DM··4 min

V květnu startují běžecké závody dm rodinná míle, zapojit se mohou nejmenší děti i prarodiče s vnoučaty

DM

DM

DM drogerie markt je německý řetězec drogerií, který se specializuje na prodej kosmetiky, drogistického zboží a potravin. Společnost byla založena v roce 1973 a má pobočky ve více než 10 zemích. DM je jedním z největších prodejců drogistického zboží v Evropě.

Tisková zpráva

Během ke zdraví i pomoci

Období od 6. května do konce září se ponese v běžeckém duchu. Společnost dm si totiž ve spolupráci s organizací RunCzech připravila oblíbené běžecké závody pod jednotným názvem dm rodinná míle. Zkrácenou trasu v délce 1,6 kilometru mohou nově zdolávat také prarodiče s vnoučaty, děti již od dvou let věku nebo ti, kteří preferují pěší chůzi. Aktivita si klade za cíl podpořit zdravý životní styl pohybem, utužit rodinu, pobavit se a zasmát. Závody však mají i charitativní rozměr – z každého startovného poputuje 10 korun dětem z dětských domovů prostřednictvím nadace Dobré víly dětem, z. s.

TZ_rodinna_mile

Kratší vzdálenost a čtyři koridory podle kondice běžců

Po sérii dm rodinných běhů v letech 2014 až 2022 se dm drogerie rozhodla pro změnu. Oproti předchozím ročníkům, kdy závodníci všech věkových kategorií zdolávali trasu v délce přibližně tří kilometrů, se tentokrát poběží kratší varianta. Jak samotný název napovídá, délka bude rámována jednou mílí, což je přibližně 1,6 kilometru. Takto upravená trasa je pro spoustu běžců i nesportovců přijatelnější. „Letošní aktivita sází na propojení sportu, rodiny a zábavy. Díky zkrácení okruhu a rozdělení závodníků na nové kategorie se do běhu mohou zapojit i prarodiče s vnoučaty či nejmenší děti. Společně si mohou naplno užít skutečně mezigenerační program,“ popisuje Jiří Peroutka, manažer komunikace dm. Běh je součástí závodů pořádaných organizací RunCzech, konkrétně v rámci Pražského mezinárodního maratonu, půlmaratonů v Karlových Varech, Českých Budějovicích, Olomouci a Ústí nad Labem a na závěr je i součástí Mattoni Liberec Nature Runu.

Účastníky letošních závodů rozdělili organizátoři do čtyř koridorů a nových kategorií podle kondice běžců, přičemž jednotlivé skupiny budou startovat ve vlnách po třech minutách. Do prvního koridoru spadají děti ve věku od osmi do čtrnácti let bez rodičů, druhý koridor se ponese ve znamení rychlejšího tempa a je určený pro běžce bez omezení věku. Zapojit se mohou také prarodiče, kteří společně s vnoučaty spadají do třetího koridoru, kde postačí pomalejší tempo. Čtvrtá sekce je pak opět určená pro všechny bez rozdílu a ponese se v duchu pohodové procházky.

dm pro děti: Bambini run a finanční pomoc do dětských domovů

Zkrátka však nepřijdou ani nejmenší děti od dvou do sedmi let, pro které je připraven speciální závod Bambini run. „Běžící děti budou mít za úkol chytit maskota, který se bude závodu účastnit s nimi. Běh budou mít zdarma, a navíc získají tričko, startovní číslo a v cíli i čokoládovou medaili,“ doplňuje Peroutka s tím, že dm rodinná míle má kromě zábavy také benefiční rozměr. Závodníci totiž díky své účasti pomohou opuštěným dětem – z každého zakoupeného startovného poputuje 10 korun na pomoc dětem z dětských domovů prostřednictvím nadace Dobré víly dětem, z. s.

TERMÍNY ZÁVODŮ

dm RODINNÁ MÍLE a dm BAMBINI RUN

  • 6. května: Pražský mezinárodní maraton 2023
  • 20. května: Mattoni 1⁄2 Maraton Karlovy Vary
  • 3. června: Mattoni 1⁄2 Maraton České Budějovice
  • 17. června: Mattoni 1⁄2 Maraton Olomouc
  • 16. září: Mattoni 1⁄2 Maraton Ústí n. Labem
  • 30. září: Mattoni Liberec Nature Run 2023

Více informací o závodech najdete na www.runczech.com.

