Největší rodinný festival BLUE STYLE PRIMA FEST (BSPF) přilákal na jubilejní pátý ročník na 17 tisíc návštěvníků, což je nejvíce v historii festivalu. Jedna z mála dvoudenních akcí zaměřených na zábavu pro celou rodinu v Česku překonala rekord i přes nepřízeň počasí. Návštěvníci vytvořili skvělou atmosféru pro všechny interprety, a navíc si užili bohatou nabídku areálových zážitků a doprovodného programu včetně rozmanitých soutěží. BSPF tradičně pořádá primácká agentura SOLOOTIONS ve spolupráci s CK Blue Style, nejposlouchanějším nadregionálním rádiem KISS a zábavním parkem Šikland.
Hlavní stage v BLUE STYLE PRIMA GARDEN FEST aréně naplnila hudba Českých slavíků i legendárních kapel. Vystoupily zde české hudební hvězdy jako Tereza Balonová, O5 a Radeček, Pokáč, Holki, Lunetic, Olga Lounová, Slza, Eva Burešová a Kapitán Demo. Nickelodeon dětské pódium zase lákalo na oblíbence juniorů, jako jsou Adélka Hesová, BibiBum, Maxim Turbulenc, Míša Růžičková, Jana Rychterová, Diskotéka Baby Jagy, Zlobidla s. r. o. a Divadlo Láry Fáry. Oběma dny provázeli energií nabití herci a moderátoři – Michaela Tomešová, Eva Decastelo, Vendula Fialová a Josef Mádle.
Titulárním partnerem opět zůstala cestovní kancelář Blue Style. V Blue Style relax zóně mohli dospělí relaxovat s osvěžujícím drinkem. Děti si zase do sytosti vyhrály na pískovišti, v obrovském skákacím hradu a fotily se s papoušky. Probíhala zde ochutnávka domácí zmrzliny a lahodných tuniských cukrovinek i vína. Nechyběla ani tradiční soutěž o dvě exkluzivní dovolené od CK Blue Style do Turecka a do Egypta – samozřejmě all inclusive, které si odnesli dva šťastní výherci.
„Po pěti letech můžu říct, že se náš BLUE STYLE PRIMA FEST stal stabilní součástí prestižní rodiny tradičních českých letních festivalů. Těší nás neustále rostoucí zájem diváků, což jistě způsobuje unikátní propojení televize s open air akcí, která nabízí velké množství zážitků pro celou rodinu. Kromě nadupaného hudebního line-upu nabízíme unikátní program pro děti a jedinečnou možnost setkat se s oblíbenými hereckými a moderátorskými tvářemi z televizní obrazovky a našich rádií. Děkujeme všem partnerům a kolegům, kteří se na realizaci takto velkolepého eventu podíleli,“ říká Aleš Pýcha, marketingový ředitel skupiny Prima a šéf agentury SOLOOTIONS.
Lenka Pátek, obchodní ředitelka CK Blue Style, dodává: „Pět let uteklo jako voda a my si už ani neumíme představit, že bychom nebyli nedílnou součástí tohoto festivalu. Stejně jako naše cestovní kancelář, která si hýčká své klienty, přináší podobně i tato akce pro širokou rodinu spoustu zábavy, pohody, relaxace a poznávání. Včetně jedinečné soutěže o exkluzivní zájezdy, kde pak cestovatelské zážitky mohou pokračovat dál.“
Festival dále nabídl rozsáhlou dětskou zónu pod hlavičkou značky Nickelodeon, kde na návštěvníky čekaly různé skákací hrady s náměty z oblíbených dětských animovaných pořadů. Nechyběl velkolepý podmořský svět SpongeBoba a jeho přátel nebo skákací hrad s tematikou Tlapkové patroly. Děti se mohly potkat a vyfotit s maskoty z oblíbených dětských pořadů Tlapková patrola a SpongeBob. Teenageři si přišli na své v gaming zóně, včetně možnosti vyzkoušet herní novinky v Nintendo herní zóně a potkat legendárního Maria v celé řadě Nintendo Switch her. V kreativním stánku Herkules jste se mohli naučit různé triky pro tvoření a lepení. Navíc se soutěžilo o to, kdo vyrobí nejhezčí sliz. Lákala také parkourová dráha od Baaglu nebo kreativní dílna s partnerem Oplatkárna. Mnozí diváci si odchytli Instax hlídku od společnosti Fuji a odnesli si originální Prima vzpomínku na celý festival.
Samozřejmě nechyběl bohatý program pro dámy v podobě líčení, česání, fashion poradenství, výkladu karet i astrologického okénka v Prima LOVE BEAUTY ZÓNĚ. U nafukovací brány Radio Kiss se dalo vyfotit s moderátory jednoho z nejoblíbenějších rádií. Oba dny probíhala celofestivalová soutěž v partnerských zónách o zajímavé ceny. Sobotní večer se v letním MAX KINĚ promítal novinkový film Matka v trapu. Oba dva dny nechyběla ani autogramiáda herců jednoho z nejoblíbenějších seriálů – ZOO. Z celého festivalu vznikne pořad, který můžete vidět v sobotu 24. srpna v 10.05 na televizi Prima.
A protože dobra není nikdy dost – nechyběl ani letos na akci charitativní přesah v podobě představení aktivit Fondu ohrožených dětí (FOD), konkrétně charitativního projektu KlokArt. Na místě bylo možno podpořit děti z Klokánku zakoupením některého z produktů kolekcí známých tváří, které vytvořily originální motivy, následně promítnuté na oblečení, módní doplňky či produkty do domácností. Návštěvníci si mohli zakoupit také zbrusu novou vychytanou kolekci moderátora a kutila Ládi Hrušky – vychytané chňapky, zápisník, obracečku nebo tričko s motivem. Celý výtěžek bude využit na podporu dětí v nouzi, kterým Klokánek dlouhodobě pomáhá. Projekt osobně na místě představili předsedkyně FOD a ředitelka Klokánku Hostivice Hana Kupková a Láďa Hruška – ambasador projektu KlokART.
V neposlední řadě je výhodou pro návštěvníky festivalu rozmanité a rozsáhlé zázemí, které zábavní park Šikland nabízí. „Kde jinde uspořádat takovýto rodinný festival než v Šiklandu na Vysočině, v srdci přírody doplněném o spoustu atrakcí, aktivit, zábavy a odpočinku? BLUE STYLE PRIMA FEST navíc naplňuje naše jedinečné zázemí bohatým kulturním programem. Letos jsme nově upravili Garden arénu a přibylo několik novinek i v rámci westernového městečka. Sfoukli jsme pátou festivalovou svíčku, ale nebojte se, neusínáme na vavřínech a do dalšího roku připravíme zase něco nového. Ale i v průběhu celého roku si můžete užít jedinečnou atmosféru – nabízíme zde rozmanité množství ubytovacích a stravovacích zařízení a zajímavý kulturní program a další unikátní tematické akce,“ doplňuje majitel Šiklandu Libor Šikl.
Pro další informace sledujte www.bluestyleprimafest.cz.
Zdroj: www.skupinaprima.cz