Prima··3 min

Media Club vládne nad komerční konkurencí, stanice Prima v prime time roste. V srpnu se dařilo i Prima LOVE a Prima MAX

Prima

Prima

Skupina Prima provozuje v České republice vysílání devíti volně šířených televizních stanic. Hlavní z nich je plnoformátová TV Prima pro celou rodinu, jejíž obsah zrcadlí kanál s posunutým programem o jednu hodinu Prima +1. Na mladší muže se orientuje stanice Prima COOL, další je Prima LOVE, zaměřená na odpočinkové pořady převážně pro ženy. V portfoliu skupiny nechybí ani dokumentární kanál Prima ZOOM a filmový kanál Prima MAX, na detektivní a kriminální pořady se pak zaměřuje Prima KRIMI. V roce 2020 přibyl do rodiny Prima zpravodajský kanál CNN Prima NEWS. V roce 2021 došlo ke spuštění nového kanálu Prima STAR, který přináší pořady vlastní tvorby.

Tisková zpráva

Skupina Prima dál vládne cílové skupině 15+. Za období leden–srpen si drží prvenství mezi komerční konkurencí. Media Club vede v prime time u cílové skupiny 15+, v celodenním vysílání boduje jak u 15+, tak 18–69. Z malých tematických kanálů si nejvíce polepšily Prima LOVE a Prima MAX.

Media Club kraloval nad komerční konkurencí v celodenním vysílání v obou sledovaných cílových skupinách 15+ a 18–69 a v cílové skupině 15+ zvítězil také v prime time. Celodenní share za srpen 2024 dosáhl 34,28 % v CS 15+ a 33,01 % v CS 18–69. Prime time share činil 32,02 % v CS 15+ a 31,23 % v CS 18–69.

Průměrný celodenní share skupiny Prima dosáhl v srpnu na 25,93 % u diváků 15+ a 24,97 % v cílové skupině 18–69. V cílové skupině 15+ si skupina Prima za období leden–srpen 2024 připisuje prvenství mezi komerční konkurencí. Prime time share v srpnu dosáhl na hodnotu 25,26 % v CS 15+ a 24,64 % v CS 18–69.

Stanice Prima zůstává meziročně v celodenním vysílání stabilní v cílové skupině 15+ i 18–69. V prime time v obou sledovaných cílových skupinách narostla. V srpnu byly nejsledovanější pořady vlastní tvorby. Na prvních pozicích se drží rodinný seriál ZOO a jeho nové epizody, následuje ho premiérový díl druhé série kriminálky Dvojka na zabití se Sarou Sandevou a Jakubem Prachařem, repríza Poldy IV Davida Matáska a úvodní díl druhé řady seriálu Duch.

Mezi malými tematickými kanály nejvíce meziročně posilovaly Prima LOVE a Prima MAX. Pro Prima LOVE byl srpen v celodenním vysílání (share 2,56 %) druhým nejlepším letošním měsícem, v prime time dokonce nejlepším letošním měsícem. Nejsledovanějším pořadem Prima LOVE bylo Osudové léto v Bavorsku. Tento romantický film si vybralo 19. srpna 108 000 diváků při share 3,60 %. Na Prima MAX zvítězil v srpnu film Top Gun: Maverick, který si 31. srpna naladilo 162 000 diváků při share 6,19 %. Na Prima COOL nejvíce zabodoval film Top Gun, 24. srpna si ho pustilo 125 000 diváků při share 5,05 %. Na Prima KRIMI vládly Stíny smrti. 4. srpna se staly číslem jedna pro 115 000 diváků při share 5,83 %. Na Prima ZOOM dosáhl nejvyšší sledovanosti pořad Vetřelci dávnověku, 23. srpna byl volbou pro 68 000 diváků při share 5,53 %. Na CNN Prima NEWS patřila mezi nadprůměrné pořady Partie Terezie Tománkové (2. část) z 25. srpna, která oslovila 204 000 diváků a připsala si share 13,91 %. Bodovaly i HLAVNÍ ZPRÁVY 5. srpna, kdy si je zapnulo 117 000 diváků při share 4,78 %.

Zdroj: ATO-Nielsen, CS 15+ pokud není uvedeno jinak, za srpen 2024.

Zdroj: www.skupinaprima.cz

Další články

Další články od Prima

Novým vedoucím zahraniční redakce CNN Prima NEWS bude František Lavička

Novým vedoucím zahraniční redakce CNN Prima NEWS bude František Lavička

Zahraniční redakci CNN Prima NEWS povede od ledna 2025 František Lavička. Dosavadní editor zahraniční redakce vystřídá Matyáše Zrna, který odchází do vedení redakce serveru Aktuálně.cz. František Lavička působí v CNN Prima NEWS déle než tři roky a v posledních měsících se mimo jiné intenzivně podílel na přípravách náročných speciálů k americkým prezidentským volbám, které slavily divácký úspěch.
| Prima
Září a říjen přinesly webům a pořadům ze skupiny CAR PR MEDIA zajímavá čísla

Září a říjen přinesly webům a pořadům ze skupiny CAR PR MEDIA zajímavá čísla

Na podzim se extrémně dařilo oběma televizním pořadům CAR PR MEDIA – Autosalonu a Fotrovi na tripu.
| Prima
CNN Prima NEWS byla nejsledovanější zpravodajskou televizí během klíčových momentů sčítání amerických voleb

CNN Prima NEWS byla nejsledovanější zpravodajskou televizí během klíčových momentů sčítání amerických voleb

