Online shop společnosti dm slaví pět let, zboží na internetu prodává stále více

|

dm online shop slaví 5 let

Svůj online shop spustila společnost dm poprvé před pěti lety. Od té doby objem online objednávek neustále stoupá. Za rok 2022 byl o 28 procent vyšší než v předešlém roce. Přes internet zákazníci nejčastěji nakupují zboží pro své domácí mazlíčky či papírový a baby sortiment. V únoru navíc mohou využít speciální narozeninovou aktivitu. Ke každé objednávce nad 1 000 Kč automaticky obdrží 500 bodů do věrnostního programu dm active beauty.

Online shopy lidem umožňují nakupovat kdykoliv a odkudkoliv a přitom šetřit čas. Prvním z klasických retailerů s drogistickým zbožím, který tuto možnost svým zákazníkům nabídl, byla společnost dm drogerie. „Pětileté výročí online shopu dm jsme se rozhodli oslavit společně se zákazníky. Ke každému nákupu na dm.cz nad 1 000 korun dostanou automaticky 500 extra bodů, které později mohou přeměnit na slevu ve výši 125 korun. Možnost získat extra body mají zákazníci po celý únor,“ říká Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt.

Produkty z online shopu mohou mít zákazníci do 90 minut

Největší rozvoj zaznamenal dm online shop dle očekávání v období pandemie. Zatímco si lidé nechávali doručovat zboží domů, narostl obrat online shopu o 88 procent. Možnost doručení objednávky na adresu je nejčastěji využívána i dnes. „Přes online shop totiž lidé nejčastěji nakupují objemné balíky se sortimentem pro domácí mazlíčky, papírovým zbožím, například kapesníky, či baby sortimentem. Pouze na online shopu totiž nabízíme megapacky produktů určených pro péči o dítě, typicky pleny a vlhčené ubrousky,“ vysvětluje Peroutka.

Stále však roste také obliba expresního vyzvednutí. „Díky tomu si zákazníci mohou zboží vyzvednout již za 90 minut od zaplacení objednávky v jimi zvolené prodejně dm. Tuto možnost využívá v současnosti více než 25 procent zákazníků nakupujících online,“ přibližuje Peroutka. Dodává, že takové vyřizování objednávek šetří čas nakupujících, snižuje spotřebu obalového materiálu u klasických online zásilek i vliv dopravy na životní prostředí.

Nákupy pohodlně z mobilu

Online shop dm drogerie markt za den navštíví přibližně 100 000 uživatelů. Ti mohou na dm online shopu nejen nakupovat, ale i využívat výhody online poradenství při výběru vhodných produktů nebo se nechat inspirovat recepty, tipy na péči o pleť, tělo, dítě, domácnost a další. Nechybí ani informace o tom, jak podpořit své zdraví.

Veškerý tento obsah společně s více než 13 tisíci produkty mají zákazníci po ruce rovněž v mobilní aplikaci Moje dm. V té mohou využívat i jiné výhody, například přístup k věrnostnímu programu, exkluzivní eKupony či sledování živých přenosů dmLIVE.

Zdroj: www.dm.cz

dm

Alternativní menstruační pomůcky vyzkoušela skoro polovina mladých Češek. Nejčastěji sáhnou po kalíšku, hlavním důvodem je přitom ekologie

Osobní zkušenost s používáním alternativních menstruačních pomůcek má v Česku 45 procent mladých žen. Dvě třetiny z nich uvedly, že preferují kalíšek, zatímco menstruační kalhotky vyhovují necelé polovině. Vyplývá to z nejnovějšího průzkumu společnosti dm drogerie markt. Hlavní motivací k užívání alternativních metod během menstruace je ekologie a pohodlí. Lze pozorovat, že zájem o tyto alternativy převažuje u mladších respondentek.

dm

K životu bez masa motivuje projekt Veganuary. Díky široké nabídce produktů není těžké u výzvy setrvat

Začátek roku nahrává předsevzetím a změnám. Stále více lidí se zajímá o přechod k ohleduplnému způsobu života, za který často považují ten veganský. Každoroční lednová výzva s názvem Veganuary má za cíl informovat o veganství a pomáhat těm, kteří jej hodlají přijmout za své. Díky široké nabídce veganských produktů je dnes splnění této výzvy snazší než kdy dřív. Společnost dm například v únoru uvede celou limitovanou edici veganských pochutin.