Prima··4 min

Media Club i v září jedničkou mezi komerční konkurencí, stanice Prima u mladých zabodovala se Zrádci. CNN Prima NEWS zažila svůj nejúspěšnější měsíc.

Prima

Prima

Skupina Prima provozuje v České republice vysílání devíti volně šířených televizních stanic. Hlavní z nich je plnoformátová TV Prima pro celou rodinu, jejíž obsah zrcadlí kanál s posunutým programem o jednu hodinu Prima +1. Na mladší muže se orientuje stanice Prima COOL, další je Prima LOVE, zaměřená na odpočinkové pořady převážně pro ženy. V portfoliu skupiny nechybí ani dokumentární kanál Prima ZOOM a filmový kanál Prima MAX, na detektivní a kriminální pořady se pak zaměřuje Prima KRIMI. V roce 2020 přibyl do rodiny Prima zpravodajský kanál CNN Prima NEWS. V roce 2021 došlo ke spuštění nového kanálu Prima STAR, který přináší pořady vlastní tvorby.

Tisková zpráva

Skupina Prima dál vládne cílové skupině 15+. Za období leden–září si drží prvenství mezi komerční konkurencí. Mediální zastupitelství Media Club i nadále boduje v prime time u cílové skupiny 15+, v celodenním vysílání u cílových skupin 15+ i 18–69. Pro CNN Prima News bylo září nejlepším měsícem od začátku vysílání stanice, dosáhla na share 2,49 % v CS 15+ a zasáhla přes 8 000 000 lidí. Mezi malými tematickými kanály si nejvíce polepšily Prima LOVE a Prima MAX.

Media Club je stále jedničkou mezi komerční konkurencí v celodenním vysílání v obou sledovaných cílových skupinách 15+ a 18–69 a v cílové skupině 15+ zvítězil také v prime time. Celodenní share za září 2024 vyšplhal na 35,19 % v CS 15+ a 33,43 % v CS 18–69. Prime time share měl hodnotu 32,56 % v CS 15+ a 31,51 % v CS 18–69.

Skupina Prima stále drží prvenství za období leden–září 2024 mezi komerční konkurencí v cílové skupině 15+. Průměrný share od začátku roku dosahuje 27,03 %. Celodenní share v září činil 27,45 % v CS 15+ a 25,85 % v CS 18–69. Prime time share se v září zastavil na hodnotě 25,97 % v CS 15+ a 25,04 % v CS 18–69.

Stanice Prima v září uspěla s pořady vlastní tvorby. Na čele byly premiérové díly oblíbené seriálové stálice ZOO, detektivní hra Zrádci a nové seriály Duch II a Dvojka na zabití 2. Zrádci byli v září nejsledovanějším pořadem u mladých diváků: v CS 15–40 let je průměrně sledovalo 173 000 diváků při sharu 30,32 %. U diváků CS 15+ byli Zrádci nejsledovanějším zábavným pořadem: průměrně je sledovalo 575 000 diváků při sharu 14,84 %.

CNN Prima NEWS má za sebou divácky nejúspěšnější měsíc od spuštění multiplatformy. Ta v září oslovila více než 8 000 000 lidí. Velmi se dařilo televizní stanici CNN Prima NEWS, která dosáhla zatím historicky nejvyššího měsíčního sharu 2,49 % v CS 15+. Zvýšený zájem o rychlé a kvalitní zpravodajství způsobený volbami a povodněmi se projevil i na webu CNNPrima.cz, který se umístil v TOP 5 nejsledovanějších zpravodajských serverů v Česku s víc než třemi miliony reálných uživatelů, 31 000 000 zobrazení stránek a 15 000 000 zhlédnutých videí. Diváci si v září na CNN Prima NEWS nenechali ujít zejména krajské předvolební debaty, finální superdebatní večer a víkendové speciální vysílání ke sčítání voleb. To poslední zářijový víkend zasáhlo 1 300 000 diváků v CS 15+. Velký divácký zájem zaznamenaly i speciály a relace věnované povodním, které tým CNN Prima NEWS pokrýval s maximálním nasazením. Vysokou kvalitu povodňového zpravodajství potvrdil i průzkum agentury STEM/MARK, podle kterého vyšla CNN Prima NEWS spolu s ČT24 nejlépe ze všech hodnocených médií a s vyrovnaným hodnocením. Televizní zpravodajství u diváků a uživatelů internetu překonalo weby i sociální sítě, a jak uvedl STEM/MARK, potvrdilo svou dominantní roli v informování obyvatel.

