Prima··7 min

BLUE STYLE PRIMA FEST opět překonal rekord v počtu diváků

Prima

Prima

Skupina Prima provozuje v České republice vysílání devíti volně šířených televizních stanic. Hlavní z nich je plnoformátová TV Prima pro celou rodinu, jejíž obsah zrcadlí kanál s posunutým programem o jednu hodinu Prima +1. Na mladší muže se orientuje stanice Prima COOL, další je Prima LOVE, zaměřená na odpočinkové pořady převážně pro ženy. V portfoliu skupiny nechybí ani dokumentární kanál Prima ZOOM a filmový kanál Prima MAX, na detektivní a kriminální pořady se pak zaměřuje Prima KRIMI. V roce 2020 přibyl do rodiny Prima zpravodajský kanál CNN Prima NEWS. V roce 2021 došlo ke spuštění nového kanálu Prima STAR, který přináší pořady vlastní tvorby.

Tisková zpráva

Největší rodinný festival BLUE STYLE PRIMA FEST (BSPF) přilákal na jubilejní pátý ročník na 17 tisíc návštěvníků, což je nejvíce v historii festivalu. Jedna z mála dvoudenních akcí zaměřených na zábavu pro celou rodinu v Česku překonala rekord i přes nepřízeň počasí. Návštěvníci vytvořili skvělou atmosféru pro všechny interprety, a navíc si užili bohatou nabídku areálových zážitků a doprovodného programu včetně rozmanitých soutěží. BSPF tradičně pořádá primácká agentura SOLOOTIONS ve spolupráci s CK Blue Style, nejposlouchanějším nadregionálním rádiem KISS a zábavním parkem Šikland.

Hlavní stage v BLUE STYLE PRIMA GARDEN FEST aréně naplnila hudba Českých slavíků i legendárních kapel. Vystoupily zde české hudební hvězdy jako Tereza Balonová, O5 a Radeček, Pokáč, Holki, Lunetic, Olga Lounová, Slza, Eva Burešová a Kapitán Demo. Nickelodeon dětské pódium zase lákalo na oblíbence juniorů, jako jsou Adélka Hesová, BibiBum, Maxim Turbulenc, Míša Růžičková, Jana Rychterová, Diskotéka Baby Jagy, Zlobidla s. r. o. a Divadlo Láry Fáry. Oběma dny provázeli energií nabití herci a moderátoři – Michaela Tomešová, Eva Decastelo, Vendula Fialová a Josef Mádle.

Titulárním partnerem opět zůstala cestovní kancelář Blue Style. V Blue Style relax zóně mohli dospělí relaxovat s osvěžujícím drinkem. Děti si zase do sytosti vyhrály na pískovišti, v obrovském skákacím hradu a fotily se s papoušky. Probíhala zde ochutnávka domácí zmrzliny a lahodných tuniských cukrovinek i vína. Nechyběla ani tradiční soutěž o dvě exkluzivní dovolené od CK Blue Style do Turecka a do Egypta – samozřejmě all inclusive, které si odnesli dva šťastní výherci.

„Po pěti letech můžu říct, že se náš BLUE STYLE PRIMA FEST stal stabilní součástí prestižní rodiny tradičních českých letních festivalů. Těší nás neustále rostoucí zájem diváků, což jistě způsobuje unikátní propojení televize s open air akcí, která nabízí velké množství zážitků pro celou rodinu. Kromě nadupaného hudebního line-upu nabízíme unikátní program pro děti a jedinečnou možnost setkat se s oblíbenými hereckými a moderátorskými tvářemi z televizní obrazovky a našich rádií. Děkujeme všem partnerům a kolegům, kteří se na realizaci takto velkolepého eventu podíleli,“ říká Aleš Pýcha, marketingový ředitel skupiny Prima a šéf agentury SOLOOTIONS.

Lenka Pátek, obchodní ředitelka CK Blue Style, dodává: „Pět let uteklo jako voda a my si už ani neumíme představit, že bychom nebyli nedílnou součástí tohoto festivalu. Stejně jako naše cestovní kancelář, která si hýčká své klienty, přináší podobně i tato akce pro širokou rodinu spoustu zábavy, pohody, relaxace a poznávání. Včetně jedinečné soutěže o exkluzivní zájezdy, kde pak cestovatelské zážitky mohou pokračovat dál.“

Festival dále nabídl rozsáhlou dětskou zónu pod hlavičkou značky Nickelodeon, kde na návštěvníky čekaly různé skákací hrady s náměty z oblíbených dětských animovaných pořadů. Nechyběl velkolepý podmořský svět SpongeBoba a jeho přátel nebo skákací hrad s tematikou Tlapkové patroly. Děti se mohly potkat a vyfotit s maskoty z oblíbených dětských pořadů Tlapková patrola a SpongeBob. Teenageři si přišli na své v gaming zóně, včetně možnosti vyzkoušet herní novinky v Nintendo herní zóně a potkat legendárního Maria v celé řadě Nintendo Switch her. V kreativním stánku Herkules jste se mohli naučit různé triky pro tvoření a lepení. Navíc se soutěžilo o to, kdo vyrobí nejhezčí sliz. Lákala také parkourová dráha od Baaglu nebo kreativní dílna s partnerem Oplatkárna. Mnozí diváci si odchytli Instax hlídku od společnosti Fuji a odnesli si originální Prima vzpomínku na celý festival.

