Polovině žen nošení roušky zhoršilo pleť. Zapomínají na pravidelné čištění a hydrataci

|

Průzkum dm drogerie markt

Více než polovina Češek pozoruje negativní působení roušky nebo respirátoru na svoji pleť, jak vyplynulo z průzkumu, který pro společnost dm drogerie markt vypracovala agentura STEM/MARK. Nejvíce si podle něj na zhoršení pleti stěžují mladší respondentky v kategorii 25 až 29 let, a to v necelých 69 procentech případů. Na vině je pravděpodobně nejen samotné nepříznivé prostředí pod rouškou, ale i zanedbávání následného čištění pleti.

Vlhké a teplé prostředí pod rouškou či respirátorem je rájem pro množení bakterií. S větším rizikem se tak u jejich nositelů mohou objevit vyrážky nebo zhoršit akné. Základem je tedy pravidelné a důkladné čištění pleti, a to alespoň dvakrát denně, ráno a večer. To, že Češky přitom péči o pleť zanedbávají, ukázal lednový průzkum dm drogerie markt. Řada žen se totiž v karanténě přestala líčit a používání produktů k čištění pleti tak nepovažuje nadále za nutné. Jedná se však o mýtus, který ve svém důsledku pleti zatěžované rouškami a respirátory velmi škodí.

„Doporučuji pravidelně každé ráno a večer použít například čisticí pěnu nebo i pleťové mléko, které v kombinaci s lehce navlhčenou pletí udělá mnohem větší službu než jen obyčejné mýdlo. Základem je vyčištění pleti. Následně pleť lehce namočte a pomocí pěny, gelu či mléka ji masírujte. Poté vše opláchněte teplejší, ne ovšem horkou vodou. Ta může způsobit popraskání žilek, rozšíření pórů a podráždění. Naopak studená voda póry až příliš stáhne a pleť se tak nevyčistí dostatečně do hloubky. Pokud je pleť nalíčená, nezapomeňte obličej před touto procedurou důkladně odlíčit,“ radí kosmetička a vizážistka Kateřina Hrabalová. „Obličej následně osušte a dočistěte tonikem, pleťovou vodou, tonizační vodou. Můžete nanést na tampon a pokožku s ním jemně stírat. Až je tamponek čistý, pleť doporučuji namazat sérem a následně pleťovým krémem. Dobré je pamatovat na to, že micelární voda nenahrazuje tonikum či pleťovou vodu a měla by být po použití vždy omyta vodou,“ dodává odbornice na péči o pleť.

Po nošení roušky je také mimořádně důležité dopřát pleti kvalitní a bohatou hydrataci. Nezapomínejte tedy na pravidelné osvěžení pleti kvalitním hydratačním krémem a dvakrát do měsíce si udělejte poctivý pleťový peeling.

Zajímavost: Ačkoliv nošení respirátorů a roušek pleti obličeje příliš nesvědčí, 1,6 % žen uvedlo, že se jim pleť po dobu nošení ochrany dýchacích cest naopak zlepšila. Ve věkové skupině mezi 25 a 29 lety se jednalo dokonce o 6,3 procent.

Produkty pro komplexní péči o pleť

1Balea | hydratační pleťová voda s aloe vera

Množství: 200 ml

Cena: 24,90 Kč

K dostání v prodejnách dm drogerie nebo na online shopu www.dm.cz.

2Balea | Hautrein čisticí pleťové ubrousky

Množství: 25 ks

Cena: 32,90 Kč

K dostání v prodejnách dm drogerie nebo na online shopu www.dm.cz.

3Balea | Hautrein pleťová maska slupovací

Množství: 16 ml

Cena: 24,90 Kč

K dostání v prodejnách dm drogerie nebo na online shopu www.dm.cz.

4Balea | Hautrein pleťová voda proti nečistotám

Množství: 200 ml

Cena: 54,90 Kč

K dostání v prodejnách dm drogerie nebo na online shopu www.dm.cz.

5Balea | Hautrein pleťový mycí gel

Množství: 150 ml

Cena: 62,90 Kč

K dostání v prodejnách dm drogerie nebo na online shopu www.dm.cz.

6Balea | Hautrein pleťová maska olejová

Množství: 16 ml

Cena: 19,90 Kč

K dostání v prodejnách dm drogerie nebo na online shopu www.dm.cz.

7Balea | pleťová micelární voda 3v1 růže

Množství: 400 ml

Cena: 74,90 Kč

K dostání v prodejnách dm drogerie nebo na online shopu www.dm.cz.

