Česká pošta··4 min

Domovní box od Balíkovny: ideální řešení pro všechny zásilky u vašeho domu.

Česká pošta

Česká pošta

Česká pošta, s.p. je český státní podnik provozující poštovní služby na území České republiky. Společnost zaměstnává zhruba 23 500 zaměstnanců (v roce 2022) a patří mezi největší zaměstnavatele v Česku.

Tisková zpráva

Balíkovna přichází na trh s novým produktem. Domovní box pro rodinný dům je jednoduchý způsob, jak si nechat doručit balíky v klidu až domů, ať už je zákazník kdekoliv. Odpadá tahání těžkých balíků z výdejních míst, řešení otevírací doby výdejního místa nebo nevyzvednutých balíků během dovolené. Od září tohoto roku si mohou zákazníci pořídit Domovní box pro rodinný dům na novém e-shopu Balíkovny.

Jeden box, mnoho využití

Domovní box ale není jenom na doručování balíků. Zákazník ho může sdílet s rodinou, přáteli, sousedy, zkrátka s kýmkoli, komu sdělí PIN kód. V boxu lze nechat nářadí sousedovi nebo kamarádovi náhradní klíčky od auta. Využít lze i pro doručování od ostatních přepravců.

„Domovní boxy jsou velkým krokem vpřed v doručování balíků na tuzemském trhu. Šetří zákazníkům čas i starosti spojené s vyzvedáváním balíků. Balíky doručíme až na práh domu zákazníka, i v době jeho nepřítomnosti,” uvedl Lukáš Rampas, ředitel Balíkovny.

Balíky jsou v bezpečí

A to díky uzamykatelným dvířkám na elektronický zámek s 4místným PIN kódem. Zámek s vysokou ochranou proti prachu a vodě má celou řadu praktických funkcí, jako upozornění na otevřená dvířka, blokování proti náhodnému zadávání kódů nebo indikaci vybití baterie. Při běžném používání baterie zámku vydrží šest až dvanáct měsíců. Elektronický zámek je vybaven USB vstupem. Po připojení externího zdroje je zámek možné pinem otevřít a vyměnit baterie.

Domovní box ochrání balíky i před nepřízní počasí. Bytelná pozinkovaná konstrukce boxu v kombinaci s kvalitním lakováním funguje jako štít před povětrnostními podmínkami a UV zářením. Box má adresní štítek se jmenovkou a antikorozní, antigraffiti povrchovou úpravu. Na plášť boxu Balíkovna poskytuje prodlouženou záruku 7 let. Maximální nosnost Domovního boxu je 30 kg a funguje bez nutnosti připojení k internetu nebo elektrické síti.

Jednoduchou montáž zvládne každý – na zeď, plot nebo na zem

Montáž Domovního boxu je snadná a zvládnete ji každý, pomocí návodu a šablony na připevnění. Box lze instalovat na plot, zeď nebo na zem k rodinnému domu. Jednoduchý design boxu v nadčasovém antracitovém provedení neruší veřejný prostor.

Jak funguje poslání balíku do Domovního boxu pro rodinný dům?

Stačí, když si zákazník na e-shopu zvolí doručení Balíkovna na adresu nebo Balík do ruky. O doručení balíku bude zákazník informován e-mailem.

Jak si pořídit Domovní box pro rodinný dům?

Zákazník si zvolí velikost boxu dle svých potřeb na e-shopu Balíkovny, www.obchod.balikovna.cz. Za správu boxu se neplatí žádné poplatky.

Veškeré informace ohledně pořízení, aktivace a instalace boxu jsou k dispozici na www.domovnibox.cz.

Další informace a články o produktu jsou k dispozici na www.obchod.balikovna.cz.

Fotografie produktu jsou k dispozici na https://www.uschovna.cz/zasilka/QSVY2999WERG52ZJ-YYT/.

Specializovaný útvar marketingová komunikace Balíkovna

Markéta Pánková, e-mail: [email protected], tel: +420 739 684 493

O firmě

Balíkovna se téměř s 30% tržním podílem řadí mezi lídry logistického trhu v České republice. Provozuje kompletní řetězec zpracování balíkových zásilek od převzetí od odesílatele až po doručení adresátovi. Za rok 2023 doručila klientům více než 57 milionů balíků.

