Seznam.cz··5 min

Agenturní spolupráce roku 2022: V kategorii Cross-mediální kampaň vítězí Mindsquared za práci pro Sazku. Nejvíc ocenění si odnáší Omnicom Media Group

Ceny soutěže Agenturní spolupráce roku udělované českou internetovou jedničkou Seznam.cz znají své vítěze. V kategorii Cross-mediální spolupráce roku se cenou pyšní agentura Mindsquared. Odborná porota ocenila její skvělou práci pro klienta Sazka. Nejvíce cen pak patří agenturní skupině Omnicom Media Group (OMG).

Cena za cross-mediální spolupráci roku patří agentuře Mindsquared. Ta do komunikace zahrnula široké spektrum reklamních formátů, čímž plně využila možností, které portfolio Seznamu zadavatelům nabízí, a zároveň výše jejích investovaných hrubých ceníkových cen přesáhla 80 milionů korun při propagaci jednoho klienta.

„Cross-medialita je v době rozrůstajícího se počtu mediálních a komunikačních kanálů při plánování reklamních kampaní stále důležitější. Česká internetová jednička to jasně vnímá, proto velmi rádi oceňujeme agenturu, která dovede perfektně vytěžit různé mediatypy spadající do rodiny Seznamu,” říká Tomáš Búřil, obchodní ředitel Seznam.cz. Podmínkou pro účast v kategorii bylo, aby agentura využila alespoň tři mediatypy. Seznam.cz přitom nabízí k využití online, TV, radio i print.

Nejvíc cen v klání nasbírala agenturní skupina OMG

Cenu v kategorii Videokampaň roku získávají OMG a Zaraguza za kampaň pro Škoda Auto. Klient velmi chytře pracoval s potenciálem seriálu Lajna, odkoupil licenci na postavu, kterou nápaditě zakomponoval do svých spotů. Využil celou řadu produktů, které video na Seznamu nabízí, včetně klasického floatingu až po Seznam True View.

OMG pak získala i cenu za audio spolupráci roku pro Komerční banku za podcast Ve Vatě Energo Speciál. Podcasty Seznamu poskytují příležitost, jak oslovit konkrétní cílovou skupinu, což se OMG povedlo.

OMG získává také Cenu poroty za projekt Příliš hlasité nebezpečí, kde začala pracovat s audiem. V rámci čtení si lidé mohli poslechnout ruchy jednotlivých pražských čtvrtí. Pro klienta to byl první projekt tohoto typu.

A ve spolupráci se Seznamem pokračuje agentura i letos. V projektu Brána do světa nespoutané představivosti vznikly na základě dětské fantazie a umělé inteligence Pohádky do auta. Celkově jde o příkladnou ukázku spolupráce, která klientovi přináší ovoce.

Spendy do reklamy na Seznamu nejvíce navýšily Publicis Groupe a Knowlimits Group

Tradičními kategoriemi jsou, stejně jako loni, Skokan roku a Absolutní skokan roku. V té první oceňujeme agenturu s nejvyšším procentuálním meziročním nárůstem spendu, zatímco Abslutní skokan je agentura, jejíž celkový spend meziročně nejvíce narostl v absolutní hodnotě. Absolutním skokanem roku se stala Publicis Groupe a Skokanem roku Knowlimits Group .

Inspirativní kategorií je „Inovátor roku”, kterou získává agentura Dentsu za kampaň pro řetězec Albert. Cenu má za využití a implementaci novinek od Seznamu, zejména dynamického retargetingu návštěvníků Seznamu a v RTB za využití pokročilého cílení na prohlížeče.

Cenu za obsahovou spolupráci získává agentura Ogilvy za práci pro Krušovice na kampani „Ať tu po nás něco zůstane”. Mezi hodnotící kritéria patřily: úspěch kampaně, inovace nebo pročtenářský přístup.

