Balíkovna rozšířila svou nabídku o doručování na adresu

|

Klienti Balíkovny doposud využívali možnosti nechat si zasílat své zásilky do některého ze 7 500 výdejních míst po celé republice, umístěných na pobočkách České pošty, u externích partnerů nebo ve výdejních boxech. Nedávno také Balíkovna oznámila novou možnost odesílání balíků prostřednictvím AlzaBoxů. A nyní přichází s další novinkou, kterou je služba nazvaná Balíkovna na adresu. Tento nový produkt pod brandem Balíkovny umožní klientům doručení zásilky na adresu domů nebo třeba do kanceláře.

„Zásilku lze odbavit v aplikaci www.balikovna.cz v sekci Poslat balík, a to včetně úhrady za službu přes platební bránu. Současně si lze odeslání balíku na adresu přes Balíkovnu objednat na největším českém online tržišti Aukro. Balíkovna na adresu je však plně připravena k integraci i na ostatní partnerské weby po vzoru Aukro,“ popisuje Lukáš Rampas, ředitel Balíkovny a dodává: „Balíkovna tímto krokem reaguje na potřeby zákazníků a nabízí moderní a efektivní řešení pro jejich potřeby při doručení balíků.

Nová služba Balíkovna na adresu je dostupná na všech pobočkách Balíkovny, včetně AlzaBoxů. Každá zásilka, která je přijata k doručení, je avizována odesílateli i příjemci, kteří mohou využít možnosti jejího sledování prostřednictvím aplikace pro sledování zásilek. Před samotným doručením na adresu se řidič zásilky spojí s příjemcem telefonicky, což zajišťuje plynulé a efektivní doručení.

Pro zvýšení pohodlí zákazníků je možná i úhrada dobírky přímo u řidiče, a to buď platebním terminálem nebo v hotovosti. Kromě toho ji může převzít kdokoliv, kdo má kód určený pro výdej zásilky, podobně jako je tomu u vyzvednutí zásilky v Balíkovně. Tento kód obdrží adresát e-mailem nebo v SMS zprávě.

Další informace včetně výhod pro klienty registrované do účtu Moje Balíkovna, naleznou zájemci na webu www.balikovna.cz.

PODCAST:

26. 10. 2023 - Ivo Vysoudil, tiskový mluvčí České pošty (m4a, 373kB)

Zdroj: www.ceskaposta.cz

Česká pošta

Česká pošta úspěšně pokračuje v prodeji svého nepotřebného majetku

Po zrušení e-aukcí, které bylo plně v souladu se zveřejněnými podmínkami prodeje, týkajících se těchto nemovitostí, Česká pošta navázala na jednání o jejich prodeji s hlavním městem Prahou, které o odkup dlouhodobě usilovalo. Prodej těchto nemovitostí byl ze strany České pošty dlouhodobě plánovaný a s výnosem z něj je v letošním hospodářském výsledku počítáno.

Česká pošta

Česká pošta otevřela v Havířově devátou pobočku v moderním designu

Česká pošta otevřela ve středu 1. listopadu v Havířově svou již devátou modernizovanou pobočku, která přichází s inovativním designem, nabízejícím klientům nejen příjemnější prostředí, ale i nové uspořádání interiéru pobočky a další služby a vylepšení. Nová pobočka pošty Havířov 21, nacházející se na adrese Dlouhá třída 1161/97, je příkladem nového konceptu obsluhy klientů, který se chce Česká pošta postupně implementovat do celé svojí pobočkové sítě, a který je už dnes obvyklý například u bankovních poboček. Díky svým svěžím barvám a otevřenému konceptu je uvnitř pobočky více světla, odbavení zkrátí vyvolávací systém, klienti se mohou při čekání posadit a kontakt se zaměstnanci poboček je bezprostřední, což zlepšuje celkový zážitek z návštěvy.

Česká pošta

Vánoce se blíží, šmejdi se probouzejí

Vánoce jsou vrchol doručovací sezóny, proto se Česká pošta každoročně na podzim připravuje na tyto svátky. Stejně tak ale bohužel nezahálí ani podvodníci, kteří se různými triky snaží připravit lidi o peníze. Právě v předvánočním období se množí podvodné sms, e-maily, různé reklamy na webech a sociálních sítích. V posledních letech se mění tak, že jejich vizualizace, čeština a na první pohled důvěryhodnost se zlepšují. Je často velmi problematické rozeznat, zda zpráva opravdu nepochází od společnosti, za kterou se odesilatel vydává.