Tisková zpráva ke stažení ZDE (pdf, 782kB)

Zdroj: www.ceskaposta.cz

Další články

Další články od Česká pošta

Finanční služby České pošty vede Marek Malček

Finanční služby České pošty vede Marek Malček

„Chtěl bych Martinovi poděkovat za jeho práci pro naši firmu. Na úspěšné spolupráci se skupinou ČSOB má svůj podíl,“ říká generální ředitel České pošty Miroslav Štěpán a dodává: „Česká pošta a divize finančních služeb stojí před úkolem vygenerovat digitální alternativy k tradičním platebním nástrojům a dokončit realizaci nových produktů. Velkou příležitost vnímám zejména v portfoliu hotovostních služeb. To je přesně ta oblast, kam musí do budoucna Česká pošta směřovat. Pokud máme heslo #PoštaSpojuje, musíme naplnit to, co od nás očekávají konzervativní klienti i ti, kteří preferují online nástroje komunikace a plateb. Nemůžeme se uzavírat do jednoho řešení, ale musíme nabídnout různá řešení.“
| Česká pošta
Konferenční červen #PoštaSpojuje

Konferenční červen #PoštaSpojuje

Česká pošta se nachází ve třetí fázi své systémové přeměny. V roce 2023 plánovala ztrátu ve výši 3,5 miliardy korun a vzhledem ke struktuře nákladů byla na pokraji insolvence. Cílem celého transformačního procesu bylo a je zachovat existenci České pošty. V první fázi proběhla ekonomická stabilizace podniku, díky které bylo možné vůbec zahájit samotnou strategickou transformaci. Poté došlo k fyzickému, právnímu a účetnímu oddělení komerčních balíkových služeb sdružených do Balíkovny od České pošty, která poskytuje služby veřejného zájmu. Tento náročný interní proces není na první pohled vidět, ale o to je důležitější. Nyní se státní podnik nachází v třetí etapě, kdy je definována nová role a úloha Pošty ve společnosti, kdy jsou zaváděny ty služby, o které mají stát, samosprávy a občané zájem z toho důvodu, že pouze Česká pošta je umí po celém území Česka realizovat. Zde konkrétní změny naopak uvidí všichni.
| Česká pošta
Zaměstnanci České pošty mají po sedmi letech kolektivní smlouvu

Zaměstnanci České pošty mají po sedmi letech kolektivní smlouvu

Generální ředitel České pošty Miroslav Štěpán a zástupci odborových organizací podepsali v pondělí 30. června kolektivní smlouvu. Její platnost začala 1. července 2025 a je účinná do 30. června 2026. Zaměstnavatel i odborové organizace mohou zároveň využít možnosti jejího prodloužení až do konce roku 2027. Jedná se o přelomový počin, ze kterého mohou těžit výhody všechny zainteresované strany a obzvlášť zaměstnanci.
| Česká pošta
Zaměstnanci České pošty mají po sedmi letech kolektivní smlouvu

Zaměstnanci České pošty mají po sedmi letech kolektivní smlouvu

Generální ředitel České pošty Miroslav Štěpán a zástupci odborových organizací podepsali v pondělí 30. června kolektivní smlouvu. Její platnost začala 1. července 2025 a je účinná do 30. června 2026. Zaměstnavatel i odborové organizace mohou zároveň využít možnosti jejího prodloužení až do konce roku 2027. Jedná se o přelomový počin, ze kterého mohou těžit výhody všechny zainteresované strany a obzvlášť zaměstnanci.
| Česká pošta
Zaměstnanci České pošty mají po sedmi letech kolektivní smlouvu

Zaměstnanci České pošty mají po sedmi letech kolektivní smlouvu

Generální ředitel České pošty Miroslav Štěpán a zástupci odborových organizací podepsali v pondělí 30. června kolektivní smlouvu. Její platnost začala 1. července 2025 a je účinná do 30. června 2026. Zaměstnavatel i odborové organizace mohou zároveň využít možnosti jejího prodloužení až do konce roku 2027. Jedná se o přelomový počin, ze kterého mohou těžit výhody všechny zainteresované strany a obzvlášť zaměstnanci.
| Česká pošta
Finanční služby České pošty vede Marek Malček

