T-Mobile··7 min

Nová tarifní nabídka Next od T-Mobilu přináší další benefity i partnerství Alzy a Maxe

T-Mobile

T-Mobile

T-Mobile je značkou skupiny Deutsche Telekom pro mobilní služby. Německá skupina Deutsche Telekom je mj. od roku 2014 100 % vlastníkem společnosti T-Mobile Czech Republic a.s., jež do roku 2002 působila pod názvem Radiomobil a. s. (obchodní značka Paegas).

Tisková zpráva

Tarify, které mění pravidla hry, už klepou na dveře. V životě občas přijde situace, kdy je potřeba udělat věci jinak. Aby si zákazníci užili chvíle #MeziSvými opravdu naplno, T-Mobile reaguje na jejich aktuální potřeby, ale i trendy v oblasti služeb a představuje nové portfolio mobilních tarifů Next. Ty kladou důraz na aktivní využití dat, zábavu, pohodlí a bezpečí a uživatelům přinesou kromě dalších porce dat a vyšší rychlosti i neomezené víkendy a exkluzivní nabídku od partnerů Alza či Max. Portfolio bude spuštěno 25. června, aktivovat ho lze třeba přes aplikaci Můj T-Mobile nebo na prodejnách.

Nová tarifní řada Next nabízí různé výhody pro rozmanité zájmy uživatelů. Postavena je na neomezených datech na víkend, na dalších datových objemech doma i v zahraničí (i mimo EU), doplněna je o bezpečnostní složku Security, nechybí zvýhodněné telefony. Rozšířena je ještě i o benefity komfortního doručení či televizní zábavu od renomovaných partnerů na 12 měsíců zdarma. A plánují se další novinky: „Jako digitální leader chceme být našim zákazníkům nablízku a přinášet jim nabídky a služby, které reflektují jejich potřeby i aktuální trendy – ať jde o konzumaci zábavního obsahu, pohodlí při vyzvedávání zásilek, vylepšené datové balíčky nebo bezpečnost. Mobilní telefon je bránou do virtuálního světa a nové portfolio přináší exkluzivní kombinaci služeb, které často zákazníci využívají na různých místech. Nyní je mohou mít jednoduše a komfortně dostupné na jednom místě v našem unikátním programu Magenta Moments,“ komentuje novinky Maximiliano Bellassai, obchodní ředitel pro rezidentní zákazníky T-Mobile. Tarifní řada nové generace Next je určena koncovým a firemním zákazníkům bez rámcové smlouvy. V nabídce se nezapomíná ani na mladé a mobilní internet. Navíc je pro zájemce, kteří přejdou na nové tarify Next do 31. 8., připraven bonus – dva měsíce v novém tarifu za cenu původního.

K vybraným tarifům řady Next si zájemci mohou zdarma na rok aktivovat některý z benefitů. Jedním z nich program AlzaPlus+, který nabízí doručení objednaného zboží na 25 000 výdejních míst po celé ČR. Navíc lze využít i exkluzivní AlzaPlus+ slevy na vybrané zboží. „Členství za 2 roky od spuštěnívyzkoušelo 900 000 zákazníků. Všichni členové za tu dobu ušetřili dohromady přes půl miliardy korun a 96 % členů AlzaPlus+ doporučuje. Doprava zdarma platí na všechny nákupy doručené do AlzaBoxů, na pobočky či výdejní místa, bez minimální hodnoty objednávky, po celé ČR, klidně 100x za den,“ doplňuje Petra Sadílková, zastupující marketingová ředitelka Alza.cz.

Dalším je pozvánka do světa zábavy – streamovací služba Max od Warner Bros. Discovery, která už ve verzi Standard přináší širokou nabídku populárních filmů a seriálů pro celou rodinu včetně kritikou oceňovaných titulů a exkluzivní tvorby spojující ikonické značky HBO, Warner Bros., Discovery a další filmová studia. Václav Paleček, ředitel distribuce a obchodního rozvoje Warner Bros. Discovery novinku komentuje: „Jsme velice rádi, že naše strategické partnerství, které s T-Mobile trvá již od roku 2016, můžeme posunout ještě na vyšší úroveň. Uživatelé naší streamingové platformy Max se mohou těšit nejen na skvělé seriály z produkce HBO, například Rod Draka, dále filmové novinky z Warner Bros. (Duna 2), ale hlavně na každý moment Olympijských her z Paříže, které budou exkluzivně streamovány na Maxu.“

Obě služby čekají na uživatele s vybranými tarify Next v programu Magenta Moments. Ten nyní využívá přes 900 000 zákazníků a přináší další exkluzivní nabídky operátora i partnerů.