Celá soutěž má společensky prospěšný podkres

Nově byla udělena i cena za CSR kampaň roku. Tu si odnáší agentury OAK a VMLY&R za kampaň pro Českou spořitelnu. Kromě zásahu kampaně a jejího společenského přínosu porota ocenila i její zpracování. V souvislosti s válkou na Ukrajině Česká spořitelna zastavila své reklamní kampaně v televizi a na internetu naplánované na březen 2022 a místo nich spustila kampaň vyzývající k podpoře sbírky Paměti národa neziskové organizace Post Bellum. Kampaň s názvem „Dnes jsme #silnější, dnes pomáháme“ využívá autentické výpovědi pamětníků ze sbírky Paměti národa.

Stejně jako v loni je také každá z kategorií propojena s konkrétní neziskovou organizací. Vítěz dané kategorie pak neziskovce předal kredit do reklamního systému Skliku, který organizace může využít na propagaci vlastních aktivit. Celkově bylo rozděleno 450 tisíc korun.

Mrkněte, kde agentury díky svému vítězství pomáhají

Omnicom Media Group a Zaraguza sklidily ovoce za svou práci pro Linku bezpečí. OMG podpořila i Konto bariéry a věnovala šek Člověku v tísni. Dentsu podpořila Nadaci OSF. OAK a VMLY&R potěšily svou prací neziskovou organizaci Fuck cancer. Ogilvy udělala dobrý skutek pro Nadační fond dětské onkologie Krtek. Knowlimits Group věnovala šek Oblastní charitě Červený Kostelec – středisko DOMOV SVATÉHO JOSEFA. Publicis Groupe je hrdinou pro Loono. A Mindsquared podpořila Psí naději.

Předávání cen proběhlo v rámci konference Seznam Fórum v pražském DOX+.

Zdroj: blog.seznam.cz

Zadavatel
Seznam.cz

Seznam.cz

Seznam.cz je český internetový portál a vyhledávač. Byl založen roku 1996 Ivem Lukačovičem a posléze se stal jedním z prvních českých internetových katalogů a vyhledávačů v České republice.

Další články od Seznam.cz

Sport.cz chystá speciální video pořady k Letním olympijským hrám 2024
Seznam.cz

Sport.cz chystá speciální video pořady k Letním olympijským hrám 2024

Letošní sezóna vrcholových sportovních klání vrcholí. Olympijské hry v Paříži jsou pro mnoho sportovců i fanoušků tím největším z nich. Sport.cz připravuje kromě výsledků, programu a pohledů do zákulisí také dva pořady s názvy Studio Paříž a Pařížské ozvěny. Fanoušci sportu se mohou těšit i na rubriku Stalo se před lety.
Seznam Zprávy nabídnou k poslechu vybrané audioknihy
Seznam.cz

Seznam Zprávy nabídnou k poslechu vybrané audioknihy

V rámci partnerství se soutěží Audiokniha roku poskytne zpravodajský web Seznam Zprávy šestici knižních titulů v audioformátu zcela zdarma.
O chaty a chalupy je v meziročním srovnání menší zájem. Nejvýrazněji nabídkové ceny klesají v Libereckém kraji
Seznam.cz

O chaty a chalupy je v meziročním srovnání menší zájem. Nejvýrazněji nabídkové ceny klesají v Libereckém kraji

Zájem o chaty a chalupy byl na největším tuzemském realitním portále Sreality.cz v době koronavirové pandemie enormní. Tato doba je ale pryč a poptávka měřená počtem vyhledávacích dotazů se letos zatím drží i níže než v loňském roce. V meziročním srovnání došlo od začátku letošního roku k poklesu o 8 %. Na trhu pravděpodobně stále dochází ke korekci silných covidových let. Počet nabídek rekreačních objektů k prodeji se totiž meziročně zvýšil téměř ve všech krajích.
Kateřina Šafaříková posílí redakci Seznam Zpráv
Seznam.cz

Kateřina Šafaříková posílí redakci Seznam Zpráv

Nositelka Ceny Karla Havlíčka Borovského a několika Novinářských cen OSF, Kateřina Šafaříková, od srpna nastoupí do analytického týmu Seznam Zpráv, který se věnuje mapování zásadních témat z oblasti evropské i národní politiky a byznysu.
Seznam.cz se stal hlavním mediálním partnerem Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary
Seznam.cz