Úspěšný měsíc za sebou mají i Prima LOVE a Prima MAX, které meziročně posílily. Pro Prima MAX bylo v prime time září nejúspěšnějším měsícem letošního roku. V prime time zaznamenala share 2,60 %. Jejím nejsledovanějším pořadem byl film Ženy v běhu, který 20. září přitáhl k obrazovkám 188 000 diváků při sharu 6,56 %. Na Prima LOVE nejvíce zabodovalo Osudové léto v Paříži. 2. září se stalo volbou pro 97 000 diváků při sharu 3,09 %. Na Prima COOL si nejvíce diváků získala série Rambo. Díl vysílaný 8. září sledovalo 164 000 diváků při sharu 4,72 %. Na Prima KRIMI vládla McDonaldová a Dodds: Svatební horečka, 14. září s nimi trávilo 125 000 diváků při sharu 3,64 %. Na Prima ZOOM dosáhl nejvyšší sledovanosti pořad Jak nacisté prohráli válku, který si 12. září nenechalo ujít 76 000 diváků při sharu 2,67 %.

Zdroj: NetMonitor – SPIR – Gemius; ATO – Nielsen Admosphere, živě + TS0-3 TV, podmínka reache 3 min. souvisle, Instagram, Facebook, září 2024. Celkový zásah v populaci 10+ spočten podle E. J. Sainsburyho (TV, online, social)

Zdroj: www.skupinaprima.cz

Další články

Další články od Prima

Novým vedoucím zahraniční redakce CNN Prima NEWS bude František Lavička

Novým vedoucím zahraniční redakce CNN Prima NEWS bude František Lavička

Zahraniční redakci CNN Prima NEWS povede od ledna 2025 František Lavička. Dosavadní editor zahraniční redakce vystřídá Matyáše Zrna, který odchází do vedení redakce serveru Aktuálně.cz. František Lavička působí v CNN Prima NEWS déle než tři roky a v posledních měsících se mimo jiné intenzivně podílel na přípravách náročných speciálů k americkým prezidentským volbám, které slavily divácký úspěch.
| Prima
Září a říjen přinesly webům a pořadům ze skupiny CAR PR MEDIA zajímavá čísla

Září a říjen přinesly webům a pořadům ze skupiny CAR PR MEDIA zajímavá čísla

Na podzim se extrémně dařilo oběma televizním pořadům CAR PR MEDIA – Autosalonu a Fotrovi na tripu.
| Prima
CNN Prima NEWS byla nejsledovanější zpravodajskou televizí během klíčových momentů sčítání amerických voleb

CNN Prima NEWS byla nejsledovanější zpravodajskou televizí během klíčových momentů sčítání amerických voleb

Americké prezidentské volby znají svého vítěze. Na další čtyři roky ovládne Bílý dům Donald Trump, který přesvědčivě porazil Kamalu Harrisovou. CNN Prima NEWS svým mimořádně komplexním speciálem opět dokázala, že je přední platformou pro sledování voleb. Během klíčových momentů amerických voleb, kdy se uzavíraly volební místnosti ve většině států, byla CNN Prima NEWS nejsledovanější zpravodajskou televizí v Česku. V čase mezi jednou a pátou hodinou ráno dosáhl share přes 12 % v cílové skupině 15+ a v nejsledovanějších chvílích překonal dokonce 18 %. Celkově multiplatforma CNN Prima NEWS během Americké volební noci zasáhla bezmála 1 500 000 lidí.
| Prima
Media Club i v říjnu vítězem. Skupina Prima je jedničkou od začátku roku. Prima SHOW zažila svůj nejlepší letošní měsíc.

Media Club i v říjnu vítězem. Skupina Prima je jedničkou od začátku roku. Prima SHOW zažila svůj nejlepší letošní měsíc.

