dm··6 min

Plenky ve velkém balení, oblečení ze swapu a slevy za nákup? Podívejte se, jak ušetřit s malými dětmi

dm

dm

Společnost dm drogerie markt s.r.o. je jedničkou na českém drogistickém trhu. Ve střední a jihovýchodní Evropě patří dm k největším drogistickým řetězcům. První prodejna mateřské společnosti dm Rakousko byla otevřena v roce 1976 v Linci. V České republice se první dm objevila roku 1993 v Českých Budějovicích. Dnes má dm Česká republika 246 prodejen po celé zemi a její centrála sídlí v Českých Budějovicích. Jednatelkami dm drogerie markt s.r.o. jsou paní Martina Horká a paní Markéta Kajabová.

Tisková zpráva

RADY, TIPY

Děti přinášejí do našich životů radost, smích, lásku a nezapomenutelné okamžiky. Příchod nových členů rodiny s sebou však nese i značné výdaje. Kočárek, pleny, jídlo, oblečení, hračky a sportovní náčiní, to je jen část obvyklých nákladů. Ale není třeba si zoufat. Existuje mnoho způsobů, jak šetřit finance, aniž bychom snížili požadavky na kvalitu života svých dětí. Přinášíme vám pár tipů, jak to dokázat, a přitom si užít i spoustu zábavy.

TZ_bonusove_tydny

Nakupujte větší balení plenek s doručením až domů

Pokud máte malé dítě, víte, že pleny představují jeden z největších výdajů. Proto je ideální zvážit nákup větších balení, která často vychází výhodněji v přepočtu na kus. Box pokryje průměrnou měsíční potřebu miminka, přičemž cena za jednu plenu je 3,57 Kč,“ říká Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt, která rodičům nabízí jednu z nejvýhodnějších cen za plenku na trhu. Vyplatí se i nákup dalšího zboží ve velkoobjemovém balení. „V sortimentu dm rodiče naleznou i přebalovací podložky nebo vlhčené ubrousky ve větších baleních, které mohou vystačit až na několik týdnů,“ doplňuje Peroutka. Zároveň předkládá možnost jednoduchého objednání díky aplikaci Moje dm nebo na online na dm.cz a doručení až ke dveřím bytu. „Velká balení mívají zpravidla i větší hmotnost a pro matky s malými dětmi může být složité nosit těžké balíky do schodů. Výnos až ke dveřím bytu je nyní zahrnut v ceně za doručení, zákazníci si za něj nic nepřiplácí,“vysvětluje Peroutka a dodává, že při objednávce nad 1 290 Kč je doprava zdarma.

Hledejte ve výprodejích, second handech a na burzách

Z oblečení malé děti rychle vyrostou, hračky se po chvíli okoukají a omrzí. Proto občas nemá smysl utrácet za zbrusu nové kousky. V případě dětských kočárků se určitě vyplatí pořídit si rovnou trojkombinaci, která dítěti poslouží několik let. Mnoho rodičů prodává starší kočárky v perfektním stavu za zlomek ceny na burzách nebo inzertních portálech. Tam lze najít i téměř nenošené sezónní oblečení a doplňky, jako jsou kombinézy nebo fusaky, pořídíte tam i sportovní vybavení pro starší děti.

Při vaření dbejte na kvalitu surovin

Vaření dětských jídel doma může být a finančně úsporné i zábavné. Klíčová je ale volba potravin v bio kvalitě. Pokud nemáte přístup k čerstvým a ekologicky pěstovaným surovinám, nebo vám na vaření nezbývá čas, můžete vybírat ze široké nabídky hotových pokrmů. „V nabídce produktů značky babylove naleznou rodiče slané i sladké příkrmy pro ty nejmenší gurmány, pro starší děti hotová jídla, která stačí pouze ohřát,“ doporučuje Peroutka a dodává, že všechny pokrmy jsou v přísně sledované bio kvalitě, bez přídavku konzervantů, soli a s minimem alergenních složek.

Věrnostní programy se s malými dětmi vyplácejí

Věrnostní program dm active beauty patří mezi nejoblíbenější v České republice, z čehož mohou skvěle čerpat také rodiče malých dětí. Společnost dm totiž do 30. července rozdává dvacetinásobný počet bodů za nákup. To přináší skvělou možnost s těmito body ušetřit na dalším nákupu. „Pokud lidé nakoupí jakékoliv zboží například za 1 000 korun, obdrží na svůj věrnostní účet dvacetkrát více bodů, což představuje slevu 200 korun na další nákup,“ představuje aktivitu Peroutka. Nákup může být uskutečněn jak v kamenné prodejně, tak při nákupu online nebo přímo v aplikaci Moje dm. „Zákazníci mohou přijít opakovaně a vždy získají dvacetinásobek počtu bodů,“ doplňuje Peroutka.