Zdroj: www.dm.cz

Další články

Další články od DM

Společnost dm se i v letošní kampani zaměřuje na menstruační chudobu

Společnost dm se i v letošní kampani zaměřuje na menstruační chudobu

České Budějovice, 28.05.2025. Společnost dm se dlouhodobě zaměřuje na oblast ženského zdraví a podporuje povědomí o otázkách týkajících se fyzické, duševní i emoční pohody. Spolu s letošní kampaní Ženské zdraví proto spouští mezinárodní iniciativu, která upozorňuje na problematiku menstruační chudoby a nedostatečný přístup k menstruačním potřebám na veřejných místech. V rámci této iniciativy vybaví společnost dm 265 základních škol po České republice menstruačními potřebami zdarma. Speciální zásobníky s hygienickými vložkami budou k dispozici všem žákyním vybraných škol.
| DM
dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt dmBio kešu pasta s malinami 250 g

dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt dmBio kešu pasta s malinami 250 g

České Budějovice, 27.05.2025. Nelze vyloučit, že se ve výše uvedeném produktu může vyskytovat salmonela. Konzumace potravin kontaminovaných salmonelou může vést k průjmu, bolestem hlavy a břicha, malátnosti, zvracení a mírné horečce. Zvláště ohroženi jsou kojenci, malé děti a starší lidé nebo lidé s oslabenou imunitou. Pokud byl výše uvedený produkt již zkonzumován a objevily se uvedené příznaky, měli byste vyhledat lékaře.
| DM
Společnost dm spouští dm babybonus

Společnost dm spouští dm babybonus

České Budějovice, 26.05.2025. Společnost dm spouští 26. 5. 2025 nový dm babybonus, který poskytne komplexní podporu nastávajícím rodičům a rodinám s malými dětmi. Díky relevantnímu obsahu, exkluzivním eKuponům a malým překvapením nabízí dm babybonus cenné informace a výhody, které usnadňují a zpříjemňují každodenní rodinný život.
| DM
Společnost dm startuje jarní kolo Sbírky potravin

Společnost dm startuje jarní kolo Sbírky potravin

České Budějovice, 24.04.2025. Společnost dm se i letos zapojuje do Sbírky potravin a ve spolupráci s Potravinovými bankami pomůže lidem v nouzi. Fyzické jarní kolo sbírky proběhne v sobotu 26. dubna 2025, zákazníci společnosti dm se však mohou podílet také zakoupením virtuálních balíčků, které jsou v prodejnách dm, v online shopu dm.cz a v aplikaci Moje dm dostupné od 22. dubna až do 6. května 2025.
| DM
Společnost dm drogerie markt pokračuje v inovacích. Novinkami reaguje na měnící se potřeby zákazníků

Společnost dm drogerie markt pokračuje v inovacích. Novinkami reaguje na měnící se potřeby zákazníků

České Budějovice, 18.03.2025. Společnost dm drogerie markt pokračuje v investicích do zlepšování zákaznické zkušenosti a představuje tři nové služby, které posouvají nakupování v dm na lepší úroveň. Nově spuštěné služby jako Scan&Go, možnost uplatnění dm active beauty bodů při online nákupech a expresní doručení potvrzují pozici dm jako inovativního lídra v oblasti drogerie a péče o zákazníky.
| DM
Společnost dm v nové kampani dodává odvahu být #prosteja

