Zásilkovna··3 min

Využíváte aktuální verze Packeta feedu a widgetu?

Zásilkovna

Zásilkovna

Zásilkovna je česká přepravně technologická společnost, poskytující komplexní logistické služby pro internetové obchody a i pro fyzické osoby. Majitelem je holding Packeta.

Tisková zpráva

V rámci zkvalitňování služeb pro naše partnery (e-shopy)plánujeme deaktivovat staré verze Packeta feedu(datový podklad pro výběr výdejního místa nebo dopravce) a Packeta Widgetu(mapový podklad pro výběr výdejního místa).

Prosíme zkontrolujte si, jestli stále nevyužíváte staré verze. Proč je aktualizace důležitá a jaké kroky je třeba podniknout, zjistíte níže.

Packeta widget

  • mapový podklad pro výběr výdejního místa
  • Od 1. dubna 2025budeme starší verze widgetu deaktivovat

Co to pro vás znamená a proč je aktualizace důležitá?

  • Pokud využíváte starší verzi, vaše stávající řešení přestane fungovat nebo nemusí fungovat správně v rámci vašich individuálních nastavení.
  • Přechod na novější verzi vám umožní využít širší možnosti konfigurace, lepší podporuvýdejních míst a boxů, všech dopravcůa využívání rychlejšího a stabilnějšího řešení.

Jaké kroky je třeba podniknout?

  • Použijte náš snadný nástrojna diagnostiku problémův přiloženém návodu, zvládne to i běžný uživatel.
  • Pokud nalezneteprobléma využíváte externího dodavatele IT nebo e-shopového řešení, prosíme, předejte jim tuto informaci, aby mohli provést nutné kroky k aktualizaci.

Podrobný návod, jak identifikovat problémy a provést potřebné aktualizace widgetu, najdete zde: https://docs.packeta.com/how-to-update-packeta-widget.

Packeta feed

  • datový podklad pro výběr výdejního místa nebo dopravce
  • Od 1. června 2025budeme starší verze feedů deaktivovat

Co to pro vás znamená a proč je aktualizace důležitá?

  • Pokud nyní využíváte některou ze starších verzí (verze 1 až 3),vaše stávající řešení přestane fungovat.
  • Přechod na novější verzi vám umožní využít širší síť výdejních míst včetně boxů, všech dopravců a využívání rychlejšího a stabilnějšího řešení.

Jaké kroky je třeba podniknout?

  • Pokud si systém spravujete interně, zkontrolujte svou implementaci podle instrukcí v přiloženém návodu.
  • Pokud využíváte externího dodavatele IT nebo e-shopového řešení třetí strany, prosím, předejte jim tuto informaci, aby mohli provést nutné kroky k aktualizaci.

Podrobný návod, jak identifikovat problémy a provést potřebné aktualizace feedu, najdete v našem průvodci:https://docs.packeta.com/how-to-update-packeta-feed.

Potřebujete se na něco zeptat?

Neváhejte se spojit se svým obchodním zástupcem nebo nás kontaktujte přímo na[email protected], kde vaše technické dotazy rádi zodpovíme.

Novinky z našeho IT světa z první ruky

Zdroj: www.zasilkovna.cz

Další články

Další články od Zásilkovna

CEO skupiny Packeta Erich Čomor v rozhovoru pro Seznam Zprávy

CEO skupiny Packeta Erich Čomor v rozhovoru pro Seznam Zprávy

Náš CEO Erich Čomor je v čele skupiny Packeta už rok a do budoucna chystá několik změn. Nejen o nich se rozpovídal v novém rozhovoru pro Seznam Zprávy, a.s.
| Zásilkovna
Novinky v rámci služeb BoxNow: Rozšíření služeb a spuštění nové doručovací země od 1. 4. 2025

Novinky v rámci služeb BoxNow: Rozšíření služeb a spuštění nové doručovací země od 1. 4. 2025

rádi bychom vás informovali o rozšíření a úpravě našich služeb s partnerem BoxNow, se kterým už spolupracujeme v Bulharsku a Řecku. Nyní rozšiřujeme spolupráci na Kypr a Chorvatsko.
| Zásilkovna
Upozorňujeme na další typ podvodu, se kterým se můžete setkat, pokud prodávat zboží na marketplace