Finanční služby České pošty vede Marek Malček

„Chtěl bych Martinovi poděkovat za jeho práci pro naši firmu. Na úspěšné spolupráci se skupinou ČSOB má svůj podíl,“ říká generální ředitel České pošty Miroslav Štěpán a dodává: „Česká pošta a divize finančních služeb stojí před úkolem vygenerovat digitální alternativy k tradičním platebním nástrojům a dokončit realizaci nových produktů. Velkou příležitost vnímám zejména v portfoliu hotovostních služeb. To je přesně ta oblast, kam musí do budoucna Česká pošta směřovat. Pokud máme heslo #PoštaSpojuje, musíme naplnit to, co od nás očekávají konzervativní klienti i ti, kteří preferují online nástroje komunikace a plateb. Nemůžeme se uzavírat do jednoho řešení, ale musíme nabídnout různá řešení.“
| Česká pošta
Konferenční červen #PoštaSpojuje

Konferenční červen #PoštaSpojuje

Česká pošta se nachází ve třetí fázi své systémové přeměny. V roce 2023 plánovala ztrátu ve výši 3,5 miliardy korun a vzhledem ke struktuře nákladů byla na pokraji insolvence. Cílem celého transformačního procesu bylo a je zachovat existenci České pošty. V první fázi proběhla ekonomická stabilizace podniku, díky které bylo možné vůbec zahájit samotnou strategickou transformaci. Poté došlo k fyzickému, právnímu a účetnímu oddělení komerčních balíkových služeb sdružených do Balíkovny od České pošty, která poskytuje služby veřejného zájmu. Tento náročný interní proces není na první pohled vidět, ale o to je důležitější. Nyní se státní podnik nachází v třetí etapě, kdy je definována nová role a úloha Pošty ve společnosti, kdy jsou zaváděny ty služby, o které mají stát, samosprávy a občané zájem z toho důvodu, že pouze Česká pošta je umí po celém území Česka realizovat. Zde konkrétní změny naopak uvidí všichni.
| Česká pošta
Finanční služby České pošty vede Marek Malček

Finanční služby České pošty vede Marek Malček

„Chtěl bych Martinovi poděkovat za jeho práci pro naši firmu. Na úspěšné spolupráci se skupinou ČSOB má svůj podíl,“ říká generální ředitel České pošty Miroslav Štěpán a dodává: „Česká pošta a divize finančních služeb stojí před úkolem vygenerovat digitální alternativy k tradičním platebním nástrojům a dokončit realizaci nových produktů. Velkou příležitost vnímám zejména v portfoliu hotovostních služeb. To je přesně ta oblast, kam musí do budoucna Česká pošta směřovat. Pokud máme heslo #PoštaSpojuje, musíme naplnit to, co od nás očekávají konzervativní klienti i ti, kteří preferují online nástroje komunikace a plateb. Nemůžeme se uzavírat do jednoho řešení, ale musíme nabídnout různá řešení.“
| Česká pošta
Zaměstnanci České pošty mají po sedmi letech kolektivní smlouvu

Zaměstnanci České pošty mají po sedmi letech kolektivní smlouvu

Generální ředitel České pošty Miroslav Štěpán a zástupci odborových organizací podepsali v pondělí 30. června kolektivní smlouvu. Její platnost začala 1. července 2025 a je účinná do 30. června 2026. Zaměstnavatel i odborové organizace mohou zároveň využít možnosti jejího prodloužení až do konce roku 2027. Jedná se o přelomový počin, ze kterého mohou těžit výhody všechny zainteresované strany a obzvlášť zaměstnanci.
| Česká pošta
Konferenční červen #PoštaSpojuje

Konferenční červen #PoštaSpojuje

Česká pošta se nachází ve třetí fázi své systémové přeměny. V roce 2023 plánovala ztrátu ve výši 3,5 miliardy korun a vzhledem ke struktuře nákladů byla na pokraji insolvence. Cílem celého transformačního procesu bylo a je zachovat existenci České pošty. V první fázi proběhla ekonomická stabilizace podniku, díky které bylo možné vůbec zahájit samotnou strategickou transformaci. Poté došlo k fyzickému, právnímu a účetnímu oddělení komerčních balíkových služeb sdružených do Balíkovny od České pošty, která poskytuje služby veřejného zájmu. Tento náročný interní proces není na první pohled vidět, ale o to je důležitější. Nyní se státní podnik nachází v třetí etapě, kdy je definována nová role a úloha Pošty ve společnosti, kdy jsou zaváděny ty služby, o které mají stát, samosprávy a občané zájem z toho důvodu, že pouze Česká pošta je umí po celém území Česka realizovat. Zde konkrétní změny naopak uvidí všichni.
| Česká pošta