Americké prezidentské volby znají svého vítěze. Na další čtyři roky ovládne Bílý dům Donald Trump, který přesvědčivě porazil Kamalu Harrisovou. CNN Prima NEWS svým mimořádně komplexním speciálem opět dokázala, že je přední platformou pro sledování voleb. Během klíčových momentů amerických voleb, kdy se uzavíraly volební místnosti ve většině států, byla CNN Prima NEWS nejsledovanější zpravodajskou televizí v Česku. V čase mezi jednou a pátou hodinou ráno dosáhl share přes 12 % v cílové skupině 15+ a v nejsledovanějších chvílích překonal dokonce 18 %. Celkově multiplatforma CNN Prima NEWS během Americké volební noci zasáhla bezmála 1 500 000 lidí.
| Prima
Media Club i v říjnu vítězem. Skupina Prima je jedničkou od začátku roku. Prima SHOW zažila svůj nejlepší letošní měsíc.

Media Club i v říjnu vítězem. Skupina Prima je jedničkou od začátku roku. Prima SHOW zažila svůj nejlepší letošní měsíc.

Skupina Prima i nadále vítězí v cílové skupině 15+. Za období leden–říjen zůstává na první pozici mezi komerční konkurencí. Mediální zastupitelství Media Club vede v prime time u cílové skupiny 15+, v celodenním vysílání u cílových skupin 15+ i 18–69. Z malých stanic meziročně narostla CNN Prima NEWS, Prima MAX, Prima ZOOM a Prima SHOW. Pro tu byl říjen nejlepším letošním měsícem.
| Prima
Po Kamarádech vítězí i další novinka Primy. Hrdina ovládl televizní obrazovky

Po Kamarádech vítězí i další novinka Primy. Hrdina ovládl televizní obrazovky

Další novinka a další vítězství pro televizi Prima. Po Kamarádech u diváků zabodoval i krimi seriál Hrdina s Janem Nedbalem v hlavní roli. Středeční večer zcela ovládl, porazil tak svoji konkurenci v cílové skupině 15+ i 18–69 a obsadil první příčku mezi nezpravodajskými pořady. První díl sledovalo 767 000 diváků starších patnácti let při sharu 23,28 % a 22,46 % ve strategické cílové skupině 18–69.
| Prima
Kamarádi se stali vítězem úterního večera

Kamarádi se stali vítězem úterního večera

Skupina Prima včera odstartovala nový rodinný seriál Kamarádi. S přehledem porazil svoji komerční konkurenci v cílové skupině 15+ i 18–69 a obsadil první příčku mezi nezpravodajskými pořady. První díl si nenechalo ujít 832 000 diváků starších patnácti let při sharu 24,93 % a 24,07 % ve strategické cílové skupině 18–69.
| Prima
Media Club rozšiřuje své portfolio o Rádio Čas, Rádio Čas Rock a PENNY live

Media Club rozšiřuje své portfolio o Rádio Čas, Rádio Čas Rock a PENNY live

Obchodní zastupitelství Media Club přidává do svého portfolia hned tři nové rozhlasové značky. Od ledna 2025 bude Media Club zastupovat Rádio Čas a Rádio Čas Rock ze skupiny Pohoda Media, které patří mezi nejposlouchanější rádia na severní Moravě. Nově také navazuje spolupráci s instore rádiem Penny live, které je vysíláno ve všech 420 prodejnách po celé České republice a týdně osloví až 3,3 milionu zákazníků.
| Prima
Hravé proměny pod taktovkou projektu Prima SVĚT: Čekárna dětské chirurgie na Bulovce má zbrusu nový kabát

Hravé proměny pod taktovkou projektu Prima SVĚT: Čekárna dětské chirurgie na Bulovce má zbrusu nový kabát

Skupina Prima realizuje pod taktovkou značky Prima SVĚT ročně několik projektů, které mají za cíl zútulnit nebo obnovit prostory pro společné setkávání. Mezi naučnými stezkami nebo hřišti jsou to každoročně také nemocnice a dětská oddělení, kde vznikají nová, přátelská místa, která pomáhají malým pacientům se alespoň částečně odreagovat. Jedním takovým počinem je i rekonstrukce Oddělení dětské chirurgie a traumatologie FN Bulovka, které dostalo zbrusu nový hravý kabát v podobě džungle pestrých barev a zvířátek, doplněný knihovnou, hračkami i pohodlným sezením. Malí pacienti si navíc mohou zkrátit dlouhé chvíle v prostorách čekárny sledováním oblíbených pohádek na prima+.
| Prima
Soukromé rozhlasové stanice spouštějí kampaň "dopisposlanci.cz" proti navýšení rozhlasových poplatků

Soukromé rozhlasové stanice spouštějí kampaň "dopisposlanci.cz" proti navýšení rozhlasových poplatků

Dnes spouštějí soukromé rozhlasové stanice v České republice kampaň dopisposlanci.cz, jejímž cílem je vyzvat občany, aby napsali poslancům a senátorům a vyjádřili svůj nesouhlas s projednávanou mediální novelou, která má navýšit rozhlasové poplatky pro Český rozhlas.
| Prima
Nový rodinný seriál Kamarádi s podtitulem Přátelství je někdy víc než láska přichází na Primu

Nový rodinný seriál Kamarádi s podtitulem Přátelství je někdy víc než láska přichází na Primu

Skupina Prima uvádí nový rodinný seriál Kamarádi, který divákům nabídne příběh o síle přátelství, osobním růstu a snaze navrátit život do rodné vsi. Pořad se začne vysílat v úterý 22. října a diváci se na něj mohou těšit každé úterý a čtvrtek.
| Prima