dm··5 min

3+1 tip na líčení do slunného počasí

dm

dm

Společnost dm drogerie markt s.r.o. je jedničkou na českém drogistickém trhu. Ve střední a jihovýchodní Evropě patří dm k největším drogistickým řetězcům. První prodejna mateřské společnosti dm Rakousko byla otevřena v roce 1976 v Linci. V České republice se první dm objevila roku 1993 v Českých Budějovicích. Dnes má dm Česká republika 246 prodejen po celé zemi a její centrála sídlí v Českých Budějovicích. Jednatelkami dm drogerie markt s.r.o. jsou paní Martina Horká a paní Markéta Kajabová.

Tisková zpráva

Novinky od dm značky trend !t up

Jaro přišlo v plné síle a teplé počasí zalité slunečními paprsky vyvolává náladu na pestré a veselé barvy. Ty se pak směle promítají do našich kosmetických taštiček. Vybavte tu svou produkty clean philosophy z nejnovější řady dm značky trend !t up. Jsou veganské, balené v trvale udržitelných obalech a neobsahují parabeny, mikroplasty, minerální oleje, silikony ani další kontroverzní látky. Jak se s nimi nalíčit a podtrhnout tak svou individualitu?

obrazek_do_tela

1) Podklad je základ

Před samotnou aplikací líčení je na místě pleť řádně připravit. Vhodným základem je tak použití primeru. Ten pokožku nejen vyživí, hydratuje a sjednotí, použití kvalitní podkladové báze navíc dovede výrazně prodloužit výdrž make-upu. Primer gel Matcha Awake s extraktem ze zeleného čaje zpomaluje stárnutí pokožky a má protizánětlivé vlastnosti, je tak vhodný nejen jako podklad pod make-up, ale i pro pravidelnou každodenní péči. Stejně dobře poslouží i obličejové sérum Maracuja, jehož hydratační účinky vydrží až 24 hodin.

Na připravenou, hydratovanou pleť naneste make-up či alespoň tónovací krém. Sjednocení pleti sice patří mezi první kroky dokonalého líčení, zároveň je ale jeho pomyslnou třešinkou na dortu. Zejména majitelky mastné a smíšené pleti by vrstvu make-upu měly zafixovat fixačním sprejem. Prodlouží trvanlivost líčení, hydratuje a výslednému looku dodá přirozený nádech.

2) Koukej se mi do očí

Dávno se ví, že oči o člověku leccos prozradí. Ukažte, že nemáte co skrývat, a přitáhnete k nim pozornost výrazným líčením. Trendy nepadají z nebe, ale určují je lidé, jako jste vy. Poslední dobou se můžete setkávat s principem „více je více“. U líčení očí se tedy nemusíte nijak omezovat. Nechte se inspirovat novými líčidly a hrajte si. Vytvářejte linky nejrůznějších tvarů a barev – podle nálady. Lze je kombinovat se stíny v nude barvách, ale i v těch kontrastních. Oči nakonec orámujte nalíčením řas. Pro výraznější efekt sáhněte po umělých řasách. Dávno už nejsou výsadou plesů a společenských akcí, vhodné jsou i pro běžné každodenní nošení.

V dm najdete celou řadu produktů, které zvýrazní vaše obočí. Pomocí linek či řasenek na obočí vytvarujete a dobarvíte pěstěné obočí dle vašich preferencí.

3) Zdravé rty, krásné rty

Kosmetické značky dnes nabízí nepřeberné množství rtěnek, letos navíc hlásí velký comeback lesky. Barvu volte nejen podle tónu pleti, ale i tvaru rtů. Obecně platí, že užší pusa si lépe rozumí se světlejšími barvami, nositelky plných rtů si mohou dovolit i velmi temné odstíny. I když to již není striktním pravidlem a fantazii se meze nekladou, k výrazným očím rty netřeba tolik líčit. Zajímavé jsou i osvědčené nude odstíny, postačí však i vrstva balzámu. Hydratační balzám s olejem z avokáda dodá rtům svěží vzhled. Na zdravých ústech pak i jakákoliv barevná rtěnka vypadá a drží lépe.

