Od června dochází ke vzájemné spolupráci dvou největších hráčů na trhu spotřebitelských úvěrů a internetového obchodování. Cílem je zajistit zákazníkům co nejvíce benefitů. Obě společnosti mají totiž zákaznickou spokojenost na prvním místě. Jejich technologická řešení přinášejí zákazníkům rychlé a jednoduché nakupování. Nákup a doručení zboží od Alza.cz a vyřízení úvěru u Home Creditu je otázkou několika minut. Dalším velkým přínosem je, že zákazníci Alzy nyní mají možnost vyzvednout si objednávku na splátky i prostřednictvím AlzaBoxů, tedy v nejrozsáhlejší síti výdejních schránek.
„Alza.cz kromě rozšiřování nabídky zboží včetně vlastních privátních značek a budování největší sítě výdejních AlzaBoxů, vylepšuje své finanční služby, aby i nadále byla spolehlivým a bezpečným partnerem pro nákupy na splátky. Díky této vzájemné spolupráci tak budeme zákazníkům schopni nabídnout ještě nižší roční procentní sazby u vybraných úvěrů,“ uvádí Petra Janovská, ředitelka služeb Alza.cz.
„Tak jako je pro většinu zákazníků první volbou Alza.cz při nákupu nejenom elektrospotřebičů, stejně tak je Home Credit první volbou při výběru splátkového prodeje, proto věříme, že vzájemná spolupráce bude mít pro naše klienty přidanou hodnotu,“ říká obchodní ředitel Home Creditu ČR a SR Marek Tomčík.
Obě společnosti mají podobnou filozofii směrem k zákazníkům zvyklým na prvotřídní servis. A právě těm přinese nová spolupráce ještě větší pohodlí. Celý proces nákupu má být co nejjednodušší, od výběru zboží až po nové možnosti, jak si rozložit platbu v čase.
Nákup na Alza.cz je velmi jednoduchý a rychlý, zákazník si často může zboží vyzvednout do několika hodin od objednání, a to v podstatě kdekoliv díky široké nabídce AlzaBoxů. Zákazník Home Creditu zase může mít díky inovativnímu online procesu do několika minut schválenou půjčku nebo nákup na splátky. Opakovaný nákup na splátky vyřídí doslova na pár kliknutí. Nově je pro zákazníka nejdůležitější, že si může sjednat splátku přímo na e-shopu Alza.cz a může tak ocenit rychlost sjednání a flexibilitu při financování, včetně možnosti předčasného uhrazení splátek. Obě společnosti také jednoduše komunikují se svými klienty pomocí mobilních aplikací a jejich zákazníci jsou zvyklí na aktivní komunikaci ze strany obchodníka i poskytovatele úvěrů. Ať už jde o vyzvednutí zboží nebo připomenutí termínu pravidelné splátky.
„V prvním čtvrtletí letošního roku jsme zaznamenali 42% meziroční nárůst nákupu na splátky u Home Creditu, nejoblíbenějším zbožím, které u nás lidé kupují na splátky, jsou dlouhodobě mobilní telefony, dále je to jak bílá, tak černá elektronika a také nábytek. Nově se na předních příčkách objevuje klimatizace, její prodeje stále rostou. Trendem je, že se zvyšuje průměrná výše nákupu, který si lidé pořizují na splátky,“ popisuje Marek Tomčík z Home Creditu.
„Z našich dat vyplývá, že financování na splátky je oblíbenou formou placení. Obvyklá výše útraty za jednu objednávku, kterou zákazníci touto cestu uhradí, je 18 500 Kč. Nejčastěji ji využívají při nákupu televizí, elektroniky, PC sestav, bílého elektra a herních konzolí,“ vysvětluje Petra Janovská z Alza.cz a dodává: “Díky snadnému vyřízení splátkového prodeje kompletně online už navíc zákazníci nemusí ztrácet čas osobní návštěvou kamenných prodejen a nově si mohou objednávku na splátky vyzvednout také v některém z našich 1370 AlzaBoxů.”
Pro společnost Home Creditu je digitalizace a zavádění technologických novinek prioritou. Virtuální kartu začala nabízet už v roce 2020, s dvoufaktorovým ověřováním plateb přišla ještě před platností směrnice EU, placení pomocí mobilních zařízení spustila v roce 2020 a používání mobilní aplikace ke správě financí je samozřejmostí už několik let. U některých půjček začala nabízet i identifikaci pomocí BankID, o konsolidace je možné požádat online od loňského roku. Nakupování na splátky umožňuje už ve stovkách e-shopů a od června také na Alza.cz, jedničce v internetovém nakupování.
O nás:
Alza.cz je leaderem a udavatelem trendů na poli středoevropské e-commerce. Společnost je založena na inovacích, neustálém růstu a především prozákaznickém přístupu. To se odráží i v ultimátním cíli a misi společnosti: "Tvoříme svět, kde každý může prožít radost z nákupu myšlenkou a doručení teleportem".
Alza.cz už nezaujímá přední příčku jen v prodeji elektroniky, ale stojí také za širokým sortimentem privátních značek, který sahá od elektroniky přes domácí potřeby až po kávu. A to s bezkonkurenčním poměrem ceny a kvality. Nabízí také možnost doručení zásilek do AlzaBoxů. Jedná se o nejširší síť výdejních schránek, jež jsou otevřené i třetím stranám. V roce 2022 pak Alza.cz spustila revoluční službu "Do půlnoci objednáš, ráno v AlzaBoxu máš", kterou postupně rozšiřuje na všechny trhy, kde působí. Objednávky vytvořené do půlnoci dodává do AlzaBoxů hned druhý den ráno. Navíc s unikátním členským programem AlzaPlus+ poskytuje zákazníkům doručení zdarma.
Zdroj: www.alza.cz