dm··4 min

Giving Friday i Sbírka potravin byly letos v dm rekordní. Společnost věnovala potřebným 3 miliony korun a 44 tun zboží

Listopad ve znamení dobrých skutků

Listopad se ve společnosti dm drogerie markt tradičně nesl ve znamení dobročinnosti. V rámci letošní aktivity Giving Friday věnuje společnost 3 miliony korun na podporu dětí rodičů samoživitelů. Celkově tak za všechny tři ročníky dobročinné akce darovala dm 6,7 milionu korun. Síť drogerií se také zapojila do celonárodní potravinové sbírky a letos vybrala přes 32 tun drogistického zboží a 11 tun potravin.

gf

Pět procent obratu z Giving Friday poputuje organizaci Fandi mámám

Pomoc místo slev, to je motto Giving Friday. V minulých letech se dobročinná aktivita, jež má být kontrastem ke slevovému šílenství Black Friday, setkala s velkým zájmem ze strany zákazníků a ani tento ročník nebyl výjimkou. Giving Friday se letos uzavírá rekordními čísly. Pět procent z obratu společnosti dm drogerie markt v den konání aktivity, tedy 27. listopadu, věnuje organizaci Fandi mámám, která podporuje děti rodičů samoživitelů. Letos to odpovídá 2,2 milionu korun. „Získanou částku jsme se s ohledem k současné situaci, která je náročná pro mnoho lidí, zvláště pak pro samoživitele, rozhodli navýšit. Celkem tak dm na podporu dětí rodičů samoživitelů věnuje 3 miliony korun,“ říká Jiří Peroutka, manažer komunikace společnosti dm drogerie markt. „Jsme vděční svým zákazníkům, že ani tato nelehká doba jim nebere chuť pomáhat,“ dodává.

Aktivita Giving Friday se v dm letos konala již třetím rokem. V roce 2018 darovala dm organizacím podporujícím děti a mládež ve smysluplném trávení volného času částku 1,7 milionu korun. Loni rozdělila 2 miliony korun mezi 70 domovů a institucí pro seniory v rámci projektu na podporu mezigeneračního propojení dětí a seniorů.

Sbírka potravin v dm vynesla téměř 44 tun zboží

Do každoroční Sbírky potravin se dm drogerie markt letos zapojila podruhé. Navázala na svoji předchozí participaci v Národní potravinové sbírce, jíž se zúčastnila celkem čtyřikrát. V období konání sbírky, tedy od 21. do 26. listopadu, se zákazníci mohli zapojit jednoduše tím, že ke svému nákupu přiložili trvanlivé potraviny či drogistické zboží, které následně po zaplacení odevzdali dobrovolníkům u pokladen. „Dle informací České federace potravinových bank se díky štědrosti dárců v letošním roce vybralo neuvěřitelných 44 tun potravin a drogerie. Z toho v den konání celorepublikové akce, tedy 21. listopadu, přispěli zákazníci drogerií dm více než 5 tunami potravin, drogistického zboží věnovali dokonce přes 11 tun,“ vysvětluje Peroutka. „Z důvodu nařízeného omezení počtu osob na prodejně jsme v dm sbírku prodloužili, abychom umožnili se zapojit všem, kteří chtěli přispět. V období od 23. do 26. listopadu se tak vybralo dalších 6 tun potravin a 21,12 tuny drogerie, které putovaly potravinovým bankám,“ uzavírá.

Sbírka potravin je organizována v jednotlivých krajích regionálními potravinovými bankami a Českou federací potravinových bank ve spolupráci se Svazem obchodu a cestovního ruchu a Asociací společenské odpovědnost. Partnery sbírky jsou dále Charita Česká republika, Armáda spásy, nezisková organizace NADĚJE a Slezská diakonie.

Více informací o projektu naleznete na webu www.fandimamam.cz nebo na facebookovém profilu Fandi mámám.

Zdroj: www.dm.cz

Zadavatel
dm

dm

Společnost dm drogerie markt s.r.o. je jedničkou na českém drogistickém trhu. Ve střední a jihovýchodní Evropě patří dm k největším drogistickým řetězcům. První prodejna mateřské společnosti dm Rakousko byla otevřena v roce 1976 v Linci. V České republice se první dm objevila roku 1993 v Českých Budějovicích. Dnes má dm Česká republika 246 prodejen po celé zemi a její centrála sídlí v Českých Budějovicích. Jednatelkami dm drogerie markt s.r.o. jsou paní Martina Horká a paní Markéta Kajabová.

Další články od dm

Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun
dm

Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun

Menstruační potřeby v hodnotě jeden milion korun daruje společnost dm organizacím pro boj s menstruační chudobou. V České republice je velká skupina žen, pro které jsou tyto potřeby drahé, a každý měsíc vyhlíží blížící se menstruaci s obavami. Podle dm by žádná žena neměla čelit tomu, že ji menstruace vyčlení z běžného života nebo donutí používat nehygienické alternativy.
Kampaň na podporu zdraví žen: dm představuje mezinárodní průzkum o menstruaci
dm