4) Tečka za dnem

Poslední tip se netýká ani tak líčení, jako spíše odličování. Jedná se totiž o nedílnou součást kosmetického rituálu a je nesmírně důležité pro zachování zdravé a krásné pleti. Zklidňující odličovač s levandulovým extraktem díky svému složení odlíčí i voděodolný make-up, aniž by dráždil citlivé okolí očí a rtů.

Rady kosmetičky Kateřiny Hrabalové:

„Doporučuji pravidelně každé ráno a večer použít například čisticí pěnu či pleťové mléko, které v kombinaci s lehce navlhčenou pletí udělá mnohem větší službu než jen obyčejné mýdlo. Pleť lehce namočte a pomocí pěny, gelu či mléka ji masírujte. Poté vše opláchněte teplejší, ne ovšem horkou vodou. Příliš horká voda může způsobit popraskání žilek, rozšíření pórů a podráždění. Naopak studená voda póry až příliš stáhne a pleť se tak nevyčistí dostatečně do hloubky. Pokud je pleť nalíčená, nezapomeňte obličej před touto procedurou důkladně odlíčit. Obličej následně osušte a dočistěte tonikem, pleťovou vodou nebo tonizační vodou. Můžete nanést na tampon a pokožku s ním jemně stírat. Až je tamponek čistý, pleť doporučuji namazat sérem a následně pleťovým krémem. Dobré je pamatovat na to, že micelární voda nenahrazuje tonikum či pleťovou vodu a měla by být po použití vždy omyta vodou.“

Zdroj: www.dm.cz

Další články

Další články od dm

dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt TIERRA VERDE sprchový gel esence radosti pomeranč & lavandin 500 ml

dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt TIERRA VERDE sprchový gel esence radosti pomeranč & lavandin 500 ml

České Budějovice, 24.10.2024. Produkty s šarží 05.10.2025 vykazují nadlimitní mikrobiologickou kontaminaci bakterií Lactobacillus Plantarum. Stahování se týká pouze výše uvedeného produktu. Ostatní šarže a jiné produkty značky TIERRA VERDE nejsou dotčeny. Čistě z preventivních důvodů a v zájmu preventivní ochrany spotřebitelů byl dotčený produkt okamžitě stažen z prodeje.
| dm
Bilance 2023/2024: Společnost dm investuje do cen, designu prodejen, technologií i udržitelné budoucnosti

Bilance 2023/2024: Společnost dm investuje do cen, designu prodejen, technologií i udržitelné budoucnosti

České Budějovice, 24.10.2024. V uplynulém obchodním roce (1. října 2023–30. září 2024) společnost dm drogerie markt opět výrazně investovala do své cenové pozice na trhu: v předchozích dvanácti měsících byl nárůst prodejních cen v nákupním koši dm opět nižší než inflace vyjádřená přírůstkem průměrného indexu spotřebitelských cen. Současně byly navýšeny investice do digitálních platforem a služeb, nového designu prodejen, udržitelných konceptů a spolupracovníků. Zákazníci tyto iniciativy ocenili nárůstem obratu o 11,12 %. Nad hranici 5 miliard eur (5,248 miliardy eur) se poprvé vyšplhal obrat zemí podskupiny dm, kterou tvoří mateřská společnost dm Rakousko spolu se svými dceřinými společnostmi dm Česká republika, dm Maďarsko, dm Slovensko, dm Slovinsko, dm Chorvatsko, dm Srbsko, dm Bosna a Hercegovina, dm Rumunsko, dm Bulharsko, dm Severní Makedonie a dm Itálie.
| dm
dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt babylove kojenecká voda 1 l

dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt babylove kojenecká voda 1 l

České Budějovice, 09.10.2024. Z důvodu možné mikrobiologické kontaminace se nedoporučuje konzumace tohoto produktu. Zdravotní riziko je považováno za nízké, ale u citlivých jedinců, jako jsou malé děti, se mohou vyskytnout žaludeční a střevní potíže. Stahování se týká pouze výše uvedeného produktu s uvedenými daty minimální trvanlivosti. Ostatní data minimální trvanlivosti a jiné produkty značky babylove nejsou dotčeny. Čistě z preventivních důvodů a v zájmu preventivní ochrany spotřebitelů byl dotčený produkt okamžitě stažen z prodeje.
| dm
Zákaznice a zákazníci dm poslali do oblastí zasažených povodněmi 5 516 350 Kč, dm částku zaokrouhlila na 7 000 000 Kč