Samozřejmě nechyběl bohatý program pro dámy v podobě líčení, česání, fashion poradenství, výkladu karet i astrologického okénka v Prima LOVE BEAUTY ZÓNĚ. U nafukovací brány Radio Kiss se dalo vyfotit s moderátory jednoho z nejoblíbenějších rádií. Oba dny probíhala celofestivalová soutěž v partnerských zónách o zajímavé ceny. Sobotní večer se v letním MAX KINĚ promítal novinkový film Matka v trapu. Oba dva dny nechyběla ani autogramiáda herců jednoho z nejoblíbenějších seriálů – ZOO. Z celého festivalu vznikne pořad, který můžete vidět v sobotu 24. srpna v 10.05 na televizi Prima.

A protože dobra není nikdy dost – nechyběl ani letos na akci charitativní přesah v podobě představení aktivit Fondu ohrožených dětí (FOD), konkrétně charitativního projektu KlokArt. Na místě bylo možno podpořit děti z Klokánku zakoupením některého z produktů kolekcí známých tváří, které vytvořily originální motivy, následně promítnuté na oblečení, módní doplňky či produkty do domácností. Návštěvníci si mohli zakoupit také zbrusu novou vychytanou kolekci moderátora a kutila Ládi Hrušky – vychytané chňapky, zápisník, obracečku nebo tričko s motivem. Celý výtěžek bude využit na podporu dětí v nouzi, kterým Klokánek dlouhodobě pomáhá. Projekt osobně na místě představili předsedkyně FOD a ředitelka Klokánku Hostivice Hana Kupková a Láďa Hruška – ambasador projektu KlokART.

V neposlední řadě je výhodou pro návštěvníky festivalu rozmanité a rozsáhlé zázemí, které zábavní park Šikland nabízí. „Kde jinde uspořádat takovýto rodinný festival než v Šiklandu na Vysočině, v srdci přírody doplněném o spoustu atrakcí, aktivit, zábavy a odpočinku? BLUE STYLE PRIMA FEST navíc naplňuje naše jedinečné zázemí bohatým kulturním programem. Letos jsme nově upravili Garden arénu a přibylo několik novinek i v rámci westernového městečka. Sfoukli jsme pátou festivalovou svíčku, ale nebojte se, neusínáme na vavřínech a do dalšího roku připravíme zase něco nového. Ale i v průběhu celého roku si můžete užít jedinečnou atmosféru – nabízíme zde rozmanité množství ubytovacích a stravovacích zařízení a zajímavý kulturní program a další unikátní tematické akce,“ doplňuje majitel Šiklandu Libor Šikl.

Pro další informace sledujte www.bluestyleprimafest.cz.

Zdroj: www.skupinaprima.cz

Další články

Další články od Prima

Novým vedoucím zahraniční redakce CNN Prima NEWS bude František Lavička

Novým vedoucím zahraniční redakce CNN Prima NEWS bude František Lavička

Zahraniční redakci CNN Prima NEWS povede od ledna 2025 František Lavička. Dosavadní editor zahraniční redakce vystřídá Matyáše Zrna, který odchází do vedení redakce serveru Aktuálně.cz. František Lavička působí v CNN Prima NEWS déle než tři roky a v posledních měsících se mimo jiné intenzivně podílel na přípravách náročných speciálů k americkým prezidentským volbám, které slavily divácký úspěch.
| Prima
Září a říjen přinesly webům a pořadům ze skupiny CAR PR MEDIA zajímavá čísla

Září a říjen přinesly webům a pořadům ze skupiny CAR PR MEDIA zajímavá čísla

Na podzim se extrémně dařilo oběma televizním pořadům CAR PR MEDIA – Autosalonu a Fotrovi na tripu.
| Prima
CNN Prima NEWS byla nejsledovanější zpravodajskou televizí během klíčových momentů sčítání amerických voleb

CNN Prima NEWS byla nejsledovanější zpravodajskou televizí během klíčových momentů sčítání amerických voleb

Americké prezidentské volby znají svého vítěze. Na další čtyři roky ovládne Bílý dům Donald Trump, který přesvědčivě porazil Kamalu Harrisovou. CNN Prima NEWS svým mimořádně komplexním speciálem opět dokázala, že je přední platformou pro sledování voleb. Během klíčových momentů amerických voleb, kdy se uzavíraly volební místnosti ve většině států, byla CNN Prima NEWS nejsledovanější zpravodajskou televizí v Česku. V čase mezi jednou a pátou hodinou ráno dosáhl share přes 12 % v cílové skupině 15+ a v nejsledovanějších chvílích překonal dokonce 18 %. Celkově multiplatforma CNN Prima NEWS během Americké volební noci zasáhla bezmála 1 500 000 lidí.
| Prima
Media Club i v říjnu vítězem. Skupina Prima je jedničkou od začátku roku. Prima SHOW zažila svůj nejlepší letošní měsíc.