Mobilní hlasové tarify generace Next
Next 5 GBNext 8 GBNext 12 GB
Neomezené volání a SMSNeomezené volání a SMSNeomezené volání a SMS
5 GB8 GB12 GB
Pořád onlinePořád onlinePořád online
-Neomezená víkendová dataNeomezená víkendová data
SecuritySecuritySecurity
595 Kč za měsíc695 Kč za měsíc745 Kč za měsíc
Mobilní hlasové tarify generace Next neomezeně
Next neomezeně XLNext neomezeně 2XLNext neomezeně 4XLNext neomezeně 5XL
Neomezené volání a SMSNeomezené volání a SMSNeomezené volání a SMSNeomezené volání a SMS
20 GB plnou rychlostí30 GB plnou rychlostíNeomezeně GBNeomezeně GB
10 Mbps15 MbpsPlná rychlostPlná rychlost
--1 000 mezinárodních minutNeomezeně mezinárodních minut
---Roaming 10 GB (A+B)
SecuritySecuritySecuritySecurity
945 Kč za měsíc1 085 Kč za měsíc1 385 Kč za měsíc1 685 Kč za měsíc

+ možnost aktivovat AlzaPlus+ k Next neomezeně 2XL a vyšším tarifům a možnost aktivovat Max k Next neomezeně 4XL a vyšším tarifům

Speciální nabídka a tarify pro mladé
Next Data 5 GBJUNIORNextU 12 GBNextU neomezeněNextU neomezeně XL
150 SMS + 150 minut150 SMS + 150 minutNeomezené volání a SMSNeomezené volání a SMSNeomezené volání a SMS
5 GB3 GB12 GB15 GBNeomezeně GB
Pořád onlinePořád onlinePořád online20 MbpsNeomezená rychlost
--Neomezená víkendová data--
SecuritySecuritySecuritySecuritySecurity
485 Kč275 Kč495 Kč705 Kč905 Kč

+ možnost aktivovat AlzaPlus+ k NextU neomezeně XL

Součástí nabídky jsou rovněž tarify pro mobilní internet, stejně jako všechny výše uvedené budou zveřejněny na webu www.t-mobile.cz/next-tarify od 25.června.

Na novou řadu Next a její výhody se zaměří také kampaň, kterou připravily agentury Ticino, WPP, EssenceMediacom, Proboston a startovat bude v ATL i BTL prostředí 26. června.

O společnosti

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.

Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.

T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.

Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělení: [email protected]

Zdroj: www.t-press.cz

Další články

Další články od T-Mobile

Organizace Místní místním pomáhá ohroženým lidem bez domova. T-Mobile ji podpořil v rámci výzvy Česko bez předsudků

Organizace Místní místním pomáhá ohroženým lidem bez domova. T-Mobile ji podpořil v rámci výzvy Česko bez předsudků

Praha, 16. ledna 2025 – Lidé bez domova se často setkávají s předsudečným násilím – žijí na okraji společnosti, která je „nevidí“, a násilí vůči nim tak bývá o to intenzivnější. Organizace Místní místním jim v rámci Solidární sítě pražských podniků poskytuje základní služby, ale také poradenství. Její projekt Bez předsudků podpořila i společnost T-Mobile v rámci grantové výzvy „Česko bez předsudků“, na které procesně spolupracovala Nadace VIA a organizace In IUSTITIA. Místní místním díky tomu bude moci rozšířit svou kapacitu pomoci a osvěty.
| T-Mobile
Revoluční vyhledávání i on-line rádce: T-Mobile nabízí zákazníkům bezplatný roční přístup do Perplexity Pro

Revoluční vyhledávání i on-line rádce: T-Mobile nabízí zákazníkům bezplatný roční přístup do Perplexity Pro