Není nutné utrácet za drahé aktivity, stačí kreativa a fantazie

Existuje spousta možností, jak s dětmi trávit aktivně a kreativně čas plný radosti a objevování. Náklady na tyto aktivity jsou minimální, ale vzpomínky přitom zůstanou navždy. Zorganizujte společně s dětmi domácí "kino" a vytvořte si útulné prostředí, které vás vtáhne do světa filmové magie. Poskládejte puzzle, vymyslete pohádku, zahrajte si karty, divadlo, na slepou bábu, na schovávanou. Nebo si s malými kreativci můžete vyrobit hezké dekorace do dětských pokojů. Z prázdných sklenic snadno vytvoříte originální svícny nebo vázy. Stačí je ozdobit samolepkami, nápisy, korálky nebo třeba provázky. Pokud se vaše děti zajímají o vědu, zkuste spolu provádět jednoduché a efektní experimenty. V kuchyni najdete všechny potřebné ingredience pro zkoumání chemických reakcí nebo vytváření malých vědeckých pokusů. A pokud preferujete aktivity venku, vezměte děti třeba na piknik do parku nebo se vydejte na dobrodružný průzkum do nejbližšího lesa. Objevujte společně nové věci a prozkoumávejte svět kolem sebe.

Setkávejte se s přáteli a „swapujte“

Swapování, neboli výměna věcí, je zajímavý koncept, kdy nepotřebné věci směníte za ty potřebné. Nejen, že nic neutratíte, ale zároveň podpoříte udržitelnost a ekologický životní styl. S přáteli nebo sousedy můžete zorganizovat výměnné akce dětského oblečení, hraček nebo knih. Skvěle se pobavíte, utužíte přátelské vztahy, získáte potřebné věci pro vaše ratolesti, a navíc ani nezatížíte váš rodinný rozpočet.

Zdroj: www.dm.cz

Další články

Další články od dm

dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt TIERRA VERDE sprchový gel esence radosti pomeranč & lavandin 500 ml

dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt TIERRA VERDE sprchový gel esence radosti pomeranč & lavandin 500 ml

České Budějovice, 24.10.2024. Produkty s šarží 05.10.2025 vykazují nadlimitní mikrobiologickou kontaminaci bakterií Lactobacillus Plantarum. Stahování se týká pouze výše uvedeného produktu. Ostatní šarže a jiné produkty značky TIERRA VERDE nejsou dotčeny. Čistě z preventivních důvodů a v zájmu preventivní ochrany spotřebitelů byl dotčený produkt okamžitě stažen z prodeje.
| dm
Bilance 2023/2024: Společnost dm investuje do cen, designu prodejen, technologií i udržitelné budoucnosti

Bilance 2023/2024: Společnost dm investuje do cen, designu prodejen, technologií i udržitelné budoucnosti

České Budějovice, 24.10.2024. V uplynulém obchodním roce (1. října 2023–30. září 2024) společnost dm drogerie markt opět výrazně investovala do své cenové pozice na trhu: v předchozích dvanácti měsících byl nárůst prodejních cen v nákupním koši dm opět nižší než inflace vyjádřená přírůstkem průměrného indexu spotřebitelských cen. Současně byly navýšeny investice do digitálních platforem a služeb, nového designu prodejen, udržitelných konceptů a spolupracovníků. Zákazníci tyto iniciativy ocenili nárůstem obratu o 11,12 %. Nad hranici 5 miliard eur (5,248 miliardy eur) se poprvé vyšplhal obrat zemí podskupiny dm, kterou tvoří mateřská společnost dm Rakousko spolu se svými dceřinými společnostmi dm Česká republika, dm Maďarsko, dm Slovensko, dm Slovinsko, dm Chorvatsko, dm Srbsko, dm Bosna a Hercegovina, dm Rumunsko, dm Bulharsko, dm Severní Makedonie a dm Itálie.
| dm
dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt babylove kojenecká voda 1 l

dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt babylove kojenecká voda 1 l

České Budějovice, 09.10.2024. Z důvodu možné mikrobiologické kontaminace se nedoporučuje konzumace tohoto produktu. Zdravotní riziko je považováno za nízké, ale u citlivých jedinců, jako jsou malé děti, se mohou vyskytnout žaludeční a střevní potíže. Stahování se týká pouze výše uvedeného produktu s uvedenými daty minimální trvanlivosti. Ostatní data minimální trvanlivosti a jiné produkty značky babylove nejsou dotčeny. Čistě z preventivních důvodů a v zájmu preventivní ochrany spotřebitelů byl dotčený produkt okamžitě stažen z prodeje.
| dm
Zákaznice a zákazníci dm poslali do oblastí zasažených povodněmi 5 516 350 Kč, dm částku zaokrouhlila na 7 000 000 Kč