Upozorňujeme na další typ podvodu, se kterým se můžete setkat, pokud prodávat zboží na marketplace

Internetoví podvodníci nikdy nespí a důkazem je i nový typ podvodu, se kterým se nedávno setkali prodávající na marketplace. Na co si dát pozor?
| Zásilkovna
Změna ve vedení Packeta Slovakia: Role Managing directorky se ujme Beata Altansukh

Změna ve vedení Packeta Slovakia: Role Managing directorky se ujme Beata Altansukh

Společnost Packeta Slovakia, člen skupiny Packeta Group, oznamuje změnu na pozici Managing directora. Po osmi letech ve vedení společnosti se Alexander Jančo rozhodl ke konci března 2025 odstoupit a věnovat se osobním projektům a rodině. Od 16. dubna 2025 jej ve funkci nahradí Beata Altansukh, zkušená manažerka s dlouholetou praxí v oblasti strategického řízení.
| Zásilkovna
12 milionů nevyužívaných telefonů: Zásilkovna a Remobil opět spojují síly v recyklaci mobilů

12 milionů nevyužívaných telefonů: Zásilkovna a Remobil opět spojují síly v recyklaci mobilů

Startuje čtvrtý ročník kampaně Recykluj mobil s cílem zvýšit recyklaci starých a nepotřebných mobilních telefonů. Se Zásilkovnou je to snazší, než byste čekali, a navíc zdarma. Za každý odevzdaný telefonu navíc poputuje 10 Kč organizaci SILOU HLASU.
| Zásilkovna
Depo v Hradci Králové: 10. 3. 2025 se přesouváme v rámci areálu, adresa depa se nemění

Depo v Hradci Králové: 10. 3. 2025 se přesouváme v rámci areálu, adresa depa se nemění

Podáváte zásilky na našem depu v Hradci Králové nebo využíváte tamní výdejní místo pro jejich vyzvedávání? Rádi bychom vás informovali, že od 10. 3. 2025 se naše hradecké depo přesouvá na začátek areálu. Adresa depa zůstává stejná.
| Zásilkovna
Kde najdu kód/heslo pro vyzvednutí

Kde najdu kód/heslo pro vyzvednutí

Přišla vám zpráva, že zásilka je připravena k vyzvednutí? Pokud vyrážíte na výdejní místo, stačí obsluze nadiktovat heslo. Při vyzvednutí ze Z-BOXu si můžete vybrat, jestli schránku otevřete pomocí mobilní aplikace Zásilkovna nebo pomocí číselného kódu, který zadáte na klávesnici na Z-BOXu.
| Zásilkovna
Ukrajina: Zakázané látky, které jsou vyloučeny z přepravy

Ukrajina: Zakázané látky, které jsou vyloučeny z přepravy

Posíláte s námi zásilky na Ukrajinu? Pak prosíme věnujte pozornost následující zprávě. Zaznamenali jsme zvýšený počet případů, kdy došlo k celním kontrolám přepravovaných zásilek a zadržení zboží. Proto opětovně upozorňujeme, abyste byli obezřetní při výběru produktů, které s naší společností posíláte.
| Zásilkovna
Naplno přecházíme na online kontaktní formulář. Vaše zprávy tak vyřídíme ještě rychleji

Naplno přecházíme na online kontaktní formulář. Vaše zprávy tak vyřídíme ještě rychleji

Chcete se s námi spojit a fandíte spíš písemné formě? Hlásíme, že od 1. 3. 2025 vám bude k dispozici výhradně náš online kontaktní formulář. Každá zpráva se tak okamžitě dostane do těch správných rukou a řešení vašich požadavků bude ještě rychlejší. Kontaktní e-mail [email protected] bude od 1. 3. 2025 nedostupný.
| Zásilkovna
Nejde mi otevřít Z-BOX

Nejde mi otevřít Z-BOX

Samoobslužný Z-BOX je vám k dispozici 24/7, zásilky z něj můžete vyzvedávat i odesílat doslova ve dne v noci. Co dělat, když se vám Z-BOX nedaří otevřít? Jaké mohou být důvody a jak postupovat, jsme pro vás sepsali v tomto článku.
| Zásilkovna