Program Magenta Moments doslova jede. Aktuálně překročil 1 360 000 zákazníků a největší zájem je o výhody od T-Mobilu – zejména ty, které lze vyzvednout přímo v prodejnách. Následují nabídky v oblasti nakupování, jako jsou slevy od Samsungu, nebo výhody z kategorií zábavy či gastronomie. Nyní operátor přináší do tohoto programu další skvělou výhodu – Perplexity Pro. Všem svým zákazníkům nově umožňuje bezplatný přístup k profesionální a zároveň intuitivní umělé inteligenci zaměřené na rešerše a kontextuální odpovědi. Roční bezplatné prémiové členství si zájemci mohou aktivovat již dnes skrz promo kód v aplikaci Můj T-Mobile, v sekci Magenta Moments.
| T-Mobile
Dobročinný advent v T-Mobile: Operátor spojil síly svých zaměstnanců, zákazníků i veřejnosti na pomoc potřebným

Dobročinný advent v T-Mobile: Operátor spojil síly svých zaměstnanců, zákazníků i veřejnosti na pomoc potřebným

Praha,18. prosince 2024 – Vánoční období je u T-Mobile tradičně spojeno s charitativními projekty, které pomáhají tam, kde je nejvíce potřeba. Letos se operátor účastní několika dobročinných iniciativ a zapojil do nich nejen své zaměstnance a zákazníky, ale i širokou veřejnost. Již tradiční interní sbírka Pomáhejme příběhům vynesla více než milion korun na podporu rodin v těžkých životních situacích. Zaměstnanci T-Mobile navíc splnili 235 vánočních přání dětí ze znevýhodněného prostředí a osamělých seniorů. V závěru roku se prodejny T-Mobile opět staly sběrnými místy projektu Krabice od bot, který obdarovává děti v nouzi. Zároveň byla spuštěna sbírka Spolu proti předsudkům, jejímž cílem je vybrat milion korun na podporu obětí předsudečného násilí.
| T-Mobile
Projekt Střediska Teiresiás Masarykovy univerzity pomáhá sluchově postiženým. T-Mobile jej podpořil v rámci výzvy „Česko bez předsudků“

Projekt Střediska Teiresiás Masarykovy univerzity pomáhá sluchově postiženým. T-Mobile jej podpořil v rámci výzvy „Česko bez předsudků“

Lidé se sluchovým hendikepem, kterých jsou v české populaci statisíce, často bojují s předsudky. Nejen pro ně Středisko Teiresiás Masarykovy univerzity vytváří tzv. hybridní knihy. Jde o elektronický publikační formát, v němž jsou informace přístupné skutečně pro každého, a to i ve formě videa ve znakovém jazyce. Projekt podpořila i společnost T-Mobile v rámci grantové výzvy „Česko bez předsudků“, na které procesně spolupracovala Nadace VIA a organizace In IUSTITIA. Podpořená kniha poskytne primárně neslyšícím informace o předsudečném násilí a obraně proti němu v českém znakovém jazyce. Projekt má zároveň upozornit, že lidé se sluchovým postižením se o sebe dovedou postarat a žijí plnohodnotný život – stačí, když při tom nebudou muset čelit předsudkům a diskriminaci.
| T-Mobile
Marketingovou komunikaci T-Mobile nově řídí Michal Šlechta

Marketingovou komunikaci T-Mobile nově řídí Michal Šlechta

Novým ředitelem značky a marketingové komunikace operátora T-Mobile se od 2. prosince stává Michal Šlechta. Přichází po několikaletém působení ve společnosti Mattoni 1873, kde měl na starost marketingovou komunikaci v několika zemích. V T-Mobilu střídá prozatímní šéfku marketingu Ivu Menclovou, která v týmu nadále zůstává. Šlechta bude ve své pozici zodpovědný obchodnímu řediteli pro rezidentní zákazníky, Maximilianu Bellassaiovi.
| T-Mobile
T-Mobile dále naděluje: Vánoční kino, adventní kalendář s překvapením i podpora charitativních projektů

T-Mobile dále naděluje: Vánoční kino, adventní kalendář s překvapením i podpora charitativních projektů

