Prima··3 min

Fotr na tripu a Autosalon.tv lámou rekordy

Prima

Prima

Skupina Prima provozuje v České republice vysílání devíti volně šířených televizních stanic. Hlavní z nich je plnoformátová TV Prima pro celou rodinu, jejíž obsah zrcadlí kanál s posunutým programem o jednu hodinu Prima +1. Na mladší muže se orientuje stanice Prima COOL, další je Prima LOVE, zaměřená na odpočinkové pořady převážně pro ženy. V portfoliu skupiny nechybí ani dokumentární kanál Prima ZOOM a filmový kanál Prima MAX, na detektivní a kriminální pořady se pak zaměřuje Prima KRIMI. V roce 2020 přibyl do rodiny Prima zpravodajský kanál CNN Prima NEWS. V roce 2021 došlo ke spuštění nového kanálu Prima STAR, který přináší pořady vlastní tvorby.

Tisková zpráva

Květen byl ve znamení Fotra na tripu. Sedmá řada zábavně cestovatelského pořadu natočená v Jižní Koreji, která se právě v premiéře vysílá na televizních kanálech Prima a Prima COOL, dosáhla v některých epizodách ve věkové skupině 18+ rekordního zásahu (Reach dle metodiky nezávislého měření ATO Nielsen) více než 300 tisíc diváků! Prozatím nejlepšího výsledku dosáhla sedmá epizoda s premiérou 22. května se zásahem 329 tisíc diváků. Podrobnosti v příloze.

Na vlně úspěchů televizního Fotra se nese i stejnojmenný cestovatelský web, který je částečně propojen s pořadem, ale z větší části generuje vlastní obsah. Fotrnatripu.tv navštívilo v květnu dle Google analytics rekordních 234 tisíc diváků. Podrobnosti opět v příloze. Web je tak na nejlepší cestě stát se nejsledovanějším cestovatelským magazínem v českém online prostředí.

Rekordních čísel dosáhla i sociální média spjatá s Fotrem na tripu. Instagram Pepy Vrtala má v době tvorby této zprávy 102 702 sledujících a za posledních 90 dnů oslovil svým obsahem více než 700 tisíc účtů.

Pozoruhodných čísel dosahoval v květnu i motoristický Autosalon.tv. Některé epizody se zásahem (Reach dle ATO Nielsen) ve věkové skupině 18+ přiblížily 400 tisícům diváků a všechny drtivě porazily konkurenční pořady na ČT a Nově. Webu Autosalon.tv se v květnu podařilo letos podruhé na měsíční bází z hlediska počtu reálných uživatelů (RU) porazit konkurenční Auto.cz. Facebookový profil Autosalon.tv oslovil v květnu rekordních více než 1,5 miliónu uživatelů. Důkazy a podrobnosti opět v přílohách.

Autosalon i Fotr na tripu jsou nově mnohem více vidět i na Slovensku. Díky květnovému spuštění vysílání stanice Prima COOL SK lze u našich východních sousedů Autosalon shlédnout v televizi denně (!) a Fotra na tripu dvakrát týdně.

Úspěšnými projekty Autosalon.tv a Fotrnatripu.tv se vydavatelství CAR PR MEDIA daří oslovovat dvě poněkud rozdílné, ale z hlediska klientů obě velmi zajímavé cílové skupiny diváků a uživatelů. Zatímco Autosalon.tv je zaměřen více na muže v nejlepším věku, majitele automobilů, u Fotra na tripu je podíl mužů a žen přibližně 50:50 a oslovuje ve velké míře cestovatele, vysokoškoláky, rodiny a nejvyšší příjmové skupiny.