Media Club i v říjnu vítězem. Skupina Prima je jedničkou od začátku roku. Prima SHOW zažila svůj nejlepší letošní měsíc.

Skupina Prima i nadále vítězí v cílové skupině 15+. Za období leden–říjen zůstává na první pozici mezi komerční konkurencí. Mediální zastupitelství Media Club vede v prime time u cílové skupiny 15+, v celodenním vysílání u cílových skupin 15+ i 18–69. Z malých stanic meziročně narostla CNN Prima NEWS, Prima MAX, Prima ZOOM a Prima SHOW. Pro tu byl říjen nejlepším letošním měsícem.
| Prima
Po Kamarádech vítězí i další novinka Primy. Hrdina ovládl televizní obrazovky

Po Kamarádech vítězí i další novinka Primy. Hrdina ovládl televizní obrazovky

Další novinka a další vítězství pro televizi Prima. Po Kamarádech u diváků zabodoval i krimi seriál Hrdina s Janem Nedbalem v hlavní roli. Středeční večer zcela ovládl, porazil tak svoji konkurenci v cílové skupině 15+ i 18–69 a obsadil první příčku mezi nezpravodajskými pořady. První díl sledovalo 767 000 diváků starších patnácti let při sharu 23,28 % a 22,46 % ve strategické cílové skupině 18–69.
| Prima
Kamarádi se stali vítězem úterního večera

Kamarádi se stali vítězem úterního večera

Skupina Prima včera odstartovala nový rodinný seriál Kamarádi. S přehledem porazil svoji komerční konkurenci v cílové skupině 15+ i 18–69 a obsadil první příčku mezi nezpravodajskými pořady. První díl si nenechalo ujít 832 000 diváků starších patnácti let při sharu 24,93 % a 24,07 % ve strategické cílové skupině 18–69.
| Prima
Media Club rozšiřuje své portfolio o Rádio Čas, Rádio Čas Rock a PENNY live

Media Club rozšiřuje své portfolio o Rádio Čas, Rádio Čas Rock a PENNY live

Obchodní zastupitelství Media Club přidává do svého portfolia hned tři nové rozhlasové značky. Od ledna 2025 bude Media Club zastupovat Rádio Čas a Rádio Čas Rock ze skupiny Pohoda Media, které patří mezi nejposlouchanější rádia na severní Moravě. Nově také navazuje spolupráci s instore rádiem Penny live, které je vysíláno ve všech 420 prodejnách po celé České republice a týdně osloví až 3,3 milionu zákazníků.
| Prima
Hravé proměny pod taktovkou projektu Prima SVĚT: Čekárna dětské chirurgie na Bulovce má zbrusu nový kabát

Hravé proměny pod taktovkou projektu Prima SVĚT: Čekárna dětské chirurgie na Bulovce má zbrusu nový kabát

Skupina Prima realizuje pod taktovkou značky Prima SVĚT ročně několik projektů, které mají za cíl zútulnit nebo obnovit prostory pro společné setkávání. Mezi naučnými stezkami nebo hřišti jsou to každoročně také nemocnice a dětská oddělení, kde vznikají nová, přátelská místa, která pomáhají malým pacientům se alespoň částečně odreagovat. Jedním takovým počinem je i rekonstrukce Oddělení dětské chirurgie a traumatologie FN Bulovka, které dostalo zbrusu nový hravý kabát v podobě džungle pestrých barev a zvířátek, doplněný knihovnou, hračkami i pohodlným sezením. Malí pacienti si navíc mohou zkrátit dlouhé chvíle v prostorách čekárny sledováním oblíbených pohádek na prima+.
| Prima
Soukromé rozhlasové stanice spouštějí kampaň "dopisposlanci.cz" proti navýšení rozhlasových poplatků

Soukromé rozhlasové stanice spouštějí kampaň "dopisposlanci.cz" proti navýšení rozhlasových poplatků

Dnes spouštějí soukromé rozhlasové stanice v České republice kampaň dopisposlanci.cz, jejímž cílem je vyzvat občany, aby napsali poslancům a senátorům a vyjádřili svůj nesouhlas s projednávanou mediální novelou, která má navýšit rozhlasové poplatky pro Český rozhlas.
| Prima
Nový rodinný seriál Kamarádi s podtitulem Přátelství je někdy víc než láska přichází na Primu

Nový rodinný seriál Kamarádi s podtitulem Přátelství je někdy víc než láska přichází na Primu

Skupina Prima uvádí nový rodinný seriál Kamarádi, který divákům nabídne příběh o síle přátelství, osobním růstu a snaze navrátit život do rodné vsi. Pořad se začne vysílat v úterý 22. října a diváci se na něj mohou těšit každé úterý a čtvrtek.
| Prima