Alza··5 min

Alza v nové kampani otevírá Alzákův vánoční obchoďák

Praha, 4. 10. 2022 – Alza.cz spouští předvánoční kampaň nazvanou Alzákův vánoční obchoďák. E-shop v ní milou a hravou formou komunikuje výhody online nakupování a šíři portfolia se zaměřením na hračky. Spolu s nasazením kampaně se také představuje nová marketingová ředitelka společnosti. Tou se stává Klára Blažková, která ve firmě doposud zastávala post ředitelky marketingové strategie.

Zahájením své klíčové reklamní kampaně vstupuje lídr české e-commerce oficiálně do nejvytíženější části roku – do předvánoční sezóny. Zaměří se v ní především na komunikaci hlavních výhod online nakupování, jako je široký výběr zboží, nákupy bez stresu a z pohodlí domova, rychlé doručení do sítě AlzaBoxů, a to vše za výhodné ceny. Hlavním průvodcem bude jako každý rok „tvář“ Alzy, mimozemšťan Alzák, který si tentokrát na pomoc přizve oblíbené dětské hračky v čele s plyšovým medvídkem.

„Letošní kampaň je v mnoha ohledech jiná, než jsou lidé zvyklí. Diváky zavede do vánočně laděného pokojíčku, kde si hlavní hrdina hraje na obchoďák, tak jako jsme to dělávali i my v dětství. Ve spotech si s nadsázkou a humorem bereme na mušku nejčastější nákupní zvyklosti a stereotypy a vedeme lidi k zamyšlení, jestli to v dnešní době nejde dělat i jinak,“ popisuje klíčové sdělení nová ředitelka marketingu Alza.cz Klára Blažková a dodává: „Věnovali jsme hodně času opravdovému pochopení spotřebitelů, jejich zvyklostí, co je trápí během nákupu dárků a jak jim my jako značka můžeme pomoci. To pak obnášelo změnu ve více oblastech než jen ve výsledném komunikačním konceptu.“

Celá kampaň stojí na třech pilířích: představení výhod online nakupování, které se obejde bez dlouhého shánění, stresu a front, prezentace široké nabídky sortimentu hraček za konkurence schopné ceny a na taktických cenových pobídkách. To vše podpoří také nově navázané dlouhodobé spolupráce s influencery. Vybraní ambasadoři budou postupně vysvětlovat a sdílet své zkušenosti a představovat jednotlivé benefity od zákaznického programu AlzaPlus+ po šířku sortimentu.

„Naše sdělení v komunikaci bývala často velmi komplikovaná a popisná. Mám radost, že se nám podařilo najít cestu, jak předat velmi jednoduché sdělení, vyhnout se přitom popisnosti a vést spotřebitele k zamyšlení nad standardy a zaběhnutými zvyklostmi. Věříme, že se nám tak podaří předat výhody online nakupování a naši zákazníci si užijí toto krásné období roku bez přehnaného shonu, v klidu a pohodě se svými blízkými,“ shrnuje Klára Blažková.

Vedení marketingu největšího českého e-shopu přebrala 30letá Klára Blažková v září, kdy na tomto postu vystřídala Marka Dvořáka, který se rozhodl přijmout novou pracovní výzvu. Klára do firmy nastoupila před 6 lety ještě během svých studií na VŠE a za tu dobu si vyzkoušela hned několik rolí – od manažerky kampaní, přes ředitelku marketingové divize až po zastupující ředitelku celého oddělení a ředitelku marketingové strategie firmy. „Klára je typickým příkladem toho, jak mohou šikovní lidé v Alze kariérně vyrůst a věk v tomto ohledu nehraje roli. Klára přesvědčila vedení firmy svým pracovním nasazením, analytickým uvažováním, manažerskými dovednostmi, odborností a rozsáhlou znalostí firmy napříč všemi odděleními. Procesně nastavovala tvorbu kampaní a finanční řízení oddělení, podílela se na rozvoji komunikace v Maďarsku a již několik let zaštiťuje spolupráci s výzkumnými agenturami. Za vedení Alzy jí přejeme, ať se jí na novém postu daří,” říká místopředseda představenstva Petr Bena.