Zákaznice a zákazníci dm poslali do oblastí zasažených povodněmi 5 516 350 Kč, dm částku zaokrouhlila na 7 000 000 Kč

České Budějovice, 01.10.2024. Sociální odpovědnost je součástí filozofie dm a je vlastní i jejím zákazníkům. Ti měli možnost od 20. do 29. září přispět na sbírku SOS Povodně Česká republika organizace Člověk v tísni i prostřednictvím dm. Výzvu k pomoci vyslyšeli zákazníci ve všech 259 prodejnách dm po celé republice. Minimální výše příspěvku byla 50 Kč, maximální neomezená. Pomoc ze všech krajů jako výraz solidarity a podpory nyní směřuje do nejvíce postižených oblastí.
| dm
Společnost dm pomůže lidem z oblastí zasažených povodněmi darem v celkové výši 3,4 milionu Kč

Společnost dm pomůže lidem z oblastí zasažených povodněmi darem v celkové výši 3,4 milionu Kč

S ohledem na aktuální povodně a jejich devastující dopad na postižené lokality se společnost dm rozhodla opět aktivně podpořit ty, kteří to nejvíce potřebují. V souladu s filozofií příkladného působení, pomoci a solidarity proto připravuje materiální a finanční pomoc v celkové výši 3,4 milionu Kč.
| dm
Společnost dm pomůže lidem z oblastí zasažených povodněmi darem v celkové výši 3,4 milionu Kč

Společnost dm pomůže lidem z oblastí zasažených povodněmi darem v celkové výši 3,4 milionu Kč

České Budějovice, 17.09.2024. „Naše podpora zahrnuje materiální pomoc, kterou představuje více než 70 000 produktů, převážně z oblasti čisticích a úklidových prostředků, v celkové výši přibližně 2 miliony Kč. Produkty budeme distribuovat do postižených lokalit ve spolupráci s Potravinovými bankami a organizací Člověk v tísni. Dále jsme se rozhodli poskytnout finanční dar ve výši 1,4 milionu Kč, který stejně jako materiální pomoc rozdělíme mezi výše uvedené organizace. Věříme, že naše iniciativa přispěje k podpoře těch, kteří byli povodněmi zasaženi,“ uvádí Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt.
| dm
Společnost dm uvádí na trh dvě nové privátní značky: HALLOHEBAMME a hautsache

Společnost dm uvádí na trh dvě nové privátní značky: HALLOHEBAMME a hautsache

Společnost dm opět rozšiřuje sortiment. Na trh uvádí dvě nové privátní značky z oblasti péče o matku a dítě a péče o pleť. Celkem devatenáct nových produktů vzniklo ve spolupráci s odbornicemi a rozšířilo portfolio stávajících 30 dm značek, které se vyznačují vysokou kvalitou za výhodnou cenu.
| dm
Společnost dm snižuje dlouhodobě ceny u více než 1 600 produktů

Společnost dm snižuje dlouhodobě ceny u více než 1 600 produktů

Společnost dm opět investuje do cen a nabízí zákazníkům ještě výhodnější nákupy než dosud. V těchto dnech spouští další vlnu zlevnění a od 29. srpna 2024 postupně sníží ceny u více než 1 600 produktů v prodejnách dm i online shopu dm.cz.
| dm
Společnost dm snižuje dlouhodobě ceny u více než 1 600 produktů

Společnost dm snižuje dlouhodobě ceny u více než 1 600 produktů

České Budějovice, 29.08.2024. Cenová politika dm je na českém trhu unikátní. Společnost zvolila strategii dlouhodobých cen, díky které mají zákazníci jistotu, že každé snížení ceny trvá minimálně čtyři měsíce, během nichž může dojít jedině k jejímu dalšímu snížení. Společnost se tak vymezuje proti nárazovým slevovým akcím, které využívají jiní prodejci.
| dm
Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun

Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun

Menstruační potřeby v hodnotě jeden milion korun daruje společnost dm organizacím pro boj s menstruační chudobou. V České republice je velká skupina žen, pro které jsou tyto potřeby drahé, a každý měsíc vyhlíží blížící se menstruaci s obavami. Podle dm by žádná žena neměla čelit tomu, že ji menstruace vyčlení z běžného života nebo donutí používat nehygienické alternativy.
| dm