Kampaň na podporu zdraví žen: dm představuje mezinárodní průzkum o menstruaci

Symbolicky na Mezinárodní den menstruace, který připadá na 28. května, startuje nová kampaň dm na podporu ženského zdraví. Společnost dm si k této příležitosti nechala zpracovat rozsáhlý mezinárodní průzkum o ženském zdraví a menstruaci, který ukázal, že pro spoustu žen je obtížné o těchto tématech mluvit, přičemž naprosté většině z nich menstruace přináší stres, bolest a další nepříjemné pocity. Pro třetinu oslovených žen je navíc finanční zátěží. V následujícím období se proto dm zaměří na fyzické, duševní a emocionální zdraví žen s cílem zbavit menstruaci a její projevy nálepky tabuizovaného tématu.
Společnost dm posiluje logistickou síť. Otevřela velkoobjemový sklad v Ostředku
dm

Společnost dm posiluje logistickou síť. Otevřela velkoobjemový sklad v Ostředku

Společnost dm otevřela nový velkoobjemový sklad v Ostředku o rozloze 21 tisíc metrů čtverečních. Přesunula sem produkty z dosavadního skladu v Divišově, který už kapacitně přestával stačit. Nové distribuční centrum vzniklo v areálu Prologis Park Prague D1 Ostředek.
Společnost dm investuje do kvality rozvoje organizace i spolupracovníků. Zřizuje novou pozici ve všech svých prodejnách
dm

Společnost dm investuje do kvality rozvoje organizace i spolupracovníků. Zřizuje novou pozici ve všech svých prodejnách

Společnost dm změní od června 2024 strukturu pozic ve všech prodejnách dm v Česku. Pro zlepšení produktivity práce a zajištění hladkého chodu jednotlivých směn nově zavede pozici zástupce/zástupkyně vedoucí/ho prodejny. Změna se dotkne všech 256 českých prodejen dm.
3 otázky pro vizážistku k jarním trendům v líčení
dm

3 otázky pro vizážistku k jarním trendům v líčení

Jako podklad líčení volíme hydratační a rozjasňující krémy se SPF faktorem. Letošnímu roku vládne rozjasněný odlehčený vzhled, ke kterému vám pomůžou BB krémy a podkladové báze ve formě tintů a lehkých make-upů. Korektor používáme na lokální projasnění technikami vytvářejícími lifting. Trendy jsou stále krémové kontury a tvářenky. Lehké textury produktů ocení zejména zralá pleť, kde obzvlášť platí pravidlo méně je více.
Příroda jako nekonečný zdroj inspirace. V jarní kampani Beauty chce dm motivovat k pozitivním změnám
dm

Příroda jako nekonečný zdroj inspirace. V jarní kampani Beauty chce dm motivovat k pozitivním změnám

Společnost dm nechává v nové jarní kampani Beauty rozkvést fantazii. Kampaň se inspiruje přírodou a přináší barvy a nové nápady, které pomáhají vystoupit z každodenní šedi a stereotypu. Kromě dekorativní kosmetiky se zaměří na sortiment péče o pleť a pokožku, produkty se SPF i péči o vlasy. Součástí kampaně je výzva dm beauty challenge, ve které budou talentovaní make-up artisté soutěžit v napínavých duelech.
Druhý život použitých obalových fólií z prodejen dm: Česká firma z nich vyrábí pytle na odpad
dm

Druhý život použitých obalových fólií z prodejen dm: Česká firma z nich vyrábí pytle na odpad

Obalové fólie používané při přepravě zboží do prodejen společnosti dm drogerie markt nacházejí nové využití. Česká firma MATEO PACKING s.r.o je vykupuje jako sběrnou surovinu a vyrábí z nich pytle na odpadky. Tuto novinku z recyklovaného materiálu si pak mohou zákazníci koupit v prodejnách dm.
Společnost dm varuje před podvodnými nabídkami brigád
dm

Společnost dm varuje před podvodnými nabídkami brigád

Na sociálních sítích se objevují podvodné nabídky brigád pro společnost dm drogerie markt. Nejčastěji se jedná o roznos letáků nebo kompletaci obálek. Poznáte je zejména podle požadavků na elektronické zaslání kopie osobních dokladů a následné potvrzení elektronické platby.
Člověk ve středu zájmu. Společnost dm se připojuje ke Světovému dni sociální spravedlnosti
dm

Člověk ve středu zájmu. Společnost dm se připojuje ke Světovému dni sociální spravedlnosti

Na 20. února připadá Světový den sociální spravedlnosti, který vyhlásila OSN na podporu myšlenek rovných příležitostí, solidarity a respektu ve všech oblastech života. Společnost dm dlouhodobě upozorňuje na situaci znevýhodněných lidí ve společnosti. Podporuje projekty pomáhající lidem v nouzi, svou firemní kulturu zakládá na dialogu a diverzitu vnímá jako zdroj energie, kreativity a nových impulsů.
Jak potěšit svou lásku na Valentýna? Tipy na překvapení, která nezklamou
dm

Jak potěšit svou lásku na Valentýna? Tipy na překvapení, která nezklamou

Blíží se den svatého Valentýna, který s očekáváním vyhlížejí všichni zamilovaní. Oblíbený zimní svátek zasvěcený lásce, kdy se lidé vyznávají ze vzájemné náklonnosti a sdílejí radost. Ještě nevíte, jak drahou polovičku potěšit? Nechte se inspirovat a přichystejte překvapení v podobě společné romantické koupele, masáže nebo vlastnoručně připravené večeře.