„Stát v čele marketingu Alzy je pro mě čest, závazek, ale zároveň s tím i výzva. Roli přijímám s velkým respektem. Nyní se nacházíme ve fázi, kdy jsme se postupně dopracovali k větší práci s daty a z nich plynoucími insighty, velká práce nás ale čeká na positioningu značky, atributech značky a například i kreativní platformě. Chtěla bych moc poděkovat odcházejícímu Marku Dvořákovi, který nám a mně osobně pomohl nastavit základ pro to, abychom v této práci mohli jako tým pokračovat,” říká Klára Blažková.

Klára Blažková nyní řídí téměř stočlenný marketingový tým Alzy, a je tak zodpovědná za celý marketing největšího českého e-shopu včetně právě začínající vánoční kampaně, která bude ode dneška postupně gradovat až do Štědrého dne.

Zdroj: www.alza.cz

Zadavatel
Alza

Alza

Alza je největší internetový obchodník, uznávaný lídr a inovátor v oblasti internetového prodeje v Česku a na Slovensku. Byznysové aktivity se od roku 2014 rozšířily do dalších zemí EU.

Další články od Alza

Školní nákupy na Alze vrcholí: Elektronika je nejžádanější, nákup na splátky využívá jen minimum zákazníků
Alza

Školní nákupy na Alze vrcholí: Elektronika je nejžádanější, nákup na splátky využívá jen minimum zákazníků

Před začátkem školního roku vrcholí nákupy školního vybavení a Alza potvrzuje svou pozici lídra české e-commerce s nabídkou všeho, co studenti potřebují – od notebooků po tužky do penálu. Vlastní průzkum Alzy ukázal, že elektronika dominuje školním nákupům, následují sešity, učebnice a psací potřeby. Alza nabízí možnost nákupu na Třetinku nebo splátky. Nákup školních potřeb na splátky však využilo pouze jedno procento zákazníků, ukázal průzkum.
Google představil nové telefony Pixel 9. Na e-shopu alza.cz jsou již v předprodeji s několika zvýhodněními
Alza

Google představil nové telefony Pixel 9. Na e-shopu alza.cz jsou již v předprodeji s několika zvýhodněními

Společnost Google si e-shop alza.cz vybrala jako jednoho z mála partnerů pro prodej nové řady telefonů Google Pixel 9. Všechny modely řady Pixel 9 si zákazníci Alzy již mohou předobjednat s mnoha zvýhodněními. Devátá generace telefonů Google Pixel zahrnuje Pixel 9, Pixel 9 Pro a Pixel 9 Pro XL. Oficiálně se pak tyto mobily začnou prodávat 22. srpna. Nové špičkové telefony zákazníkům nabízí unikátní design, jeden z nejlepších fotoaparátů na trhu či AI asistenta.
Vedra zvyšují poptávku po klimatizacích a ventilátorech. Na e-shopu Alza.cz je o ně mnohem větší zájem než loni
Alza

Vedra zvyšují poptávku po klimatizacích a ventilátorech. Na e-shopu Alza.cz je o ně mnohem větší zájem než loni

Praha 21. 6. 2024 – S blížícím se létem a vyššími teplotami e-shop Alza.cz pozoruje vyšší zájem zákazníků o produkty k chlazení jako jsou ventilátory a klimatizace, ale také zahradní bazény. Obecně je letos o tyto produkty vyšší zájem v porovnání se stejným obdobím loni. Alza na produkty nabízí výhodné slevy ale také doručení do druhého dne nebo doručení zdarma po celé České republice.
Zákazníci s AlzaPlus+ během dvou let ušetřili přes půl miliardy korun
Alza

Zákazníci s AlzaPlus+ během dvou let ušetřili přes půl miliardy korun

Praha 21. 5. 2024 – Je to dva roky, co největší český e-shop Alza.cz zavedl nový standard – doručení zdarma na cokoli díky programu AlzaPlus+. Vyzkoušelo ho už téměř 900 tisíc zákazníků. Do letošního května díky AlzaPlus+ všichni jeho členové z Česka, Slovenska i Maďarska ušetřili už přes půl miliardy korun.
Alza slaví dvanáct měsíců od zavedení novinky v programu Alza pro firmy, je jí dvouletá záruka na cokoli
Alza