Seznam.cz se stal hlavním mediálním partnerem Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary

Internetová jednička Seznam.cz je novým hlavním mediálním partnerem letošního ročníku Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary. Během filmové události roku nabídne například online byznysovou debatu pod hlavičkou cyklu Česká elita.
Na Sreality.cz roste zájem o nemovitostní podíly
Seznam.cz

Na Sreality.cz roste zájem o nemovitostní podíly

Ve světě realitních transakcí je aktuálně velkým a kontroverzním tématem flipování nemovitostních podílů. Zřejmě v souvislosti se zájmem o koupi podílů o ně stoupá zájem i na realitním portále Sreality.cz. Od podzimu roku 2022 je možnost vyhledávat přímo nabídky na prodej podílů různých typů nemovitostí. „Ačkoliv poptávka měřená počtem vyhledávacích dotazů přímo po podílech zatím tvoří velmi malou část celkového objemu dotazů, které dostáváme, tak pozorujeme jasný trend rostoucího zájmu. Za prvních pět měsíců v tomto roce jsme obdrželi dvakrát více dotazů než v minulém roce za stejně dlouhé období. Nejčastěji lidé hledají podíly u domů, poté u pozemků a bytů,“ komentuje Pavel Chmelík, datový analytik Seznam.cz.
Seznam Brand Studio opět boduje. V Native Advertising Awards získalo nejvíce zlatých medailí
Seznam.cz

Seznam Brand Studio opět boduje. V Native Advertising Awards získalo nejvíce zlatých medailí

Seznam Brand Studio znovu potvrzuje svou silnou pozici na celosvětové mapě nativní reklamy. V největší mezinárodní soutěži Native Advertising Awards získalo celou řadu prestižních ocenění. Ceny za nejlepší práci v oboru se vyhlašovaly v dánské Kodani, odkud si Andy Sitta s kolegy odvážejí čtrnáct cen. Zlaté medaile reklamní studio získalo hned v šesti kategoriích, tentokrát například za nejlepší užití online médií nebo nejlepší nativní B2C kampaň.
Seznam.cz vykázal za rok 2023 tržby v celkové hodnotě 5,939 miliardy korun
Seznam.cz

Seznam.cz vykázal za rok 2023 tržby v celkové hodnotě 5,939 miliardy korun

Česká internetová jednička, společnost Seznam.cz, v roce 2023 nepatrně zvýšila své tržby – oproti roku 2022 vyrostly o 0,18 % na 5,939 miliardy korun. Mírně rostl i zisk před zdaněním, a to o 6,06 % na 1,362 miliardy korun.
Zahraniční byty lákají lidi ke koupi více než domy. Největší zájem je o Španělsko, Chorvatsko už má druhou pozici
Seznam.cz

Zahraniční byty lákají lidi ke koupi více než domy. Největší zájem je o Španělsko, Chorvatsko už má druhou pozici

Na největším tuzemském portále Sreality.cz byl dlouhodobě větší zájem o domy v zahraničí než o byty. Letos v březnu ale došlo ke změně a Češi nově preferují spíš byty. Nejvíc je zajímají lokality ve Španělsku, Chorvatsku a Itálii. Zájem o zahraniční nemovitosti je navzdory nedávné situaci na hypotečním trhu konstantní.
Na pozici šéfredaktora Seznam Zpráv se vrací Jakub Unger
Seznam.cz

Na pozici šéfredaktora Seznam Zpráv se vrací Jakub Unger

Od začátku června povede redakci Seznam Zpráv opět Jakub Unger. V roli šéfredaktora nahradí Jiřího Kubíka, který se bude věnovat rozvoji nového investigativního formátu. Ten rozšíří exkluzivní obsahovou nabídku redakce. Unger bude i nadále působit jako ředitel divize Zpravodajství a rádií a bude stát v čele společnosti Seznam Zprávy, a.s.