3 nejčastější důvody, proč lidem doma špatně funguje Wi-Fi. Nová služba Vodafonu je jednoduše vyřeší

|

Až ke dveřím bytu nebo domu vede spolehlivé internetové připojení přes kabel, přesto uživatele trápí špatně fungující bezdrátové Wi-Fi připojení u nich v domácnosti. Na vině nejsou výpadky internetové sítě, ale důvody skryté až v samotné domácí síti. Tři nejčastější potíže snadno vyřeší nová služba Vodafonu s názvem Super Wi-Fi. Ta s pomocí „chytrých krabiček“ zajistí rychlé a spolehlivé Wi-Fi pokrytí v každém koutě domova. Zároveň Vodafone spouští instalaci pevného internetu v novém kabátu, profesionál se o vše postará.

Doba, kdy se počítač dal k internetu připojit jedině po zacvaknutí kabelu, už je dávno pryč a Wi-Fi připojení dává lidem svobodu připojit se bez „drátů“. Ovšem výhodou kabelů dodnes zůstává, že takové připojení funguje vždy stabilněji než přenos dat vzduchem, kde naopak může docházet k rušení signálu. Mezi tři nejčastější důvody, proč lidem Wi-Fi připojení doma funguje špatně, patří podle statistik Vodafonu: rušení okolními Wi-Fi sítěmi sousedů, na druhém místě je nedostatečný dosah Wi-Fi sítě a na třetím nedostatečná rychlost bezdrátového přenosu.

„Umístění routeru, který vysílá v bytě bezdrátové internetové připojení, hraje zásadní roli. Kdybyste si signál představili jako světlo, tak i v malém bytě může být několik tmavých míst a s rostoucí velikostí domácnosti jich přibývá. Ale i pokud bude router v ideální pozici, stejně například silná zeď signál při přechodu do vedlejší místnosti silně tlumí. Pokud se k tomu přidá rušení bezdrátovou sítí od sousedů, může být výsledkem nestabilní i pomalé internetové připojení,“ vysvětluje Jan Kohout, viceprezident Vodafonu pro péči a prodej.

V čem je kouzlo služby Super Wi-Fi

Pro všechny uvedené nejčastější potíže má nyní Vodafone nové řešení v podobě služby Super Wi-Fi. „Jejím základem jsou chytré krabičky, odborně extendery nebo opakovače signálu. Vsadili jsme na špičkový a prověřený hardware, na trhu je totiž řada opakovačů, které vám ve skutečnosti příliš nepomohou. Naše služba nejen zlepší pokrytí a prosvítí signálem všechna zákoutí, ale také za vás chytře a automaticky hlídá nejlepší možné nastavení a průběžně si vybírá nejvhodnější Wi-Fi kanál tak, aby vaše síť nebyla rušena od sousedů,“dodává Jan Kohout. Super Wi-Fi se ovládá přes mobilní aplikaci, která je dostupná pro telefony se systémem Android i iOS.

Starostí se můžete zbavit za necelou stokorunu měsíčně

Službu Super Wi-Fi si může pořídit každý, kdo má od Vodafonu pevný internet. Zařízení získá do pronájmu, startovací balíček obsahuje dva extendery a stojí 98 korun měsíčně. Pokud by si někdo přesto netroufal zařízení zapojit sám, už dnes nabízí Vodafone pro většinu adres instalaci od technika. S tím souvisí i další novinka – instalace pevného internetu v domácnosti dostala v říjnu nový kabát.

Technik vše nastaví, pomůže i poradí

Zákazníci, kteří si od Vodafonu pořídí pevný internet, mohou nyní při instalaci internetu doma využít detailní pomoci od profesionálního technika. Na jeho služby mají po splnění podmínek nárok zdarma (jinak služba stojí 2400 korun). Technik vše zapojí, nastaví modem i domácí Wi-Fi síť a provede kontrolní měření rychlosti. Zákazník nebo zákaznice tak nemají žádné starosti a profesionální technik přináší jistotu, že služba bude od začátku fungovat perfektně.

Zdroj: www.vodafone.cz

Vodafone

Tady Vodafone 74: Tomáš Vršťala o změně profese a o práci s talenty

Ještě nedávno bylo běžné, že se lidé drželi svého vzdělání a povolání po celý svůj život, ať už je to bavilo nebo ne. Dnes však žijeme v době, kdy se pracovní trh rychle mění. Opustit svou původní profesi, začít pracovat v jiném odvětví a dělat něco úplně nového, je častější a přirozenější, než kdy dříve. Ovšem, vyžaduje to odvahu. Jaké to je, vyměnit bankovnictví za telekomunikace a nebo přejít z finančního oddělení do HR – do lidských zdrojů, o tom v dnešní epizodě vypráví Tomáš Vršťala, ředitel pro rozvoj a talent ve Vodafonu.

Vodafone

Špatná zpráva pro internetové šmejdy. Vodafone posiluje bezpečnost, podvodné SMS zákazníci nahlásí ještě snadněji

Vodafone pro své zákazníky zavedl centralizovanou službu pro hlášení podvodů prostřednictvím textových zpráv. V případě, že jim dorazí podezřelá SMS, stačí jen jednoduše informaci přeposlat na číslo 7726 a Vodafone neprodleně zakročí. Zákazník tak chrání nejen sebe, ale také data a peněženky dalších potenciálních obětí.