Alza slaví dvanáct měsíců od zavedení novinky v programu Alza pro firmy, je jí dvouletá záruka na cokoli

Praha 30. 4. 2024 – Je to 12 měsíců, co firemní zákazníci na Alze začali nakupovat s výhodami běžných spotřebitelů. Společnost Alza od loňského dubna v rámci programu Alza pro firmy nabízí podnikatelům nejen nákupy na splatnost a možnost získat výhodnější ceny, ale i minimálně dvouletou záruku na veškeré zboží, stejně jako koncovým zákazníkům. A další zajímavé benefity.
Alza.cz šetří planetu (nejen na Den Země) díky projektu Nebalení i 24hodinovému provozu AlzaBoxů
Alza

Alza.cz šetří planetu (nejen na Den Země) díky projektu Nebalení i 24hodinovému provozu AlzaBoxů

Praha 22. 4. 2024 – Jednička české e-commerce nejen v oblasti elektroniky společnost Alza od února 2024 vlastní certifikát Udržitelný e-shop roku pro český a slovenský trh, který uděluje Heureka.cz. Většinu objednávek do svých výdejních schránek AlzaBoxů nebalí a díky jejich husté síti po celé České republice, Slovensku i Maďarsku a 24hodinovému provozu přispívá k ochraně životního prostředí.
E-shop Alza.cz má v nabídce tisíce dětských knih. Největší zájem je o ty pro nejmenší
Alza

E-shop Alza.cz má v nabídce tisíce dětských knih. Největší zájem je o ty pro nejmenší

Praha 2. 4. 2024 – Dnes je Mezinárodní den dětské knihy. Od roku 1967 připadá právě na 2. duben, tedy den výročí narození dánského spisovatele Hanse Christiana Andersena. Největší český e-shop Alza.cz má dětské publikace ve své nabídce od roku 2017.
Alza v pražském Showroomu představí v měřítku 1:1 realistický model auta LEGO® PEUGEOT Le Mans
Alza

Alza v pražském Showroomu představí v měřítku 1:1 realistický model auta LEGO® PEUGEOT Le Mans

Praha 25. 3. 2024 – V Showroomu společnosti Alza.cz v pražských Holešovicích zažijí návštěvníci jedinečnou podívanou. Jednička české e-commerce ve spolupráci se společností LEGO představí zákazníkům v Česku unikátní model LEGO® Technic PEUGEOT 9X8 Hybrid Hypercar ze závodů 24 hodin Le Mans. Prohlédnout si ho budou moci už od zítra. Auto v životní velikosti postavené celé z kostek LEGO® bude k vidění až do 14. dubna, následně vyjede do světa. Stavělo se 24 hodin z více než 600 000 dílů.
Během jarních prázdnin je v Alze největší poptávka po výbavě na hokej, sjezdových lyžích, ale i po cyklistických kolech
Alza

Během jarních prázdnin je v Alze největší poptávka po výbavě na hokej, sjezdových lyžích, ale i po cyklistických kolech

Praha 28. 2. 2024 – Jarní prázdniny jsou v plném proudu a největší český e-shop Alza.cz během nich zaznamenává zvýšenou poptávku po zimním vybavení. To teď mohou zákazníci pořídit ve výprodeji i s 30 % slevou. Největší zájem je na Alze zatím o hokejové vybavení, sjezdové lyže a běžky, naopak úpadek zaznamenalo skialpinistické vybavení. Mimo zimní výbavu roste už nyní poptávka také po cyklistických kolech.
Valentýn jednoduše a online. Alza láká na doručení dárků do druhého dne a tisíce produktů skladem
Alza

Valentýn jednoduše a online. Alza láká na doručení dárků do druhého dne a tisíce produktů skladem

Praha 12. 2. 2024 – Největší český e-shop Alza.cz je připravený pomoci zákazníkům s bezstarostnou oslavou Dne zamilovaných. Dárky z lásky můžou pořídit pohodlně a online, nechat si je doručit do druhého dne nebo vybírat z tisíců produktů skladem a vyzvednout si je okamžitě na některé z prodejen.