Zdroj: www.skupinaprima.cz

Další články

Další články od Prima

Po Kamarádech vítězí i další novinka Primy. Hrdina ovládl televizní obrazovky

Po Kamarádech vítězí i další novinka Primy. Hrdina ovládl televizní obrazovky

Další novinka a další vítězství pro televizi Prima. Po Kamarádech u diváků zabodoval i krimi seriál Hrdina s Janem Nedbalem v hlavní roli. Středeční večer zcela ovládl, porazil tak svoji konkurenci v cílové skupině 15+ i 18–69 a obsadil první příčku mezi nezpravodajskými pořady. První díl sledovalo 767 000 diváků starších patnácti let při sharu 23,28 % a 22,46 % ve strategické cílové skupině 18–69.
| Prima
Kamarádi se stali vítězem úterního večera

Kamarádi se stali vítězem úterního večera

Skupina Prima včera odstartovala nový rodinný seriál Kamarádi. S přehledem porazil svoji komerční konkurenci v cílové skupině 15+ i 18–69 a obsadil první příčku mezi nezpravodajskými pořady. První díl si nenechalo ujít 832 000 diváků starších patnácti let při sharu 24,93 % a 24,07 % ve strategické cílové skupině 18–69.
| Prima
Media Club rozšiřuje své portfolio o Rádio Čas, Rádio Čas Rock a PENNY live

Media Club rozšiřuje své portfolio o Rádio Čas, Rádio Čas Rock a PENNY live

Obchodní zastupitelství Media Club přidává do svého portfolia hned tři nové rozhlasové značky. Od ledna 2025 bude Media Club zastupovat Rádio Čas a Rádio Čas Rock ze skupiny Pohoda Media, které patří mezi nejposlouchanější rádia na severní Moravě. Nově také navazuje spolupráci s instore rádiem Penny live, které je vysíláno ve všech 420 prodejnách po celé České republice a týdně osloví až 3,3 milionu zákazníků.
| Prima
Hravé proměny pod taktovkou projektu Prima SVĚT: Čekárna dětské chirurgie na Bulovce má zbrusu nový kabát

Hravé proměny pod taktovkou projektu Prima SVĚT: Čekárna dětské chirurgie na Bulovce má zbrusu nový kabát

Skupina Prima realizuje pod taktovkou značky Prima SVĚT ročně několik projektů, které mají za cíl zútulnit nebo obnovit prostory pro společné setkávání. Mezi naučnými stezkami nebo hřišti jsou to každoročně také nemocnice a dětská oddělení, kde vznikají nová, přátelská místa, která pomáhají malým pacientům se alespoň částečně odreagovat. Jedním takovým počinem je i rekonstrukce Oddělení dětské chirurgie a traumatologie FN Bulovka, které dostalo zbrusu nový hravý kabát v podobě džungle pestrých barev a zvířátek, doplněný knihovnou, hračkami i pohodlným sezením. Malí pacienti si navíc mohou zkrátit dlouhé chvíle v prostorách čekárny sledováním oblíbených pohádek na prima+.
| Prima
Soukromé rozhlasové stanice spouštějí kampaň "dopisposlanci.cz" proti navýšení rozhlasových poplatků

Soukromé rozhlasové stanice spouštějí kampaň "dopisposlanci.cz" proti navýšení rozhlasových poplatků

Dnes spouštějí soukromé rozhlasové stanice v České republice kampaň dopisposlanci.cz, jejímž cílem je vyzvat občany, aby napsali poslancům a senátorům a vyjádřili svůj nesouhlas s projednávanou mediální novelou, která má navýšit rozhlasové poplatky pro Český rozhlas.
| Prima
Nový rodinný seriál Kamarádi s podtitulem Přátelství je někdy víc než láska přichází na Primu

Nový rodinný seriál Kamarádi s podtitulem Přátelství je někdy víc než láska přichází na Primu

Skupina Prima uvádí nový rodinný seriál Kamarádi, který divákům nabídne příběh o síle přátelství, osobním růstu a snaze navrátit život do rodné vsi. Pořad se začne vysílat v úterý 22. října a diváci se na něj mohou těšit každé úterý a čtvrtek.
| Prima
Media Club jako jednička na trhu zdražuje. Rozšiřuje portfolio o nové TV kanály i rádia