8Balea | Beauty Collagen pleťová maska

Množství: 1 ks

Cena: 69,90 Kč

K dostání v prodejnách dm drogerie nebo na online shopu www.dm.cz.

9Balea | pleťová čisticí pěna

Množství: 150 ml

Cena: 59,90 Kč

K dostání v prodejnách dm drogerie nebo na online shopu www.dm.cz.

10Balea | čisticí pleťové náplasti

Množství: 6 ks

Cena: 79,90 Kč

K dostání v prodejnách dm drogerie nebo na online shopu www.dm.cz.

11Balea | pleťový peeling & maska 3v1

Množství: 150 ml

Cena: 64,90 Kč

K dostání v prodejnách dm drogerie nebo na online shopu www.dm.cz.

12Balea | pleťová voda ošetřující

Množství: 200 ml

Cena: 24,90 Kč

K dostání v prodejnách dm drogerie nebo na online shopu www.dm.cz.

13alverde | Clear pleťové sérum čisticí

Množství: 15 ml

Cena: 89,90 Kč

K dostání v prodejnách dm drogerie nebo na online shopu www.dm.cz.

14alverde | Clear mycí krém

Množství: 100 ml

Cena: 79,90 Kč

K dostání v prodejnách dm drogerie nebo na online shopu www.dm.cz.

15alverde | Sensitiv mycí pěna bio vilín & bio heřmánek

Množství: 150 ml

Cena: 89,90 Kč

K dostání v prodejnách dm drogerie nebo na online shopu www.dm.cz.

16alverde | Aqua mycí pleťový gel mořské řasy

Množství: 150 ml

Cena: 79,90 Kč

K dostání v prodejnách dm drogerie nebo na online shopu www.dm.cz.

17alverde | pleťová voda bio šípková růže

Množství: 200 ml

Cena: 89,90 Kč

K dostání v prodejnách dm drogerie nebo na online shopu www.dm.cz.

18alverde | odličovací ubrousky bio šípková růže

Množství: 25 ks

Cena: 57,90 Kč

K dostání v prodejnách dm drogerie nebo na online shopu www.dm.cz.

19alverde | čisticí pleťové mléko bio šípková růže

Množství: 200 ml

Cena: 89,90 Kč

K dostání v prodejnách dm drogerie nebo na online shopu www.dm.cz.

20alverde | micelární voda bio limetka & bio jablko

Množství: 200 ml

Cena: 79,90 Kč

K dostání v prodejnách dm drogerie nebo na online shopu www.dm.cz.

Zdroj: www.dm.cz

dm

Společnost dm upevňuje stabilní postavení na trhu, investuje do prodejní sítě a zároveň rozvíjí koncept online prodeje

I přes změny v nákupním chování spotřebitelů společnost dm v první polovině nového obchodního roku 2020/2021 potvrzuje stabilní postavení na trhu. Výrazné meziroční navýšení obratu o 153 % vykazuje dm online shop. Společnost za první pololetí investovala do rozšíření a modernizace prodejní sítě 64,3 milionu Kč. Nově byly otevřeny 3 prodejny, modernizací prošlo 5 prodejen. K 31. březnu 2021 disponovala prodejní síť dm celkem 242 obchodními jednotkami. Investice do logistiky dosáhly výše 3,4 milionu Kč.

dm

Dvě třetiny Češek se holí alespoň jednou týdně, strojek s žiletkou je jasnou volbou pro 80 % žen

České ženy mají v otázce holení jasno. Nejnovější průzkum společnosti dm drogerie markt ukázal, že 7 z 10 Češek se chloupků zbavuje alespoň jednou týdně, naopak vůbec se neholí pouhých 5 % žen. Velkou motivací k holení je vlastní pocit hygieny a pohodlí, ale i pohled partnera či partnerky. Mezi nejoblíbenější techniky se jednoznačně řadí depilace žiletkou, s věkem pak roste preference jednorázových holítek oproti strojkům s výměnnou hlavicí.

dm

Věrnost zákazníků dm je rekordní, vyplývá z průzkumu maloobchodního trhu

Klíč k srdci zákazníka se společnosti dm drogerie markt daří hledat úspěšně. Ukázalo to lednové měření věrnosti pomocí Net Loyalty Score agentury Pricewise, které umožňuje srovnávat loajalitu zákazníků k různým značkám na českém trhu. Z výsledků například vyplývá, že dm drogerie je pro nakupující první volbou ve svém segmentu a že k ní mají pevný vztah. Velkou motivací je i propracovaný věrnostní program.