Prima+··5 min

Známé herečky tváří v tvář démonu alkoholu. V kampani s drsným sdělením a poselstvím Nepít je plus

Prima+

Prima+

Prima+ je internetová videoslužba z portfolia online služeb televize Prima, který vám nabízí rychlý, snadný a legální přístup k vašemu oblíbenému obsahu prostřednictvím vašeho počítače, mobilu nebo na chytré TV.

Tisková zpráva

Alkohol je stáhl na dno, ale dokázaly najít sílu a cestu zpět do života. Říkají si Ženy s odvahou a sdílením svých životních příběhů chtějí varovat před snadným pádem do alkoholového pekla a motivovat k řešení ty, které už nadměrnému pití podlehly. Odvahu prokázaly i herečka Michaela Badinková, Michaela Tomešová a Justýna Drábková, které v kampani prima+ Nepít je plus daly tvář skutečným příběhům abstinujících alkoholiček.

„Pamatuju si den, kdy jsem přišla o všechno, dcera mě s pláčem prosila, ať se léčím, jinak už mě nechce nikdy vidět. Tehdy jsem si uvědomila, že musím přestat pít,“ říká ve videu herečka Michaela Badinková. Nejsou to její slova, ale slova paní Bohunky N., která už osmnáct let abstinuje a nyní poskytla svůj životní příběh osvětě. Michaela Badinková je jednou ze známých žen, které natočily osvětové spoty bojující proti ženskému alkoholismu. „Jsem také matka dvou dcer a budu šťastná a děkovat Bohu, když mi tohle nikdy nebudou muset říkat. Bylo by mi z toho smutno. Ale fandím všem, kteří se z toho dokážou dostat. Chce to velkou sílu. Tohle téma je pořád takové tabu, protože když někdo popíjí, skrývá to. Kdyby tyto příběhy pomohly někomu otevřít oči, mělo to smysl,“ říká Michaela Badinková.

Justýna Drábková: To, co říkám, nebylo hrané

Spolu s Michaelou Badinkovou v kampani Nepít je plus vystoupila i dcera herečky Jany Bernáškové a dramatika Davida Drábka, talentovaná Justýna Drábková. Justýna se bravurně zhostila nelehkého úkolu. Interpretovala životní příběh Pavly S., v němž vedle alkoholu hraje klíčovou úlohu i domácí násilí. „Táta pil a často mlátil mámu i mě. Ve dvaceti jsem na něj zavolala policii. Ale i já jsem si časem k alkoholu našla cestu. Touha po svobodě mě málem zničila,“ říká Justýna Drábková ve videu, z něhož běhá mráz po zádech. „Musím říct, že je to hodně silné, a já jsem si v jednu chvíli uvědomila, že to, co říkám, není hrané. Nacítila jsem se na to a bylo to ve mně. Je to těžký příběh a slečna, která nám ho svěřila, je neskutečně statečná,“ říká Justýna Drábková s tím, že jí samotné alkohol moc neříká. „Tohle je můj první suchý únor, který bych mohla držet, ale já si myslím, že takových únorů budu v roce držet víc, aniž bych o tom věděla. Moc na to nejsem, mně je po alkoholu hrozně špatně, vůbec nemůžu pít tvrdý nebo ho mixovat,“ dodává osmnáctiletá herečka.

Michaela Duffková: Nevěřte slibům alkoholiků

Sama za sebe v kampani vystoupila Michaela Duffková, abstinující alkoholička a autorka Zápisníku alkoholičky, jehož filmové zpracování s Terezou Ramba v hlavní roli nyní uvádí prima+. Michaela ví, jak vypadá alkoholismus ve své nejhorší podobě, a také už ví, jak člověku se závislostí na alkoholu pomoci. „Úplně to základní je to nepřehlížet, protože to většina z nás dělá. Mluvit fakticky a ve chvílích, kdy je ten člověk co nejvíc střízlivý. Co nejdříve vyhledat odbornou pomoc, neodkládat to, nevěřit slibům,“ apeluje Michaela Duffková.