T-Mobile odkrývá další část své bohaté vánoční nadílky. Ačkoli pestrá listopadová nabídka stále pokračuje, v prosinci dochází k dalšímu rozšíření a operátor všem svým zákazníkům zpestří čekání na Vánoce bohatým adventním kalendářem plným překvapení, speciálním Vánočním kinem nebo zvýhodněnými produkty, např. i telefony značky Xiaomi. Nabídka čeká i na firemní zákazníky a uživatele předplacených karet. A i letos operátor podpoří o Vánocích hned několik charitativních projektů a sbírek, včetně oblíbené Krabice od bot.
| T-Mobile
Takhle zní Evropa. Za pomoci AI vytvořil Deutsche Telekom skladbu z provozu mobilních sítí v celé skupině. Daty přispěl i český T-Mobile

Takhle zní Evropa. Za pomoci AI vytvořil Deutsche Telekom skladbu z provozu mobilních sítí v celé skupině. Daty přispěl i český T-Mobile

Praha, 25. listopadu 2024 – Deset evropských zemí, deset hlavních měst a jejich ikonických památek a přes 100 miliard aktivit v mobilních sítích v jedné melodii. Deutsche Telekom realizoval unikátní projekt, v němž za pomoci umělé inteligence převedl anonymizovaná data ze své sítě do hudební kompozice. Vstupními daty přispěl i český T-Mobile. Výsledkem je audiovizuální skladba Melody of Europe, která symbolicky propojuje Evropu podobně jako mobilní síť.
| T-Mobile
T-Mobile ve třetím čtvrtletí: otevřeno nové křídlo DC7, program Magenta Moments překročil milion zákazníků, spotřeba dat vzrostla meziročně o 28 %

T-Mobile ve třetím čtvrtletí: otevřeno nové křídlo DC7, program Magenta Moments překročil milion zákazníků, spotřeba dat vzrostla meziročně o 28 %

V Praze, 14. listopadu – I ve třetím čtvrtletí roku 2024 se operátor soustředil na vysokou kvalitu svých služeb a znovu ujistil mírně rostoucí bázi (+ 0,2 %) svých 6,5 milionů zákazníků, že je stabilním partnerem. Vývoj ve Q3 potvrdil trend stále stoupající spotřeby dat (meziročně + 28 %) a pokračujících investic do výstavby a modernizace sítě (pro rok 2024 4,9 mld), operátor investoval i do nového křídla datového centra DC7. Počet zákazníků MAGENTA TV vzrostl o 6,9 % na 279 000, počet uživatelů předplacených karet klesl o 7 %. Pokračuje mírný pokles tržeb – meziročně o 1,8 %, udržitelný přístup zajistil stabilní ziskovost s růstem 10 %.
| T-Mobile
T-Mobile ve vánoční kampani připomíná, že spojení začínají tam, kde končí bariéry

T-Mobile ve vánoční kampani připomíná, že spojení začínají tam, kde končí bariéry

Letošní vánoční kampaň společnosti T-Mobile inspiruje k překonávání pomyslných bariér. Pod názvem „Kde končí bariéry, začínají spojení“ připomíná, že navzdory rostoucí propojenosti díky technologiím žijí mnozí stále ve svých „sociálních bublinách“ a přijímají pouze ty, s nimiž sdílejí stejné názory a postoje. Vyzývá všechny, aby se snažili o vzájemné porozumění, více spolu komunikovali a hledali to, co mají společné i navzdory možným rozdílům. Podobně jako v minulých letech jde o mezinárodní kampaň mateřské společnosti Deutsche Telekom, zaměřenou na deset evropských zemí, kde operátor působí.
| T-Mobile
MAGENTA TV přichází s vylepšenou Videotékou, exkluzivně nabídne BBC Player i film Vlny

MAGENTA TV přichází s vylepšenou Videotékou, exkluzivně nabídne BBC Player i film Vlny

Digitální a satelitní MAGENTA TV od T-Mobilu přichází s novou Videotékou. Přináší podstatně rozšířenou obsahovou nabídku a řadu vylepšení, součástí bude i další exkluzivní obsah – přibude služba BBC Player i rozhovory DVTV. Zásadní novinkou je pak uvedení oceňovaného filmu Vlny, který se na MAGENTA TV dostane exkluzivně 18. listopadu 2024. Nová Videotéka bude spuštěna 4. listopadu a je v ceně nových tarifů MAGENTA TV Plus.
| T-Mobile