Společnost dm v nové kampani dodává odvahu být #prosteja

České Budějovice, 07.01.2025. „Být sám sebou“ není pro mnohé snadné. V komplexním světě jsme denně konfrontováni s různými očekáváními ve všech oblastech života. Mnohá z těchto očekávání vycházejí z tradičních rolí. Sociální média tlak na sebezdokonalování ještě zvýšila. Očekává se, že každý bude neustále prezentovat dokonalý život, který je pak srovnáván s životy ostatních. Všechna tato očekávání mohou vést k pocitu přetížení, protože si často vzájemně odporují. „Chceme vyzývat k tomu, aby se lidé zamýšleli nad očekáváními spojenými s jejich rolemi a vytvořili si prostor pro vlastní sebereflexi,“ popisuje cíle kampaně Jiří Peroutka, manažer komunikace dm. Každý člověk by měl mít možnost vymanit se ze společenských norem a jít svou vlastní cestou, aniž by se musel neustále přizpůsobovat ideálnímu obrazu, přesně ve smyslu hashtagu #prosteja.
| DM
Společnost dm spolu se svými zákazníky opět pomáhá: 3 miliony Kč na klimatické vzdělávání žáků středních škol a 39,76 tuny zboží lidem v nouzi

Společnost dm spolu se svými zákazníky opět pomáhá: 3 miliony Kč na klimatické vzdělávání žáků středních škol a 39,76 tuny zboží lidem v nouzi

České Budějovice, 03.12.2024. Již posedmé se společnost dm zapojila do dobročinné iniciativy Giving Friday, která představuje protipól k slevovému šílenství Black Friday. Pět procent z obratu učiněného 29. listopadu 2024 v prodejnách dm, v aplikaci Moje dm a v online shopu dm.cz se letos rovnalo částce 2 849 934 Kč. Tuto částku společnost dm zaokrouhlila na výsledné 3 miliony Kč, jimiž podpoří vzdělávací centrum TEREZA – organizaci, která již 45 let inspiruje a učí děti odpovědnému přístupu k životnímu prostředí.
| DM
dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt TIERRA VERDE sprchový gel esence radosti pomeranč & lavandin 500 ml

dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt TIERRA VERDE sprchový gel esence radosti pomeranč & lavandin 500 ml

České Budějovice, 24.10.2024. Produkty s šarží 05.10.2025 vykazují nadlimitní mikrobiologickou kontaminaci bakterií Lactobacillus Plantarum. Stahování se týká pouze výše uvedeného produktu. Ostatní šarže a jiné produkty značky TIERRA VERDE nejsou dotčeny. Čistě z preventivních důvodů a v zájmu preventivní ochrany spotřebitelů byl dotčený produkt okamžitě stažen z prodeje.
| DM
Bilance 2023/2024: Společnost dm investuje do cen, designu prodejen, technologií i udržitelné budoucnosti

Bilance 2023/2024: Společnost dm investuje do cen, designu prodejen, technologií i udržitelné budoucnosti

České Budějovice, 24.10.2024. V uplynulém obchodním roce (1. října 2023–30. září 2024) společnost dm drogerie markt opět výrazně investovala do své cenové pozice na trhu: v předchozích dvanácti měsících byl nárůst prodejních cen v nákupním koši dm opět nižší než inflace vyjádřená přírůstkem průměrného indexu spotřebitelských cen. Současně byly navýšeny investice do digitálních platforem a služeb, nového designu prodejen, udržitelných konceptů a spolupracovníků. Zákazníci tyto iniciativy ocenili nárůstem obratu o 11,12 %. Nad hranici 5 miliard eur (5,248 miliardy eur) se poprvé vyšplhal obrat zemí podskupiny dm, kterou tvoří mateřská společnost dm Rakousko spolu se svými dceřinými společnostmi dm Česká republika, dm Maďarsko, dm Slovensko, dm Slovinsko, dm Chorvatsko, dm Srbsko, dm Bosna a Hercegovina, dm Rumunsko, dm Bulharsko, dm Severní Makedonie a dm Itálie.
| DM
dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt babylove kojenecká voda 1 l

dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt babylove kojenecká voda 1 l

České Budějovice, 09.10.2024. Z důvodu možné mikrobiologické kontaminace se nedoporučuje konzumace tohoto produktu. Zdravotní riziko je považováno za nízké, ale u citlivých jedinců, jako jsou malé děti, se mohou vyskytnout žaludeční a střevní potíže. Stahování se týká pouze výše uvedeného produktu s uvedenými daty minimální trvanlivosti. Ostatní data minimální trvanlivosti a jiné produkty značky babylove nejsou dotčeny. Čistě z preventivních důvodů a v zájmu preventivní ochrany spotřebitelů byl dotčený produkt okamžitě stažen z prodeje.
| DM