použité materiály, které by měly přinést výrazně vyšší komfort. Indoorová kolekce byla navíc rozšířena o nové součásti – triko polo a šaty. Vedle základních barev České pošty jsou pro svěžejší a modernější vzhled použity i barvy doplňkové – tyrkysová a odstíny šedé. Motiv poštovní trubky je využit nejen na halence a košili, ale i na límečku a přední části trika polo.

Pilotní testování nových stejnokrojů bude probíhat na pobočkách České pošty do konce června.

PODCAST:

19. 4. 2024 - Ivo Vysoudil, tiskový mluvčí České pošty (m4a, 452kB)

Zdroj: www.ceskaposta.cz

Česká pošta

Drtikolova Duše ke 140. výročí narození

Milan Jaroš je autorem grafické úpravy emise nové příležitostné poštovní známky z edice Umělecká díla na známkách: František Drtikol, kterou Česká pošta uvede do prodeje ve středu 15. března. Motivem ceniny je Drtikolova fotografie s názvem Duše. Společně se známkou vychází i obálka prvního dne vydání, jejímž motivem je fotografie s názvem Akt. Od narození jednoho z nejvýznamnějších českých fotografů uplynulo 140 let.

Česká pošta

Béčko k výročí tvůrce Starých řeckých bájí a pověstí

Portrét spisovatele naslouchajícímu slepému řeckému básníkovi a pěvci Homérovi je námětem příležitostné písmenové poštovní známky z edice Osobnosti: Eduard Petiška, kterou Česká pošta uvede do prodeje v úterý 7. května. Výtvarný návrh emise připravil Petr Minka. Od Petiškova narození uplyne 100 let.

Česká pošta

S poštovními emoji po Česku

V úterý 7. května uvede Česká pošta do prodeje výplatní samolepící písmenové poštovní známky Emoji. Pomocí těchto ikon je na sérii pěti známek zjednodušeně vyobrazen příběh dopisu, autorem výtvarného návrhu je Filip Heyduk.