Michaela Tomešová: Skleničku po práci si už líp rozmyslím

Čtveřici tváří kampaně uzavírá herečka Michaela Tomešová s příběhem Vlasty K., jejíž pití začalo nevinně skleničkou po práci, skleničkou na lepší spaní a pomalu se přetavilo v ryzí alkoholismus. Po natočení spotu se Michaela nijak netajila tím, jak ji Vlastina slova zasáhla. „Jsem typ herečky, která se do situací vciťuje, a ona popisuje, že si dala skleničku po práci, že to nic nebylo. A i já si tu skleničku po práci dám. Myslím, že teď o tom budu o něco víc přemýšlet. S manželem jsme se rozhodli letos držet suchý únor, přestože to je pro nás měsíc narozeninových oslav,“ říká Michaela Tomešová, která není součástí kampaně náhodou. S Michaelou Duffkovou, živoucí předlohou Zápisníku alkoholičky, jsou letité přítelkyně. „Známe se ještě z doby, kdy Míša dělala uvaděčku v divadle. Tenkrát se tam dost pilo, popíjeli jsme tam v partě. Co si budeme povídat, divadlo je rizikové prostředí,“ vzpomíná herečka na začátky přátelství s Michaelou Duffkovou.

Kampaň Nepít je plus vznikla stejně jako úspěšný film Zápisník alkoholičky v režii Dana Svátka. Zápisník alkoholičky divákům nabízí prima+.

Zdroj: www.skupinaprima.cz

Další články

Další články od Prima+

Rádiový Media Club dále roste! Jeho share dosáhl 47,2 %

Rádiový Media Club dále roste! Jeho share dosáhl 47,2 %

Nové výsledky poslechu rádií v ČR Radioprojekt potvrzují Media Club jako lídra trhu s rádiovou reklamou. Podíl na poslechu vlastněných a obchodně zastupovaných rozhlasových stanic přeskočil poprvé v historii hranici 47 % a postupně šplhá k polovičnímu podílu na celkovém rádiovém trhu.
| Prima+
Skupina Prima i hlavní stanice meziročně narostly v CS 15+ i 18–69. Posílila také Prima KRIMI a CNN Prima NEWS

Skupina Prima i hlavní stanice meziročně narostly v CS 15+ i 18–69. Posílila také Prima KRIMI a CNN Prima NEWS

Skupina Prima meziročně narostla v CS 15+ i CS 18–69 v celodenním vysílání i v prime time, stejně tak se dařilo také vlajkové stanici. Media Club je stále nad komerční konkurencí v prime time u cílové skupiny 15+, v celodenním vysílání vítězí u 15+ i 18–69. Z malých tematických kanálů si nejvíce polepšily Prima KRIMI a CNN Prima NEWS.
| Prima+
Do pražské Grébovky zavítalo na den lásky na 7. ročník akce DERMACOL LOVE DAY přes 30 tisíc návštěvníků

Do pražské Grébovky zavítalo na den lásky na 7. ročník akce DERMACOL LOVE DAY přes 30 tisíc návštěvníků

Rozkvetlá Grébovka v rámci sedmého ročníku DERMACOL LOVE DAY 1. května 2025 nabídla nejzamilovanější prvomájovou akci s bohatým kulturním programem, který přilákal několik desítek tisíc návštěvníků. Spousta různorodých aktivit oslavovala lásku a krásu a nabídla zábavu pro celou rodinu. Vrcholem byla oslava 14. narozenin kanálu Prima LOVE za účasti moderátorů a herců z televize Prima. Dvě pódia roztančili přední čeští a slovenští hudební interpreti – Tereza Mašková, Adam Mišík, Majk Spirit, Petr Kotvald, Simon Opp, Jana Rychterová a další.
| Prima+
CNN Prima NEWS slaví pět let na trhu rekordní sledovaností, novým publicistickým pořadem i aplikací

CNN Prima NEWS slaví pět let na trhu rekordní sledovaností, novým publicistickým pořadem i aplikací

International u příležitosti pátého výročí multiplatformy na konferenci MONEY MONEY MONEY a nešetřili chválou na českou multiplatformu. Zpravodajský kanál CNN Prima NEWS zatím každý rok rostl. Za letošek, do poloviny dubna, zaznamenal podíl na sledovanosti 2,36 % v CS 15+. Divákům redakce CNN Prima NEWS přinesla nový publicistický pořad Souvislosti Markéty Fialové na hlavním kanále TV Prima. Hned premiérové vydání odstartovalo velkou investigativní reportáží o Guru Járovi, kterou citovala většina hlavních médií.
| Prima+
Česká edice časopisu Playboy se po 34 letech loučí. Poslední číslo vyjde v červnu 2025

Česká edice časopisu Playboy se po 34 letech loučí. Poslední číslo vyjde v červnu 2025

Ikonická značka, která déle než tři desetiletí formovala českou mediální a lifestylovou scénu, se loučí. V červenci letošního roku vyjde poslední číslo české edice časopisu Playboy. Číslo 07/2025 (na stáncích bude od poloviny června do konce července 2025) bude zároveň speciálním „best of“ – výběrem toho nejlepšího z celé historie tuzemské verze magazínu.
| Prima+
Asociace komerčních televizí slaví 8 let, Marek Singer střídá v prezidentské roli Kláru Brachtlovou