Zákaznice a zákazníci dm poslali do oblastí zasažených povodněmi 5 516 350 Kč, dm částku zaokrouhlila na 7 000 000 Kč

České Budějovice, 01.10.2024. Sociální odpovědnost je součástí filozofie dm a je vlastní i jejím zákazníkům. Ti měli možnost od 20. do 29. září přispět na sbírku SOS Povodně Česká republika organizace Člověk v tísni i prostřednictvím dm. Výzvu k pomoci vyslyšeli zákazníci ve všech 259 prodejnách dm po celé republice. Minimální výše příspěvku byla 50 Kč, maximální neomezená. Pomoc ze všech krajů jako výraz solidarity a podpory nyní směřuje do nejvíce postižených oblastí.
| dm
Společnost dm pomůže lidem z oblastí zasažených povodněmi darem v celkové výši 3,4 milionu Kč

Společnost dm pomůže lidem z oblastí zasažených povodněmi darem v celkové výši 3,4 milionu Kč

S ohledem na aktuální povodně a jejich devastující dopad na postižené lokality se společnost dm rozhodla opět aktivně podpořit ty, kteří to nejvíce potřebují. V souladu s filozofií příkladného působení, pomoci a solidarity proto připravuje materiální a finanční pomoc v celkové výši 3,4 milionu Kč.
| dm
Společnost dm pomůže lidem z oblastí zasažených povodněmi darem v celkové výši 3,4 milionu Kč

Společnost dm pomůže lidem z oblastí zasažených povodněmi darem v celkové výši 3,4 milionu Kč

České Budějovice, 17.09.2024. „Naše podpora zahrnuje materiální pomoc, kterou představuje více než 70 000 produktů, převážně z oblasti čisticích a úklidových prostředků, v celkové výši přibližně 2 miliony Kč. Produkty budeme distribuovat do postižených lokalit ve spolupráci s Potravinovými bankami a organizací Člověk v tísni. Dále jsme se rozhodli poskytnout finanční dar ve výši 1,4 milionu Kč, který stejně jako materiální pomoc rozdělíme mezi výše uvedené organizace. Věříme, že naše iniciativa přispěje k podpoře těch, kteří byli povodněmi zasaženi,“ uvádí Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt.
| dm
Společnost dm uvádí na trh dvě nové privátní značky: HALLOHEBAMME a hautsache

Společnost dm uvádí na trh dvě nové privátní značky: HALLOHEBAMME a hautsache

Společnost dm opět rozšiřuje sortiment. Na trh uvádí dvě nové privátní značky z oblasti péče o matku a dítě a péče o pleť. Celkem devatenáct nových produktů vzniklo ve spolupráci s odbornicemi a rozšířilo portfolio stávajících 30 dm značek, které se vyznačují vysokou kvalitou za výhodnou cenu.
| dm
Společnost dm snižuje dlouhodobě ceny u více než 1 600 produktů

Společnost dm snižuje dlouhodobě ceny u více než 1 600 produktů

Společnost dm opět investuje do cen a nabízí zákazníkům ještě výhodnější nákupy než dosud. V těchto dnech spouští další vlnu zlevnění a od 29. srpna 2024 postupně sníží ceny u více než 1 600 produktů v prodejnách dm i online shopu dm.cz.
| dm
Společnost dm snižuje dlouhodobě ceny u více než 1 600 produktů

Společnost dm snižuje dlouhodobě ceny u více než 1 600 produktů

České Budějovice, 29.08.2024. Cenová politika dm je na českém trhu unikátní. Společnost zvolila strategii dlouhodobých cen, díky které mají zákazníci jistotu, že každé snížení ceny trvá minimálně čtyři měsíce, během nichž může dojít jedině k jejímu dalšímu snížení. Společnost se tak vymezuje proti nárazovým slevovým akcím, které využívají jiní prodejci.
| dm
Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun

Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun

Menstruační potřeby v hodnotě jeden milion korun daruje společnost dm organizacím pro boj s menstruační chudobou. V České republice je velká skupina žen, pro které jsou tyto potřeby drahé, a každý měsíc vyhlíží blížící se menstruaci s obavami. Podle dm by žádná žena neměla čelit tomu, že ji menstruace vyčlení z běžného života nebo donutí používat nehygienické alternativy.
| dm