Září – měsíc biopotravin
Společnost dm drogerie markt klade dlouhodobě důraz na zdravý životní styl a důležitost kvalitních potravin. Tento měsíc se proto již poněkolikáté stala partnerem iniciativy s názvem Září – měsíc biopotravin. Své zákazníky navíc za nákup produktů značky dmBio odměňuje, například násobnými body či dárkem v podobě udržitelné tašky. Společnost tak chce zákazníky motivovat ke změně, která je díky mnoha opatřením v prodejnách snazší než předtím.
Září jako měsíc biopotravin a ekologického zemědělství se v Česku slaví již od roku 2005. Ve stejném roce se bioprodukty staly také součástí sortimentu dm drogerie. Ta se tímto zařadila k prvním maloobchodníkům, kteří s jejich prodejem v tuzemsku začali. „Společnost dm klade důraz na zdravý životní styl a kvalitní potraviny dlouhodobě. Tento měsíc bychom výrobky z certifikovaného ekologického zemědělství chtěli přiblížit co největšímu množství zákazníků. Biopotravinám se proto budeme opakovaně věnovat v živých vysíláních dmLIVE v aplikaci Moje dm. Během zářijového vysílání přineseme tipy na rychlé večeře s produkty dmBio. Diváci živého vysílání také získají eKupon na 50× více bodů při nákupu značky dmBio. V době adventu se ve vysílání dmLIVE budeme věnovat pečení z bio surovin. Zákazníci také mohou k nákupu produktů dmBio, alverde a Pro Climate v hodnotě nad 299 korun získat udržitelnou tašku jako dárek. Členové programu dm active beauty navíc dostanou do 12. října za výrobky dmBio třicetkrát více bodů, ať už je nakoupí online, či v prodejně,“ přibližuje zářijové aktivity Jiří Peroutka, manažer komunikace společnosti dm drogerie markt. Díky garanci dm dlouhodobých cen mají zákazníci jistotu, že nejen produkty značky dmBio zakoupí v dm vždy výhodně.
Všechny tyto aktivity připravila dm drogerie při příležitosti oslavy září jako měsíce biopotravin. Kromě výhodných nabídek pro své zákazníky podpořila také soutěž pořádanou ministerstvem zemědělství, do které věnovala balíčky dmBio produktů.
Za zdravým životním stylem vede zákazníky zelená cenovka
Právě privátní značka dm drogerie dmBio se největší měrou podílí na nabídce potravin v bio kvalitě. „Značka byla uvedena do prodeje v roce 2015 a dnes představuje 60 procent veškerého sortimentu nabízených biopotravin. Ty zákazníci dále nakoupí i pod značkou babylove, která tvoří 7 procent nabídky,“ doplňuje Peroutka.
Společnost dm tak aktuálně nabízí bezmála 1000 produktů bez jakýchkoliv umělých barviv, dochucovadel či náhražek a nabídku neustále rozšiřuje. Reaguje tak na rostoucí popularitu těchto produktů, u nichž se prodej meziročně zvedl o 10 procent.
Aby dm svým zákazníkům nákup co nejvíce ulehčila, již čtyři roky ve svých prodejnách využívá zelené cenovky, které označují všechny biopotraviny i ostatní produkty šetrné k životnímu prostředí. Podle Peroutky je mezi biopotravinami každoročně nejprodávanějším dmBio ovesný nápoj natur, rostlinná náhrada živočišného mléka.
Kromě nemléčných výrobků mohou zákazníci v prodejnách dm nakoupit také výrobky, které zohledňují speciální nároky lidí s různými typy potravinových alergií a nesnášenlivostí, jako je intolerance lepku, laktózy a podobně. Všichni výrobci pro dmBio jsou rovněž certifikovaní IFS Food (International Featured Standards), neziskovou organizací, která dbá na všeobecný standard bezpečnosti potravin v obchodních řetězcích.
Zdroj: www.dm.cz