Skupina Prima i nadále vítězí v cílové skupině 15+. Za období leden–říjen zůstává na první pozici mezi komerční konkurencí. Mediální zastupitelství Media Club vede v prime time u cílové skupiny 15+, v celodenním vysílání u cílových skupin 15+ i 18–69. Z malých stanic meziročně narostla CNN Prima NEWS, Prima MAX, Prima ZOOM a Prima SHOW. Pro tu byl říjen nejlepším letošním měsícem.
| Prima
Po Kamarádech vítězí i další novinka Primy. Hrdina ovládl televizní obrazovky

Po Kamarádech vítězí i další novinka Primy. Hrdina ovládl televizní obrazovky

Další novinka a další vítězství pro televizi Prima. Po Kamarádech u diváků zabodoval i krimi seriál Hrdina s Janem Nedbalem v hlavní roli. Středeční večer zcela ovládl, porazil tak svoji konkurenci v cílové skupině 15+ i 18–69 a obsadil první příčku mezi nezpravodajskými pořady. První díl sledovalo 767 000 diváků starších patnácti let při sharu 23,28 % a 22,46 % ve strategické cílové skupině 18–69.
| Prima
Kamarádi se stali vítězem úterního večera

Kamarádi se stali vítězem úterního večera

Skupina Prima včera odstartovala nový rodinný seriál Kamarádi. S přehledem porazil svoji komerční konkurenci v cílové skupině 15+ i 18–69 a obsadil první příčku mezi nezpravodajskými pořady. První díl si nenechalo ujít 832 000 diváků starších patnácti let při sharu 24,93 % a 24,07 % ve strategické cílové skupině 18–69.
| Prima
Media Club rozšiřuje své portfolio o Rádio Čas, Rádio Čas Rock a PENNY live

Media Club rozšiřuje své portfolio o Rádio Čas, Rádio Čas Rock a PENNY live

Obchodní zastupitelství Media Club přidává do svého portfolia hned tři nové rozhlasové značky. Od ledna 2025 bude Media Club zastupovat Rádio Čas a Rádio Čas Rock ze skupiny Pohoda Media, které patří mezi nejposlouchanější rádia na severní Moravě. Nově také navazuje spolupráci s instore rádiem Penny live, které je vysíláno ve všech 420 prodejnách po celé České republice a týdně osloví až 3,3 milionu zákazníků.
| Prima
Hravé proměny pod taktovkou projektu Prima SVĚT: Čekárna dětské chirurgie na Bulovce má zbrusu nový kabát

Hravé proměny pod taktovkou projektu Prima SVĚT: Čekárna dětské chirurgie na Bulovce má zbrusu nový kabát

Skupina Prima realizuje pod taktovkou značky Prima SVĚT ročně několik projektů, které mají za cíl zútulnit nebo obnovit prostory pro společné setkávání. Mezi naučnými stezkami nebo hřišti jsou to každoročně také nemocnice a dětská oddělení, kde vznikají nová, přátelská místa, která pomáhají malým pacientům se alespoň částečně odreagovat. Jedním takovým počinem je i rekonstrukce Oddělení dětské chirurgie a traumatologie FN Bulovka, které dostalo zbrusu nový hravý kabát v podobě džungle pestrých barev a zvířátek, doplněný knihovnou, hračkami i pohodlným sezením. Malí pacienti si navíc mohou zkrátit dlouhé chvíle v prostorách čekárny sledováním oblíbených pohádek na prima+.
| Prima
Soukromé rozhlasové stanice spouštějí kampaň "dopisposlanci.cz" proti navýšení rozhlasových poplatků

Soukromé rozhlasové stanice spouštějí kampaň "dopisposlanci.cz" proti navýšení rozhlasových poplatků

Dnes spouštějí soukromé rozhlasové stanice v České republice kampaň dopisposlanci.cz, jejímž cílem je vyzvat občany, aby napsali poslancům a senátorům a vyjádřili svůj nesouhlas s projednávanou mediální novelou, která má navýšit rozhlasové poplatky pro Český rozhlas.
| Prima
Nový rodinný seriál Kamarádi s podtitulem Přátelství je někdy víc než láska přichází na Primu

Nový rodinný seriál Kamarádi s podtitulem Přátelství je někdy víc než láska přichází na Primu

Skupina Prima uvádí nový rodinný seriál Kamarádi, který divákům nabídne příběh o síle přátelství, osobním růstu a snaze navrátit život do rodné vsi. Pořad se začne vysílat v úterý 22. října a diváci se na něj mohou těšit každé úterý a čtvrtek.
| Prima