Asociace komerčních televizí slaví 8 let, Marek Singer střídá v prezidentské roli Kláru Brachtlovou

Letos na jaře slaví Asociace komerčních televizí osm let od svého založení. I nadále se aktivně zapojuje do boje proti internetovému pirátství, kde v uplynulém období dosáhla významných úspěchů, a naplňuje i své další cíle jako je osvěta v oblasti podpory televize jako silného a účinného reklamního mediatypu nebo aktivní participace na legislativních procesech ovlivňujících podnikání komerčních vysílatelů.
| Prima+
Prima má nový mediální projekt COOLLAB. Zaměřuje se na projekty pro mladé cílové skupiny

Prima má nový mediální projekt COOLLAB. Zaměřuje se na projekty pro mladé cílové skupiny

Mediální skupina Prima spustila nový mediální hub s názvem COOLLAB. Jde o samostatnou značku, která má ve skupině na starosti projekty zaměřené na mladé cílové skupiny. V současnosti tým spravuje například sociální sítě Prima COOL, které se na přelomu roku proměnily v plnohodnotné informační a zábavní medium s raketovým růstem výkonu.Tým COOLLABu rozvíjí sociální profily Prima COOL, vytváří pro ně aktuální obsah, který rezonuje především mezi mladšími cílovými skupinami. Kombinuje formáty z oblasti lifestyle, popkultury, hudby, sportu, politiky nebo meme kultury a do tvorby zapojuje influencery i známé osobnosti. Kromě profilů Prima COOL spravuje tým také profil reality show StarHouse, jejíž první týden přinesl přes osm milionů impresí a stovky tisíc interakcí.
| Prima+
CNN Prima NEWS připravuje exkluzivní byznysovou konferenci s Richardem Questem k 5. výročí

CNN Prima NEWS připravuje exkluzivní byznysovou konferenci s Richardem Questem k 5. výročí

Multiplatforma CNN Prima NEWS u příležitosti blížícího se 5. výročí připravuje exkluzivní business konferenci s názvem Money Money Money, na kterou dorazí i světová novinářská hvězda Richard Quest ze CNN International. Ať už pracujete v jakémkoliv oboru, motorem jsou vždy peníze. Připravovaná konference, která se uskuteční 30. dubna, proto nabídne řadu hostů s expertním vhledem do ekonomických témat a současných výzev. Mezi hosty budou guvernér ČNB Aleš Michl, exguvernér Miroslav Singer, bývalý ministr financí a prezident republiky Václav Klaus a mnoho dalších. Celodenním programem provedou moderátoři Terezie Tománková a Petr Suchoň.
| Prima+
Nový publicistický magazín na Primě: Markéta Fialová ukáže v neděli večer uplynulý týden v souvislostech

Nový publicistický magazín na Primě: Markéta Fialová ukáže v neděli večer uplynulý týden v souvislostech

Televize Prima poprvé ve své historii přichází s nedělním publicistickým pořadem s názvem Souvislosti. Zkušená novinářka a moderátorka Markéta Fialová nabídne divákům souhrn nejzásadnějších témat uplynulého týdne přehledně, s nadhledem, a hlavně v souvislostech. Třicetiminutový magazín každou neděli po 22. hodině představí témata, která by nikomu z nás neměla uniknout, viděná očima zkušených reportérů CNN Prima NEWS. Nebude chybět investigativa ani překvapivá odhalení. Souvislosti startují už 27. dubna na Primě.
| Prima+
Skupina Prima zavádí strukturu produktových segmentů a posiluje vedení o Jana Maxu

Skupina Prima zavádí strukturu produktových segmentů a posiluje vedení o Jana Maxu

Skupina Prima zavádí novou řídicí strukturu založenou na pěti produktových segmentech. Vedoucí segmentů reportují představenstvu. Cílem této strategické změny je urychlit rozhodovací procesy a efektivněji reagovat na dynamické změny na mediálním trhu. Zároveň skupina Prima posiluje tým vedení. Od 1. května se vedení platformy prima+ ujme zkušený mediální odborník Jan Maxa, který má za sebou dvanáctileté působení v České televizi, kde vedl jak vývoj nových pořadů, tak v posledních letech také digitální divizi. Petr Král se posouvá do čela nového produktového segmentu Distribuce a OTT. Jeho hlavním úkolem bude rozvoj produktové propozice skupiny Prima na rostoucím trhu IPTV.
| Prima+