Jednička české e-commerce a leader v prodeji elektroniky Alza.cz vstupuje do nového akademického roku hned s několika novými pobočkami. Firma o letních prázdninách nasadila vysoké tempo a otevřela hned čtyři kamenné pobočky, z toho jednu v Česku, dvě na Slovensku a jednu v Maďarsku. Rozšiřování sítě přitom pro letošek zdaleka nekončí, zákazníci se mohou do konce roku těšit ještě na několik dalších poboček.
V červnu, tedy ještě před začátkem prázdnin, stihla Alza otevřít pobočku v Berouně. V červenci se pak otevřely brány kamenné pobočky v Teplicích a slovenské zákazníky přivítala také pobočka v Nových Zámcích. Otevírání zahraničních poboček pokračovalo i v srpnu. Nový kamenný obchod má slovenská Dunajská Streda a také maďarská Budapešť, která se tak může pochlubit už třetí pobočkou Alzy.
Strategická expanze kamenných poboček mění hru v online i offline nakupování
Alza dlouhodobě investuje nejenom do rozvoje internetového prodeje, ale i do kamenných poboček, což se ukazuje být důležitou strategií firmy. „Naše iniciativa otevřít nové pobočky je výsledkem snahy vyjít vstříc potřebám obyvatel velkých i menších měst, kteří si dlouho přáli mít naši pobočku ve svém okolí. Koncept těchto poboček je navržen tak, aby reflektoval měnící se preference našich zákazníků. S nabídkou širokého sortimentu zboží s možností okamžitého nákupu, pohodlným parkováním, možností převzetí objemnějších produktů a bleskovým doručením se snažíme plně uspokojit potřeby našich zákazníků. Díky propojení s naší distribuční sítí AlzaBoxů v blízkosti poboček nabízíme nejrychlejší způsob doručení celého našeho sortimentu,“ říká místopředseda představenstva Alzy Miroslav Kövary a dodává: „Náš závazek však nekončí pouze u našich zákazníků. Jsme pevně odhodláni poskytovat také optimální pracovní prostředí pro naše zaměstnance. Nový koncept pro ně znamená příjemnější a moderní pracovní prostředí.“
Přítomnost kamenné pobočky dokonale doplňuje provoz přilehlých AlzaBoxů a zákazníci mohou volit dle objednaného zboží a osobních preferencí nejvhodnější způsob doručení. „Máme prověřené, že pokud v některé oblasti otevřeme pobočku, vzrostou i objednávky do okolních AlzaBoxů,“ komentuje ředitel prodejní sítě Alzy Ondřej Fabianek.
Nedávno otevřené pobočky už nyní disponují skladovou zásobou, která obsahuje více než dva tisíce různých produktů. Očividným trendem je pak nárůst poptávky po vystaveném zboží. „Poptávka po vystavených produktech se zvýšila od začátku roku o 100 %,“ říká Fabianek a doplňuje: „Zákazníci mají na pobočkách největší zájem o mobilní telefony, domácí elektrospotřebiče, hračky, notebooky a drobné příslušenství jako jsou nabíječky, datové kabely nebo baterie.“
Pobočky Alzy jsou navíc otevřené 7 dní v týdnu a zákazníkům je vždy k dispozici vyškolený personál, který jim pomůže s výběrem vhodného zboží. Jedinečnou službou na pobočce je také možnost ochutnat zdarma privátní značku kávy AlzaCafé. „Takové výhody dělají z našich kamenných poboček mimořádné místo pro nákupy, kde se snoubí pohodlí tradičního nákupu s moderním přístupem,“ dodává Kövary.
Otevření nových poboček přináší desítky pracovních příležitostí
S otevřením nových poboček jen letos vzniklo na padesát nových pracovních míst. „S rozšířením prodejem hledáme v nových lokalitách lidi s manažerskými i obchodními zkušenostmi, kteří chtějí našim zákazníkům přinášet radost z každého nákupu,“ říká Fabianek. Alza se tak dál přibližuje nejenom zákazníkům, ale i těm, kteří hledají nové kariérní cíle.
Zdroj: www.alza.cz