Media Club jako jednička na trhu zdražuje. Rozšiřuje portfolio o nové TV kanály i rádia

Obchodní zastupitelství Media Club představilo novou obchodní politiku pro rok 2025. Jako jednička na trhu na poli televizní a rozhlasové reklamy má podíl sledovanosti 34 %, poslechovosti 45 %, dokáže oslovit přes 6,9 mil. reálných uživatelů na webech a 8 mil. uživatelů na sociálních sítích. Díky širokému portfoliu a síle zastupovaných značek dokáže Media Club oslovit téměř 100 % české populace. V roce 2025 se plánuje orientovat na lepší cílení kampaní, samozřejmě s ohledem na cílové skupiny klientů, a tím zvýšení jejich efektivity. Do portfolia zařadí jeden až dva nové televizní kanály a tři rozhlasové stanice. Průměrná míra inflace pro televizní reklamu pro rok 2024 je na úrovni 18–22 %, pro rádiovou reklamu v průměru o 5 %. V online prostoru u vybraných formátů dosáhne inflace mezi 8 až 10 %.
| Prima
Fenomén ZOO: seriál průměrně sledovalo přes 1 milion diváků

Fenomén ZOO: seriál průměrně sledovalo přes 1 milion diváků

Seriál ZOO, který skupina Prima vysílala na své hlavní stanici od 13. ledna 2022, nabídl divákům celkem 18 331 minut zábavy ve 224 epizodách. Poslední díl oblíbeného seriálu si nenechalo ujít 791 000 diváků (24,48 %) v CS 15+. Průměrně každou epizodu sledovalo 1 010 000 lidí starších patnácti let při sharu 27,08 %. Nejvíce diváků přilákala první epizoda, kterou si nenechalo ujít 1 452 000 diváků (share 31,01 %) v CS 15+. Alespoň jeden díl seriálu ZOO zhlédlo 2,7 milionu diváků.
| Prima
Hoďte se DO POHODY s Marianem Jelínkem! CNN Prima NEWS spouští poradnu zdarma pro lepší život

Hoďte se DO POHODY s Marianem Jelínkem! CNN Prima NEWS spouští poradnu zdarma pro lepší život

Být v pohodě a cítit štěstí se dá naučit. To je názor, s nímž lze určitě polemizovat. Hůř už, pokud je jeho autorem a zároveň obhájcem Marian Jelínek, populární mentální kouč, bývalý trenér hvězd hokejové NHL Jaromíra Jágra nebo Petra Mrázka a sám někdejší hokejista. Jak mít v těžké době lehkou hlavu? Ať už jsem rodič, či jeho ratolest? Jde to. Věhlasný kouč sportovních hvězd i vrcholných manažerů Jelínek hledá řešení v novém videopodcastu DO POHODY společně s moderátorkou CNN Prima NEWS Lucií Čermákovou.
| Prima
Devadesátky: Nový videopodcast CNN Prima NEWS ukazuje divoký porevoluční život bez cenzury

Devadesátky: Nový videopodcast CNN Prima NEWS ukazuje divoký porevoluční život bez cenzury

Na hlavách se nosily mullety, v kapsách džínů se objevovaly první mobily, kazeťáky pomalu střídala CD a večery lidé s oblibou trávili u filmů z videopůjčovny nebo si zašli na odvázanou diskotéku. Takhle si mnozí z nás pamatují devadesátky. Bylo to divoké období nově nabyté svobody, radosti, zábavy bez hranic, ale i zlatá éra králů podsvětí. Hosté moderátora Karla Zídky popisují v novém pořadu Devadesátky tehdejší dobu, kdy byla korektnost neznámý výraz, bez příkras a bez cenzury tak, aby si divák mohl názor udělat sám. Videopodcast poprvé uvidíte v sobotu 19. října ve 22:20 na CNN Prima NEWS a poté na webu CNNPrima.cz a v nejrozšířenějších podcastových a streamingových platformách.
| Prima